O leo leo leee

...uh, miten huono olo...!
Mitä tapahtui, miksi käsilaukussa on nuudelia

Miten tyttöjen illan kuuluisi oikeaoppisesti mennä?

59

<50

Vastaukset 59

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄläPilkkaa

Olen Leo!
      Älä pilkkaa minuu!

• yökkäsinyrjöt

Tarkoittaako nuudeli yrjöä?

• Hyvä se on olla eväätkin mukana.

En ole varsinaisesti ollut tyttöjen illassa, muutenkuin kuskina isosiskolle ja sen kavereille ja nuudeli käsilaukussa on varsin mietoa. Kyllä vessanpaperirulla tyhjenemässä korkkariin kietoutuneena ja pikkuhousut mytyssä sukkahousuissa polvitaipeessa kuullostaa jo kunnon meiningille.

Vielä loppuiltaan käsilaukulla jotain ”uunoäivelöä” läiskiminen raflan ulko-ovella niittaa illan, ennen kunnon yrjöilyä ovenraosta ennen kotiin toikkarointia.

• Kukaan ei yrjönnyt. Meillä oli oikea nuudeli-ilta. Laukku oli pöydänjalan vieressä ja nuudeli oli sujahtanut sinne. Löytyi aamulla 04.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Kukaan ei yrjönnyt. Meillä oli oikea nuudeli-ilta. Laukku oli pöydänjalan vieressä ja nuudeli oli sujahtanut sinne. Löytyi aamulla 04.

Söitkö sen? 😄

Harmis sai mut vihdoin tekemään paluun. Huomasitko?

(Esittelee uutta Dissi-kostuumiaan ylpeänä)

Tadaa!!! 😁👍

• Dissi kirjoitti:

Söitkö sen? 😄

Harmis sai mut vihdoin tekemään paluun. Huomasitko?

(Esittelee uutta Dissi-kostuumiaan ylpeänä)

Tadaa!!! 😁👍

Ihanaa, että teit tuon merkin, tervetuloa takas. Oon miekin ilonen ja ihan kiva, että Harmis vähän kopisteli teitä ; )

https://www.youtube.com/watch?v=BcqpllzJ_3g

Ollaan tässä koko väki niin legendaarisia, että on hyvä älytä pysyä siinä omassa merkissään :D

Enkä mitä syönyt! Pthyi : )

Ihanaa, että teit tuon merkin, tervetuloa takas. Oon miekin ilonen ja ihan kiva, että Harmis vähän kopisteli teitä ; )

https://www.youtube.com/watch?v=BcqpllzJ_3g

Ollaan tässä koko väki niin legendaarisia, että on hyvä älytä pysyä siinä omassa merkissään :D

Enkä mitä syönyt! Pthyi : )

No luulis olevan nälkä klo 04:00? 😁

No silleen se maailma muuttuu. Aikaansa kutakin. 😊

Puskailukin oli koettava, että tietää. 😬

• Dissi kirjoitti:

No luulis olevan nälkä klo 04:00? 😁

No silleen se maailma muuttuu. Aikaansa kutakin. 😊

Puskailukin oli koettava, että tietää. 😬

Parempi oot ku oot tuossa muotissa. Kyllä nii o.

(eihän sitä narua h.levettiläinenkään enää syönyt :D, nakkeja kuumensin)

Ah, hauskanpito tekee hyvää! Sydän elää tanssille!

Parempi oot ku oot tuossa muotissa. Kyllä nii o.

(eihän sitä narua h.levettiläinenkään enää syönyt :D, nakkeja kuumensin)

Ah, hauskanpito tekee hyvää! Sydän elää tanssille!

Ehkä selkeempää näin, joo.

Nakit on helppo niellä laitamyötäisessäkin. 😁👌

No voin uskoa. Täällä kylillä ei enää tanssailla ja viskota ”muuvseja” missään. Se on ollut loppu jo 2000-luvun alusta. Täällä ainoastaan lätistään ”pas...” ja lipitetään juomia niin pitkään kun ei näy kuin silmänvalkuaiset. 😤

Tylsää.... siks piti pitää välillä ihan omat bileet kotona. 😁💪

• Dissi kirjoitti:

Ehkä selkeempää näin, joo.

Nakit on helppo niellä laitamyötäisessäkin. 😁👌

No voin uskoa. Täällä kylillä ei enää tanssailla ja viskota ”muuvseja” missään. Se on ollut loppu jo 2000-luvun alusta. Täällä ainoastaan lätistään ”pas...” ja lipitetään juomia niin pitkään kun ei näy kuin silmänvalkuaiset. 😤

Tylsää.... siks piti pitää välillä ihan omat bileet kotona. 😁💪

Ei sole katto Dissi muusta kiinni kuin itsestä, että järkkääntyy.

Huomasin sen, että joskus voi sanoa "joo". Spontaanit on parasta :D

Sun pitää lähteä "isolle kylälle" ; )

Ei sole katto Dissi muusta kiinni kuin itsestä, että järkkääntyy.

Huomasin sen, että joskus voi sanoa "joo". Spontaanit on parasta :D

Sun pitää lähteä "isolle kylälle" ; )

No toisaalta vois lähtee maalikyliin himmaamaan, toisaalta taas ei. Aika on ehkä vienyt jo ”muuvsit”? 🤔

Aika vie paljon pois.... ei mikään ole kuin ennen. Eikä minusta tartte ollakkaan. Jos ennen oli kiva Scootter ja Fire! Niin nyt voi olla hyvä vaikka Topi Sorsakoski ja olet kaikki. 😊👌

https://youtu.be/yg57rqUkezo

Ja onhan toi uskomaton biisi. Muutenkin ksikki muuttuu. Ei aina tarvitse olla sama kuin 15 vuotta sitten. Mä ainakin haluun vanheta ja viisastua. Vi.uttaahan se kun poika tulee viereen, pyörähtää ympärillä, potkasee perseelle, etkä tajuu ees mitä tapahtu, mutta en välitä. Sekin on hienoa... mitä yks potku persuuuksille haittaa? Voi sanoa, että katsoppas tämä.... pyllistä! Ja se tyhmä pyllistää! 😂 Sit saa jakaa oppia oikein isän kädestä.... tai siis jalasta. 😄

Sit voi ottaa korvannipukasta kiinni sitä ja sanoo, että yritäppä uuvelleen! Poeka! 😁

• Dissi kirjoitti:

No toisaalta vois lähtee maalikyliin himmaamaan, toisaalta taas ei. Aika on ehkä vienyt jo ”muuvsit”? 🤔

Aika vie paljon pois.... ei mikään ole kuin ennen. Eikä minusta tartte ollakkaan. Jos ennen oli kiva Scootter ja Fire! Niin nyt voi olla hyvä vaikka Topi Sorsakoski ja olet kaikki. 😊👌

Ja onhan toi uskomaton biisi. Muutenkin ksikki muuttuu. Ei aina tarvitse olla sama kuin 15 vuotta sitten. Mä ainakin haluun vanheta ja viisastua. Vi.uttaahan se kun poika tulee viereen, pyörähtää ympärillä, potkasee perseelle, etkä tajuu ees mitä tapahtu, mutta en välitä. Sekin on hienoa... mitä yks potku persuuuksille haittaa? Voi sanoa, että katsoppas tämä.... pyllistä! Ja se tyhmä pyllistää! 😂 Sit saa jakaa oppia oikein isän kädestä.... tai siis jalasta. 😄

Sit voi ottaa korvannipukasta kiinni sitä ja sanoo, että yritäppä uuvelleen! Poeka! 😁

Et sä ole vielä ukonkäpykkä, unoha semmoset :D

Ihmisen sisus ei tunnu muuttuvan; kun bilebiisi soi, ei millään muulla ole merkitystä, galaxit vaihtuu

(naurua)

Pistä rätinää ratioon.

• Dissi kirjoitti:

Ne vaan ällyyttää sinua ne sun "pienokaiset". Ispä, älä nuoku :D

• Dissi kirjoitti:

No en mä mikään käpykkä olekaan, mutta nuoremmaks päin tästä ei enää mennä. Pitää kekdiä muu selitys. 😁

• Illan.kulku

Kokemuksen mukaan ainakin naimisissa olevien naisten tyttöjen illassa kuuluu vieras perse jossakin vaiheessa iltaa huovata haaroissa.. Sinkkunaisista en osaa sanoa koska heiltähän ei seksiä samalla tavalla heru.

• Ensin viinaksien nauttimista, sitten kovaäänistä kälätystä, sitten miesten kiusoittelua. Tuo sitten jatkuu koko illan

• Ei mitään hajua miten pitäisi mennä. Tanssien?🤔😛

• Mä en ole viettänyt tyttöjen iltaa varmaan 20 vuoteen...aina on ollut poikia mukana.

Mites ne nuudelit veskaan joutu?😝

• Eihän mulla ole enää semmosia kavereitakaan, jotka jaksais lähteä hillumaan.😝

Vanhuksia jo kaikki...ainakin henkisesti.

Bad ass musaa!!🤣

• Pitoa sukan pohjaan, löytysköhän pujikselta?🤣

https://youtu.be/Vg9ZC6vGd-Y

Tyylilaji muuttu...hengästyn jo ajatuksesta. 😌

Vieläkö on promilleja veressä?

• Päläpälä kirjoitti:

Pitoa sukan pohjaan, löytysköhän pujikselta?🤣

V.ttu joku idiootti poistaa hyvät jamit!

• Päläpälä kirjoitti:

Pitoa sukan pohjaan, löytysköhän pujikselta?🤣

Eei kait verissä mitään :'D

V.ttu joku idiootti poistaa hyvät jamit!

Tottakai, eihän muillakaan saa olla hauskaa, jos ei silläkään ole. :D

• AsianVierestä

Mikäs villinlännen teemailta se eilen oikein oli?
      Jälkipolttoja on vieläkin peruksissa?

• AsianVierestä

Olipas siinä kaunis nainen, alkoi jöpöttään tuollainen veikistely.
        Oikein kiva iltasatu, näkee mukavia unia.

• Pälis.puskasta

• a-kuppilainen
        AsianVierestä kirjoitti:

Niin ne a-kupin rinnatkin voi siis tehdä..

• Pälis.puskasta
        AsianVierestä kirjoitti:

Juuu, tää on notkea..

https://youtu.be/OFPe7g-eu94

Öitä!!!😇

• AsianVierestä kirjoitti:

Siinä oli useampiakin eri naisia. :)

Katsoi alun? Haha...blues ei ole kaikkien juttu. ;)

• Hmm, emmä siitä viihteellä käymisestä niin piittaa. Mutta tanssimassa olisi joskus mukavaa käydä. Ihan selvinpäin. :)

https://youtu.be/wQmMA02kjwY

Tarttee joskus koittaa jutella tolle ukolle, jos se innostuisi lähtemään mun kanssa. Sehän ei tanssi, mutta jos jaksas juoda vaikka pari olutta ja mä tanssisin. :D

• Päläpälä kirjoitti:

Hmm, emmä siitä viihteellä käymisestä niin piittaa. Mutta tanssimassa olisi joskus mukavaa käydä. Ihan selvinpäin. :)

https://youtu.be/wQmMA02kjwY

Tarttee joskus koittaa jutella tolle ukolle, jos se innostuisi lähtemään mun kanssa. Sehän ei tanssi, mutta jos jaksas juoda vaikka pari olutta ja mä tanssisin. :D

Ehdota ihmeessä! Ukothan lähtevät mukaan (eivät usein tanssi), mutta nököttäkööt pöydissä. Mimmit tanssii! Ja hauskaa on ollut. Meilläkin oli porukassa mukana ihan perheenäitiköitä ja se ei menoa hillinnyt, kukaan ei alkanut kumartelemaan liian aikaisin. Mies mukkaan Meiz ja baanalle, lapset hoitoon. Virkistää viikoiksi!

P.s Kiitos musalinkeistä!

Ehdota ihmeessä! Ukothan lähtevät mukaan (eivät usein tanssi), mutta nököttäkööt pöydissä. Mimmit tanssii! Ja hauskaa on ollut. Meilläkin oli porukassa mukana ihan perheenäitiköitä ja se ei menoa hillinnyt, kukaan ei alkanut kumartelemaan liian aikaisin. Mies mukkaan Meiz ja baanalle, lapset hoitoon. Virkistää viikoiksi!

P.s Kiitos musalinkeistä!

Hehe, äläs nyt sytytä mussa tuota kipinää. Kun olen yrittänyt sitä pitää sammuksissa. :D

Eihän siitä tule loppua ollenkaan, jos mut päästää tanssilattialle...ukko parka. Pitkästyy katsomaan, kun hosun siellä tai ehtii juoda itsensä sammuksiin. :''D

On me puhuttu, että joskus kun muksut vähän kasvaa vielä...niin voitas mennä kahdestaan jonnekin iltaa viettämään ja elokuviin...ehkäpä jopa kylpylään. Jotenkin ei vielä raaski olla erossa niistä yötä. Mies ehkä pystyisi, kun on tottunut olemaan paljon erossa niistä ihan työnkin puolesta, mutta mä olen aina niiden kanssa kun eivät ole hoidossa. Olen jotenkin kasvanut niin kiinni muksuihin, että vaikka joskus halusiainkin mennä aikuisten kesken, mulla on jo heti kauhea ikävä niitä lapsia.

Sitten tulee hirvee hätä päästä kotiin, niitten luokse. :)

Ehken mä itse ole vielä kypsä hummaammaan tai ainakaan olemaan yötä pois kotoa ilman lapsia.

Uskon kyllä, että oma aika virkistääkin. Takuulla. Olen ihan varma tuosta, että ei se pahaa tekisi omalle henkiselle jaksamiselle, joskus heittää arki nurkkaan ja riekkua yö. x)

• Päläpälä kirjoitti:

Hehe, äläs nyt sytytä mussa tuota kipinää. Kun olen yrittänyt sitä pitää sammuksissa. :D

Eihän siitä tule loppua ollenkaan, jos mut päästää tanssilattialle...ukko parka. Pitkästyy katsomaan, kun hosun siellä tai ehtii juoda itsensä sammuksiin. :''D

On me puhuttu, että joskus kun muksut vähän kasvaa vielä...niin voitas mennä kahdestaan jonnekin iltaa viettämään ja elokuviin...ehkäpä jopa kylpylään. Jotenkin ei vielä raaski olla erossa niistä yötä. Mies ehkä pystyisi, kun on tottunut olemaan paljon erossa niistä ihan työnkin puolesta, mutta mä olen aina niiden kanssa kun eivät ole hoidossa. Olen jotenkin kasvanut niin kiinni muksuihin, että vaikka joskus halusiainkin mennä aikuisten kesken, mulla on jo heti kauhea ikävä niitä lapsia.

Sitten tulee hirvee hätä päästä kotiin, niitten luokse. :)

Ehken mä itse ole vielä kypsä hummaammaan tai ainakaan olemaan yötä pois kotoa ilman lapsia.

Uskon kyllä, että oma aika virkistääkin. Takuulla. Olen ihan varma tuosta, että ei se pahaa tekisi omalle henkiselle jaksamiselle, joskus heittää arki nurkkaan ja riekkua yö. x)

Meidän porukan perheenäitikät oli vanhempia ku sie, ja lapsosia vaiks kuin paljon ja kuule sitä iloa, mikä syttyy silmiin! Meillä oli hurjan hauskaa.

Joskus on ukotkin mukana. Laukku vahtina. Ihan vaan idealla, että mennään justiisa tanssimaan.

Kehotan sinua oikeasti. Kaikki lapsoset pärjää hoidossa yhden yön. Ilo pintaan Meiz. Kokeile pitkästä aikaa. Se on ku raikastava läpiveto se viikonloppuviiletys. Kaikki ne ihanat tanssirytmit, ihmiset, valot, tarjoilukin (jos tahtoo).

Ukko suihkuun, mukkaan ja bileveska kainaloon, se on mummoutumisen torjumista se! SITÄ PAITSI sinä olet nuori tzirpula ja pidät musiikista yhtä paljon ku miekin. Tuntuu, että sydän sai uuden rytmin biitistä! Shake it. Neuvon tosissani.

Meidän porukan perheenäitikät oli vanhempia ku sie, ja lapsosia vaiks kuin paljon ja kuule sitä iloa, mikä syttyy silmiin! Meillä oli hurjan hauskaa.

Joskus on ukotkin mukana. Laukku vahtina. Ihan vaan idealla, että mennään justiisa tanssimaan.

Kehotan sinua oikeasti. Kaikki lapsoset pärjää hoidossa yhden yön. Ilo pintaan Meiz. Kokeile pitkästä aikaa. Se on ku raikastava läpiveto se viikonloppuviiletys. Kaikki ne ihanat tanssirytmit, ihmiset, valot, tarjoilukin (jos tahtoo).

Ukko suihkuun, mukkaan ja bileveska kainaloon, se on mummoutumisen torjumista se! SITÄ PAITSI sinä olet nuori tzirpula ja pidät musiikista yhtä paljon ku miekin. Tuntuu, että sydän sai uuden rytmin biitistä! Shake it. Neuvon tosissani.

Hmm, eihän mulla ole mitään päälle pantavakaan! :O

Niii kyllä ne varmaan pärjäisikin. Isovanhempien kanssa varsinkin. Onhan ne tuttuja ja hoitaneet ennenkin, jos on ollut vaikka terveyden takia pakko olla sairaalassa tms.

Hhmmm, höömmm...tätä pitää sulatella. :D

No täytyypä puhella ukolle tästä, mitä tuo tuumaisi. Eihän me olla koskaan oikeen yhdessä ehditty mennäkään, varsinkaan mihkään hillumaan. Heilumaan tai juhlimaan. :D

Semmosta rauhaisaa yhdessä menoa on ollut kyllä. Kaksistaan. Biletystä ei. kai sitäkin voisi koittaa.

Metusaleemi saa uudet paristot, sillon sytkähtää käyntiin. Jalat rampattaa ja korot kolkkaa.. kyllä mä tanssimista rehellisesti sanottuna välillä kaipaan ihan älyttömästi. Siis tanssinhan mä kotona aina, kun sille tuntuu..mutta jossain missä joku muu huudattaa rammaria....:)

Kerran oon pyytänyt lavatansseihin miestä mun kanssa lähtemään ja se jäi sillon en muista edes mihin se tyssäsi. Varmaan se keksi jonkun syyn, ettei tarvi lähteä tanssimaan.

• Päläpälä kirjoitti:

Hmm, eihän mulla ole mitään päälle pantavakaan! :O

Niii kyllä ne varmaan pärjäisikin. Isovanhempien kanssa varsinkin. Onhan ne tuttuja ja hoitaneet ennenkin, jos on ollut vaikka terveyden takia pakko olla sairaalassa tms.

Hhmmm, höömmm...tätä pitää sulatella. :D

No täytyypä puhella ukolle tästä, mitä tuo tuumaisi. Eihän me olla koskaan oikeen yhdessä ehditty mennäkään, varsinkaan mihkään hillumaan. Heilumaan tai juhlimaan. :D

Semmosta rauhaisaa yhdessä menoa on ollut kyllä. Kaksistaan. Biletystä ei. kai sitäkin voisi koittaa.

Metusaleemi saa uudet paristot, sillon sytkähtää käyntiin. Jalat rampattaa ja korot kolkkaa.. kyllä mä tanssimista rehellisesti sanottuna välillä kaipaan ihan älyttömästi. Siis tanssinhan mä kotona aina, kun sille tuntuu..mutta jossain missä joku muu huudattaa rammaria....:)

Kerran oon pyytänyt lavatansseihin miestä mun kanssa lähtemään ja se jäi sillon en muista edes mihin se tyssäsi. Varmaan se keksi jonkun syyn, ettei tarvi lähteä tanssimaan.

No sehän se vaate tulee ekana mieleen, mutta ei mullakaan ollu ihmeitä; farkut ja kukkapusero ja töistä vielä suoraan (työpaita pois ja puuterit nokkaan). Ei niitä loppupeleissä katso ees kukaan.

Sulattelehan. Alat vähin erin puhumaan miestä...

Jos mun kaverit ei ole ehtinyt, olen mennyt yksinänikin ja kyllä tanssilattialta kavereita saa. Musiikki on yhdistävää <3

Siinä jotenkin tanssiessa unohtaa itsensä. En ees ajattele miltä näyttää, koska kaikkihan sinne ovat hauskaa tulleet pitämään. Tiedän jo, miten tykkäisit (varsinkin jos aikaa on edellisestä mennyt)!

Kesällä vaikka festareille, SuomiPoppia, Rockia tms. jos ei vielä talviaikaan klubeille haluta :)

• Itseen

Mikä on naisten maku?
        Pitäisköhän tuommoisesta viiksi/parta yhdistelmästä?

• Itseen kirjoitti:

Mikä on naisten maku?
        Pitäisköhän tuommoisesta viiksi/parta yhdistelmästä?

Itse pidän tuommoisesta, ja nykyisellä miehellä on <3

Itse pidän tuommoisesta, ja nykyisellä miehellä on <3

Parta on jotenkin rauhoittava ja jotenkin ... en tiiä siinä vaan on jotakin "lempeää". :D

Parrat <3

• Päläpälä kirjoitti:

Parta on jotenkin rauhoittava ja jotenkin ... en tiiä siinä vaan on jotakin "lempeää". :D

Parrat <3

Näyttääpi olevan.

Siihen on kiva hangata itseään, puskea..hah.

Partaleuan alla on hyvä pitää sadetta :D

Näyttääpi olevan.

Siihen on kiva hangata itseään, puskea..hah.

Partaleuan alla on hyvä pitää sadetta :D

Heh, tota mielikuvaa. :D

Sataa kaatamalla ja Pönttis nököttää ukon leuan alla, karvoista tippuu pisaroita niskaan ...täytyy olla lavea leukakin, että se sateen pitää. xD

• Päläpälä kirjoitti:

Heh, tota mielikuvaa. :D

Sataa kaatamalla ja Pönttis nököttää ukon leuan alla, karvoista tippuu pisaroita niskaan ...täytyy olla lavea leukakin, että se sateen pitää. xD

Hahah nyt kun maalailit sen noin :D Testaapas siellä riittääkö tuuheus :'D

Hahah nyt kun maalailit sen noin :D Testaapas siellä riittääkö tuuheus :'D

Leuan alla riittää...mutta poskista on aika niukkavillainen. :D

Mun miehellä ei ole kauheen tiuhaa parrankasvua, risuparta pikemminkin. Paitti leuan alta on vuosien saatossa alkanut tulemaan tiuhempaa ryteikköä. :)

Joskus väitti ettei sillä kasva parta ollenkaan. Oli muutama haituva naamassa, sillon uorempana. Pojan kloppina ja mä sanoin sille, että ootahan kun alat olee kolmekymppinen niin jopa alkaa partakin kasvaa. Ja yhtään en ollut väärässä...ohimot ohenee ja leuka sakenee. ;)

• Päläpälä kirjoitti:

Mun miehellä ei ole kauheen tiuhaa parrankasvua, risuparta pikemminkin. Paitti leuan alta on vuosien saatossa alkanut tulemaan tiuhempaa ryteikköä. :)

Joskus väitti ettei sillä kasva parta ollenkaan. Oli muutama haituva naamassa, sillon uorempana. Pojan kloppina ja mä sanoin sille, että ootahan kun alat olee kolmekymppinen niin jopa alkaa partakin kasvaa. Ja yhtään en ollut väärässä...ohimot ohenee ja leuka sakenee. ;)

Joo, kyllä se muuttuu miehillä kun ikää tulee.

Minusta tuntuu, että kun tuo pörriäinen ajelee sen pois, se on tullut puolessa tunnissa takaisin, suhh!

Käytit hauskaa sanaa "ryteikkö", suunnistakaamme ryteikössä :D

• Päläpälä kirjoitti:

Joo, kyllä se muuttuu miehillä kun ikää tulee.

Minusta tuntuu, että kun tuo pörriäinen ajelee sen pois, se on tullut puolessa tunnissa takaisin, suhh!

Käytit hauskaa sanaa "ryteikkö", suunnistakaamme ryteikössä :D

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      344
      1272
    2. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      753
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      55
      738
    4. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      38
      725
    5. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      633
    6. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      59
      616
    7. 45
      614
    8. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      591
    9. 57
      584
    10. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      43
      540
    Aihe