Meidän suhteessa käydään keskustelua somekäytöksestä. Miehellä on suht paljon naiskavereita ja tuttuja. Entisiä deittejä hän on pyynnöstäni pudottanut kaverilistoilta, vastentahtoisesti.
Hänellä on myös naiskavereita, joiden kanssa ei kuulema ole koskaan ollut mitään eroottista kiinnostusta. Silti hän on painellut peukkua ahkerasti joidenkin kaverinaisten tissivakoselfieille ja ankkanaamoille. Nykyään hän ei pyynnöstäni enää tykkää selfieistä vaan pelkästään luontokuvista, lemmikeistä, ruoka-annoksista ja vastaavista.
Onko tällainen ihan normaalia kaverisuhteessa?
Itse pidän henkistä ja fyysistä uskollisuutta hyvin tärkeänä. Olen mieluummin sinkku, kuin suhteessa jossa toinen osapuoli fantasioi kavereistaan, on ihastunut muihin ja pitää kontaktia lämpimänä vastaisuuden varalta tms.
Mies tykännyt kavereidensa tissivakoselfieistä
22
57
Vastaukset
- Instabeibe
Mä haluaisin vastauksen siihen, onko tämä ristiriita syy jättää miesystäväni? Olen huomannut, että hän tuijottelee muita naisia. Haluaisi myös kaveerata eksiensä kanssa, mikä mua ahdistaa. Mun mielestä kun rakastaa, ei ole tarvetta ihailla muita tai pitää yllä kontakteja vetovoiman vuoksi. Platoninen kaveruus on asia erikseen,
Meillä toimii seksi, hellyys ja keskustelu. Jos ei lasketa sitä, että mä olen usein aloitteellisempi, mikä myös syö mun tunnetta siitä, että olen haluttu ja rakastettu.
Nämä kysymykset vie mun energiaa. Sinkkuus ja sopivamman partnerin etsiskely hieman houkuttaa.- sosimple
On syy jättää jos hakee vakavampaa. Tosin kirjoituksestasi huomaa että et ole itsekään vielä valmis semmoseen. Leiki ja harjoittel ihan vapaasti vielä kun olet nuori, Haet vaan vähemmän lapsellisen leikkikaverin.
- ghfg
Tissivakoselfiet ovat typeriä. Naiset alentavat itsensä. Oksennus. En ikinä voisi olla miehen kumppani, joka tykkää mistä tahansa mauttomasta.
- Vaikeitajuttui
Kyl toi kuulostaa vähän oudolta, jos kaveri on suhteessa tosissaan ja viihtyy siinä hyvin? Onko tarkoitus kenties testaa, oletko mustasukkaista sorttia?
- mitäspienistä
Herkkähiupiäistä on sullakin, mulla on myös naispuolisia kavereita, yksi muija on varsin ulospäin suuntautunut ja näyttii kerran millaisen tatskan ottanut tissiinsä, ei ollut koko rinta ulkona liivistä mutta suurin osa ja nännikin näkyi osittain. Mun virhe oli että kerroin muijalleni jokja sai hepulin, kysyi että mitäs muuta teit kun kattelin kuola valuen.
"Hänellä on myös naiskavereita, joiden kanssa ei kuulema ole koskaan ollut mitään eroottista kiinnostusta. "
Tämä tarkoittaa useimmiten sitä, että mies olisi kyllä ollut kiinnostunut, mutta nainen ei jostain syystä ole halunnut.- yxnaine
Niin minunkin kokemukseni mukaan.
- Oioi
Eipä siinä mitään jos mies tykkää itseään halventavista naisista. Itsensä tyrkkyttäminen on kait nyt in.😀
- perus_mummo
Herkkähipiäistä tuo on. Oletko mustasukkainen ja onko ahdistus terveellä pohjalla? Oletko saanut hänet joskus pettämisestä kiinni tai mistä päättelet hänen fantasiat? Minulla on ex-heiloja kaverina ja he eivät ole olleet avokilleni ongelma, koska luottaa. Tykkään ja kommentoin myös heidän kuvia. En näe ongelmaa. Miksi tehdä kaikenlaisilla rajoitteilla elämästä monimutkaista.
- Vapauteenvain
Meillä mies salaa vilkuilee, laitoin sitten omatkin tissit esille paremmin, sain huomion takaisin. Mies näköjään tarvii enemmän virikettä, mitä antaa ymmärtää, sängyssä huomaa parannusta, kun ei näistä kommentoi.
Ex veti aina kilarit, jos olin vähänkään enemmän esillä. - äijäläinen
Lapsellista edes puhua erosta moisen takia .Liitto on tärkein eikä se kaadu tissivakoihin tai muuhunkaan .Puhetta peliin ja suoraan sanoa jos jokin loukkaa.
- reisivako
Ei vika ole miehessä vaan sinun sairaalloisen heikossa itsetunnossasi sitä kannattais ryhtyä hoitamaan ennenkuin on myöhäistä.
Nynnyt saa terveellistä silmänruokaa tissivaoista. Tosimiehiä kiinnostaa kuvissa enempi leveä reisivako ja nännit.
Uskollisuus on luottamusta, ei toisen tekojen vahtimista - kakenlaista
Voi laupias taivas, miten suuria ongelmia ihmisillä voi ollakaan ! On järkyttävää, että parisuhteessa ollaan lasten hiekkalaatikon pelisäännöillä. Hiekkaa heitetään silmille ja äyskitään aivan joutavista.
Sitä paitsi tissivaot kiinnostavat molempia sukupuolia. Johtuu siitä, että molempia sukupuolia on imetetty ja kiinnostus on alitajuista. Instabeibelle tod.näk. kumppaninsa ei ole sanelleut tarkkoja rajoituksia siitä, mitä saa peukuttaa. Ja aivan pokkana ilkeää vielä luetella... luontokuvia ja ruoka- annoksia. Jessus sentään, mitä tyranniaa! Miehelle ohje: häivy niin pian kuin voit ! Tuollaisen
kanssa ei kannata jäädä saman katon alle.- pyh
En kyllä usko, että naisilla mukamas olisi samanlainen kiinnostus tissivakoihin, kuin miehillä. Väitteesi on typerä.
- miess93
Olet törmännyt täysin normaaliin mieheen. On täysin normaalia katsoa muita tai jopa ihastua. Jos joka asiaa rupeat rajoittamaan tai pelkäämään ei tule liian valitettavasti ktultahäitä.
Se , että tykkää somessa tuttavien kuvista on yksityinen asia, eikä siitä tarvitse kumppanin huomauttaa. Jos pitää huomauttaa tee se huumorin kautta, älä opettele nalkutusta 🤖- epäilynpoikanen
Mahdatkohan oikeasti olla noin hyväksyvä naisystäväsi tykkäämisille, vai harmittaako sittenkin hänen tykkäillessään suuren mieskaverivaliloimansa pullistelukuvia?
- TOSIMIESEIKÄMEDIAPOJU
Tuossa edellinen mieskirjoittaja normalisoi muiden kyttäämisen, mutta teki sen selvästi itsekeskeisin perustein. Ja joku aikaisempi puhui jopa "tosimiehistä" :D – taitaa olla niitä samoja tosimiehiä, joiden "tosimies- ruoka-annos" on syöttöporsaan lihotusannos ja ulkoinen "tosimies-olemus" sen mukainen. Pahoittelen, pikkupojat, mutta ne teidän "tosimiehenne" on oikeasti niitä aitoja surkimuksia – teille syötetään moista aivopesua median yms. kautta, jottei teistä miehiä koskaan tulisikaan – maailmalla kun on menossa monenmoista, eikä oikeita miehiä haluta ymmärtämään asioista, puolustamaan naisiaan tai mitään muutakaan... Ei muuta kuin äänestämään taas samoja valehtelijoita, joille maksetaan palkkaa shown vetämisestä, ja runkkaamaan puhelimen-, tietokoneen- tai töllönäytön ääreen – on se hienoa elämää – tosimiehen elämää :D
Koen itseni normaaliksi, enkä todellakaan kaipaa katsella muiden naisten hameiden tai paidan alle, jos omakin neito löytyy. Minulle riittää omani tissit, pylly ja pillu. Sen verran paljon kunnioitan naistani, etten viitsisi edes leikilläni paskaa jauhaa monen naisen tarpeesta. Sen verran paljon on menoa ja meininkiä ihan oman peiton alla, ja ihan oikeaa elämää mediailluusion sijasta, ettei edes olisi aikaa tuijotella itsetunto-ongelmaisten naisten periä. Itse koen, että moinen "kyttäämiskäytös" kielii hieman tyhmemmästä ja pinnallisemmasta ihmisestä, tai sitten teinistä, joka ei ole naista nähnytkään. Epäilen myös, ettei käytös ainakaan ole heijastus luotettavuudesta, jos kyseessä "aikuinen" mies.
Typerä aihe, jossa lapset esittävät niin "isoa"! Miksikö kommentoin? Halusin antaa tukeni ketjun aloittaneelle – kaikki miehet eivät todellakaan ole kuvaamiasi surkimuksia, vaan todella kunnioittavia ja arvostavia... Olet todennäköisesti vielä hyvin nuori, mutta sinulle tärkeää on totuus ja luottamus. Pidä arvoistasi kiinni, äläkä anna muiden "aivopestä" sinua tielle, joka tuottaa oikeasti pahaa tai ristiriitaa tunteidesi kanssa. Olen varma, ettet tule nykyisen miehesi kanssa pitkälle pötkimään. Nuorena (ja toki monella vanhempanakin, koska aivokapasiteetti ei ole kaksinen) ongelma on se, että kumppaniksi otetaan se, joka silmää ensimmäisenä miellyttää (juostaan juurikin pärstän ja perseen perässä). Sitten kun totuus sisällöstä tulee vastaan, "tulee turpiin" ja taas itketään, mutta toistetaan sama virhe... Katsoppa miestä arvojen perusteella (toki ulkonäkökin huomioiden), löydät takuulla jotakin mitä et ymmärtänyt olevan olemassa... Tämä on sellaista aikaa, ettei kannata kuluttaa elämää "vääriin" ihmisiin – paljon tulee totuuksia esiin ja ihmiset jakautuvat karkeasti niihin, jotka näkevät omilla silmillään ja kuulevat omilla korvillaan, ja niihin, jotka luulevat näkevänsä ja kuulevansa, mutta ovatkin hakoteillä.- Rakastunuteimuitakuolaa
Olipas harvinaisen fiksu kommentti mieheltä. Olen huomannut itsestäni, että silloin kun olen ollut oikeasti rakastunut, en ole ollut tippaakaan kiinnostunut muista miehistä tai heidän huomiostaan. Sitten kun taas rakastuminen ei ole ollut aitoa, on pää pyörinyt muidenkin suuntaan. Toki rakastuneenakin voin katsoa muita, että komea mies, mutta herättää samoja tuntemuksia kuin kas onpas hieno auto. Ja mitä vanhemmaksi tullut, sitä vähempi pelkällä pintakuorella merkitystä.
Eli minulle muiden kuolaaminen tarkoittaa sitä, ettei ole aidosti rakastunut. - monellaseonnäin
Juuri näin, kun on rakastunut ja yhdessä rakastamansa ihmisen kanssa niin ei siinä muita ihmisiä enää sillä silmällä katsele.
- azq
Se on ihan normaalia (T:mies)
Olen itse avoimessa suhteessa, ja meillä menee oikein hyvin. Suurin syy siihen miksi pidän avovaimostani niin paljon on se, että hän ei ollenkaan nalkuta esimerkiksi siitä, että vaikka katselen tissivakoselfieitä, sillä hän tietää olevansa kuitenkin loppujen lopuksi maailman paras nainen minulle..
Sellainen itsevarmuus on todella viehättävää, sen sijaan turha nalkuttaminen on stressaavaa eikä sellaista kukaan mielellään kuuntele. Minun puolisoni ei nalkuta kuin joskus harvoin aiheesta :) Tissi ja vako oli tuttuja maalla ennenvanhaan. Tissi navetassa ja vako kynnöspellolla.
- yliherkkää
Mitäs tuosta suuttumaan, on normaalia että tisut kiinnostaa miestä, on sitten kumppanin tai jonkun muun. En minäkään kilahda jos muija lähtee johonkin ilman liivejä ja kun avara kaula aukko on varmasti tissiväli hyvin näkyvillä, jos joku katselee katelkoot.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1162118Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1751679Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551394- 551178
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1661165Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75996Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62892Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36877- 52874
- 56821