Mitä hyvää sinussa on?

Kaikkia koskettava aihe, koska jokaisessa on aina jotain hyvää.

Mietipä nyt tarkkaan; mitä se voisi olla?
Mitä hyvää sinussa on?

Sitten kipaiset kertomaan tänne. Rehellisesti.

Kun ihminen pitää ensin itsestään, hän alkaa pitämään muistakin.

39

195

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanhaämmä

Minäpä olin juuri auttamassa uusavuttomia muutossa :)

Tykkään jos voin olla oikeasti avuksi tärkeille ihmisilleni. En odota vastapalveluksia, ihan pyytettömästi autan. Osaan myös kieltäytyä jos mua ei huvita tai mulle ei sovi.

• Jaloa. Jalo ominaisuus sanoisin. Pyyteettömyys, olet hyväntahtoinen, mutta realisti.

• Kaisanoasaa

Ei minussa ole mitään hyvää. Jos olisi niin saisin varmasti tyttöystävän enkä saa joten olen ruma eikä minussa ole mitään hyvää.

• Marmatusta ei hyväksytä. Deletoin vastauksen.

• Kaksi yritystä jäljellä.

• jalkasienionvaarallinen

Ei mitään.

• Vastaus ei kelvollinen. Sinullakin kaksi yritystä jäljellä.

• jalkasienionvaarallinen

No kun ei ole...!
        Minkäs sille voin että olen tälläinen idiootti...

• jalkasienionvaarallinen kirjoitti:

No kun ei ole...!
        Minkäs sille voin että olen tälläinen idiootti...

No katso vaikka pikkuvarvastasi; sekin voi olla kivan näköinen? : )

Jossain sinä olet itseesi tyytyväinen?

Yritetäänpä vielä.

• Vaatimattomuus. 🙃

• Se! :D

• wanhaämmä

No niin, mulla on vielä matkaa tuohon :D

• Huom! Myyriksen finaali. Nyt.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Huom! Myyriksen finaali. Nyt.

Tuija oli myyrä.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Tuija oli myyrä.

Finaalin asti sain olla oikeassa. Jäi kyllä näkemättä..

• Sanonko sen? Sanon, luulen että sitä odotetaan :D
      Kiltteys ja kunnollisuus

• Kas niin! Ja sitä pitää pitää arvossaan! Vois muutkin ottaa mallia...

• Virhe.Käsittelyssä

Mikä sinussa on jotain hyvää, kerro itsekin se tänne? 🖐️

Minussa on hyvää 🙂 .. öö .. hmm .. tuota nuin .. öö, no kun löydän sen, sitten kerron, nyt se on visusti piilossa. 🤔

• Ehtii sen... Sitten joskus :)

• Olen tosi kiltti ihminen. Empatia, kai..

• Hitusen.tyly.ristelijä

Jokainen joka tuntee minut osaa heti sanoa mikä minussa on hyvää. 😁

• rumahcätmi

Ei yhtään mitään. Olen ruma ääliö, jonka pitäisi kuolla.

• ijdij

Minulla on sisältä kumpuava kyky kohdata ja nähdä ihmiset samanarvoisina huolimatta siitä, että onko ihminen pultsari tai korkeassa asemassa oleva yksilö. Sillä ei ole merkitystä suhtautumisessani ko. yksilöön. Olen huomannut, että nimenomaan jotkin ns. korkeamman statuksen omaavat yksilöt eivät pidä tästä, että heidät kohdataan samanarvoisina. Minun pitäisi käytökselläni osoittaa olevani alempiarvoisempi.

• Se on arvostettava juttu. Ei kukaan ole toista ylempänä ja jos joku sen tuolleen oivaltaakin niin ollaan pitkällä. Peukku sulle. Sellaiset ihmiset ovat monesti niitä helposti rakastettavia ja työnantajat arvostavat.

• oikeatapajatella

Olen samaa mieltä.

• olenmyöskivaihminen

Poistettiinko mun vastaus?
      Olen toisinaan hyvä vastaamaan miehen toiveisiin tai haaveisiin.
      Minusta on upeaa, kun kaksi ihmistä löytää ikuisen tulen...

• Olen tosi hyvä seksissä. Olen myös kiltti ja kunnollinen ja nykyään osaan jopa asettaa rahani.

• kaikysyäsaanhan

Asettaa rajat vai rahat? :)

• kaikysyäsaanhan kirjoitti:

Asettaa rajat vai rahat? :)

Rajat tosiaan. Autocorrect prkl

• Naisen tilille? ;'D

• macynhaamu

Mitä hyvää minussa on? No ainaskin itse pidän hyvänä puolenani sitä, että pyrin olemaan ihmisille reilu ja kohtelemaan kunnioittaen heitä heidän itsensälaisenaan.

Mulle tulee siitä itselle olo, että toimin oikein. En ehkä ole aina samaa mieltä tai toimisi samoin, mutta yleensä ei tuota vaikeuksia antaa jokaisen olla omanlaisensa. Ja oman elämänsä paras tuntija.

Äitinä ja kumppanina taas hyvää minussa on sitoutuminen ja vastuullisuus. Otan vastuuta yhteisistä asioista ja jokaisen hyvinvoinnista. Eikä tämä ole vain mun oma kokemus vaan myös kumppanin...tuttavien.

Mulla on peruspositiivinen luonne. Se on hyvä, maailman karikoissa kulkiessa.😃

• Semmonenoon

Olen reilu, empaattinen ja luotettava. Jos ystävä tukea ja apua tarvii tietää kenelle soittaa. Olen läsnä.

• helmiä_sioille

Mä en asu palstalla... :D

• No, mut sähän ole vähän niinku kesämökkiläinen, oisko se ok? :D

Silleen, että palsta on tavallaan vaan kakkosasunto?

(kikattaa)

• Trollipeikko

Olen usein miettinyt, olenko liian itsekäs.

En ajattele enää niin. Hänen onnellisuutensa on tärkein asia minulle. Eikö se ole ainakin jonkin verran epäitsekästä?

Voin olla onnellinen vain niin kauan kuin näen hymyn hänen kasvoillaan ja loisteen hänen silmissään. Vain niin kauan kuin hän kertoo minulle, että on onnellinen.

• Trollipeikko

Ehkä olen jonkin verran itsekäs. Jos hänen onnellisuutensa tekee minut onnelliseksi, enkö minä silloin tavoittele hänen onnellisuuttaan sen vuoksi, että olisin itse onnellinen?

• mklbgflrt

Vastaa ensin että mitä väliä on niillä itsestään löytämillä "hyvillä" ominaisuuksilla kun kuitenkin joku tyrmää sen että ei tuo ole mikään hyvä ominaisuus tai että et ole hyvä siinä missä kuvittelet?

Kuten esim. jos sanoisin että "olen kiltti ja kunnollinen" niin joku rientäisi välittömästi sanomaan etten ole mikään kiltti ja kunnollinen vaan saamaton ja pelkurimainen nössö.

• Eikannataenää

Irtosiko viikonloppuna?

• Löytyypaljonkin

No lähdetään tärkeimmästä. Rakastan itseäni sopivasti. Se auttaa näkemään muut tosiaan toisetkin hyvää tarkoittavina ihmisinä. 😊

Sitten haluan olla maailman paras isä. En varmasti ole, enkä olekaan ikinä, mutta se on tavoite, mihin tähtään.

Haluan olla maailman paras puolisokin. Samat kuin edellä, aina voi petrata, että ois tyytyväinen puoliso lasten lisäksi.

Monitaitoinen. En ehkä ole priimus missään, mutta se onkin juuri mun paras puoli, että haluan osata metsurihommista ruuanlaittoon ja onpeluun välillä kaikkea, enkä välitä, mikä ois naisten ja miesten hommia.

Tulen toimeen monien ihmisten kanssa. Kaikkia ei silti ole tarve miellyttää.

Periksantamattomuus, vaikka välillä se horjuu ja kiroilen heristäen nyrkkiä taivaalle. Munkin täytyy saada marista. Yltiöpäinen positiivisuus oiskin perseestä, se ei kerro oikeen totuutta. Välillä elo on per.eestä ja piste.

Usko. Olen uskovainen! 😝 Uskon nimittäin itseeni ja siihen, että aina löytyy syy jokakohtaan. Se on joskus vaan piilossa ja sitä takertuu helposti oletuksiin. 😁
      Ilmeinen syy ei ole aina oikea syy.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      122
      1691
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1372
    3. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      980
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      972
    5. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      65
      826
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      78
      816
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      741
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      658
    Aihe