Jatkuva ryyppääminen

Blonditalossa

Täällä niitä viina miehiä on. Miehet juo joka viikonloppu. Eikö ole muuta elämää. Jätin kolme miestä koska joivat jatkuvasti.
Ei tarvitse olla täysin raitis mutta useta miehet juovat kuutena viikonloppuna kaksi päivää ja viikollakin juovat kaljaa. Vetoavat rankkaa työhön mikä on täysin tekosyy.

59

374

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viinamies

Viinamiehen sinäkin valitsit, jopa kolme kertaa. Kun mies juo viinaa, syttyy naisen rakkaus ja parisuhde voi alkaa.

Viinamies tapaa naisia ja löytää parisuhteen.
      Raitis mies ei edes tapaa naisia eikä koskaan päädy parisuhteeseen.

• Viinamies

Viinamies tapailee naisia. Raitis mies ei treffaile naisia. Raitis nainen haluaa viinamiehen.

• toisinpäin-

Haluaako raitis mies viinanaisen?

• Totta! Mikäli miehen viinalla läträäminen on jatkuvaa ja "mopo lähtee keulimaan", sellainen tyyppi jäisi kyllä auttamattomasti sivuun. Ei kukaan jaksa katsoa känniääliötä päivästä toiseen. Se ei vaan toimi!

• No tolla viinamiehellä on vaan niin pakkomielle toistella tällä palstalla niitä samoja asioita vuodesta toiseen.

• DarkFear kirjoitti:

No tolla viinamiehellä on vaan niin pakkomielle toistella tällä palstalla niitä samoja asioita vuodesta toiseen.

Hah! No niinhän se on. En ota sitä kovinkaan vakavasti. :)

Mutta tuo alkoholismi ja parisuhde ihan asia-aiheena on vakava . Siihen suhtauduin vähän kipakasti. Onneksi ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta valitettavasti kaveripiirissä on.

• pitkätukka-68

En mä juo joka viikonloppu, mut toisaalta mikään ei estä mua juomasta viikolla.

Tytön äidin kun tapasin, niin juomiset jäi hyvin vähiin, viimeistään silloin kun hän tuli raskaaksi. Tylsyyteenhän mä kuitenkin lähinnä juon.

• Johanseonaika

No keksi jotain, ettei ole tylsää. Sinun itse pitää tehdä se.

• pitkätukka-68
        Johanseonaika kirjoitti:

No keksi jotain, ettei ole tylsää. Sinun itse pitää tehdä se.

Juominen ei oo tylsää.

• Juoenempi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

Juominen ei oo tylsää.

Näkyy varmaan jo naamasta....

• siksJuopottelen
        Juoenempi kirjoitti:

Näkyy varmaan jo naamasta....

No näkeehyn se naamasta, kun lakkaa pimppaa saamasta.

• viinamies

Ei kalja oo viinaa herätys...

• ViinamiehenIsukki

Eikä persepano ole homostelua jos yhtyy naiseen, herätyss ...

• Kiltti-ätmi

Naiset haluaa ryyppäävän jännämiehen. Ei kelpaa kiltti raitis ätmi.

• Kyllä varmasti myös ne raittiit miehet kelpaavat, jos he ovat hyviä sosiaalisilta taidoiltaan, eikä mitään nössöätmejä.

• Narumyyjä
        DarkFear kirjoitti:

Kyllä varmasti myös ne raittiit miehet kelpaavat, jos he ovat hyviä sosiaalisilta taidoiltaan, eikä mitään nössöätmejä.

Kysyppä sinkulta raittiiltä mieheltä mitä hän teki 18-30 vuotiaana kavereiden kanssa lauantai-iltaisin?
        Niinpä niin, minkä kavereiden. Nynny istui iltaa äitin kanssa.

• Narumyyjä kirjoitti:

Kysyppä sinkulta raittiiltä mieheltä mitä hän teki 18-30 vuotiaana kavereiden kanssa lauantai-iltaisin?
        Niinpä niin, minkä kavereiden. Nynny istui iltaa äitin kanssa.

Onhan se raitis mies voinut istua kotona yksinkin tai vaikka kavereidensa kanssa jossain muualla, kun siellä baareissa.

Entäs sitten ne raittiit miehet yli kolmekymppisenä?? Eihän se nuoruus ja elämä vielä mihinkään kolmeenkymppiin lopu.

• viinamies

Raittiilla miehellä ei ollut kavereita. Raitis mies oli yksin kotona.

Jos haluaa nuorena kavereita, pitää juoda viinaa. Kaverit haluavat tavata naisia ja naisia tapaa vain jos juo viinaa ja käy yökerhossa. Jos ei juo, ei ole kavereita ja joutuu olemaan yksin kotona.

• sasad

se on lähinnä joku luonnekysymys toi tylsistyminen ja ainoa ratkaisy juominen..tyhmyys,mielikuvituksettomuus, yksinkertaisesti. ite kyl keksin kaikkee jännää tekemistä,jos tylsää..jokanen on itse vastuussa omasta.-en tartte seuraakaan,et voisin tehdä jotain, saati alkoa..

se on kumma kun lapset ei tylsistyessään tartte viinaa...ne keksii kaikkee, tutkii maailmaa. ole sinäkin vähän lapsenmielisempi- maailmassa on viel paljon mitä et oo nähny ja tehny

itellä tosiaan toi juopottelu nähty, aina sitä samaa. tylsää.

• EiKiitos

Varsinkin krapula on tylsä olotila.

• hyväksivaipahaksi

Alkokin aivan pieninä annoksina voi rentouttaa, mut enempi käytettynä aiheuttaa päinvastaisen ilmiön, ihminen voi masentua, uupua ja tulla riippuvaiseksi koko aineesta. Fysiikallekaan se ei ole hyväksi, ei jaksa enää samalla tavalla niinkuin ennen. Jokaisen varmaan kannattaa miettiä, onko se alkon käyttö itselle hyväksi vai onko se vain tapa, josta on tullut riippuvuus, ja josta pitäisi vain päästä irti.

• Narumyyjä

Juomisesta naputtava nainen juuri pistää miehen juomaan.

• liikaonainaliikaa

Siinä toinen tekosyy juomiselle, nainen on vain huolissaan hyvinvoinnista.

• Haluu

Silloin mies ei saanut sitä haluamaansa pimppaa!

• senpuute
        Haluu kirjoitti:

Silloin mies ei saanut sitä haluamaansa pimppaa!

Syitä ryyppäämiseen on monia. Sulla on vain

• narukädelle

Harmi että sulla on ollut naputtava nainen..mutta saat syyttää itseäsi nyt sinkkuna.

• Nyt pitäs teidän panna jo ne hanat kiinni. Stop.

• Alkoholi koskee vatsaan. Jo yksi lasi.

• PihistyksenUhri

Kun ei saa sitä pimppaa, niin pakko edes juopotella , että olisi edes jotain hauskaa.
      Miks te akat akat pihistätte sitä tärkeintä asiaa miehille?

• ongelmasion

Etkö muuta näe suhteissasi kuin *impan. Sehän se

• hahahaaaa-aa

Sähän oon kun j**ovantodistaja tuon ovikellosi kanssa : " pimp-paa - pimp-paa- pimp-paa" , täällä todistaja! Tulkaa avaa ovi!!!

• Kyllä sitä elämässä on niin paljon kaikkia iloja, että ei se pitäisi sullakaan olla pelkästään siitä naisen saamisesta kiinni. Säkin voisit vaikka keskittyä siihen työelämään ja varallisuuden kartuttamiseen, niin saisit sitten sillä elämääsi paremmaksi ja olisit onnellisempi, kun sulla olisi paljon rahaa ja varallisuutta tulevaisuutta varten.

Ei sun naisia pidä turhaan siitä syyttää, jos he eivät sitä seksiä joillekkin luuseriätmeille anna.

• tervekuinpukki

Kirkkaan viinan kanssa läträäminen ehkäisee flunssan.

• katkookokävelysi

Korkeintaan kurkun kurlaukseen käytettynä on hyvä desinfiointiaine, pidempään käytettynä vie jalat alta.

• Se on urbaani legenda. Lääketieteellisestä näkökulmasta katsoen p.skaa, mutta pitäähän se olla syy juopottelulle.

Nyt ne korkit kiinni!

• misspönttöuuni kirjoitti:

Se on urbaani legenda. Lääketieteellisestä näkökulmasta katsoen p.skaa, mutta pitäähän se olla syy juopottelulle.

Nyt ne korkit kiinni!

Lisäksi jos luulee, että sillä estää mahataudin matkustellessa, sekin on täyttä fuulaa eli p.skaa.

Sori, pakko ampua unet ja unelmat alas, mutta ärsyttää taikausko.

• Ruikulli

Kännissähän nyt ollaan taas, sehän aevan selväää.. Aamulla odottaaa taas se kaikkein kuuluisin ruikulipaska, siis justiinsa se joka pärisee pörisee kerrostaloni täältä ylimmästä kerroksesta alas putkia pitkin....

• Raitis

Mitä muuta elämänsisältöä sulla on?

• Mulla meni nyt hiukan aikajanat mutkalle.
      Joka viikonloppu ei saa juoda, se nyt on selvä mutta oliko tuo ei täysin raittiin määritelmä tuo kaksi päivää kuuteen viikonloppuun? Eli jos laskee viikonlopuksi 2 ja puoli päivää niin viiteentoista viikoloppu päivään saa kahdesti juoda. Eli kerran seitsemässä viikossa.

Sinänsä vaan kiinnostaa että jos nainen etsii miestä joka ottaa kohtuudella niin ja tuo on määritelmä niin sitten pitää vähän kiristää tahtia.

• lyhkäseen

Kuka ymmärtää aloituksen miten, jos juo peräkkäin kuutena viikonloppuna ja vielä viikolla, niin aikamoisen ryyppyveikon kuvan antaa jo itsestään. Suhteet voi loppua

• lyhkäseen kirjoitti:

Kuka ymmärtää aloituksen miten, jos juo peräkkäin kuutena viikonloppuna ja vielä viikolla, niin aikamoisen ryyppyveikon kuvan antaa jo itsestään. Suhteet voi loppua

Ok. Jos se noin oli ajateltu niin sitten. Tosin minun ajatusmailmassani noin monta peräkkäistä viikonloppua menee tuohon luokkaan joka viikonloppu.

• Palautin tänään kauppaan tyhjiä 0,33l oluttölkkejä ja niitä oli kertynyt perjantai-alkuillasta alkaen 49kpl 🙈 Perjantaina tuli otettua aika paljon kun tiesin että lauantaina ei ollut mitään menoja. Lauantaina tasoittelin läpitunkevaa rapulaa pitkin päivää ja vietin lähes koko päivän RDR2:n parissa. Myös eilen illalla tuli tyhjennettyä oluttölkkejä melkoisesti ja tänään aamupäivällä olo oli sen mukainen. 🤢 Vedin päivällä neljä Rivaa ja neljä Temestaa ja olin jonkin ajan päästä aivan skarppina menossa ulos syömään, kirjastoon lukemaan lehtiä jne.

Kannattaa juoda bileissä tai baarissa missä on mahdollisuus tutustua naisiin, mutta yksinään kotona se on aika turhaa. Mut jos ei ole muutakaan tekemistä eikä naisseuraa, niin kerranhan täällä eletään..

• Eiku nyt ollaankin jo maanantain puolella. Temesta yllätti 😅

• Selvänäonhauskaa
        peris234 kirjoitti:

Eiku nyt ollaankin jo maanantain puolella. Temesta yllätti 😅

Terveytesi on pian mennyttä. Naisistakin on eniten iloa terveenä. Onko tuo RD... pelaamista? Pelaaminen on tosi tylsä harrastus.... Karkoittaa naiset kyllä tosi tehokkaasti.

• Kaisanoasaa

Oon joskus palauttanut 200 tölkkiä. Kuukauden aikana juonut. Sitä kun on yksinäinen ja ruma niin tuli juotua. Nykyään juon aika harvoin.

• N49
        Kaisanoasaa kirjoitti:

Oon joskus palauttanut 200 tölkkiä. Kuukauden aikana juonut. Sitä kun on yksinäinen ja ruma niin tuli juotua. Nykyään juon aika harvoin.

Kiva että juomisesi vähentynyt, kun se on niin epäterveellistä. Toivottavasti löydät pian sinulle sopivan ihmisen ja parisuhteen.

• Kaisanoasaa kirjoitti:

Voi hemmetti mä oon nössö tuohon verrattuna, 200 tölkkiä kuukauden aikana. :) Oluesta en oo koskaan tykänny mutta lonkeroa voi hyvinkin mennä kaks tai kolme sixpäkkiä vuoden aikana.

• Jiimen kirjoitti:

Voi hemmetti mä oon nössö tuohon verrattuna, 200 tölkkiä kuukauden aikana. :) Oluesta en oo koskaan tykänny mutta lonkeroa voi hyvinkin mennä kaks tai kolme sixpäkkiä vuoden aikana.

Tuli mieleen sellainen juttu kun sain joskus joltain Virossa käyneeltä tuliaisena 48 pack laatikon olutta. Muutaman join niistä puoliväkisin ja sinä aikana ne ehti mennä päiväysvanhaksi.
        Annoin sitten sen lähes täyden laatikon yhelle kaverille ja kysyin jälkeenpäin että onko ehtiny juoda yhtään että oliko menny pilalle. Sanoi että joi ne kaikki muutamassa päivässä, mulla olis menny niihin muutama vuosi.

• Tavismies--

Talven aikan oon kaks kertaa ryypännyt.

• pitkätukka-68

En mäkään muuten raitista naista haluais. Kivahan se on nimenomaan yhdessä toisinaan ottaa kuppia.

Se mun nuori tyttö oli valitettavasti raitis ja tupakoimaton. Ja aluksi jopa neitsyt.
      Ois ollu palstaätmien unelmanainen :)

• absolutistinainen

Tämä raitis nainen haluaisi suhteellisen raittiin miehen. Täysi absolutisti ei tarvitse olla, mutta lärvit on ehdottomasti out. Satunnainen saunakalja ja ruokaviini on ok kunhan minun ei tarvitse niitä maksella ja tarvittaessa pärjää ilmankin. Jos jostain ei selviä ilman alkoholia niin se on ongelma. Tai jos tuputtaa niin monoa tulee armotta.

Että satunnaiskäyttäjän voisin ottaa.

• ahdistaa

Entä kokenut alkoholin käyttäjä jolle vaikkapa viinipullollinen ei tunnu juuri missään, eikä aiheuta käyttäytymiseen isoja muutoksia?

• absolutistinainen

Ei käy. Viina on kallista, haisee pahalta ja vaikka kuinka väität, ettei näy käytöksessä niin näkyy se.

• 43-mies

En vedä sellaisia lärvejä että kaatuilen tai tarviin taxia kun en pysty kävelemään. En juo usein kerran kuukaudessa tai harvemmin. Se vaan että mies kun osaa ottaa alkoholia iisisti niin se on tylsä mies ja nainen antaa pakit oitis. Olen huomannut että mitä enemmän juo, sitä suositumpi mies on ja sellaisiin naiset rakastuu.

• pitkätukka-68

Enemmän minä selvinpäin kaadun kuin humalassa. Paljon sekään ei ole: kaks kertaa olen kaatunut tänä vuonna, molemmat vesiselvänä.
        Taksia olen käyttänyt kerran tänä vuonna, dösää muutaman kerran. Muuten kävelen, tai tuolla naapurikylässä käyn kyllä junalla.

Mutta tosiaan: helpommin sitä humalassa tulee ihmisiin tutustuttua, sekä naisiin että miehiin.

• viinamies

Kun juo viinaa tutustuu naisiin ja löytää kumppanin.

• Viinamies

Kun juo viinaa niin tapaa naisia ja saa parisuhteen. Raitis mies jää yksin. Olettehan kaikki yksin.

• aikaturhaavatulointia

Ap varmaan haluaa saada suht raittiin miehen, eikä mitään viinanjuojaa, joka juoksee kavereidensa kanssa suhteessa ollessa sitten baarissa tai pämppää illat pitkät kaljatölkki ja lenkkimakkara kourassa tv:tä katsellen tai nettiä selaten tms.

• Weird

Lukematta muita viestejä mutta Mites jos nainen juo 1-3 päivää :-O

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3616
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2993
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2896
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1659
    Aihe