No niin. Miehet ! Nyt on naistenpäivä, joten käyttäytykää naisia kohtaan asiallisesti ja ystävällisesti !
Naistenpäivä
40
167
Vastaukset
- pitkätukka-68
Paras pysyä koko päivä kotona.
- PaljonLahjoja
Lehtimainoksessa luki jo eilen. Joten vietin päivän eilen.
- Koppa
Lähen hakeen kaljaa.
- AsianVierestä
Lupaan avata oven ainakin yhdelle naiselle. Sanoa huomenta viidelle. Hymyillä kymmenelle.
Hyvää Naistenpäivää kaikille naisille ja auvoisaa viikonloppua kanssa.
- Kaisanoasaa
Ei naisissa ole mitään hyvää. Panevat vaan jännämiehii
- Senteintänään
Ostin kukkia naiselleni.... ja hänen palkoillisille naisille myös.
Aaaw, nyt sinä vedit niiltä naisilta jalat alta. Tosta vaan, kukkasilla.😉
Varmaan muistaa sinut hyvällä, aina kun ovesta sisään käppäät.- Lellittypojunen
Päläpälä kirjoitti:
Aaaw, nyt sinä vedit niiltä naisilta jalat alta. Tosta vaan, kukkasilla.😉
Varmaan muistaa sinut hyvällä, aina kun ovesta sisään käppäät.No oonhan mä jo muutenkin niiden suosikkipoju. Touhuilen välillä siellä keittiössä, jos satun olemaan joutilas. En osaa vaan seisoa tekemättä mitään. Tiskaan kysymättä astiota, kiillotan ja kannan takas kahvilanpuolelle. Tietty jututan naisia samalla ja kyselen kuulumisia.
Oma naikkonen saa välipusuja, kun sattuu kohdalle jarruttamaan. Tietty. Ja haleja.... niin ja vakaumuksellisena pyllymiehenä, en voi olla taputtamasta pyllyä vähäsen välillä, kun muut ei näe. 😝 Lellittypojunen kirjoitti:
No oonhan mä jo muutenkin niiden suosikkipoju. Touhuilen välillä siellä keittiössä, jos satun olemaan joutilas. En osaa vaan seisoa tekemättä mitään. Tiskaan kysymättä astiota, kiillotan ja kannan takas kahvilanpuolelle. Tietty jututan naisia samalla ja kyselen kuulumisia.
Oma naikkonen saa välipusuja, kun sattuu kohdalle jarruttamaan. Tietty. Ja haleja.... niin ja vakaumuksellisena pyllymiehenä, en voi olla taputtamasta pyllyä vähäsen välillä, kun muut ei näe. 😝Haha, naistenmies oikee torenteolla. 😅
No ei vaan, hienoa että muistat ja vielä hienompaa että arvostat ja kohtelet naisia ystävällisesti. Tuommonen huomaavaisuus ja kaverillisuus on mieheltä kyllä mahtava juttu. 👍
Ihanaa, että teidän rakkaus kukoistaa. Sä löysit sen helmesi. 💕😃
Tulee hyvä mieli, kun lukee tämmöstä missä tykkääminen ei ole noloa ja saa tykätä oikeen mojovasti..📣- Hänveisokatpolovista
Päläpälä kirjoitti:
Haha, naistenmies oikee torenteolla. 😅
No ei vaan, hienoa että muistat ja vielä hienompaa että arvostat ja kohtelet naisia ystävällisesti. Tuommonen huomaavaisuus ja kaverillisuus on mieheltä kyllä mahtava juttu. 👍
Tulee hyvä mieli, kun lukee tämmöstä missä tykkääminen ei ole noloa ja saa tykätä oikeen mojovasti..📣Joo. Mä oon tykännyt naisista aina pikkutytöistä mummuihin, ei ole eroa ihmisenä, onko nuori vai vanha. 😊
No vannomatta paras, mutta kaikenlaisista voijaan jutskata ja niin on sinnikäs rakkaus tässä, että ei alkuhuumat häviä, vaikka keväällä tulee jo vuosi tapaamisesta. ☺️❤️
Joo, kyllä mä tykkään siitä mun omasta ”höpiäisestä” niin, ett rutina käy. 😁❤️ Enkä siekaile sitä sanoa murulle itselleen, tai muille. 😍 - Sohjonkyntöö
Päläpälä kirjoitti:
Haha, naistenmies oikee torenteolla. 😅
Tulee hyvä mieli, kun lukee tämmöstä missä tykkääminen ei ole noloa ja saa tykätä oikeen mojovasti..📣Ollaan muuten maalla. Säkin viihtyisit täällä. Saisit hurjastella peltoautolla.
Taittusko Saab 90 sulta sohjossa? 😃 Hänveisokatpolovista kirjoitti:
Joo. Mä oon tykännyt naisista aina pikkutytöistä mummuihin, ei ole eroa ihmisenä, onko nuori vai vanha. 😊
No vannomatta paras, mutta kaikenlaisista voijaan jutskata ja niin on sinnikäs rakkaus tässä, että ei alkuhuumat häviä, vaikka keväällä tulee jo vuosi tapaamisesta. ☺️❤️
Joo, kyllä mä tykkään siitä mun omasta ”höpiäisestä” niin, ett rutina käy. 😁❤️ Enkä siekaile sitä sanoa murulle itselleen, tai muille. 😍Eipähän se huuma tarvi hävitä vuosien kuluessakaan. Vaikka se tasoittuiskin.
Ihmisethän sen suhteen tekee ja se on just sellanen, kun sen suhteen ihmiset yhdessä on. 😃
Hankalat tyypit yhdessä saa hankalia suhteita keskenään aikaan...vaikka jonkun toisen kanssa asiat ei sitten ookkaan enää yhtä hankalia...näin se helmi homma minusta toimii. Kenen kanssa syntyy " helmee"...
Juu, ei sitä tartte häpeillä että on tunteita ja toiset haluu siitä avoimesti puhella, toiset pitää visusti omana tietonaan. Tyyli on vapaa, kunhan se teille sopii.😀
Mulla on ollut kaksi 99 saabia, elikkäs ns. pyllysaabeja. Joissa on pyllyn muotoiset kupeet takakonttia kannatellen..😋
Kyllä mä oon niillä kelillä kun kelillä pruukannu selvitä, sohjossakin!- Eiolepiikkirenkaita
Päläpälä kirjoitti:
Eipähän se huuma tarvi hävitä vuosien kuluessakaan. Vaikka se tasoittuiskin.
Ihmisethän sen suhteen tekee ja se on just sellanen, kun sen suhteen ihmiset yhdessä on. 😃
Hankalat tyypit yhdessä saa hankalia suhteita keskenään aikaan...vaikka jonkun toisen kanssa asiat ei sitten ookkaan enää yhtä hankalia...näin se helmi homma minusta toimii. Kenen kanssa syntyy " helmee"...
Juu, ei sitä tartte häpeillä että on tunteita ja toiset haluu siitä avoimesti puhella, toiset pitää visusti omana tietonaan. Tyyli on vapaa, kunhan se teille sopii.😀
Mulla on ollut kaksi 99 saabia, elikkäs ns. pyllysaabeja. Joissa on pyllyn muotoiset kupeet takakonttia kannatellen..😋
Kyllä mä oon niillä kelillä kun kelillä pruukannu selvitä, sohjossakin!Mä oon muuten miettinyt tuota alkuhuumahommaa. Se vois olla jotensakin niin, että se alkuun toimii jonkun uutuudenviehätyksen voimasta.... suhde toiseen siis.
Sitten, jos kumpikin on hyväksynyt itsensä, vie eteenpäin ihan suoranainen rakkaus. Sitä haluaa toiselle hyvän olon ja siitä nauttii itsekin.
Jos taas on pikkuista epävarmuutta itsestään jommalla kummallakin, sitä ei panosta suhteeseen, vaan sitä vaan on. Sitä kokee tavallaan, että kun mä en ole mitään, ei mun kannata myöskään itse olla niin kiivaasti mukana, ettei vaan polta näppejään...🤔
Saabbi on aikas persoonallinen menopeli. Ja soppaakin saa kaataa tankkiin. Mutta hyvin siellä tarkenee. Lämmin auto. Tänään täälläpäin ainakin sataa vettä.... aika tuhnu keli. Saa nähdä mitä tänään saa puuhailtua.... rata taitaa olla jo umpijäässä. 🙄 Eiolepiikkirenkaita kirjoitti:
Mä oon muuten miettinyt tuota alkuhuumahommaa. Se vois olla jotensakin niin, että se alkuun toimii jonkun uutuudenviehätyksen voimasta.... suhde toiseen siis.
Sitten, jos kumpikin on hyväksynyt itsensä, vie eteenpäin ihan suoranainen rakkaus. Sitä haluaa toiselle hyvän olon ja siitä nauttii itsekin.
Jos taas on pikkuista epävarmuutta itsestään jommalla kummallakin, sitä ei panosta suhteeseen, vaan sitä vaan on. Sitä kokee tavallaan, että kun mä en ole mitään, ei mun kannata myöskään itse olla niin kiivaasti mukana, ettei vaan polta näppejään...🤔
Saabbi on aikas persoonallinen menopeli. Ja soppaakin saa kaataa tankkiin. Mutta hyvin siellä tarkenee. Lämmin auto. Tänään täälläpäin ainakin sataa vettä.... aika tuhnu keli. Saa nähdä mitä tänään saa puuhailtua.... rata taitaa olla jo umpijäässä. 🙄"Sitten, jos kumpikin on hyväksynyt itsensä, vie eteenpäin ihan suoranainen rakkaus. Sitä haluaa toiselle hyvän olon ja siitä nauttii itsekin. " - Lisään vielä, että on hyväksynyt itsensä ja toisensa. :)
Jos toisessa on aina paranneltavaa, niin että kalvaa mieltä, ei oo hyväksytty.
Nii, voihan sitä ajelehtiakin vaan jonkun matkassa.
Bensasyöppö, meillä on ollut petrooli saabbikin. Iskä aikoinaan oli kova tuunaamaan autoja. :D
Onhan se vähän muuli menopeli, puskee..mutta tukeva.
Täällä paistelee jo aurinko!!!- Teoriaajamasentumista
Päläpälä kirjoitti:
"Sitten, jos kumpikin on hyväksynyt itsensä, vie eteenpäin ihan suoranainen rakkaus. Sitä haluaa toiselle hyvän olon ja siitä nauttii itsekin. " - Lisään vielä, että on hyväksynyt itsensä ja toisensa. :)
Jos toisessa on aina paranneltavaa, niin että kalvaa mieltä, ei oo hyväksytty.
Nii, voihan sitä ajelehtiakin vaan jonkun matkassa.
Bensasyöppö, meillä on ollut petrooli saabbikin. Iskä aikoinaan oli kova tuunaamaan autoja. :D
Onhan se vähän muuli menopeli, puskee..mutta tukeva.
Täällä paistelee jo aurinko!!!No mä opin kyllä itsestäni viimeisen eron jälkeen paljon. Taisin jossain täälläkin sanoa, että tällä naisella oli tilaa tulla siihen viereen. Se itsensä oikeanlainen hyväksyminen sellaisenaan kun on ja vielä pitäminen upeana jollekin on ihmeellinen voima. Se tarkoittaa vähän sitä, että osaa ottaa vastaan toisen positiivisetkin huomiot, eikä ne ole mitään sananhelinää tai jonkun hyvän saamisen edellytys.
Mulla on teoria, että jos ei ole ihan sinut itsensä kanssa, ei siis pidä itsestään tarpeeksi, sitä ei osaa ottaa vastaan toista oikein. Kaikenmaailmsn biokemialliset aineet vie vielä yhteen, mutta varsinainen kantava tunne jää vaillinaiseksi, siksi puhutaan alkuhuumaata jne. 🤔
Kuitenkin on pariskuntia, joilla se yhteinen halu toista kohtaan näkyy, vaikka yhdessä on oltu vuosikymmeniä. Niitä pariskuntia ei kamalanpaljon itseasiassa ole. Ne osaa olla lähekkäin, mutta myös erossakin toisesta välittäen ja toisaalta voimaa saaden.
Hitto kun mua meinaa päästä masentamaan nää kelit.... räntää vihmoo 45-88 asteen kulmassa.... tuulee ja on kosteaa... 🙄
Tänä talvena on ollut ihan suoraan sanottuna pas.at kelit.... kyrpii oikein uunaalleen. Alkutalvi meni tään kintun kanssa. Ja nyt sit on vaan räntäsateessa umpihangessa.... ei voi edes hitsailuhommia tehdä, kun on maski heti huurussa. Uuninlämmitystä ja palstailua siis tänään. Ehkä voi vähän jytistää Saabilla, mutta siitäkin mennyt hohto. Liian liukasta siihenkin... Teoriaajamasentumista kirjoitti:
No mä opin kyllä itsestäni viimeisen eron jälkeen paljon. Taisin jossain täälläkin sanoa, että tällä naisella oli tilaa tulla siihen viereen. Se itsensä oikeanlainen hyväksyminen sellaisenaan kun on ja vielä pitäminen upeana jollekin on ihmeellinen voima. Se tarkoittaa vähän sitä, että osaa ottaa vastaan toisen positiivisetkin huomiot, eikä ne ole mitään sananhelinää tai jonkun hyvän saamisen edellytys.
Mulla on teoria, että jos ei ole ihan sinut itsensä kanssa, ei siis pidä itsestään tarpeeksi, sitä ei osaa ottaa vastaan toista oikein. Kaikenmaailmsn biokemialliset aineet vie vielä yhteen, mutta varsinainen kantava tunne jää vaillinaiseksi, siksi puhutaan alkuhuumaata jne. 🤔
Kuitenkin on pariskuntia, joilla se yhteinen halu toista kohtaan näkyy, vaikka yhdessä on oltu vuosikymmeniä. Niitä pariskuntia ei kamalanpaljon itseasiassa ole. Ne osaa olla lähekkäin, mutta myös erossakin toisesta välittäen ja toisaalta voimaa saaden.
Hitto kun mua meinaa päästä masentamaan nää kelit.... räntää vihmoo 45-88 asteen kulmassa.... tuulee ja on kosteaa... 🙄
Tänä talvena on ollut ihan suoraan sanottuna pas.at kelit.... kyrpii oikein uunaalleen. Alkutalvi meni tään kintun kanssa. Ja nyt sit on vaan räntäsateessa umpihangessa.... ei voi edes hitsailuhommia tehdä, kun on maski heti huurussa. Uuninlämmitystä ja palstailua siis tänään. Ehkä voi vähän jytistää Saabilla, mutta siitäkin mennyt hohto. Liian liukasta siihenkin...Oot kulkenut pitkän matkan "sisälläsi" ja sen huomaa. :)
Mulla on tänään niin hirveitä kipuja taas jaloissa, etten meinaa kyetä kävelemään. Pää särkee ja rankaan koskee. Fibromyalgia vissiin taas, keväällä se usein kiusaa ja kun on takana pitkä stressaava opiskelu/työ putki, niin nyt alkaa vyyhti purkee...tulee kipujen kera. :/
Meinaa kans vähän masentaa just nyt...nuhjuinen ja sairas olo. Vetää välillä apeeksi, tulee semmonen väsymys ja voimattomuus...ehkä se tästä taas. :)
https://youtu.be/pDJB76mD3eM
Tää vähän piristää. :P- Tätämuutostariittää
Päläpälä kirjoitti:
Oot kulkenut pitkän matkan "sisälläsi" ja sen huomaa. :)
Mulla on tänään niin hirveitä kipuja taas jaloissa, etten meinaa kyetä kävelemään. Pää särkee ja rankaan koskee. Fibromyalgia vissiin taas, keväällä se usein kiusaa ja kun on takana pitkä stressaava opiskelu/työ putki, niin nyt alkaa vyyhti purkee...tulee kipujen kera. :/
Meinaa kans vähän masentaa just nyt...nuhjuinen ja sairas olo. Vetää välillä apeeksi, tulee semmonen väsymys ja voimattomuus...ehkä se tästä taas. :)
https://youtu.be/pDJB76mD3eM
Tää vähän piristää. :PNo munkin pitäis jumpata tuota koipea, mutta ei huvita. Sitten kun täällä maalla vippailee päivän, sen on niin kipeä seuraavana, että väkisillä tulee frankensteinn-kävelyä...🙄
Mä mietin, että mun ktoppa ja tavat toimia on muuttunut iän myötä, mutta pää ei sen mukaan. Ketuttaa, kun ei pysty kunnolla ja sit syyttää keliä ja kaikkea. Pitäis vähän kelata tätäkin....
Ennen olisin vaan murjonut väkisin metsään tien hankeen ja käynyt rankakasan pihaan ja pyyhkässyt hikeä otsalta, nyt se jää siihen, että ”äh, on tuota puuta vielä, ei tuolla hangessa pysty kulkemaan, pitäis olla kunnon työvehkeet..... jankutijankuti”.
Ens keväänä myyn kyllä veneen ja hommaan moottorikelkan. Ja kunnon vaatteet siihen, että tarkenen ajaa vaikka -30 asteen pakkasessa. 😁 - hähähh
Tätämuutostariittää kirjoitti:
No munkin pitäis jumpata tuota koipea, mutta ei huvita. Sitten kun täällä maalla vippailee päivän, sen on niin kipeä seuraavana, että väkisillä tulee frankensteinn-kävelyä...🙄
Mä mietin, että mun ktoppa ja tavat toimia on muuttunut iän myötä, mutta pää ei sen mukaan. Ketuttaa, kun ei pysty kunnolla ja sit syyttää keliä ja kaikkea. Pitäis vähän kelata tätäkin....
Ennen olisin vaan murjonut väkisin metsään tien hankeen ja käynyt rankakasan pihaan ja pyyhkässyt hikeä otsalta, nyt se jää siihen, että ”äh, on tuota puuta vielä, ei tuolla hangessa pysty kulkemaan, pitäis olla kunnon työvehkeet..... jankutijankuti”.
Ens keväänä myyn kyllä veneen ja hommaan moottorikelkan. Ja kunnon vaatteet siihen, että tarkenen ajaa vaikka -30 asteen pakkasessa. 😁miten saat kirjoitettua tänne palstlale mitään tuon kuvajutun kautta ??? 5002 kertaa pitää painaa läpi eikä välttämättä koskaan lähde
Tätämuutostariittää kirjoitti:
No munkin pitäis jumpata tuota koipea, mutta ei huvita. Sitten kun täällä maalla vippailee päivän, sen on niin kipeä seuraavana, että väkisillä tulee frankensteinn-kävelyä...🙄
Ens keväänä myyn kyllä veneen ja hommaan moottorikelkan. Ja kunnon vaatteet siihen, että tarkenen ajaa vaikka -30 asteen pakkasessa. 😁"Mä mietin, että mun ktoppa ja tavat toimia on muuttunut iän myötä, mutta pää ei sen mukaan. Ketuttaa, kun ei pysty kunnolla ja sit syyttää keliä ja kaikkea. Pitäis vähän kelata tätäkin...." - En halua liikaa yleistää, mutta tämä tuntuu olevan enemmän miesten ongelma..monesti miehiltä kuulee justiinsa tuota. Ettei mieli mukaudu muuttuvaan kroppaan ja kropan potentiaaleihin.
Hyvin harvoin, olen kuullut naisten kokevan asiaa noin voimakkaasti. Miehillä sen sijaan on pinna kireällä, masentaa ja ärsyttää..turhauttaa ja se vaikuttaa kaikkeen.
Ennen oli enne ja nyt on nyt Dissiseni. :D
Nyt on sentään muita asioita paremmin, joten eläpä synkisty. Hyvä tulloo!
Noniin, vesiltä jäätyneille vesille? ;D Mikäs, moottorikelkkahan on mukava kulkupeli. Oispas mullakin semmonen, taino eihän täällä ole luntakaan...jos on niin hetken vaan. Edes suksimaan pysty kun pari kertaa talveen. :)
Mä tykkäisin mönkkäristä, sillä vois ajaa lumia pihasta ja kesällä kurvailla vaikka tieliikenteessä, jos on semmonen ajoon käypäne ja rekisteröity. Muuta en haluiskaan. :)
Oon aina välillä katellut niitä, mutten vielä ole rattinut ostaa. Kun on tätä huusholliakin vielä rempattavana...- Mielikuvaapukkaa
Päläpälä kirjoitti:
"Mä mietin, että mun ktoppa ja tavat toimia on muuttunut iän myötä, mutta pää ei sen mukaan. Ketuttaa, kun ei pysty kunnolla ja sit syyttää keliä ja kaikkea. Pitäis vähän kelata tätäkin...." - En halua liikaa yleistää, mutta tämä tuntuu olevan enemmän miesten ongelma..monesti miehiltä kuulee justiinsa tuota. Ettei mieli mukaudu muuttuvaan kroppaan ja kropan potentiaaleihin.
Hyvin harvoin, olen kuullut naisten kokevan asiaa noin voimakkaasti. Miehillä sen sijaan on pinna kireällä, masentaa ja ärsyttää..turhauttaa ja se vaikuttaa kaikkeen.
Ennen oli enne ja nyt on nyt Dissiseni. :D
Nyt on sentään muita asioita paremmin, joten eläpä synkisty. Hyvä tulloo!
Noniin, vesiltä jäätyneille vesille? ;D Mikäs, moottorikelkkahan on mukava kulkupeli. Oispas mullakin semmonen, taino eihän täällä ole luntakaan...jos on niin hetken vaan. Edes suksimaan pysty kun pari kertaa talveen. :)
Mä tykkäisin mönkkäristä, sillä vois ajaa lumia pihasta ja kesällä kurvailla vaikka tieliikenteessä, jos on semmonen ajoon käypäne ja rekisteröity. Muuta en haluiskaan. :)
Oon aina välillä katellut niitä, mutten vielä ole rattinut ostaa. Kun on tätä huusholliakin vielä rempattavana...No mä kyllä oon tämän nähnyt toisaalta mun omassa isässä. Se on nyt rapakuntoinen juoponlivakka marisija. Ei oikein hotsita sellainen... 😳
Tässä on käynyt päässään läpi sellaista, että ei ole pakko, jos ei taho.... ja nyt ei meinaa tahtoo mitään. 😝 ja osasyy tää koipikin. Ei tällä uskalla painattaa ihan samaa mitä ennen. Sählytkin on väkisin tietty jäänyt.
Kyllä mun on oikeesti mietittävä jotain mielekästä puuhaa. Toi kelkkailu vois ola jees. Ja täällä on lunta. Vaikka on satanut välillä vettäkin, yhä on yli puoli metriä jokakohdassa.
Ja kelkkailu on liikuntaakin. Ei ole pelkkää istumista ja läpykän kääntöä, vaan joutuu jumppaamaan aikalailla, että pysyy käkötin reitillä. Oon mä kokeillut.
Sitten oheistouhuna tulee huolto ja remppaus. Se on varmasti kulueräkin, mutta mikä ei olis? 🤔
Tuli muuten hauska mielikuva.... aattele jos ois sellainen piha, missä ois kaikkia vekoittimia ja mestat niitten kokeiluun? Sitten meidät kummatkin päästäis irti.... varmasti puolijuoksua mentäis vehkeeltä vehkeelle ja huudeltas vaan toisillemme: ” kato, kato tätä.... vähänkö on vitsit.... kato nyt!” 😂 Kaks lapsenmielistä ihan töpinöissään veivais minikaivureilla ja mönkijöillä rinkiä ja tonkis kieli poskessa maata.... Kato! Näin! Hei, kato! 😂😂😂 Mielikuvaapukkaa kirjoitti:
No mä kyllä oon tämän nähnyt toisaalta mun omassa isässä. Se on nyt rapakuntoinen juoponlivakka marisija. Ei oikein hotsita sellainen... 😳
Tässä on käynyt päässään läpi sellaista, että ei ole pakko, jos ei taho.... ja nyt ei meinaa tahtoo mitään. 😝 ja osasyy tää koipikin. Ei tällä uskalla painattaa ihan samaa mitä ennen. Sählytkin on väkisin tietty jäänyt.
Kyllä mun on oikeesti mietittävä jotain mielekästä puuhaa. Toi kelkkailu vois ola jees. Ja täällä on lunta. Vaikka on satanut välillä vettäkin, yhä on yli puoli metriä jokakohdassa.
Ja kelkkailu on liikuntaakin. Ei ole pelkkää istumista ja läpykän kääntöä, vaan joutuu jumppaamaan aikalailla, että pysyy käkötin reitillä. Oon mä kokeillut.
Sitten oheistouhuna tulee huolto ja remppaus. Se on varmasti kulueräkin, mutta mikä ei olis? 🤔
Tuli muuten hauska mielikuva.... aattele jos ois sellainen piha, missä ois kaikkia vekoittimia ja mestat niitten kokeiluun? Sitten meidät kummatkin päästäis irti.... varmasti puolijuoksua mentäis vehkeeltä vehkeelle ja huudeltas vaan toisillemme: ” kato, kato tätä.... vähänkö on vitsit.... kato nyt!” 😂 Kaks lapsenmielistä ihan töpinöissään veivais minikaivureilla ja mönkijöillä rinkiä ja tonkis kieli poskessa maata.... Kato! Näin! Hei, kato! 😂😂😂Heh, vanhemmissa on esimerkkiä jopa asioille mitä EI halua olla!😬
Pakostihan se kinttu tarvii kuntoutumisaikansa. Ja sulta pitkää pinnaa sen suhteen, ettet rupee rikkomaan sitä...
Onhan kelkkailu ja ylipäänsä motoilu fyysistä ja vaatii kuntoa ja fysiikkaa, myös kehittää sitä. Ei ne oo ihan sama, kun joku tavallisella autolla köröttely..😛
Mut paljon kivempaa!!
Juu, ois kyllä mieli virkeempi jos tosiaan pääsis noin hyppää ajokilta toiselle, kuten kuvailet. Siinä menis päivät sukkelaan. Eikä olis tylsää!😃
En tiiä miks kaikki ajokit vetoaa, niissä on jotakin tekemisen meininkiä.🤣- Haaveissavainkovaan
Päläpälä kirjoitti:
Heh, vanhemmissa on esimerkkiä jopa asioille mitä EI halua olla!😬
Pakostihan se kinttu tarvii kuntoutumisaikansa. Ja sulta pitkää pinnaa sen suhteen, ettet rupee rikkomaan sitä...
Onhan kelkkailu ja ylipäänsä motoilu fyysistä ja vaatii kuntoa ja fysiikkaa, myös kehittää sitä. Ei ne oo ihan sama, kun joku tavallisella autolla köröttely..😛
Mut paljon kivempaa!!
Juu, ois kyllä mieli virkeempi jos tosiaan pääsis noin hyppää ajokilta toiselle, kuten kuvailet. Siinä menis päivät sukkelaan. Eikä olis tylsää!😃
En tiiä miks kaikki ajokit vetoaa, niissä on jotakin tekemisen meininkiä.🤣Joo. Itseasiassa mietinkin tässä mun ukkia. Se asui tässä talossa, missä nyt ollaan maalla ja kun lehmät yms. Hävitettiin, ei jäänyt ns. Miehisiä hommia juuri. Hän sitten laitteli ruokaa ja turas pikkuhommia, mutta mulle tää tulee toisellatavalla.
Nyt muksut on mulla enemmän. Ei ole aikaakaan laitella kaikkee omia juttuja. Noille pitää tehdä ruokaa ja häärätä kaikkea muuta. Sit on tää puolen vuoden hiljaiselo väkisin ja pitkät sairaslomat ja muut, mitkä kiristää nuppia. Eikä voi yhtikäs sille mitään.... sehän se kiristää vannetta päässä. 😤
Ja noi kelkkahommatkin on pitkän ajsn tähtäys.... ei helpota nyt. Eikä tätä oloa helpota mikään. Sietää pitää. Oon tiskari, pyykkäri ja siivooja vaan, en metsämies moottorisahoineen. Se homma ei nyt onnistu mitenkään ja piste. Ja se vituttaa niin, ettei meinaa päässä veri kiertää.... ajaudun siihen. Se pitäis saada käännettyy jotenkin päässä vähemmän negatiiviseks... ja odottaa ja odottaa...
No kyllä vimpaimissa on vaan jotain kivaa. Joskus vielä saan oman pikku kaivinkoneen tms. 😃💪 Haaveissavainkovaan kirjoitti:
Joo. Itseasiassa mietinkin tässä mun ukkia. Se asui tässä talossa, missä nyt ollaan maalla ja kun lehmät yms. Hävitettiin, ei jäänyt ns. Miehisiä hommia juuri. Hän sitten laitteli ruokaa ja turas pikkuhommia, mutta mulle tää tulee toisellatavalla.
Nyt muksut on mulla enemmän. Ei ole aikaakaan laitella kaikkee omia juttuja. Noille pitää tehdä ruokaa ja häärätä kaikkea muuta. Sit on tää puolen vuoden hiljaiselo väkisin ja pitkät sairaslomat ja muut, mitkä kiristää nuppia. Eikä voi yhtikäs sille mitään.... sehän se kiristää vannetta päässä. 😤
Ja noi kelkkahommatkin on pitkän ajsn tähtäys.... ei helpota nyt. Eikä tätä oloa helpota mikään. Sietää pitää. Oon tiskari, pyykkäri ja siivooja vaan, en metsämies moottorisahoineen. Se homma ei nyt onnistu mitenkään ja piste. Ja se vituttaa niin, ettei meinaa päässä veri kiertää.... ajaudun siihen. Se pitäis saada käännettyy jotenkin päässä vähemmän negatiiviseks... ja odottaa ja odottaa...
No kyllä vimpaimissa on vaan jotain kivaa. Joskus vielä saan oman pikku kaivinkoneen tms. 😃💪Nomut pystytkö sä olee sen naises helppinä? Jos se vähän helpottais sun tuskaa? Ymmärrän, tekemättömät jutut ne on ilkeitä, kun ne vaivaa.
Ja ois psyyke menopäällä, vaan koipea ei saa työllistää...höh. Onhan toi kakka homma.😣
Mulla on semmosta ollu vähän koko elämä..pää vetäs vaan kroppa jätättää. Joutunu tottuu pakon eessä...siihin vitutukseenkin. Ja ettei pysty...ja henkisestä pystymisestä ei jäis kii.
https://youtu.be/6fqC8jV6ZJs
Näin.🤗hähähh kirjoitti:
miten saat kirjoitettua tänne palstlale mitään tuon kuvajutun kautta ??? 5002 kertaa pitää painaa läpi eikä välttämättä koskaan lähde
Mulla on rekattu nikki bottikyselystop, mutta en käytä sitä, vaan keksin jonkun satunnaisen nikin....
Että silleen toimii hyvin. 😬- Opetuslapseksrupeen
Päläpälä kirjoitti:
Nomut pystytkö sä olee sen naises helppinä? Jos se vähän helpottais sun tuskaa? Ymmärrän, tekemättömät jutut ne on ilkeitä, kun ne vaivaa.
Ja ois psyyke menopäällä, vaan koipea ei saa työllistää...höh. Onhan toi kakka homma.😣
Mulla on semmosta ollu vähän koko elämä..pää vetäs vaan kroppa jätättää. Joutunu tottuu pakon eessä...siihin vitutukseenkin. Ja ettei pysty...ja henkisestä pystymisestä ei jäis kii.
https://youtu.be/6fqC8jV6ZJs
Näin.🤗No sepä se mulla onkin, että kroppaa huutais mielekästä hommaa, mut kaikki on sitä vastaan. Kelistä lähtien. Aikaa ois, mutta nyttenkin keskiviikosta asti muksut mulla ja ens viikko perjantaihin asti. Tää on sellaista talouspuolen hoitamista, tai sitten ne kaikki kasaantuu ja on sitten edessä, kun on oma viikko.
No naisella ois tätä samaa hommaa. Tiskausta, siivousta jne. Ei sinäänsä muutosta. Ja kun nääkin on tehtävä...🤨
Suunnittelin, että oisin tehnyt tässä lomilla/vapailla metsähommia, kun on oma viikko, mutta nyt on lunta niin saakelisti, että pitäis olla metsäkone, että niitä vois tuolla hangessa tehdä. Eikä nyt sit ole suunnitelma beetä.
Niin, mä tiedän että sullakin on rajoitteita ja oletkin ollut niitten kanssa minusta tosi urhea. Mä tuun perässä tässä. Susta ois hyvä ottaa mallia. 😊 Opetuslapseksrupeen kirjoitti:
No sepä se mulla onkin, että kroppaa huutais mielekästä hommaa, mut kaikki on sitä vastaan. Kelistä lähtien. Aikaa ois, mutta nyttenkin keskiviikosta asti muksut mulla ja ens viikko perjantaihin asti. Tää on sellaista talouspuolen hoitamista, tai sitten ne kaikki kasaantuu ja on sitten edessä, kun on oma viikko.
No naisella ois tätä samaa hommaa. Tiskausta, siivousta jne. Ei sinäänsä muutosta. Ja kun nääkin on tehtävä...🤨
Suunnittelin, että oisin tehnyt tässä lomilla/vapailla metsähommia, kun on oma viikko, mutta nyt on lunta niin saakelisti, että pitäis olla metsäkone, että niitä vois tuolla hangessa tehdä. Eikä nyt sit ole suunnitelma beetä.
Niin, mä tiedän että sullakin on rajoitteita ja oletkin ollut niitten kanssa minusta tosi urhea. Mä tuun perässä tässä. Susta ois hyvä ottaa mallia. 😊Nyt alat tekee varasuunnitelma been. Ja se olis relax, don' t do it. 😋
Helppo sanoa toiselle relax, vaikka itekin ottaa kierroksia kun ei pääse touhuu..
Miten muut osaa olla vaan ja relata? Jtkut jopa tekeytyy sairaiks, ettei tarttis tehä mitään...mut yhet meinaa seota, kun ei pääse tekee vaikka ois sairainakin!🤣
Ei sulla nyt taida olla muuta vaihtoehtoa, kun alkaa laulaa iltasin karaokea. 🎤- Alamäetaisallaistuen
Päläpälä kirjoitti:
Nyt alat tekee varasuunnitelma been. Ja se olis relax, don' t do it. 😋
Helppo sanoa toiselle relax, vaikka itekin ottaa kierroksia kun ei pääse touhuu..
Miten muut osaa olla vaan ja relata? Jtkut jopa tekeytyy sairaiks, ettei tarttis tehä mitään...mut yhet meinaa seota, kun ei pääse tekee vaikka ois sairainakin!🤣
Ei sulla nyt taida olla muuta vaihtoehtoa, kun alkaa laulaa iltasin karaokea. 🎤No pää lähteekin etsimään kysymykseen ”miten?” vastausta, vaikka oikeesti pitäis miettiä kysymykseen ”miksi” vastausta.
Miksi en voi tehdä sitä mitä haluan? Miksi pitäis tehdä sitä mitä en voi? Miksi minulle tulee paska fiilis.....
Kun noihin ja muutamaan muuhun ”miksi” kysymykseen sais vastauksen, voisi löytyä niihin päässä jo liiteleviin ”miten?” kysymyksiin vastauksia.
Jotenkin mä näen tämän itsensä hyväksymiskysymyksenä pitemmän päälle. Ei vielä korvienväli hyväksy itseään sellaisenaan. 🤔
Tää on kriittinen taitevaihe elämässä... alamäki alkaa. Nyt pitäis pompata aisalle ja heiluttaa kättän ja hihkua, kun vauhti kasvaa, eikä marista tylsyyttä. 😄 Alamäetaisallaistuen kirjoitti:
No pää lähteekin etsimään kysymykseen ”miten?” vastausta, vaikka oikeesti pitäis miettiä kysymykseen ”miksi” vastausta.
Miksi en voi tehdä sitä mitä haluan? Miksi pitäis tehdä sitä mitä en voi? Miksi minulle tulee paska fiilis.....
Kun noihin ja muutamaan muuhun ”miksi” kysymykseen sais vastauksen, voisi löytyä niihin päässä jo liiteleviin ”miten?” kysymyksiin vastauksia.
Jotenkin mä näen tämän itsensä hyväksymiskysymyksenä pitemmän päälle. Ei vielä korvienväli hyväksy itseään sellaisenaan. 🤔
Tää on kriittinen taitevaihe elämässä... alamäki alkaa. Nyt pitäis pompata aisalle ja heiluttaa kättän ja hihkua, kun vauhti kasvaa, eikä marista tylsyyttä. 😄Kun keksit ratkaisun, voitko vinkata mullekin?
Alan olla ihan naatti... Pitäs olla joku jarrupala, mikä jarruttaa puolesta ko itte ei osaa. 😃- Saunanraikasmies
Sepä ei tulekaan tuostavaan, vaan salavihkaa pikkuhiljalleen.... sitä vaan alkaa tuntemaan toisin. 🤔
Näin luulen... elämässä kun mikään ei oikeasta tapahdu vaan niks ja naks....
Päässä aivojen tietokanta saattaa oivaltaa yhtä jos toista, mutta sen tiedon hyödyntäminen tunneosaston kanssa onkin toinen juttu. Se osasto on niiiiiiin vanhoillisia jupikoita täynnä, että aina marisevat siellä tyyliin: ”ei kyllä ennen näin tehty, ei tälleen hommia voi tehdä.....ei, ei ja vielä kerran ei.... ei tästä näin vaan kurssia käännetä! ” <——-(onkohan siellä harmiksia vaan? 😂😂😂
- Ihmisilleihminen
Jep, ja voithan päästä kepuliudesta itsekn, jos vain tahdot.
- EiJaksaPorttoo
Joka toisessa tapauksessa (50%) nainen on ITSE syyllinen pahoinpitelyynsä ! Naisten itsekkyys ja kuolamaisuus aiheuttavat turpiin saamisen, kun miehilläkin on oikeutensa.
Luuskat menkää itseenne ! - pullanössösukupuoli
Naistenpäivänä aion syödä laiskiaispullaa...
- Germanium
Naistenpäivän kunniaksihan voisi laukaista:
Mitä yhteistä on Suomella, poliiseilla ja blondeilla?
-Kalliit rahareikäkoneet, verohuorat, VAGinat. - RumaMies
Ei vastaantulevalle naiselle voi ätmi tai ruma mies toivottaa hyvää naistenpäivää.
Nainen ajattelee heti, että sillä on jotain mielessä.
Jos ruma mies antaisi naiselle ruusun ja toivottaisi hyvää naistenpäivää, niin nainen todennäköisesti vouhkaisi, painu vittuu siitä ja hakkaisi rumaa miestä ruman miehen antamalla ruusulla.
Se olisi heti MeeToo naisen ahdistelu!!!!- jörppä
Täällä Suomessa ei yleensäkään kukaan toivota vastaantuleville naisille hyvää naistenpäivää. Ulkonäkö ei liity tähän asiaan mitenkään. Ja yleensäkään ei kukaan nainen ajattele, että "miehellä on jotain mielessä". Sen sijaan monet naiset harmittelevat suomalaisten miesten välinpitämättömyyttä.
Ei kai sitä nyt vastaantulevalle sanoa, leuathan siinä puutuu jos kaupungilla kävelee. Eikä tänne pakkaseen mitkään kukat sovi. Sanat riittää.
Itse kävin kaupassa ja siinä tervehdyksen perään toivotin hyvää naistenpäivää. Siinä on kuitenkin kassahihnan verran etäisyyttä että tarvittaessa pääsee suojaan jos iskuja alkaa sadella. Vartijat toki voi tulla ja heittää pihalle mutta sitten vaihdetaan kauppaa.
Minulla ei nuo riskit realisoituneet vaan vastaus oli kiittävä; hymyn kera. Toki minähän olen jumalaisen komea; kuin Kreikkalainen veistos.
- jdkfsjfds
Palstalla on enimmäkseen naisvihaajia, joille naiset ovat paskatahroja. Ei niitä kiinnosta naistenpäivä. Ja ne loput ei-vihaajat osaa kyllä kohdella naisia kehottamattakin.
- Puolivuotta
Suistuin autolla ojaan naistenpäivänä. Oli niin liukas keli. Samalla menetin työpaikan ja auton. Uutta autoa ei ole varaa ostaa, ja romustakin on vielä velkaa maksamatta. Auton vakuutus ei kata kolareista aiheutuneita kuluja. Itse selvisin muutamalla kuhmulla ja lasinsirujen aiheuttamilla pintahaavoilla. Todella surullinen eilinen. 😞 En voi kun huutaa, että miksi minun on täytynyt kärsiä näin paljon puolen vuoden sisällä. Tämä oli jo toinen työpaikan menetys kyseisenä aikana.
Tosin poliisi ei antanut sakkoa kuulemma, koska oli naistenpäivä. Pelkkä muistutus tuli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332172Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601436Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611075
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832