Alkoholisoiduin viikonloppuna

PäivänPertti

Päätin perjantaina koulusta lähtiessäni että menen illalla baariin ottamaan vähän hapanta. Alkuillasta olin jo pyörtänyt päätökseni, mutta sitten tajusin miettiväni koko ajan yhtä Heidiä, ja päätin että on parempi lähteä radalle tuulettamaan päätäni.

Astelin omaan kantapaikkaani puoli yhdeksän maissa ja otin ensimmäisen olueni. Jostakin syystä innostuin kippaamaan olutta ripéämpään tahtiin mihin olen tottunut, ja olinkin jo ennen puolta yötä iloisessa laitamyötäisessa. Puolen yön jälkeen päätin vaihtaa ravintolaa ajatuksenani katsella vähän naistarjontaa, mutta saapuessani yökerhoon törmäsin pariin vanhaan miespuoliseen tuttavaani ja intouduin ottamaan seurassa alkoa oikein pohjanmaan kautta. Viina virtasi ja hauskaa piisasi.

Valomerkin jälkeen huomasin että jano ei ollut vieläkään sammunut, ja kysäisinkin tuttaviltani olisiko heillä mielenkiintoa lähteä mukaani jatkoille. Ajatus kiinnosti molempia herrasmiehiä, mutta toinen kysäisi voisiko hän ottaa mukaansa erään Heidin jota tuttavani oli ilmoittamansa mukaan yrittänyt lämmitellä useampaan otteeseen.. Eipä mulla tietenkään ollut asiaan mitään huomautettavaa, joten sanoin että kaikin mokomin.

Pian Heidi löytyikin, mutta hänellä oli ehtona mukaan lähtemiselle se, että hän saisi ottaa mukaansa miespuolisen serkkunsa jonka kanssa hän oli ollut viettämässä iltaa. Mietin että kaikin mokomin, viinaa piisaa isommallekin ryhmälle. Pian istuimme sitten tilataksissa matkalla asunnolleni, ja asunnolleni saapuessamme ohjasin vieraat olohuoneen sohvalle ja nostin alkoholijuomat pöytää. Siinä yön mittaan kipattiin viinaksia siihen malliin että takahampaatkin kostuivat, ja aamun valjetessa huomasin että vain minä ja Heidi olemme enää hereillä, muu seurua on nyykähtänyt sohvalle.

En ollut aikaisemmin edes katsellut Heidiä yhtään tarkemmin, mutta kun siirryimme keittiön puolelle ottamaan aamupalaa, tajusin Heidin silmiin tuijotellessani että tämähän on herkullinen pakkaus. Ikää daamilla oli noin heljäkymppiä, mutta vartalo oli edelleen kuosissa. Homman nimi oli tuon katseen jälkeen täysin selvä, kummankaan ei tarvinnut sanoa yhtään mitäään ääneen, me vain ajauduimme toistemme syliin ja suutelimme. Pakko myöntää tässä kohtaa että mieltäni lämmitti tavanomaista enemmän kun sain sanoa ääneen naiselle "Heidi, sinä olet ihana". Vaikka tämä oli vähän eri Heidi jota kaipailen, niin olihan tämäkin Heidi laatunainen. Seksi oli taivaallista ja viivyimme lakanoiden välissä kolmisen tuntia.

Seksin jälkeen kysäisin daamilta jääkö hän luokseni "yöksi", mutta hän ilmoitti että iltaloma on venähtänyt jo muutenkin liian pitkäksi ja on aika palata kotiin. Suihkun jälkeen soitinkin daamille taksin ja suutelimme hyvästiksi. Kumpikaan ei pyytänyt yhteystietoja, se ei vain tuntunut tarpeelliselta. Heidin poistuttua käväisin parvekkeella tupakalla, ja takaisin tupaan tullesani huomasin yhden vieraistani heränneen. Juomatonta viinaa oli edelleen jäljellä, joten päädyimme jatkamaan juomista. Pian jalkeilla olikin koko mieskööri, ja ilonpito jatkui. Jossain vaiheessa iltapäivän kuluessa päätimme lähteä ravintolaan ottamaan lisää tärpättiä, vain Heidin serkku jättäytyi seurueestamme pois.

Viina virtasi, ja hauskaa piisasi, ja istuimmekin baarissa taas valomerkkiin asti. Valomerkin jälkeen totesimme että janoa on vieläkin jäljellä, joten suuntasimme taas jatkoille, tällä kertaa toisen tuttavani asunnolle. Kippasimme viiniä ja olutta miehekkääseen tahtiin, ja jossain kohtaa aamun sarastaessa minäkin viimein väsähdin ja pistin sohvalle makuulle. En katsunut kelloa mennessäni nukkumaan, mutta olin ottanut kuppia nukkumatta hyvän matkaa yli kolmekymmentä tuntia.

Muutaman tunnin unien jälkeen heräsin sunnuntaipäivään, ja muun porukan heräiltyä totesin että nyt meni korkki kiinni, maanantaina on taas koulupäivä. Kahvikupillisen jälkeen selkäranka kuitenkin murtui, ja intouduin taas jatkamaan juopottelua. Samoissa merkeissä meni sitten sunnuntaipäiväkin, ihan valomerkkiin asti. En tietenkään jaksanut lähteä aamulla opiskelemaan, ja makaankin nyt sängylläni hirveässä krapulassa.

Tällä hetkellä on vähän morkkis, ja olenkin vähän huolissani siitä että olenkohan minä nyt sitten alkoholisoitunut. Olen rakastunut varattuun naiseen ja ainoa "huvini" on juominen. Ei tämä hyvältä näytä.

165

<50

Vastaukset 165

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rekattupuskasta

Miksi just Heidi? Mun nimi on Heidi, eikä ole kiva lukea Heidi-tilityksiäsi. Olisit keksinyt jonkun muun nimen näihin setämiehen sepustuksillesi.

• PäivänPertti

Kiitos avautumisestasi Reijo.

• kiusantekoa

Onko pakko käyttää tuota nimeä kun kirjoittelet satuja. Teet vain tahallasi, kiusaksi. Juopottele, mutta älä käytä mun nimeä fantasioissasi.

• PäivänPertti

Lopeta Reijo tuo sekoilusi.

• valepukki

Sitä paitsi, olisitkin saanut, mutta kun et, niin kirjoitat toisen nimellä roskaa!

• pinnari
        PäivänPertti kirjoitti:

Lopeta Reijo tuo sekoilusi.

Mikään Heidi ei sinuun koske ja mene sinne kouluusi jos se on olemassa sekään!

• PäivänPertti
        pinnari kirjoitti:

Mikään Heidi ei sinuun koske ja mene sinne kouluusi jos se on olemassa sekään!

Pitäisiköhän sinun hakeutua hoitoon Reijo?

Olen jostakin syystä päässyt tällä avauksellani kunnolla ihosi alle. Mietin että oletkohan sinä se palstan "rento" viinamies?

• rekattupuskasta

Oho, onko täällä muitakin Heidejä? Heidien kokoontuminen ✌ Ja sitten tuo limainen setä on valinnut meidän nimen fantasioinnin kohteeksi.

• kun.muuhun.et.pysty
        PäivänPertti kirjoitti:

Pitäisiköhän sinun hakeutua hoitoon Reijo?

Olen jostakin syystä päässyt tällä avauksellani kunnolla ihosi alle. Mietin että oletkohan sinä se palstan "rento" viinamies?

Poista toisen nimellä kirjoitetut niljakkaat fantasiat!

• PäivänPertti
        kun.muuhun.et.pysty kirjoitti:

Poista toisen nimellä kirjoitetut niljakkaat fantasiat!

Hahaha.

Haluatko kertoa mikä avauksessani meni noin lujaa tunteisiisi? Oletko kenties palstan viinamies ja koit minun astuneen tontillesi?

• mikä.tarkoitus
        PäivänPertti kirjoitti:

Hahaha.

Haluatko kertoa mikä avauksessani meni noin lujaa tunteisiisi? Oletko kenties palstan viinamies ja koit minun astuneen tontillesi?

Miksi sä käytät tuota nimeä?

• kerro.syy
        mikä.tarkoitus kirjoitti:

Miksei se voi olla vaikka Martta?

• PäivänPertti
        kerro.syy kirjoitti:

Miksei se voi olla vaikka Martta?

Minua kiinnostaa tietää mikä avauksessani sai sinut kilahtamaan?

Jokin siinä ärsyttää sinua selvästikin, eikä se ole nimi.

• mitä.v.ttua.touhuat
        PäivänPertti kirjoitti:

Se on nimi! Teet tahallasi tuota.

• valkkaa.paremmin
        PäivänPertti kirjoitti:

Pane ens kerralla Marttaa.

• käy.se.sekin.sulle
        valkkaa.paremmin kirjoitti:

Pane ens kerralla Marttaa.

Tai Yrjöä.

• kolme.vaihtoehtoa
        käy.se.sekin.sulle kirjoitti:

Tai Yrjöä.

Tai sohvatyynyä.

• PäivänPertti
        mitä.v.ttua.touhuat kirjoitti:

Se on nimi! Teet tahallasi tuota.

Hahahaha!

Taidat olla aika hiilenä.

• arvelisin-näin
        mikä.tarkoitus kirjoitti:

Olisko pönttiksen nimi ja on onkinut sen selville yksityisviesteissään ja siksi sepustelee näitä Heidi-juttujaan . Tietää, että kukaan nainen ei rekattuna voi paljastaa oikeaa nimeään, vaikka kuinka vituttaisi.

• hiili.on.p.rsiissäs
        PäivänPertti kirjoitti:

Hahahaha!

Taidat olla aika hiilenä.

Haista nyt p.ska.

• PäivänPertti
        hiili.on.p.rsiissäs kirjoitti:

Haista nyt p.ska.

Jostakin syystä avaukseni meni lujaa tunteisiisi, kiinnostaisi tietää miksi?

• tietää.nimen
        arvelisin-näin kirjoitti:

Olisko pönttiksen nimi ja on onkinut sen selville yksityisviesteissään ja siksi sepustelee näitä Heidi-juttujaan . Tietää, että kukaan nainen ei rekattuna voi paljastaa oikeaa nimeään, vaikka kuinka vituttaisi.

Siltä näyttää.

• PäivänPertti
        tietää.nimen kirjoitti:

Siltä näyttää.

Mietin että voisiko kilahtamisesi johtua mustasukkaisuudesta?

• kiinnijäit
        PäivänPertti kirjoitti:

Nyt puhuit itsesi pussiin ja paljastit että käytit pönttiksen nimeä fantasioinneissasi. Ja epäilet että joku on mustasukkainen pönttiksestä. 😂

• mikä.jumittaa
        PäivänPertti kirjoitti:

Sinä et näytä kuuntelevan. Ihan sama vaikka p.nisit joulumuoria edestä, sivulta ja olan takaa, mutta nimeä et käytä. Miten se ei mene sinne päähän.

• PäivänPertti
        mikä.jumittaa kirjoitti:

Sinä et näytä kuuntelevan. Ihan sama vaikka p.nisit joulumuoria edestä, sivulta ja olan takaa, mutta nimeä et käytä. Miten se ei mene sinne päähän.

Hahaha!

Sattuuko juttuni noin kovaa?

• eikö.sana.kuulu
        PäivänPertti kirjoitti:

Hahaha!

Sattuuko juttuni noin kovaa?

HÄIVY!

• PäivänPertti
        eikö.sana.kuulu kirjoitti:

HÄIVY!

Voi sinua pikkuapinaa, olen näköjään päässyt kunnolla ihosi alle.

• onnetonta.tunarointia
        PäivänPertti kirjoitti:

Voi sinua pikkuapinaa, olen näköjään päässyt kunnolla ihosi alle.

Ensinnäkin kolme tuntia on surkean lyhyt suoritus.

Edes surkeassa fantasiassa!

• PäivänPertti
        onnetonta.tunarointia kirjoitti:

Ensinnäkin kolme tuntia on surkean lyhyt suoritus.

Edes surkeassa fantasiassa!

Olisi kiva tietää mikä jutussani horjutti mielenrauhaasi.

• ja.niinpä.niin
        PäivänPertti kirjoitti:

Olisi kiva tietää mikä jutussani horjutti mielenrauhaasi.

Joopa joo.

• PäivänPertti
        ja.niinpä.niin kirjoitti:

Joopa joo.

Sinä näet kovasti vaivaa minun takiani, pitäisikö minun olla imarreltu?

En ole sinulle kuka tahansa palstalainen, vaan ihan spesiaali tapaus.

• suuria.kysymysmerkkejä
        PäivänPertti kirjoitti:

Sinä näet kovasti vaivaa minun takiani, pitäisikö minun olla imarreltu?

En ole sinulle kuka tahansa palstalainen, vaan ihan spesiaali tapaus.

Kukahan näkee ja mitä, ja miksi haluaa olla spesiaalitapaus?

Tuottaako se sinulle onnellisuutta?

• PäivänPertti
        suuria.kysymysmerkkejä kirjoitti:

Kukahan näkee ja mitä, ja miksi haluaa olla spesiaalitapaus?

Tuottaako se sinulle onnellisuutta?

Oletko kateellinen minulle, vai vain rakastunut?

Kyllä minä liikuttelen kovaa tunteitasi kun näet valtavasti vaivaa vuokseni.

• no.jos.tod.tahdot.tietää
        PäivänPertti kirjoitti:

Oletko kateellinen minulle, vai vain rakastunut?

Kyllä minä liikuttelen kovaa tunteitasi kun näet valtavasti vaivaa vuokseni.

Rakastunut ja btw. Samiin. Se on hänen nimensä.

Sinä kyllä liikuttelet, mutta ääreishermostoa.

• PäivänPertti
        no.jos.tod.tahdot.tietää kirjoitti:

Rakastunut ja btw. Samiin. Se on hänen nimensä.

Sinä kyllä liikuttelet, mutta ääreishermostoa.

Olet siis homoseksualisti?

Tietääkö Sami tunteistasi?

• rakkautta.vain.sitä.vain
        PäivänPertti kirjoitti:

Olet siis homoseksualisti?

Tietääkö Sami tunteistasi?

Hahaha odotettava veto (jälleen), mutta tuo homokortti on jo niin nähty niin kuin syöpärettelöinti. Nainen ei voi olla homo. Koita nyt päättää olenko nainen vai mies. Puolituntia sitten olin vielä nainen ja joo, kyllä Sami tietää.

• PäivänPertti
        rakkautta.vain.sitä.vain kirjoitti:

Hahaha odotettava veto (jälleen), mutta tuo homokortti on jo niin nähty niin kuin syöpärettelöinti. Nainen ei voi olla homo. Koita nyt päättää olenko nainen vai mies. Puolituntia sitten olin vielä nainen ja joo, kyllä Sami tietää.

Minä en ole kertaakaan keskustelumme aikana mieltänyt sinua naiseksi.

Naiset ovat fiksumpia kuin sinä, se kavaltaa sinut mieheksi.

• ottiko.koville
        PäivänPertti kirjoitti:

Ahaha aahahaahahah! Häivy!

• kardemummamummeli
        PäivänPertti kirjoitti:

Minäkin olen luullut sinua mummuksi. Pieneksi suloiseksi mummuksi.

• PäivänPertti
        ottiko.koville kirjoitti:

Ahaha aahahaahahah! Häivy!

Ottaako noin koville?

• PäivänPertti
        kardemummamummeli kirjoitti:

Minäkin olen luullut sinua mummuksi. Pieneksi suloiseksi mummuksi.

Olet varmaan ainoa laatuasi palstalla.

Saatko jotakin tyydytystä siitä kun tyhjennät palstoja? Ensin miehen logiikan, nyt sitten myös sinkut-palstan.

• mitäs.menit
        PäivänPertti kirjoitti:

Olet varmaan ainoa laatuasi palstalla.

Saatko jotakin tyydytystä siitä kun tyhjennät palstoja? Ensin miehen logiikan, nyt sitten myös sinkut-palstan.

Sori, sun heiniäs. Muut ei siihen kykene.

• PäivänPertti
        mitäs.menit kirjoitti:

Sori, sun heiniäs. Muut ei siihen kykene.

Minä en käsitä miksi kaltaisesi epäsosiaalinen ihminen kirjoittelee keskustelupalstalla.

Onko ideasi yrittää tyrehdyttää keskustelun, vai onko tuo tahatonta toimintaa jossa keskustelun tyrehtyminen on vain seurausta epäsosiaalisesta toiminnastasi?

• siirryn.asialliseen.seur
        PäivänPertti kirjoitti:

Minä en käsitä miksi kaltaisesi epäsosiaalinen ihminen kirjoittelee keskustelupalstalla.

Onko ideasi yrittää tyrehdyttää keskustelun, vai onko tuo tahatonta toimintaa jossa keskustelun tyrehtyminen on vain seurausta epäsosiaalisesta toiminnastasi?

Keskustelumme on päättynyt, koska et nähtävästi kykene asiapuoleen.

Päivänjatkot hölinällesi & höpinöillesi.

• PäivänPertti
        siirryn.asialliseen.seur kirjoitti:

Keskustelumme on päättynyt, koska et nähtävästi kykene asiapuoleen.

Päivänjatkot hölinällesi & höpinöillesi.

Kutsutko asiapuoleksi keskustelua jonka ainoana päämääränä pidät piikittelemistä.

Ehkä sinä olet vain kateellinen minulle ja se saa mielesi mustaksi.

• 987687689
        kiinnijäit kirjoitti:

Nyt puhuit itsesi pussiin ja paljastit että käytit pönttiksen nimeä fantasioinneissasi. Ja epäilet että joku on mustasukkainen pönttiksestä. 😂

Tuskin kelpaa enää, koska paljastui lihavaksi.

• ghettoperse
        987687689 kirjoitti:

Tuskin kelpaa enää, koska paljastui lihavaksi.

Kyllähän Pönttis aikamoinen myyrä on.

• Kylläsesiitä

Tuota sanotaan vaan känniläisen päiväuneksi. Käy karistamassa kakka housusta ja peseydy, vaihda vaatteet ja syö. Kyllä sinä heräät tuosta vielä.

Se Heidi varmaan oli sun sohvatyyny, joten pese sekin.... sperma kuivuu kovaksi, mutta pitkällä pesuohjelmalla lähtee.

• PäivänPertti

Olisi mielenkiintoista tietää miksi juuri tämä avaukseni meni noin lujaa Reijon tunteisiin?

• vettä.sankolla

Hyvin sanottu!

• paskat-tuli-jo-housuun

Yritätkö tällä sadulla hämätä, ettet olisikaan AsianVierestä ja Saapasnaama, jotka olivat eilen aktiivisia palstalla? Ei onnistu, olet kiinni jäänyt multinikkailustasi jo aikoja sitten.

• PäivänPertti

Olet nähnyt kovasti vaivaa yrittäessäsi mustata mainettani, mutta ketään ei kiinnosta pohtia mainitsemiesi nikkien taustoja.

AsianVierestä ja Saapasnaama ovat surkeitä tekeleitäsi eikä monikaan edes pohdi että nuo olisivat minun nikkejäni.

• soripa-sori
        PäivänPertti kirjoitti:

Olet nähnyt kovasti vaivaa yrittäessäsi mustata mainettani, mutta ketään ei kiinnosta pohtia mainitsemiesi nikkien taustoja.

AsianVierestä ja Saapasnaama ovat surkeitä tekeleitäsi eikä monikaan edes pohdi että nuo olisivat minun nikkejäni.

Tuo on niin nähty, omien sivunikkien haukkuminen. Ei toimi. Kuten ei syöpäkään.

• kykenisi.myöntämään
        soripa-sori kirjoitti:

Siinä Pertti keskustelee taas itsensä kanssa itsensä pelastamiseksi. Joo nähty on. Ei toimi, kukaan idiootti ei mene tuohon.

Pertistä ei vaan ole enää palstalaiseksi. Ajoi itsensä ulos aika päiviä sitten. Tilannetta ei pysty korjaamaan.

• PäivänPertti
        soripa-sori kirjoitti:

Sinulla näyttää olevan aikaa säätää palstalla. Sulla ei taida olla omaa elämää?

• PäivänPertti
        kykenisi.myöntämään kirjoitti:

Siinä Pertti keskustelee taas itsensä kanssa itsensä pelastamiseksi. Joo nähty on. Ei toimi, kukaan idiootti ei mene tuohon.

Pertistä ei vaan ole enää palstalaiseksi. Ajoi itsensä ulos aika päiviä sitten. Tilannetta ei pysty korjaamaan.

"Pertistä ei vaan ole enää palstalaiseksi. Ajoi itsensä ulos aika päiviä sitten. Tilannetta ei pysty korjaamaan."

Kommenttisi kertoo enemmän sinusta kuin minusta.

Tuolla kommentillasi sinä paljastat pitäväsi itseäsi palstalaisena, ja on aika säälittävää että ihminen omaksuu palstalaisen identiteetin.

• Viinamies

Kun juo viinaa niin tapaa naisia. Viinan juonti on sosiaalinen tapahtuma. Naiset tykkää kun mies on sosiaalinen ja juo viinaa.

• PäivänPertti

On kyllä myönnettävä että viikonloppuni ei ollut kovinkaan hohdokas, vaan ennemminkin ankea.

Jollekinhan tuo voi tuntua hienolta, mutta en minä nauti tuollaisesta elämästä.

• surullista-on
        PäivänPertti kirjoitti:

On kyllä myönnettävä että viikonloppuni ei ollut kovinkaan hohdokas, vaan ennemminkin ankea.

Jos tarina olisi tosi, niin eipä todella. Viisikymppinen setämies (mahdollisesti syöpäsairas) lähtee ryyppäämään ja päätyy kolmen päivän putkeen, panee jotain tuntematonta elähtänyttä pubi-ruusua, ilman kondomia tietysti, saa kupan ja satiaiset ja päätyy voivottelemaan kohtaloaan suomi24-sivustolle.

• Viinamies
        PäivänPertti kirjoitti:

Viikonloppu on hohdokas kun juo viinaa kavereiden kanssa. Muuten olisit yksin kotona ilman sosiaalista elämää.

• PäivänPertti
        Viinamies kirjoitti:

Viikonloppu on hohdokas kun juo viinaa kavereiden kanssa. Muuten olisit yksin kotona ilman sosiaalista elämää.

Taas tuo projisoiminen jatkuu.

Olisiko parempi kirjoitella omissa nimissäsi, sulla ei ole kuitenkaan pääsyä muiden elämään.

• meniskö-vaikka-näin

Tuleeko jommallekummalle Heidille kohta syöpä, joka ilmenee kun olette menneet naimisiin ja sinusta tulee näin sureva, rikas leski?

• PäivänPertti

Miten minä olen onnistunut pääsemään noin kovaa ihosi alle?

• Hupiukkokooot

Johan on tarinat sullakin. No onhan se hyvä, ettei mielikuvitus ainakaan anna jälkeä. 😂

• PäivänPertti

Sinä olet todellakin kiintynyt minuun.

• aloittaja_on_sekaisin

Hyvä, että tulit...

• Jatkatoki
        PäivänPertti kirjoitti:

Sinä olet todellakin kiintynyt minuun.

Enpä juuri, mutta on sulla viihdyttävät jutut. Noi ilmaisut on hauskoja. Herrasmiehet, miehekkäästi vedät viiniä ja sitä sun tätä. En oikeesti ole kenenkään kuullut krapulassa selittävän samallatavalla ryyppyreissujaan. 😂

Yks kaveri tosin kehui ryyppäilyjään vastaavantapaisesti... hänestä vissiin oli siistiä ”ryypätä”. Kannattais vaan olla ajamatta autoa ja olematta kuskina selvinpäin toiselle kaverille, kun toiselle tarinoi.

No eipä mitään.... hyvä se on, että juttua tulee. Sinähän olet palstan pelle. Viihdytä vaan meitä. 😬👌

• aloittaja_on_sekaisin
        Jatkatoki kirjoitti:

Enpä juuri, mutta on sulla viihdyttävät jutut. Noi ilmaisut on hauskoja. Herrasmiehet, miehekkäästi vedät viiniä ja sitä sun tätä. En oikeesti ole kenenkään kuullut krapulassa selittävän samallatavalla ryyppyreissujaan. 😂

Yks kaveri tosin kehui ryyppäilyjään vastaavantapaisesti... hänestä vissiin oli siistiä ”ryypätä”. Kannattais vaan olla ajamatta autoa ja olematta kuskina selvinpäin toiselle kaverille, kun toiselle tarinoi.

No eipä mitään.... hyvä se on, että juttua tulee. Sinähän olet palstan pelle. Viihdytä vaan meitä. 😬👌

Kyllä hän viihdyttää... :D

• PäivänPertti
        Jatkatoki kirjoitti:

Jaahas, huomaanko sanoissasi kateuden tuomaa katkeruutta?

Ei minun elämäni ota sinulta mitään pois, koeta ymmärtää asia niin vapaudut negatiivisilta tuntemuksiltasi.

• Elähuoli
        PäivänPertti kirjoitti:

Jaahas, huomaanko sanoissasi kateuden tuomaa katkeruutta?

Ei minun elämäni ota sinulta mitään pois, koeta ymmärtää asia niin vapaudut negatiivisilta tuntemuksiltasi.

Et. Mistä olisin sulle katkera? Palstan kuuluisuuden roolistako? Heh... en halua olla pelle, vaikka välillä pelleilenkin, mutta se on tarkoituksenmukaista. Sä teet tuon tosissas.

Siis kyllä mulle passaa toi sun roolitus täällä. Se kaverikin on kaveriporukoissa yleinen naurunaihe. Tahallaan vedetään kännäilyt juttuihin, niin johan alkaa tulla villiä legendaa. Aina se on vetänyt koko viikonlopun ja juonut siemenperunat kellarista. Koitetaan pitää pojerinaama ja tursketaan nauraa sit kun on lähtenyt pois. Uskomaton jannu...

• PäivänPertti
        Elähuoli kirjoitti:

Et. Mistä olisin sulle katkera? Palstan kuuluisuuden roolistako? Heh... en halua olla pelle, vaikka välillä pelleilenkin, mutta se on tarkoituksenmukaista. Sä teet tuon tosissas.

Siis kyllä mulle passaa toi sun roolitus täällä. Se kaverikin on kaveriporukoissa yleinen naurunaihe. Tahallaan vedetään kännäilyt juttuihin, niin johan alkaa tulla villiä legendaa. Aina se on vetänyt koko viikonlopun ja juonut siemenperunat kellarista. Koitetaan pitää pojerinaama ja tursketaan nauraa sit kun on lähtenyt pois. Uskomaton jannu...

Aika kitkerältä sinä kyllä kuulostat kommentteinesi.

Palstajuopotteluhan on sinun heiniäsi, koetko että astuin varpaillesi?

• Niinhänsitätulitehtyä
        PäivänPertti kirjoitti:

Aika kitkerältä sinä kyllä kuulostat kommentteinesi.

Palstajuopotteluhan on sinun heiniäsi, koetko että astuin varpaillesi?

No sinustahan kaikki mun kommentointi on kitkerää.

Mähän juopottelinkin palstaillessa. Oli omia känniketjuja.... se oli aikaa se. 😝

• PäivänPertti
        Niinhänsitätulitehtyä kirjoitti:

No sinustahan kaikki mun kommentointi on kitkerää.

Mähän juopottelinkin palstaillessa. Oli omia känniketjuja.... se oli aikaa se. 😝

"Mähän juopottelinkin palstaillessa. Oli omia känniketjuja.... se oli aikaa se. 😝"

Olit urasi huipulla palstaillessasi kännissä.

• Tjaaas
        PäivänPertti kirjoitti:

"Mähän juopottelinkin palstaillessa. Oli omia känniketjuja.... se oli aikaa se. 😝"

Olit urasi huipulla palstaillessasi kännissä.

Ai niinkö sinusta? Minusta se aika oli nolointa. Tosin ihmisellä tuppaa olemaan kaikenlaisia vaiheita elämässä, joista ei itse pidä.

Itse kyllä kännäsin kotosalla yksin. En ollut sosiaalinen, mitä nyt palstalla öyhötin. Minusta sellainen on aika kurjaa ja noloakin, tosin enpä mä sitä takaisinkaan saa.

• runomitta

Pertti vauhdissa ja vihainen kuin Sami vienyt Pönttiksen!

• PäivänPertti

Onko tässä nyt kyse Pönttiksestä?

Pönttis kirjoitelkoon omia juttujaan, en ole kiinnostunut kuvatuksesta.

• PäivänPertti kirjoitti:

Onko tässä nyt kyse Pönttiksestä?

Pönttis kirjoitelkoon omia juttujaan, en ole kiinnostunut kuvatuksesta.

Ooleeoleoleolee!

Terv. Pikkuapina

• PäivänPertti
        misspönttöuuni kirjoitti:

Ooleeoleoleolee!

Terv. Pikkuapina

Kaskas, sinäkin siinä.

Onko avaukseni mennyt sinun tunteisiisi?

Kaskas, sinäkin siinä.

Onko avaukseni mennyt sinun tunteisiisi?

Minäkin tässä.

Kas kas, en tiedä mistään mitään. Mikähän täälläkin on ollut hätänä :D

• PäivänPertti

Minäkin tässä.

Kas kas, en tiedä mistään mitään. Mikähän täälläkin on ollut hätänä :D

Avaukseni on saanut yhden palstalaisen suunniltaan, mutta minä en ymmärrä syytä

Ihanko totta? Mitähän liene sattunut nyt?

Hirveän vaikea mennä sanomaan.

• PäivänPertti

Ihanko totta? Mitähän liene sattunut nyt?

Hirveän vaikea mennä sanomaan.

Mistäpä ihmisistä tietää.

Mietin jo jossakin vaiheessa että kokeeko tyyppi että reaalielämän jutut eivät kuulu palstalle.

Noniin.

Se on varmaan tuo sun tupakanpoltto. Kaikkihan meni muuten ihan ruokaympyrämallin ja KTL:n suositusten mukaisesti.

Mistäpä ihmisistä tietää.

Mietin jo jossakin vaiheessa että kokeeko tyyppi että reaalielämän jutut eivät kuulu palstalle.

Onhan se nyt tosi kumma jos niitä ei täällä käsitellä.

• PäivänPertti

Noniin.

Se on varmaan tuo sun tupakanpoltto. Kaikkihan meni muuten ihan ruokaympyrämallin ja KTL:n suositusten mukaisesti.

Polttelen vain kännätessä, joten ei hätää.

• PäivänPertti

Onhan se nyt tosi kumma jos niitä ei täällä käsitellä.

Jokuhan voi ajatella että palstalla pitää kirjoitella palstaelämästä.

Jokuhan voi ajatella että palstalla pitää kirjoitella palstaelämästä.

Niin! Ajattele. Miten hakotiellä ovat.

• PäivänPertti

Niin! Ajattele. Miten hakotiellä ovat.

Ei liene syytä kirjoittaa monikossa, oletan että kyse on vain yhdestä tyypistä.

Ei liene syytä kirjoittaa monikossa, oletan että kyse on vain yhdestä tyypistä.

Joo, kyllä se sitten on outo tyyppi. Ihan yksikössäkin.

Mä luin tuon sun tarinas, ja suosittelisitko minulle (tai muillekin palstalaisille), että voisinko kokeilla ensiviikonloppuna?

Vaikutat niin tyytyväiseltä, että tuollainen voisi tehdä muillekin hyvää.

• PäivänPertti

Joo, kyllä se sitten on outo tyyppi. Ihan yksikössäkin.

Mä luin tuon sun tarinas, ja suosittelisitko minulle (tai muillekin palstalaisille), että voisinko kokeilla ensiviikonloppuna?

Vaikutat niin tyytyväiseltä, että tuollainen voisi tehdä muillekin hyvää.

Outo tyyppi.

Noo, tiedä siitä tyytyväisyydestä...enempihän tuo oli ikävän karkoitusta. Sinänsä kyllä aika toimiva konsti, naurua piisasi niinkauan rokki soi ja viina virtasi.

Aamulla oli vähän morkkis, mutta nyt olo on tasaantumaan päin ja itseäkin jo hymyillyttää toilailu. Luulen että annan viinamiehen pitää tonttinsa, en aio jäädä alalle pidempään.

Touhu oli varsin lennokasta, mutta on hyvä että viikonloppu on takanapäin. Huomenna näen taas oikean Heidin.

Outo tyyppi.

Noo, tiedä siitä tyytyväisyydestä...enempihän tuo oli ikävän karkoitusta. Sinänsä kyllä aika toimiva konsti, naurua piisasi niinkauan rokki soi ja viina virtasi.

Aamulla oli vähän morkkis, mutta nyt olo on tasaantumaan päin ja itseäkin jo hymyillyttää toilailu. Luulen että annan viinamiehen pitää tonttinsa, en aio jäädä alalle pidempään.

Touhu oli varsin lennokasta, mutta on hyvä että viikonloppu on takanapäin. Huomenna näen taas oikean Heidin.

Hyvä, ja tuota, pysy -siinä- The Heidissä. Sui tukkasi ja suorista pukusi.

• PäivänPertti

Hyvä, ja tuota, pysy -siinä- The Heidissä. Sui tukkasi ja suorista pukusi.

Noo, eihän meillä nyt kuitenkaan ole muuta kuin koulukaveruus.

• hankielämä

Voi voi, Sami nyt vaan vei Heidin, olen pahoillani. Sitä ei saduilla muuksi muuteta:)

• No nyt oli elämänmakuista settiä, ei voi kukaan tulla sanomaan että "hanki ätmi elämä" ja viinamieskin varmaan tykkää tarinasta. Ihan piristävää fiktiotahan tämä oli, en ymmärrä miksi tuosta pitäisi kenenkään hiilestyä.

Minua oiekastaan eniten huvitti tuossa kohtaa:

" Pian istuimme sitten tilataksissa matkalla asunnolleni, ja asunnolleni saapuessamme ohjasin vieraat olohuoneen sohvalle ja nostin alkoholijuomat pöytää. Siinä yön mittaan kipattiin viinaksia siihen malliin että takahampaatkin kostuivat, ja aamun valjetessa huomasin että vain minä ja Heidi olemme enää hereillä, muu seurua on nyykähtänyt sohvalle."

Sohva mainittiin pariinkiin otteeseen niin minua huvitti ajatus että siinä samalla sohvalla kun kieriskelit pymppykuvauksissa niin tuli vaan mieleen että mahtoikohan siinä olla paljonkin persenhajua unta häiritsemässä? Joo tiedän, varmaan sairasta tuohon takertua mutta kun vaan huvitti :D Tarina oli hyvä muutenkin, lisää vaan näitä,

• Sen täytyy olla tosi iso sohva, koska siinä on ollut kokonainen rykmentti. Veikkaatko L-mallista levitettävää? Kulmamallisessa on se päätyrahi siinä.

• Eikö sun pitäis lähinnä paheksua pympertin lutkailua, eikä miettiä sohvan kokoa..?

• misspönttöuuni kirjoitti:

Sen täytyy olla tosi iso sohva, koska siinä on ollut kokonainen rykmentti. Veikkaatko L-mallista levitettävää? Kulmamallisessa on se päätyrahi siinä.

Niin tai sitten ne olivat kääpiöitä ne kaverit, kolme kääpiötä kelli Pertin sohvalla, neljä sammui jo aiemmin ja lumikki antautui Perti makkarissa, ihan mahdollista :D

• Wwuwuw kirjoitti:

Eikö sun pitäis lähinnä paheksua pympertin lutkailua, eikä miettiä sohvan kokoa..?

Lähdemme siitä että tarina oli fiktiota, siten voimme olla tuomitsematta ja arvostaa sujuvaa juonenkulkua ilman moralisointeja.

• Harmaaritari kirjoitti:

Niin tai sitten ne olivat kääpiöitä ne kaverit, kolme kääpiötä kelli Pertin sohvalla, neljä sammui jo aiemmin ja lumikki antautui Perti makkarissa, ihan mahdollista :D

Mua jäi vaan siinä harmittamaan se, että lakana pitäs yleensä ehtiä sohvalle laittamaan jos siinä joku nukkuu. Tässä ei nyt tiedä, miten kävi. Uskon kuitenkin, että sängyssä oli jo lakanat ja keittiön puolella pöytäliina (ehkä hedelmiä korissa).

• Harmaaritari kirjoitti:

Lähdemme siitä että tarina oli fiktiota, siten voimme olla tuomitsematta ja arvostaa sujuvaa juonenkulkua ilman moralisointeja.

Miksi me siitä lähdemme?

• Wwuwuw kirjoitti:

Miksi me siitä lähdemme?

Tutkivaa journalismia.

• PäivänPertti

Ei kukaan huomauttanut perseen hajusta, jos sitä nyt edes oli siinä sohvassa.

"Tarina" nyt vain sattuu olemaan faktaa, palstan Pertti-setä on luonnossa eläväisempi ihminen kuin sinä ehkä tajuatkaan. Vapaalle heittäytyessäni minä osaan kyllä revitellä, vaikka elämänkokemus on opettanut minut hillitympään käytökseen.

Runsas alkoholilla läträily saa sitten pidättyväisyyden pois ja tilalle tulee armoton juhlija.

• PäivänPertti

Sen täytyy olla tosi iso sohva, koska siinä on ollut kokonainen rykmentti. Veikkaatko L-mallista levitettävää? Kulmamallisessa on se päätyrahi siinä.

Se on iso kulmasohva, 2×3 metriä. Rahi toisessa päässä.

Ei kukaan huomauttanut perseen hajusta, jos sitä nyt edes oli siinä sohvassa.

"Tarina" nyt vain sattuu olemaan faktaa, palstan Pertti-setä on luonnossa eläväisempi ihminen kuin sinä ehkä tajuatkaan. Vapaalle heittäytyessäni minä osaan kyllä revitellä, vaikka elämänkokemus on opettanut minut hillitympään käytökseen.

Runsas alkoholilla läträily saa sitten pidättyväisyyden pois ja tilalle tulee armoton juhlija.

Tarina voi hyvinkin olla totta, mutta nimet fiktiivisiä.

Jotenkin tilataksi käy sun tyyliisi.

Yritin kerran sanoa, että tutustuisit octomoreen, mutta vedät vaan rypyviinaa/lämmintä kaljaa.

Miksei tasoa voi nostaa? Lisäksi ei ole kyllä hyvä ehkä kulkea tuollaisessa remppajengissä, nehän ois voinu putsata sut?

• PäivänPertti
        Harmaaritari kirjoitti:

Huomaan että sinullekaan ei ole helppo myöntää että Pertti-setä käväisi reilusti viihteellä.

• PäivänPertti

Tarina voi hyvinkin olla totta, mutta nimet fiktiivisiä.

Jotenkin tilataksi käy sun tyyliisi.

Yritin kerran sanoa, että tutustuisit octomoreen, mutta vedät vaan rypyviinaa/lämmintä kaljaa.

Miksei tasoa voi nostaa? Lisäksi ei ole kyllä hyvä ehkä kulkea tuollaisessa remppajengissä, nehän ois voinu putsata sut?

Ihan tasokasta seuraa mulla oli, ei ole syytä vähätellä noita ihmisiä. Hyvin pärjääviä ihmisiä, eikä heillä varmastikaan ole käynyt mielessä kenenkään ryöstäminen.

Mainitsin vain yhden nimen, ja se nimi on tietenkin faktaa. Mitä sitten tulee juomapolitiikkaan, niin octomore on liian kallista herkkua juopotteluun.

Ihan tasokasta seuraa mulla oli, ei ole syytä vähätellä noita ihmisiä. Hyvin pärjääviä ihmisiä, eikä heillä varmastikaan ole käynyt mielessä kenenkään ryöstäminen.

Mainitsin vain yhden nimen, ja se nimi on tietenkin faktaa. Mitä sitten tulee juomapolitiikkaan, niin octomore on liian kallista herkkua juopotteluun.

Mutta sillä olisi koko porukka selvinnyt parilla tipalla. Tai no selvinnyt.

"Hyvin pärjääviä ihmisiä" ? Jos makaa tolkku pois ja p.rse pystyssä sun sohvalla, niin en sanois.

• PäivänPertti

Mutta sillä olisi koko porukka selvinnyt parilla tipalla. Tai no selvinnyt.

"Hyvin pärjääviä ihmisiä" ? Jos makaa tolkku pois ja p.rse pystyssä sun sohvalla, niin en sanois.

Katos vain, sinäkin olet vähän käärmeissäsi viikonlopun vietostani.

Ei sulla ole mielestäni mitään syitä haukkua ystäviäni.

Ergonomiaa vaan ajattelin...

2 x 3 metriä rahin kanssa on hyvin pärjäävillekin paha.

Olisit kiitollinen, eipä sinun perääsi muut katso.

Mulla heräsi äidillisiä tunteita. Et voi syyttää.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Ohhoh, se on muuten kummaa; sitä ei ole tapahtunut edes vauvoja kohtaan.

• PäivänPertti

Äidillisiin tunteisiin ei kuulu yritys vähätellä toisen ystäviä.

Enempi noihin tunteisiin olen törmännyt parisuhteessa jossa puolisoni yritti kaventaa minun sosiaalista piiriäni.

Äidillisiin tunteisiin ei kuulu yritys vähätellä toisen ystäviä.

Enempi noihin tunteisiin olen törmännyt parisuhteessa jossa puolisoni yritti kaventaa minun sosiaalista piiriäni.

Jos seura ei ole hyväksi, siitä voidaan aina antaa suositus.

Ajatella, sut ois voitu muiluttaa vaikka Viroon.

• PäivänPertti

Jos seura ei ole hyväksi, siitä voidaan aina antaa suositus.

Ajatella, sut ois voitu muiluttaa vaikka Viroon.

Lauantaina minua lähestyivät romanit, ehdottivat että lähtisin heidän mukaansa jatkoille. Kieltäydyin tarjouksesta koska näin siihen sisältyvän mainitsemasi riskin.

Omassa porukassani ei ollut pienintäkään riskiä.

Lauantaina minua lähestyivät romanit, ehdottivat että lähtisin heidän mukaansa jatkoille. Kieltäydyin tarjouksesta koska näin siihen sisältyvän mainitsemasi riskin.

Omassa porukassani ei ollut pienintäkään riskiä.

Itse syrjit romaneita. Heissä ole mitään vikaa; olemme tehneet hevoskauppaa ja paremmin on mennyt kuin omien kanssa! Sydämellisiä ihmisiä, ainakin minun tapaamani.

• PäivänPertti

Itse syrjit romaneita. Heissä ole mitään vikaa; olemme tehneet hevoskauppaa ja paremmin on mennyt kuin omien kanssa! Sydämellisiä ihmisiä, ainakin minun tapaamani.

Suhtaudun varauksella ihmisiin joiden motiivit eivät ole minulle auenneet.

Nuori romaninainen tuli ihan vesiselvänä pyytämään minua tanssiin, ja tanssin jälkeen saattelin daamin omaan pöytäänsä. Vaihdoin pöytäseurueen kanssa muutaman sanasen, ja sen kuluessa vanhemmat mies ja nainen esittivät minulle kutsun lähteä heidän luokse jatkoille. Alkuun kyllä suostuin, mutta illan kuluessa aloin pohtimaan tarjousta uudelleen.

En nyt kuitenkaan pidä kovinkaan uskottavana että joku 25-vuotias romaninainen olisi aidosti kiinnostunut isänsä ikäisestä miehestä ja pidin mahdollisena että kyseessä oli ansa.

Suhtaudun varauksella ihmisiin joiden motiivit eivät ole minulle auenneet.

Nuori romaninainen tuli ihan vesiselvänä pyytämään minua tanssiin, ja tanssin jälkeen saattelin daamin omaan pöytäänsä. Vaihdoin pöytäseurueen kanssa muutaman sanasen, ja sen kuluessa vanhemmat mies ja nainen esittivät minulle kutsun lähteä heidän luokse jatkoille. Alkuun kyllä suostuin, mutta illan kuluessa aloin pohtimaan tarjousta uudelleen.

En nyt kuitenkaan pidä kovinkaan uskottavana että joku 25-vuotias romaninainen olisi aidosti kiinnostunut isänsä ikäisestä miehestä ja pidin mahdollisena että kyseessä oli ansa.

Ansat ja ansat.

Korkeintaan olisit ollut iloinen hevosenomistaja tai osakas. Ja siinä kaikki.

Ois voitu kahvitella Vermossa :D

• PäivänPertti

Ansat ja ansat.

Korkeintaan olisit ollut iloinen hevosenomistaja tai osakas. Ja siinä kaikki.

Ois voitu kahvitella Vermossa :D

Eihän tässä nyt tietenkään mikään ole mahdotonta, mutta en usko että saisin Heidin mielestäni ja voisin pikavauhtia edetä suhteeseen ihan vieraan naisen kanssa.

Edellinen tuomio on suoritettava ennen uutta. (ajatella, minä kirjoitin tuon)

Eihän tässä nyt tietenkään mikään ole mahdotonta, mutta en usko että saisin Heidin mielestäni ja voisin pikavauhtia edetä suhteeseen ihan vieraan naisen kanssa.

Edellinen tuomio on suoritettava ennen uutta. (ajatella, minä kirjoitin tuon)

Onko mitenkään mahdollista jos lakkaisit mainitsemasta naisen nimeä, kun me kumminkin sen jo tiedämme.

• PäivänPertti

Onko mitenkään mahdollista jos lakkaisit mainitsemasta naisen nimeä, kun me kumminkin sen jo tiedämme.

En näe tuossa nimen mainitsemisessa mitään ongelmaa, joten en nyt taivu pyyntöösi jota et edes yrittänyt perustella mitenkään.

Tiedän myös sen, ettei Heidi ole sinun nimesi, et ainakaan ole sellaista kertonut minulle.

En näe tuossa nimen mainitsemisessa mitään ongelmaa, joten en nyt taivu pyyntöösi jota et edes yrittänyt perustella mitenkään.

Tiedän myös sen, ettei Heidi ole sinun nimesi, et ainakaan ole sellaista kertonut minulle.

Teet tuota taas tahallasi.

Mutta sivuutan jatkossa aiheen.

• PäivänPertti

Teet tuota taas tahallasi.

Mutta sivuutan jatkossa aiheen.

Voit sivuuttaa ihan rauhassa, ei sillä ole minulle väliä.

Ihmettelen kuitenkin pyyntöäsi, koska eihän asialla ole mitään tekemistä sinun kanssasi. Ei ainakaan minkään tuntemani logiikan mukaan.

Heidi on ihan tavallinen naisen nimi, eikä se ole suojattu tai rekisteröity yksityiseksi nimeksi.

Ihmettelen sitä kuinka paljon tämä avaukseni on aiheuttanut palstalaisille kateutta, katkeruutta ja kitkeryyttä. Tuntuu kuin ihmisellä ei saisi olla elämää palstailun ulkopuolella.

"Kel onni on, se onnen kätkeköön", noinhan se taitaa Suomessa mennä. Suosittelisin muitakin palstalaisia elämmän niin ei tarvitse olla kateellinen muiden elämästä.

Ihmettelen kuitenkin pyyntöäsi, koska eihän asialla ole mitään tekemistä sinun kanssasi. Ei ainakaan minkään tuntemani logiikan mukaan.

Heidi on ihan tavallinen naisen nimi, eikä se ole suojattu tai rekisteröity yksityiseksi nimeksi.

Ihmettelen sitä kuinka paljon tämä avaukseni on aiheuttanut palstalaisille kateutta, katkeruutta ja kitkeryyttä. Tuntuu kuin ihmisellä ei saisi olla elämää palstailun ulkopuolella.

"Kel onni on, se onnen kätkeköön", noinhan se taitaa Suomessa mennä. Suosittelisin muitakin palstalaisia elämmän niin ei tarvitse olla kateellinen muiden elämästä.

Juttelen kun lopetat nimen jankkaamisen.

Muuten toki saat elää niin kuin haluat, ei kai kukaan ole kitkerä?

• PäivänPertti

Muuten toki saat elää niin kuin haluat, ei kai kukaan ole kitkerä?

Ilmeisesti sinä olit se kilahtanut puskahuutelija joka menetti hermonsa avauksestani. En vain käsitä mikä tässä on kiellettyä?

Et ole edes perustellut pyyntöäsi, joten olen aivan ymmälläni jankuttamisestasi.

Ilmeisesti sinä olit se kilahtanut puskahuutelija joka menetti hermonsa avauksestani. En vain käsitä mikä tässä on kiellettyä?

Et ole edes perustellut pyyntöäsi, joten olen aivan ymmälläni jankuttamisestasi.

En ollut tietenkään. Hiljaa mäessä.

• PäivänPertti

En ollut tietenkään. Hiljaa mäessä.

Onko tässä nyt joku mustasukkaisuus taustalla?

Minä olin valmis tutustumaan sinuun, mutta ymmärsin että sinulla ei ollut halukkuutta tutustua. Me katsoimmme oman korttimme, eikä meistä tullut paria. On aivan hullua jos sinä nyt olet mustasukkainen.

Ehkä oletukseni on väärä, mutta et sinä anna eväitä käsittää asiaa muutoin.

Onko tässä nyt joku mustasukkaisuus taustalla?

Minä olin valmis tutustumaan sinuun, mutta ymmärsin että sinulla ei ollut halukkuutta tutustua. Me katsoimmme oman korttimme, eikä meistä tullut paria. On aivan hullua jos sinä nyt olet mustasukkainen.

Ehkä oletukseni on väärä, mutta et sinä anna eväitä käsittää asiaa muutoin.

Voi hyvää iltaa nyt PäivänPerttiseni. Mistä sinä sen kaivoit? En ole mustasukkainen enkä harmaasukkainen.

Sanoin vain etten pidä anonyymipalstoilla nimien käytöstä. Ja enempää en avaa vaikka sitähän sinä ajat takaa vaikka ymmärrätkin koko ajan.

• PäivänPertti

Voi hyvää iltaa nyt PäivänPerttiseni. Mistä sinä sen kaivoit? En ole mustasukkainen enkä harmaasukkainen.

Sanoin vain etten pidä anonyymipalstoilla nimien käytöstä. Ja enempää en avaa vaikka sitähän sinä ajat takaa vaikka ymmärrätkin koko ajan.

Minä en todellakaan käsitä miksi etunimien käyttö ärsyttää sinua? Koko juttu on täysin absurdi.

Sulla ei ole ensimmäistäkään perustetta edes vaatia multa sitä että lakkaisin käyttämästä tuota nimeä joka saa sinut kilahtamaan

Minä en todellakaan käsitä miksi etunimien käyttö ärsyttää sinua? Koko juttu on täysin absurdi.

Sulla ei ole ensimmäistäkään perustetta edes vaatia multa sitä että lakkaisin käyttämästä tuota nimeä joka saa sinut kilahtamaan

Älä nyt jankuta Pertti.

Voin kuules vaatia ihan mitä vaan.

• PäivänPerttiseni

Älä nyt jankuta Pertti.

Voin kuules vaatia ihan mitä vaan.

Kaikkein viimeisenä minä sinulta odotan näin päätöntä vaatimusta.

Ymmärtäisin jos joku imbesilli palstailija ryhtyisi jankuttamaan asiasta, mutta sinulta en olisi odottanut sitä. Luulin sinun ymmärtävän että asioita pitää pystyä perustelemaan.

• PäivänPerttiseni kirjoitti:

Kaikkein viimeisenä minä sinulta odotan näin päätöntä vaatimusta.

Ymmärtäisin jos joku imbesilli palstailija ryhtyisi jankuttamaan asiasta, mutta sinulta en olisi odottanut sitä. Luulin sinun ymmärtävän että asioita pitää pystyä perustelemaan.

Yksityisasioita ei julkipalstoilla perustella. Myös sinun on aikuisena ihmisenä se ymmärrettävä.

Ajat takaa sellaista, missä haluat pussittaa minut.

Sori, ollaan pelattu samassa liigassa jo niin kauan, että tiedän peliliikkeesi.

• PäivänPertti

Yksityisasioita ei julkipalstoilla perustella. Myös sinun on aikuisena ihmisenä se ymmärrettävä.

Ajat takaa sellaista, missä haluat pussittaa minut.

Sori, ollaan pelattu samassa liigassa jo niin kauan, että tiedän peliliikkeesi.

Voidaan lopettaa aiheen käsittely, ei mulla ole syytä vatvoa asiaa kaltaisesi idiootin kanssa.

Heidi on yksi nimi muiden joukossa, eikä minulla ole mitään syytä välttää sen käyttämistä.

• Kari-morjens
        PäivänPertti kirjoitti:

Voidaan lopettaa aiheen käsittely, ei mulla ole syytä vatvoa asiaa kaltaisesi idiootin kanssa.

Heidi on yksi nimi muiden joukossa, eikä minulla ole mitään syytä välttää sen käyttämistä.

Kuvitellaan nyt että sun nimi olisi vaikka Kari. Eikö vituttaisi, jos vaikka pönttis hehkuttaisi palstalla, että hänen miehensä on Kari, ja Kari meni ostamaan mulle tänään tamppooneja ja Kari rakentaa mulle hirsitalon ja Kari sanoi sitä ja Kari sanoi tätä. Karilla on viikset ja Karilla on pömppis. Tekisi Kari-aloituksia ja hokisi sinun nimeäsi joka paikassa. Eikö se yhtään vituttaisi lukea ja tekisi mieli sanoa, että voitko kutsua sitä Karia vaikka mister K:ksi mielummin? Vaikka Pönttis ei tietäisikään, että myös sinä olet nimeltäsi Kari.

• vielätämä
        Kari-morjens kirjoitti:

Kuvitellaan nyt että sun nimi olisi vaikka Kari. Eikö vituttaisi, jos vaikka pönttis hehkuttaisi palstalla, että hänen miehensä on Kari, ja Kari meni ostamaan mulle tänään tamppooneja ja Kari rakentaa mulle hirsitalon ja Kari sanoi sitä ja Kari sanoi tätä. Karilla on viikset ja Karilla on pömppis. Tekisi Kari-aloituksia ja hokisi sinun nimeäsi joka paikassa. Eikö se yhtään vituttaisi lukea ja tekisi mieli sanoa, että voitko kutsua sitä Karia vaikka mister K:ksi mielummin? Vaikka Pönttis ei tietäisikään, että myös sinä olet nimeltäsi Kari.

Lisäksi siitä tulisi väkisin vaikutelma, että Pönttis on onkinut selville jostain nimesi ja keksii jutut täysin päästään, käyttäen nimeäsi jutuissaan.

• PäivänPertti
        Kari-morjens kirjoitti:

Aika huono esimerkki.

Mulle on ihan yksi lysti millä nimellä Pönttis kutsuu mielitiettyään, kun asia ei kuitenkaan liity minuun.

• PäivänPertti
        vielätämä kirjoitti:

Lisäksi siitä tulisi väkisin vaikutelma, että Pönttis on onkinut selville jostain nimesi ja keksii jutut täysin päästään, käyttäen nimeäsi jutuissaan.

Höpönlöpöä. Minulla ei ole tietoa Pönttiksen nimestä, eikä myöskään minkääntason kiinnostusta Pönttistä kohtaan.

Pönttis on vain yksi maanvaiva joka pitää itseään tärkeänä henkilönä. Palstalla on monia muitakin miesnikkejä joihin Pönttis voi keskittää huomionsa, kun hän vain käsittäisi asian.

• Kari-morjens
        PäivänPertti kirjoitti:

Aika huono esimerkki.

Mulle on ihan yksi lysti millä nimellä Pönttis kutsuu mielitiettyään, kun asia ei kuitenkaan liity minuun.

"Kutsuu mielitettyään"? Eli sinä kutsut ihastustasi Heidiksi, mutta hänen nimensä on oikeasti joku muu? Olisit heti sanonut.

• PäivänPertti
        Kari-morjens kirjoitti:

"Kutsuu mielitettyään"? Eli sinä kutsut ihastustasi Heidiksi, mutta hänen nimensä on oikeasti joku muu? Olisit heti sanonut.

Olen ihastunut Heidiin, ja kutsun häntä sillä nimellä. Se ei liity Pönttikseen mitenkään.

Idiootin? Hyi sentään, miten rumasti olet sanonut yötä vasten.

Höpönlöpöä. Minulla ei ole tietoa Pönttiksen nimestä, eikä myöskään minkääntason kiinnostusta Pönttistä kohtaan.

Pönttis on vain yksi maanvaiva joka pitää itseään tärkeänä henkilönä. Palstalla on monia muitakin miesnikkejä joihin Pönttis voi keskittää huomionsa, kun hän vain käsittäisi asian.

Maanvaiva? Hyi sentään toisen kerran.

Olen ihastunut Heidiin, ja kutsun häntä sillä nimellä. Se ei liity Pönttikseen mitenkään.

Etsi muun niminen nainen, ja anna minun olla rauhassa.

• PäivänPertti

Etsi muun niminen nainen, ja anna minun olla rauhassa.

Et sinä ole Heidi, olet oikeasti pipipää maanvaiva.

Teknodonna joka on riekkunut palstalla yli 10 vuotta. Olisiko aika hommata elämä tai hakeutua hoitoon?

Teknodonna joka on riekkunut palstalla yli 10 vuotta. Olisiko aika hommata elämä tai hakeutua hoitoon?

Olet alkanut taas sekoilla. Äläkä nimittele, muutut silloin kuvottavaksi.

En edelleenkään ole Donna, mistä h.lvetistä olet senkin riesan päähäsi saanut? Itse olet ollut täällä sata vuotta vaikka meille muille muuta väität. Minun tänne tulemiseni ei muutu 10/2017.

Keskustelu on loppunut. Olen ärsyyntynyt sinusta. Ala kalppia siitä. Hakeudu välillä vaikka veikkauksen pariin.

Sulla on seesteinen kausi ja sitten tahtoo kierros lähteä aina alusta. Nähty & kyllästytty!

Ja sano sitä naista vaikka Hannaksi stana!

• PäivänPertti

Olet alkanut taas sekoilla. Äläkä nimittele, muutut silloin kuvottavaksi.

En edelleenkään ole Donna, mistä h.lvetistä olet senkin riesan päähäsi saanut? Itse olet ollut täällä sata vuotta vaikka meille muille muuta väität. Minun tänne tulemiseni ei muutu 10/2017.

Keskustelu on loppunut. Olen ärsyyntynyt sinusta. Ala kalppia siitä. Hakeudu välillä vaikka veikkauksen pariin.

Sulla on seesteinen kausi ja sitten tahtoo kierros lähteä aina alusta. Nähty & kyllästytty!

Mikä on aikoinaan sotkenut sinun pääsi noin pahasti?

Olisi ihan mielenkiintoista tietää mitä sulle tapahtui ennenkuin muutuit palstan räyhähengeksi.

Mikä on aikoinaan sotkenut sinun pääsi noin pahasti?

Olisi ihan mielenkiintoista tietää mitä sulle tapahtui ennenkuin muutuit palstan räyhähengeksi.

Ei ole sinun oireita mulla.

• PäivänPertti

Ja sano sitä naista vaikka Hannaksi stana!

Se nainen on Heidi, ja sinähän et ole Heidi joten lopeta läpätyksesi.

Teen pian sinusta ilmoituksen ylläpitoon ellet järkiinny.

• PäivänPertti

Ei ole sinun oireita mulla.

Sinulla ei ole muuta elämää kuin trollailla lukemattomilla nikeilläsi täällä. On ehkä aika tehdä sinusta ilmoitus ylläpitoon ja yrittää saada sinut palstalta pois.

Se nainen on Heidi, ja sinähän et ole Heidi joten lopeta läpätyksesi.

Teen pian sinusta ilmoituksen ylläpitoon ellet järkiinny.

Minä tein jo sinusta, se on hyvä tehdä tasaisin väliajoin ja varmuudeksi.

Sulla on näet levy jäänyt taas pyörimään samaa kehää.

Miksi tunget taas siihen? En jaksa katsella sinua nyt.

Tulin lepuuttamaan aivoja ja silloin ei riesakkeita tarvita.

Sinulla ei ole muuta elämää kuin trollailla lukemattomilla nikeilläsi täällä. On ehkä aika tehdä sinusta ilmoitus ylläpitoon ja yrittää saada sinut palstalta pois.

Sairasta. Mutta kehäsi on nähty.

Minä seurustelen, en ole kiinnostunut kuvioistasi. Näkee, ketä se kiukuttaa. Kiusanhenki.

• PäivänPertti

Minä tein jo sinusta, se on hyvä tehdä tasaisin väliajoin ja varmuudeksi.

Sulla on näet levy jäänyt taas pyörimään samaa kehää.

Miksi tunget taas siihen? En jaksa katsella sinua nyt.

Tulin lepuuttamaan aivoja ja silloin ei riesakkeita tarvita.

Lienee viisainta lopettaa taas vastaileminen sulle, niin saat jutella päivät pääksytysten yksinäsi.

Olet trollaillut palstalla niin kauan, ettei tänne ole jäänyt montaakaan oikeaa kommentoijaa. Ehkäpä nautit yksinolosta...

Lienee viisainta lopettaa taas vastaileminen sulle, niin saat jutella päivät pääksytysten yksinäsi.

Olet trollaillut palstalla niin kauan, ettei tänne ole jäänyt montaakaan oikeaa kommentoijaa. Ehkäpä nautit yksinolosta...

Omat temppusi yrität vierittää muille. Näitkö mitä kävi? Sekoilit/sekoilet multinikkiesi kanssa. Ihmiset poistuivat. Miksi sotke palstaa koko ajan? Kyllä täällä on silmät päässä ja vaikka sulla olisi niitä merkkejäsi ziljardi, jokainen tunnistaa. Kommentit olivat yhtä, kahta kuukauden ajan. Kiitos sinun pelleilyjesi. Et vaan pysty omaa osuuttasi enää korjaamaan kun kukaan ei jaksa tuota katsoa.

Kiitos, lopeta tai härki välillä jotain muuta, viihdyn paremmin järkevämmässä seurassa.

• khkljhh

Kiva että täällä on välillä sinkkuelämääkin. Välillä on hyvä nollata aivoja, eikä tuossa nyt mitään pahaa tapahtunut. Tee nyt joku päätös sen Heidin suhteen. Jos et selvitä asiaa, jäät kaipaamaan ehkä pitkäksikin aikaa kurssin jälkeen. Minulla vastaava tilanne vei siihen, ettei kukaan muu kelvannut vuosiin!! Mies oli tosin vapaa. Jälkeenpäin kadun menetettyä aikaa. Ei meistä olisi mitään tullut.

• PäivänPertti

Joku positiivinenkin kommentti, kiitos siitä.

Täytyy nyt katsoa miten toimin, kun nyt kuitenkin tunteet vellovat aika vahvoina.

• hoitakaa.omat.tonttinne

En ymmärrä miksi joku voi vetää tuosta kilarit...? Mitä se kenellekään meistä kuluu mitä aloittaja tekee elämällään?

• Viinamies

Sait naisen koska joit viinaa. Niin se menee. Viinaa kannattaa juoda ja baareissa käydä jos haluaa olla sosiaalinen. Suomessa ollaan sosiaalisia vain kännissä ja tutustumiset naisiin tapahtuu useimmiten humalassa. Suomessa on paljon yksinäisiä koska eivät käy missään yökerhoissa jossa naisia voisi tavata.

• No jos harvakseen ottaa niin eipä kai tuo nyt niin vaarallista ole. Onpahan viikonloppu jota muistella. Se tietysti että kun tuli "krapulapäivä" niin kannattaa seurailla ettei toistu.

Se kyllä täytyy myöntää että aika sonni taidat olla mieheksi. Jos iltayhdeksästä aamuun olet sankokaupalla kiskonut viinaa ja sen jälkeen jaksat vielä pölyttää naisen puutarhaa kolme tuntia niin on sinulla joko hyvä viinapää, erinomainen fysiikka tai et katsonut kelloa kovin tarkkaan.

Minusta ei tuollaiseen kyllä olisi.

• Mietin kans fysiikkaa. Hyvä, otit painavan asian esille.

• Raitismies-

Alkoholia juovat kuolee nuorena. Miten kävi matti nykäsen.

• macynhaamu
      • macynhaamu

Hollantia h.lvettiläinen!!!😀

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      122
      822
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      24
      777
    3. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      695
    4. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      668
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      45
      600
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      67
      548
    7. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76
      537
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      52
      536
    9. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      525
    10. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63