Mokasin pahasti

Salaisestityhmä

Tuli viikonloppuna juotua alkoholia liikaakin ja päädyin erään miehen luokse. Päädyimme seksiin ja vietin upean yön tämän miehen luona. No tässähän ei mitään muuten olisi väärää mutta olen naimisissa ja en ole ikinä aiemmin harrastanut mitään tämmöistä en yhden yön suhteita edes ennen avio puolison löytymistä. Nyt on ristiriitaiset fiilikset tunteita tuntematonta miestä kohtaan olisi mutta tietenkin pitkässä avioliitossa tunteet on myös miestäni kohtaa.. Tuskinpa tunteet ovat molemmin puolisia tämän vieraan miehen kanssa, mies todennäköisesti halusi vain seksiä.
Pitääkö asiasta siis kertoa? Olo on hirveä tuntuu että ihmiset näkee minusta jotenki että olen tehnyt vääryyksiä.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikealla.hetkellä

      Itse olen oppinut, että raskaiden salaisuuksien kantaminen tekee hulluksi. Jos kertoo, saa sentään mahdollisuuden peruutukselle.

      Itse kerroin kauhistuttavan salaisuuden taannoin, ja pohjatyö asian pala-palalta asian esille tuomisessa, ohjaa pikkuhiljaa järkytyksen kohteen itse asiaan.

      Olen kolmekymppinen yksineläjä, eli kehno neuvoja tosin.

    • LoverMän24v

      Sun kakkonen oli aika käytetty. Noin niinku kolmen lapsen äiriks.

    • Selevä-keissi-taas

      Ap:n aviosiippa ei osaa nussia.

    • reggue

      Uskon, että hirveät fiilikset sulla. No nuo humalahommelit vähän sellaisia että eipä sitä kannata sen myötä virinneen jutun perään kaipailla.
      Selvitä asia ensin ittelles, asia ei ratkea sillä että kumppanille kertoo. Toki se kertomisen aikakin jossakin kohti koittaa....

    • Oppeliini1

      Miksi kaataisit tuota lokaa miehesi päälle? Hânellähänei ole osaa sinun typerään käyttäytymiseen.
      Kännäämisen ja viinan piikkiin ei voi laskea kaikkea.
      Kärsi ja kadu hiljaa tekoasi. Tee kristallin kirkkaasti selväksi itsellesi että pysyt viinasta erossa. Viinan nojalla sinulla (eikä kenellâkään) ei ole oikeutta tehdä itsestään vajaa-älyistä!

      Vain ole huomaavaisempi miestäsi kohtaan ja tee kaikkesi että liittosi miehesi kanssa paranee päivä päivältä.
      Typeryyksien lässytykset eivät mitenkään kohota miehesi mieltä.

    • Sattui

      Vähiten satutat ketään jos et kerro puolisollesi etkä muillekaan. Ja jatkat uskollisena puolisona, jos liittosi haluat säilyttää.

    • tautieenkinpelko

      Pidä suusi kiinni jos meinaat pitää miehesi, kertominen pilaa kaiken. Olen itse kokenut saman, vaimo petti minua ja vielä kertoi, parempi kun olis ollut kertomatta, suhde meni pilalle, lähinnä luottamus meni, ei mua niinkään haitannut että joku muu pani vaimoa, sehän on vaan lihaa mutta jos harrastaa seksiä vieraan kanssa voi tehdä paljon muutakin väärää suhteen kannalta. Ikävintä että vaimo sitten meni vielä jälkikäteen tarkastuksiin kun hölmöili ilman kumia.

      • Tautienkinpelko! Oletteko typerä? Estääkö kertomatta jättäminen kenties mielestänne tautien leviämisen? Mielestäni vaimonne toimi oikein vaikka huora onkin. Hän yritti varmasti pelastaa sen mitä pelastettavissa oli ja kertoi teille asiasta ja meni testeihin. Tehän typerä olette mikäli olette sitä mieltä että hänen olisi pitänyt olla hiljaa ja sitten te vain olisitte ihmetellyt kun kyrpänne jonain aamuna olisi pudonnut pyttyyn.


    • Ehkäiay

      Käytitkö ehkäisyä vieraan miehen kanssa?

    • uoposjasyvälle

      Ai mokasit, toi on normaalia ihmisluonetta, joskus voi vähän keulia mutta kaikki mikä on sinua on sinun ei miehellesi kuuluvaa. Pare olla hisukseen, pikku salaisuus se vaan.

      • Tottakai tuollainen asia puolisolle kuuluu. Ihan todellakin kuuluu. Uoposjasyvälle!! Vitsailette kai?


    • rehellisyysmaanperii

      Miehesi huomaa myös asian käyttäytymisestäsi, suosittelen kertomaan ettei hänen tarvitse miettiä, mikä sinua vaivaa. Aiheuttaahan se suhteessanne särön eli notkahduksen keskinäiseen luottamukseenne, mutta miehelläsi on oikeus tietää sekä päättää haluaako jatkaa kanssasi vai ei tapahtuneen jälkeen. Toisille uskollisuus on aika tärkeä tekijä suhteessa, jos et siihen itse kykene juovuspäissäsi, niin miksi toisen osapuolen pitäisi katsella sitä heikkouttasi suhteessa. Haluaisitko itse kohdeltavan itseäsi sillä tavalla, että käyt joka kerta juovuksissa nussimassa jotakuta ja sitten taas valehtelet kumppanillesi päin naamaa? Sun kannattaa jatkossa miettiä, että kannattaako enää juoda ollenkaan, jos et kykene juovuksissa ollessa olemaan uskollinen ja haluat sitä suhteessa kuitenkin olla kumppaniasi kohtaan.

    • lumputmäkeen

      Kerran huora, aina huora..jättäisin sun lumpun heti, jos olisit omani!

    • Forgetit

      Et voi olla ihan viisas, ristiriitaisia tunteita jotain tuntematonta panoa kohtaan? Kuvitteletko olevasi rakastunut yhden illan panoon tai hänen sinuun tai unelmoitko jo söpöstä elämästä panosi kanssa. Unohda, sinutkin on jo unohdettu. Ja pidä suusi kiinni, jos yksikään sun aivosoluista toimii.

    • Etvieläedestajuu

      Raskas on taakkasi tyhmyytesi tähden.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1826
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      46
      1608
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1497
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1485
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe