Parisuhteita tahallaan, vai osaatko kantaa vastuun teoistasi?
Nainen haluatko rikkoa
26
<50
Vastaukset
- hgfdsd
Voit vastata tätä kautta. Täällä sä kuitenkin käyt.
- jhghg
Vai tavataanko ihan nelistään, mehän ollaan hyvinkin tuttuja keskenään. Vaikka perjantaina.
- Gtfg
Miksi nainen kaivelet menneisyyttä ja kerrot niistä puolisolleni. Hänhän tietää minusta jo kaiken.
- Xgfd
Anna kohota lisää vihjeitä
- jgdhjcok
Haluatko piikitellä, vai keskustella? Selitätkö mistä kysymys?
- hgfghg
Kyllä selitys tulee aikanaan, lähinnä odotan sinulta selitystä ja ennen kaikkea puolisoltani. Miksi hän tällaista tekee. Onko hän niin sinun vallassa vaikka sanoo, että inhoaa sinua.
- Ikänainen
Kuulosti klassiselta. Se ei johdu sinusta vaan heillä molemmilla täytyy olla aivan omia ongelmia. Kun saat vastauksia mieti itseäsi.
- Tiedänyhdenleikkijän
Kyllä tuossa iässä pitäisi osata jo miten varatun kanssa leikitään. Sanoinkin ettei ole ensimmäinen uhri. Eihän se aluksi uskonut kunnes näki kun istui autossa toisen kanssa. Uusi sillä oli jo kuten kerroin. Näki kuinka olisi halunnut raivota kun totuus tuli ilmi. Kun kerroin ettei me oltu ensimmäinen pari joka erosi oli seota. Se miksi olen nyt katkera on se että tuo tahallaan aiheuttaja jatkaa. Ikävääkun menettää sen mitä oli saavuttanut. Manipuloi itsensä takaisin ja minä tyhmä lankesin. Nyt kun minä yritän erota leikkijästä en tahdo onnistua. Toki tuo leikkijä vieläkin laittaa sen konttaamaan. Kiinni ei ole jäänyt yhteydestä siihen mutta meillä yhteinen tuttu joka tuo uutisia. Leikkijät todella alhaisia ja inhottavia. En näe mitään muita syitä toisen käytökseen. Kun nähtiin ne alkoi asiat taas mennä väärin. Eihön se ottanut edes vastuuta asiasta kun yritin totuutta kysellä.
- Dgjg
On se vaan turha odottaa selkärangattomilta paljoa. Saa surusen mielen ja valehtelua.
- Gtfg
Aloittajana sanon et kiinni on jäänyt mut en ole numeroa tehnyt. Odotan et nää ystävät kertovat mulle totuuden ja teen sitten seuraavan siirron. Nainen pidät minua tyhmänä mut sä itse paljastat itsesi. Olet hölösuu, miehesi tietää kans puuhistasi. Olet naurettava, aivan kuten siskosi. Tiedän minä en ole mitään teidän silmissä, mut kohta nähdään.
- woman-56
En ole rikkonut kenenkään parisuhdetta. Eikä sellainen ole edes mahdollista. Hyvään liittoon ei pääse kukaan väliin.
Vastustan naisten syyttelyä parisuhteen rikkojaksi muutenkin. Varattujen miesten on itse kannettava vastuunsa teoistaan.- Viisauttakehiin
Höpö höpö vastusta vaan, voihan kuka tahansa rikkoa puheillaan toisen liiton. Ei siihen pettämistä tarvita.
- kaLikkainen
Asiaa. Rikkoa toisii ja toisten suhteita voi niin monella tapaa. Tuhoa voi tehdä on parisuhteessa oleva mukana tai ei. Jos on mukana niin luoton voi sekin pettää monella tapaa. Pyhimyksii tässä ei oo. Toinen nainen/mies tahi kärkkyjä on helposti rikkoja, joka ei myönnä totuutta omassa parhaudessaan ja itsekyydessä.
- rikkojalle
Kyllä parisuhteen voi rikkoa vaikkapa kaverinainen tai muu perheeseen kuulumaton tuttu.
Tällainen kalastelee tietoja ja käyttää luottamusta väärin ja iskee sitten heikkona hetkenä.
Puolisolle kerrotaan väritettyjä juttuja, kyseenalaistetaan rakkaus, haukutaan toisen suku tai
jopa lapsia. Kysymys ei ole aina pettämisestä.
Olen sitä mieltä, että sellainen hienotunteisuus on kadonnut tällaiselta ihmiseltä. Pitäisi ymmärtää että kaikki ei ole kiven kovia ihmisiä, joku voi mennä oikeasti rikki. - todellisuuttatämä
rikkojalle kirjoitti:
Kyllä parisuhteen voi rikkoa vaikkapa kaverinainen tai muu perheeseen kuulumaton tuttu.
Tällainen kalastelee tietoja ja käyttää luottamusta väärin ja iskee sitten heikkona hetkenä.
Puolisolle kerrotaan väritettyjä juttuja, kyseenalaistetaan rakkaus, haukutaan toisen suku tai
jopa lapsia. Kysymys ei ole aina pettämisestä.
Olen sitä mieltä, että sellainen hienotunteisuus on kadonnut tällaiselta ihmiseltä. Pitäisi ymmärtää että kaikki ei ole kiven kovia ihmisiä, joku voi mennä oikeasti rikki.Teillä ei taida kaikki olla suhteessanne kunnossa, jos ette osaa luottaa toisiinne ,vaan suhteenne kaatuu ulkopuolisten paskajuttuihin. Itse olen kuuntelevana ja ymmärtävänä kaverina joutunut kuuntelemaan ihmisten kertomuksia suhteistaan. Kaverille on helpompi kertoa kaikki se missä mättää kuin puolisolle. Aivan turha mustamaalata täällä kavereita, tosikaveri auttaa aina miestä tai naista mäessä vaikka suhteesta ulos, jos se suhde saa ihmisen voimaan niin pahoin ,että elämä menee penkin alle ja itsestä ei enää välitetä. Tosikaveri tarttuu aina kädestä ja vetää ylös siitä suosta, missä toinen kylpee eikä pääse omin avuin ylös.
- rikkojalle
Tässä ei puhuta nyt normi kaverista vaan kierosta ihmisestä, joka luikertelee käärmeen lailla ihmisen mieleen ja saa sen mustaksi puolisoa vastaan.
- Niinsevainon
rikkojalle kirjoitti:
Tässä ei puhuta nyt normi kaverista vaan kierosta ihmisestä, joka luikertelee käärmeen lailla ihmisen mieleen ja saa sen mustaksi puolisoa vastaan.
Tosiystävä on eri kuin manipuloija itsekkäillä tavoitteilla. Manipuloija voi pitkällä ajalla saada viattomasti paljon pahaa verta jopa hyvään suhteeseen tai vaikka työpaikalla. Sellaisia ihmisiä on olemassa. Uskokaa pois. Rukoilkaa ettette kohtaa.
Jotkut on vielä enemmän manipuloitavissa kuin toiset. Joskus ollaan myös alttiinpia sille. Valehtelu on vain yksi työkalupakin keino monen muun seassa. Eräät ne vaan on valmiita kaikkeen. Sitä ei tavallinen tallaaja tajua. Se ei lopuksi edes hyödytä. Sillä saadaan mutta ei pidetä. Rikkovat silti hyvin hyvin paljon. - missäluottamus
rikkojalle kirjoitti:
Normaali terveellä itsetunnolla varustettu ja hyvässä suhteessa oleva ei tuollaisiin kotkotuksiin lankea. Jotain pitää suhteessa olla pielessä, että sellaisen kyytiin lankeaa ja alkaa uskoa siihen kotkottajaan ennemmin kuin siihen kumppaniin, jonka on tuntenut jo kauan.
- ihmettelijätäällä
Miksei hoideta asioita naamatusten kuten ennen vaan jasuhetaan täällä paskaa.
- rikkojalle
Jokainen tyylillään, mitäs se kelleen kuuluu. Puhu sinä omassa elämässäsi.
- ihmettelijätäällä
rikkojalle kirjoitti:
Jokainen tyylillään, mitäs se kelleen kuuluu. Puhu sinä omassa elämässäsi.
Minä puhunkin kasvotusten en kasvottomalle. Eikä tarvitse vitistä kun hoitaa parisuhteensa kunnolla.
- Xxxxxxx
Sua kiinnostaa kuitenkin nämä kirjoitukset toisten suhteista, oletko erittäin utelias. Jotain ehkä puuttuu sinunkin suhteesta, kun tähän ketjuun tulit, jopa neuvomaan.
- laajastitäytyyetsiä
En tietenkään halua. Kyllä semmonen yleensä siinä vaiheessa loppuu, kun se hyvä ja sooiva kumppani niistä ehdokkaista löytyy.
Haha. Naiset syyttelee toisiaan ja pitää miestä jotenkin pikkulapsena, jossa ei ole omaa tahtoa ja on manipuloitavissa.
- huomiota
Ei se joogamies näin ole. Luulempa et mies halutaan pitää ulkopuolisena syystä että parisuhde kuitenkin on kunnossa kaikista alamäistä huolimatta. Tässähän herätellään niitä ihmisiä, jotka tietävät muka toisten suhteet paremmin kuin suhteessa olevat.
- Parisuhdemies-
Varattu nainen halusi seksiä minun kanssa joten näytin viestit varatun naisen miehelle joka sitten jätti naisen. Minä en petä enkä ole varatun kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6613470Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002728Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211721Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771612Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔511565- 801530
Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101510Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3641475- 281359
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901253