Mies oli aluksi liiankin hyvä ollaksen totta. Äärimmäisen kohtelias ja mukava, oikea unelmien mies kaikin tavoin. Sitten paljastui monta asiaa. Tavallaan hän oli vielä vapaa, mutta roikkui exässään. Ilmeisesti varmuuden vuoksi, jos meistä ei tulisi mitään. Siitä tuli riitaa, ja ero. Myöhemmin palasimme yhteen, ja kaikki meni kauan hyvin. Nyt sain yöllä viestin, joka ei ollut tosiaankaan tarkoitettu minulle. Mies sanoi, että kännykkä lähetti sen itsestään, eikä hän ollut sellaista lähettänyt. Voiko niin käydä? Nöyryyttävät alkuajat tulivat mieleen, ja käskin miehen lähteä kotiinsa. Hänen kanssaan ei pysty keskustelemaan asiasta, koska hän tuohtuu heti, ja mitätöi kaiken mitä sanon. Olen vihainen ja pettynyt. Olen ollut jo kauan, vaikka en ole sitä näyttänyt. Mitä minun pitäisi tehdä? Hänessä on paljon hyviäkin puolia.
En jaksa enää epäluottamusta
11
<50
Vastaukset
- Häivyäkkiä
Ei hän ole eronnut vieläkään eikä aio erota ja sinä hölmö uskot.
- sinkkunavaan
Mies roikkuu exässään ja sinä roikut miehessä.
Nyt saatte sedältä yleispätevän elämänohjeen: älkää roikkuko ihmissuhteissa.
Jos juttu ei toimi, lopettakaa. Etsikää uusi ihmissuhde tai olkaa sinkkuna. Tuntuu hyvältä, ei ahdista! - epätietoinennnn
Onneksi olen sairaslomalla leikkauksen takia. Olin eilen niin masentunut tilanteesta, etten päässyt sängystä ylös. Niin moni asia, esim. kännykän piilottelu. Minun kännykkäni on aina näkyvillä, koska ei ole mitään salattavaa. Ollaan kerran puhuttu puhelimessa, ja näennäinen sopu syntyi. Mies on puhunut viime aikoina paljon jostain tytöistä, jotka käyvät samassa lounasravintolassa. Hän kuulemma saisi jonkun parikymppisenkin.. Itse hän on yli 50v, minä 10v nuorempi. Olen nyt täysin lukossa. Olen niin kauan yrittänyt vaan kestää ja kestää. Nyt tuli joku seinä vastaan. En pysty näkemään häntä. Otin sormuksen pois sormesta, koska en sitä pysty pitämään.
- siisenymmärrä
Mä en oo ikinä ymmärtänyt, että miksi kukaan mainostaisi jollekin että saisin sellaisen ja sellaisenkin. Miksi tahallaan aiheuttaa pahaa mieltä toiselle ja miksi haluaa toisen tuntevan itsensä kelpaamattomaksi ja huonoksi. Se kun ei liity enää pelkästään teihinkään vaan minesti siihen miten muutoinkin itseään peilaa.
- Oioi
Niin miksi näin tehdään, kehutaan niitä muita ja omaa puolisoa haukutaan. Se on kait niin et tällaista tekee vain heikon itsetunnon omaavat ihmiset. He voivat näyttää itsevarmalta, mutta todellisuudessa pelkäävät ehkä vallan menettämistä. Kontrolloidaan toista huonolla kohtelulla. .......no loppupeleissä alistettu osapuoli sitten huonovointinen onkin. Siinä on sitten lisäsyy haukkumisen.
- onnija
>>>>>Hän kuulemma saisi jonkun parikymppisenkin.. Itse hän on yli 50v,
=D
- Sinkkumies--
Naisille kelpaa pettäjä varattu miehet ei oikeasti sinkkumies.
"Mies sanoi, että kännykkä lähetti sen itsestään, eikä hän ollut sellaista lähettänyt. Voiko niin käydä?"
No ei. Mies on pelailija, joka pyörittää naisrinkiä.- Kokemusta_on_
Tiedät kyllä itsekin vastauksen kysymykseesi; lähettääkö puhelin itsestään viestejä. Ei lähetä, ei. Ei ole ainakaan ikinä moista vastaan tullut. Mutta vahingossa väärälle henkilölle on kyllä itsekin tullut viestejä vahingossa lähetettyä, se on ihan mahdollista.
Toki on mahdollista sekin, että lähettää "muka vahingossa" viestin väärälle henkilölle saadakseen tämän mustasukkaiseksi tai jos haluaa vaikka päästä "helposti" eroon... - järkikäteennainen
Tuollaiset ei koskaan muutu, eivätkä ole uskollisia kenellekään. Ja vielä muka kelpaisi kakskymppiselle... lol. Älä tuhlaa aikaasi turhaan tuohon suhteeseen.
- Normiihmineneiteeniin
Miksi jäädä kuuntelemaan mitä saa. Ei tarvitse kehua tuollaisilla jos välittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6273238Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu982652Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211671Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771582Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101500Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔471490- 691434
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3321377- 271318
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901233