Mies kutsui siiliksi

Mitä sekin tarkoittaa? Kävelimme S-marketin ulko-ovesta autolle, minä edellä, mies perässä, ja yhtäkkiä mies toteaa, että "näytät aivan siililtä" ja nauraa. Ylläni oleva karvakaulusuntuvatakki lisäsi kuulema vain efektiä. "Alas nyt lyllertää siitä" ja nauroi lisää.

Pitääkö olla huolissaan?

16

<50

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyytiämiehelle

No siileillä on iso lyllertävä perä, että sinänsä olisin huolissaan. Ottaisin tuon loukkauksena.

• Siihen kuului taputus ja hymähdys.

Mutta mikä v.tun siili? Ja mikä siinä naurattaa?

• Eikös pertti luullut tuota sun profiilukuvaa marsuksi tai jotain niin on han tuo parempi luullla siiliksi, selvää parannusta :D

Mutta joo, voi olla ihan sellaista ystävällistä herjanheittoa, ei vielä kovin huolestuttavaa mutta jos jatkuvasti alkaa olemaan lyllerrysjuttuja sitten voi olla ehkä mietinnän paikka, pitää mennä vaa'alle tai laittaa ukko jäähylle :D

• Mjaa-a. Mjuu. Se verbi oli vähän huolestuttava...mutta kun taputti sitten ystävällisesti.

Mutta ihme juttuja sitä ihmisen suusta tulee. Siili.

Kävi mielessä, että lienekö tutkinu profiilikuvaa... ...

Minkähän keksisi vastalaukseeksi ensikertaan. "Näytät ihan kardaaniakselilta", ja juoksen karkuun.

• siiliä.suudeltiin
        misspönttöuuni kirjoitti:

Mjaa-a. Mjuu. Se verbi oli vähän huolestuttava...mutta kun taputti sitten ystävällisesti.

Minkähän keksisi vastalaukseeksi ensikertaan. "Näytät ihan kardaaniakselilta", ja juoksen karkuun.

eli annoit miehen käden mennä housujen sisälle ja se rapsutti ja taputti sitä ja olit ajaut sen millin siiliksi ja sanoi nyt lähdetään kotiin tai sivummalle ja sait suu seksiä

• misspönttöuuni kirjoitti:

Mjaa-a. Mjuu. Se verbi oli vähän huolestuttava...mutta kun taputti sitten ystävällisesti.

"Minkähän keksisi vastalaukseeksi ensikertaan. "Näytät ihan kardaaniakselilta", ja juoksen karkuun."

Ei kai nmyt karkuun tarvitse lähteä? Sano että "sinä taas näytät ihan siltä ettei tule seksiä tänäkään iltana" niin jopas naama venähtää. oppii vehnästelemään :D

• Harmaaritari kirjoitti:

"Minkähän keksisi vastalaukseeksi ensikertaan. "Näytät ihan kardaaniakselilta", ja juoksen karkuun."

Ei kai nmyt karkuun tarvitse lähteä? Sano että "sinä taas näytät ihan siltä ettei tule seksiä tänäkään iltana" niin jopas naama venähtää. oppii vehnästelemään :D

Hahaha saako käyttää :D

Joo ja ylipäätään kehottaisin varomaan verbiä "lyllertää" vaikka miten tekisi mieli olla ilkikurinen humoristi.

Gasellit (naiset -kukaan) eivät lyllerrä vaikka tulisivat arkisesti Prismoista.

• Kyllähän sä täältäkin katsoen siililtä tosiaan näytät..Nyt kun mainitsit..🤣

• Mä kai sitten lepakolta..

• No sä saat sanoa, sä näytät murmelilta :D, olen niin alkanut pitää sun hauskuutuksistasi! :D

En saa mielestä ampumahiihtäjien nyrkkeilyottelua enkä jousiampujien pakollista uintimatkaa

(naurua)

Pitää olla ihmisellä luova ajattelu. :D

• nähtyon

Jos luovaa ihannoit niin voisit itse lopettaa muiden juttujen matkimisen ja omimisen omiin kommentteihisi

• nähtyon kirjoitti:

Jos luovaa ihannoit niin voisit itse lopettaa muiden juttujen matkimisen ja omimisen omiin kommentteihisi

Öö vaadin tarkennusta? Olenko minä ominut/matkinut ja missä kohtaa toisen kommentin?

Jos sellainen löytyy, kiitos, laita se tähän. (En pidä perättömistä syytöksistä). En tiettävästi harrasta sellaista. Sattuu olemaan omaa asiaa muutenkin ja paljon.

Ole hyvä ja istu aloillesi vain kuuntelemaan.

• nähtyon kirjoitti:

Saan minä Wuuta kehua. Se ei ole sinulta pois.

• nähtyon kirjoitti:

Äläkä kiukkua minulle! Hermo on pinteessä. Saattaa äkkiä alkaa v.tuttamaan.

Yrittäisit itse jotain, mutta mitään ei tapahtu. Palsta homehtuu. Ja jos ei miellytä lukea, suksi kuusikkoon. En tuommoista peen puhujaa viitsi edes lukea,

Toisin sanoen häivy valehtelemasta,

• sabvn

lyllertää... :D

oot siis matala ja leveä? Et sentään vaapu. vielä. :D
      et kä sentään kuule perässä ku hyrätä ja laulaa pätkää perässä alfred ankan tunnaria.

• No lyhyeksi ihmiseksi tepastelen lyhyellä askeleella. Ja jos on kauppakasseja, silloin voi huojuttaa(kin).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      344
      1272
    2. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      753
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      55
      738
    4. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      38
      725
    5. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      633
    6. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      59
      616
    7. 45
      614
    8. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      591
    9. 57
      584
    10. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      43
      540
    Aihe