Mitä täällä touhutaan?
Palsta on ihan sekaisin.
Vai pitäisikö kysyä, kuka on sekaisin?
Häh... Jutuissa ei ole päätä eikä häntää ja nimimerkit on taas kierrätyksessä?
Ei ole hetkeen näin outoja ollut.
Mitä h*lvetsonia täällä tapahtuu?
59
<50
Vastaukset 59
Pikkisen joo sekaisin, mutta normitouhua tääkin.
Saapasnaama paukutteli nikkiä ja marmatti ja pympertti vähän kiukuttelee, muuten täällä kaikki hyvin.
Mä ostan muuten kaverilta moottorikelkan. Se on kova juttu. 😆👍No hyvä tuo kelkka, mutta näyttää pahasti siltä, että yksi ihminen on mennyt lopullisesti sekaisin...
Järkyttävää luettavaa joka kohdassa. Eikö tuohon pitäisi jo jonkun terveysalan ihmisen puuttua.misspönttöuuni kirjoitti:
No hyvä tuo kelkka, mutta näyttää pahasti siltä, että yksi ihminen on mennyt lopullisesti sekaisin...
Järkyttävää luettavaa joka kohdassa. Eikö tuohon pitäisi jo jonkun terveysalan ihmisen puuttua.Eipä pysty todistamaan, että ois yks vaan. Ei noista toinna ottaa ressiä. Ne rauhoittuu ajallaan, kun eivät saa kimmoketta. Se on ainoa lääke oikeesti. Nyt on aikahyvin porukka osannut ignoorata.... hetken kiukuttelee ja sit huomaa olevansa yksin, sit pitää vähintään keksiä jotain uutta.
Mutta eikös sen uuden jutun odotuskin ole jännää... mä ainakin ootan lauantaita kun joulua. Sit käyn kelkan. 😬Dissi kirjoitti:
Eipä pysty todistamaan, että ois yks vaan. Ei noista toinna ottaa ressiä. Ne rauhoittuu ajallaan, kun eivät saa kimmoketta. Se on ainoa lääke oikeesti. Nyt on aikahyvin porukka osannut ignoorata.... hetken kiukuttelee ja sit huomaa olevansa yksin, sit pitää vähintään keksiä jotain uutta.
Mutta eikös sen uuden jutun odotuskin ole jännää... mä ainakin ootan lauantaita kun joulua. Sit käyn kelkan. 😬On olemassa tuollainen sairaus kun nyt palstalla olemme saaneet seurata.
Jollakin siellä ei ole nyt leikin paikka.
Juu, no sulla varmaan silmät kiiluu kelkan päälisiä, älä vaan ala riehumaan sillä... : )- taputapu
Onko täällä joku lihavien ihmisten selkääntaputtelu kerho menossa??
misspönttöuuni kirjoitti:
On olemassa tuollainen sairaus kun nyt palstalla olemme saaneet seurata.
Jollakin siellä ei ole nyt leikin paikka.
Juu, no sulla varmaan silmät kiiluu kelkan päälisiä, älä vaan ala riehumaan sillä... : )No paras lääke tuohon palstalla nähtyyn on varsinaisen epäillyn ignooraus, epäiltyjen sivunikkien kommenttien puolittainen ystävällinen ignooraus, koska ei voi tietää. Kyllä ne siitä selkii.
Pönttis hyvä. Tämä on keskustelusivusto, ei irl. Jos täällä joku sikuinen pelkeilee, ei voi mitään, olips hällä kaikki inkkarit kanootissa tahi ei. Jokainen täällä ainakin esittää aikuista. Ei täällä voi alkaa ketään paapomaan. Itse kukin tekee mitä parhaaksi näkee...
Tietty pidän itsestäni huolen, kelkankin kanssa....mut jukopliut! Kelkka... pätäääm! 😝taputapu kirjoitti:
Ei kun täällä ollaan huolissaan vaan teistä mielenterveyskuntoutujista...
Ota keksi, Reino ja odota...Dissi kirjoitti:
No paras lääke tuohon palstalla nähtyyn on varsinaisen epäillyn ignooraus, epäiltyjen sivunikkien kommenttien puolittainen ystävällinen ignooraus, koska ei voi tietää. Kyllä ne siitä selkii.
Pönttis hyvä. Tämä on keskustelusivusto, ei irl. Jos täällä joku sikuinen pelkeilee, ei voi mitään, olips hällä kaikki inkkarit kanootissa tahi ei. Jokainen täällä ainakin esittää aikuista. Ei täällä voi alkaa ketään paapomaan. Itse kukin tekee mitä parhaaksi näkee...
Tietty pidän itsestäni huolen, kelkankin kanssa....mut jukopliut! Kelkka... pätäääm! 😝Etkö näe, että harjoittelen ensihoitoa?
Yritän työntää apua tarvitsevalle kaikki inkkarit kanoottiin ja melatkin käteen.
Noh, miksi halusit kelkan?- Kasvaakopartakaan
Dissi kirjoitti:
Ei kun täällä ollaan huolissaan vaan teistä mielenterveyskuntoutujista...
Ota keksi, Reino ja odota...Sinäkin lässytät kuin naiset konsanaan. Sitä se on kun lihottaa itsensä siaksi. Testot laskee ja muuttuu juoruilevaksi akaksi :(
Etkö näe, että harjoittelen ensihoitoa?
Yritän työntää apua tarvitsevalle kaikki inkkarit kanoottiin ja melatkin käteen.
Noh, miksi halusit kelkan?Ootas... vastaan tuolle potilaalle... hetki pieni, Reino ei nyt rauhoitu.... anteeksi...
Kasvaakopartakaan kirjoitti:
Sinäkin lässytät kuin naiset konsanaan. Sitä se on kun lihottaa itsensä siaksi. Testot laskee ja muuttuu juoruilevaksi akaksi :(
Paha olosi on nähty. Teemme sille yhdessä jotain, älä hätäile.
Kasvaakopartakaan kirjoitti:
Sinäkin lässytät kuin naiset konsanaan. Sitä se on kun lihottaa itsensä siaksi. Testot laskee ja muuttuu juoruilevaksi akaksi :(
Nyt kuule on semmoinen homma, että mulla on tässä keskustelu käynnissä kolleegani kanssa, että sinä Reino häiritset.
Nyt et saa enää jälkiruokaa ja jos nyt menet nätisti tuonne pöytään, piirrät vaikka ja odotat nätisti vuoroa, niin ehkä saat tarran.... mutta nyt loppuu tuo käytös tykkänään.misspönttöuuni kirjoitti:
Etkö näe, että harjoittelen ensihoitoa?
Noh, miksi halusit kelkan?No niitten pitää itse osata tehdä se. Muuten se ei mene oikein...
No tätä lumenpaskaa kun on jokapuolella, niin sit mä hommaan värkin, joks tarttee lunta. Näppärää. Oikeesti mä pääsen vähän tuulettamaan itseäni sillä. Lelu se on oikeesti. 😂- yöpörri1
taputapu kirjoitti:
Ahhaha! En minä vaan tiedä, talon tavat kun ovat mitä sattuu, kun näin sattuu.
- Asioistatietävä
Dissi kirjoitti:
Nyt kuule on semmoinen homma, että mulla on tässä keskustelu käynnissä kolleegani kanssa, että sinä Reino häiritset.
Nyt et saa enää jälkiruokaa ja jos nyt menet nätisti tuonne pöytään, piirrät vaikka ja odotat nätisti vuoroa, niin ehkä saat tarran.... mutta nyt loppuu tuo käytös tykkänään.Teillä kun näyttää juttu lentävän kollegan kanssa niin ihan pakko kysyä että miksi sait pakit häneltä? Liittyykö siihen ettet mahtunut kahvilan tuoliin, vaan sulle tuotiin pirtin penkki lösöperseen alle? Pöttö tilasi kahvit maidolla, kun taas sinä mätit treffeillä kaksin käsin lihapiirakoita kurkkuun.
Asioistatietävä kirjoitti:
Teillä kun näyttää juttu lentävän kollegan kanssa niin ihan pakko kysyä että miksi sait pakit häneltä? Liittyykö siihen ettet mahtunut kahvilan tuoliin, vaan sulle tuotiin pirtin penkki lösöperseen alle? Pöttö tilasi kahvit maidolla, kun taas sinä mätit treffeillä kaksin käsin lihapiirakoita kurkkuun.
No sain pakit, koska tarvitsin niitä. Ja pönttiksellä oli sopivat pakit. Toiseen sopi hyvin kaikki putkitarvikkeet ja toiseen lajittelin kaikki meisselit.
Kun nimimerkkisi kertoo tietävyydestäsi, niin voisit esittää teorian, miksi happisaturaatiosi oli niin kehno syntymähetkellä? Oliko napanuora montakin kertaa kaulan ympäri ja onko se vaikuttanut sinun nykyiseen mieskuntoosi miten? Ihan uteliaisuutta kysyn, kun näyttää olevan vajausta monella saralla.
Voivoi...Asioistatietävä kirjoitti:
Teillä kun näyttää juttu lentävän kollegan kanssa niin ihan pakko kysyä että miksi sait pakit häneltä? Liittyykö siihen ettet mahtunut kahvilan tuoliin, vaan sulle tuotiin pirtin penkki lösöperseen alle? Pöttö tilasi kahvit maidolla, kun taas sinä mätit treffeillä kaksin käsin lihapiirakoita kurkkuun.
Ihan rauhassa vaan, ihan rauhassa...
Ei ole enää mitään hätää.
Minä olen tässä. Hysss, hysss... Pää tyynyyn painuu, kultapieni uneen vaipuu...hsss, ei ole mitään hätää.
Huomenna olet unohtanut tämän huonon päiväsi, ja ehkä voimme jutella taas ja pääset normaalisti osallistumaan palstakeskusteluihin. Tarvitset vain lepoa...Dissi kirjoitti:
No sain pakit, koska tarvitsin niitä. Ja pönttiksellä oli sopivat pakit. Toiseen sopi hyvin kaikki putkitarvikkeet ja toiseen lajittelin kaikki meisselit.
Kun nimimerkkisi kertoo tietävyydestäsi, niin voisit esittää teorian, miksi happisaturaatiosi oli niin kehno syntymähetkellä? Oliko napanuora montakin kertaa kaulan ympäri ja onko se vaikuttanut sinun nykyiseen mieskuntoosi miten? Ihan uteliaisuutta kysyn, kun näyttää olevan vajausta monella saralla.
Voivoi...Hoidettavamme on hermostunut. Pysymme maltillisina.
Hoidettavamme on hermostunut. Pysymme maltillisina.
Joo. Rauhallisuus on vslttia näissä hommissa. Oikeilla täsmäkysymyksillä usein saa potilaan rauhoittumaan.
Minulla on täällä hoitotskin taskussa kuivattuja herneitä. Joskus lasken niitä pöydälle ja kysyn, montako hernettä löytyy pöydältä. Ne varisee lattialle ja siinä on paljon tekemistä laskea ne... samalla kiinnostus muuhun laantuu. Potilas saa jotain muuta keskittymistä vauhkoiluun. 😊👍Dissi kirjoitti:
Voivoi...Sinä tiedät etteivät muut tiedä, mitä me tiedämme...
Sinä tiedät etteivät muut tiedä, mitä me tiedämme...
Niinpä... se ehkä häiritseekin jotakuta. ☺️
Dissi kirjoitti:
Joo. Rauhallisuus on vslttia näissä hommissa. Oikeilla täsmäkysymyksillä usein saa potilaan rauhoittumaan.
Minulla on täällä hoitotskin taskussa kuivattuja herneitä. Joskus lasken niitä pöydälle ja kysyn, montako hernettä löytyy pöydältä. Ne varisee lattialle ja siinä on paljon tekemistä laskea ne... samalla kiinnostus muuhun laantuu. Potilas saa jotain muuta keskittymistä vauhkoiluun. 😊👍On tuossa hoitamisessakin puolet totta, näen, milloin jollain on kyykännyt...
Toivon hällekin parempia päiviä (oikeasti).Dissi kirjoitti:
Niinpä... se ehkä häiritseekin jotakuta. ☺️
Se on häirinnyt täällä aina.
On tuossa hoitamisessakin puolet totta, näen, milloin jollain on kyykännyt...
Toivon hällekin parempia päiviä (oikeasti).No mä viittaan edelleen siihen itsestään kopin ottamiseen. Muuten ei tule onnistumaan. Näin se vaan on...
Dissi kirjoitti:
No niitten pitää itse osata tehdä se. Muuten se ei mene oikein...
No tätä lumenpaskaa kun on jokapuolella, niin sit mä hommaan värkin, joks tarttee lunta. Näppärää. Oikeesti mä pääsen vähän tuulettamaan itseäni sillä. Lelu se on oikeesti. 😂Niillä on sattunut paljon vahinkoja kun kuski ei ole pysynyt vauhdinhurmassa sarvissa kiinni.
Ajele vain 60.
Ja jäillä voi olla railontörstöjä pystyssä, valkea vaara. Ei näy vasta kun myöhäistä.- keskipiste
taputapu kirjoitti:
Joku haluaa huomioo. Hohhoijjaa.
Dissi kirjoitti:
No mä viittaan edelleen siihen itsestään kopin ottamiseen. Muuten ei tule onnistumaan. Näin se vaan on...
No niin...
Mutta pakko oli vähän puuttua.- Hävettääoikein
Dissi kirjoitti:
Voivoi...Ei tuo näsäviisastelu muuta sitä tosiasiaa että sinut lempataan kerta toisensa jälkeen. Toikin kollegan tankki tarjosi sulle vain kämmentä vaikka ei takuulla ole ronkeli, ei sillä perseellä voi olla 😅
Ettäs edes ilkeät täällä esiintyä. Mikä mies se tuollainen on? misspönttöuuni kirjoitti:
Se on häirinnyt täällä aina.
Si se meifän juttu? Njää!!! Jos jotakuta häiritsee, se on sen murhe. Jotkut osaa iloita siitä, toiset sekoaa... mikä on järkevintä ja normaalia?
Täällä on joitain ääripäitä, mitä irl on harvassa... ota vaan rennosti ja elä murehdi. Kyllä ne pärjää jotenkin. Omassa itsessään on jokaisella ihan enemmän kuin tarpeeksi huolta. Ei kaikista pidä huolehtia. Silti ei tartte olla mulkku. Eihän päläpäläkään ole... mutta ei se kaikista ota murhetta. 😊👌Hävettääoikein kirjoitti:
Ei tuo näsäviisastelu muuta sitä tosiasiaa että sinut lempataan kerta toisensa jälkeen. Toikin kollegan tankki tarjosi sulle vain kämmentä vaikka ei takuulla ole ronkeli, ei sillä perseellä voi olla 😅
Ettäs edes ilkeät täällä esiintyä. Mikä mies se tuollainen on?Voi hitsi, noinko on? No voi hitsinhitsi. 😁
Niillä on sattunut paljon vahinkoja kun kuski ei ole pysynyt vauhdinhurmassa sarvissa kiinni.
Ajele vain 60.
Ja jäillä voi olla railontörstöjä pystyssä, valkea vaara. Ei näy vasta kun myöhäistä.Mä huruuttelen metsikössä, eikä vauhti ole mun juttu enää. Vaan se, että pääsee.
Ole huoleti. 😊Dissi kirjoitti:
Voi hitsi, noinko on? No voi hitsinhitsi. 😁
Ajattele, tällä p.rseellä. :D
Dissihän jäi ihan tämän alle, ei auttanunna avunhuuvvot.Dissi kirjoitti:
Mä huruuttelen metsikössä, eikä vauhti ole mun juttu enää. Vaan se, että pääsee.
Ole huoleti. 😊Aika siistiä. Pääset salomaillekin helposti ja tuuli suhisee korvissa. Ah! Oma vapaus. Onnea menopelistä.
Ajattele, tällä p.rseellä. :D
Dissihän jäi ihan tämän alle, ei auttanunna avunhuuvvot.Mä päärynävartalolla hyllyin slta, etkö muista. Teilasin kolme skootteriakin mennessäni! 😂😂😂
Dissi kirjoitti:
Mä päärynävartalolla hyllyin slta, etkö muista. Teilasin kolme skootteriakin mennessäni! 😂😂😂
Joo, kyllähän se oli niin, että me yhdessä pyörittiin kuin korvapuustit :'D
Pylly vasten pyllyä pump pump :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Aika siistiä. Pääset salomaillekin helposti ja tuuli suhisee korvissa. Ah! Oma vapaus. Onnea menopelistä.
No alko suoranaisesti ketuttamaan tää lumenpaljous. Ajattelin, että käyn muutaman tuulenkaatokoivun noukkimassa kun oon tervehtynyt tän kintun kaa.
Niin kun menin Intikalla sinnepäinkin, niin pakkasta oli -17 js renkaan alla mossahteli vesi! 😳
Ne on ojan kupeella, eikä routaa yhtään. Ei mitään jakoja traktorilla sinne. Ja sen jälkeenkin on satanut lunta varmaan puoli metriä.
Nyt sit kilahti. Moottorikelkka. Tuon vaikka repussa ne puut pihhaan sillä. 😤- Hah-
Dissi kirjoitti:
Voi hitsi, noinko on? No voi hitsinhitsi. 😁
Kyllä meitä jo nauratti kun mylmyri vähän lipsautteli totuuksia sinusta samalla kun riiteli prm:n kanssa. Sehän kertoi suoraan että siinä sitä on jo pirullisen ruma ja ylipainoinen mies tämä dissi.
Miettikää: jopa häneltä tämä mestari sai fudut. Turha yrittää lekkeriksi vetää, kyllähän sen näkee että olet siellä ihan vitun raivona :D
Taisi korkkikin aueta. misspönttöuuni kirjoitti:
Joo, kyllähän se oli niin, että me yhdessä pyörittiin kuin korvapuustit :'D
Pylly vasten pyllyä pump pump :DJoo. Päärynä ja hirmupeppu jyräs koko cityn! 😂
Ihan sama mitä joku äääshole täällä jankuttaa, myö tiijetään ja lällätettään. 😝Hah- kirjoitti:
Kyllä meitä jo nauratti kun mylmyri vähän lipsautteli totuuksia sinusta samalla kun riiteli prm:n kanssa. Sehän kertoi suoraan että siinä sitä on jo pirullisen ruma ja ylipainoinen mies tämä dissi.
Miettikää: jopa häneltä tämä mestari sai fudut. Turha yrittää lekkeriksi vetää, kyllähän sen näkee että olet siellä ihan vitun raivona :D
Taisi korkkikin aueta.Kyllä nyt on rännin paikka tosiaan. Saa pennut männä taksilla aamulla kouluun. Niin pahoitan mieleni totuuksista mikä joku asiallinen palstan asukki laittaa! 😂😂😂
Hah- kirjoitti:
Taisi korkkikin aueta.Ei Dissi provoista ärsyynny.
Palstalaisista hän on päässyt kaikista lähimmäksi priimatavaraa.
Siksi niin moni (kuten ao. siinä) on Dissille kateellinen. ; )Dissi kirjoitti:
Joo. Päärynä ja hirmupeppu jyräs koko cityn! 😂
Ihan sama mitä joku äääshole täällä jankuttaa, myö tiijetään ja lällätettään. 😝No nyt on oikea asenne :D
Ei Dissi provoista ärsyynny.
Palstalaisista hän on päässyt kaikista lähimmäksi priimatavaraa.
Siksi niin moni (kuten ao. siinä) on Dissille kateellinen. ; )No en tosiaankaan. Jos ei ole mitään muuta kuin yrittää jotain henkilöhyökkäystä, tiedän olevani niskanpäällä. Joskus mullakin lipeää jutut kyllä yli oikeastaan, että välillä tuntuu, että oon kunnon mulkku. Yhtä hyvin voisin olla kirjoittamatta mitään takaisin, mutta se on minusta hauskaa, kun toinen yrittää sättiä ja itse vaan pokkana naureskelee ja tuuppii otsasta, kun toinen yrittää huitoa.
Mutta toisaalta harvoin mä kai itse aloitan? Helevettiäkös kiukkuuvat? 😁- hah-hah
Dissi kirjoitti:
Kyllä nyt on rännin paikka tosiaan. Saa pennut männä taksilla aamulla kouluun. Niin pahoitan mieleni totuuksista mikä joku asiallinen palstan asukki laittaa! 😂😂😂
Noh?Menikö savua silmiin?
No nyt on oikea asenne :D
No en haluiskaan olla mikään pulukannaru jonka tuuli vie. 😂
Kyllä mä itse tiedän mitä oon js mihin pystyn. Ei mua haittaa muitten mielipiteet.
Kiukkusen, kateellisen uivelon ininää vaan kuulen jossain.... vai pierasinko mää? 😁Dissi kirjoitti:
No en tosiaankaan. Jos ei ole mitään muuta kuin yrittää jotain henkilöhyökkäystä, tiedän olevani niskanpäällä. Joskus mullakin lipeää jutut kyllä yli oikeastaan, että välillä tuntuu, että oon kunnon mulkku. Yhtä hyvin voisin olla kirjoittamatta mitään takaisin, mutta se on minusta hauskaa, kun toinen yrittää sättiä ja itse vaan pokkana naureskelee ja tuuppii otsasta, kun toinen yrittää huitoa.
Mutta toisaalta harvoin mä kai itse aloitan? Helevettiäkös kiukkuuvat? 😁Ajatteles, miten mun valtava hanuri ei mahtunut autoon ja sinä jouduit työntämään siitä.
Oli meillä kova homma.
Ja sitten vedit mut autosta ulos, PLOP!
Tissit peittivät koko kojelaudan, etkä nähnyt mitä nopeusmittari näytti. Saatiin sitten tolpasta yhteiskuva.hah-hah kirjoitti:
Noh?Menikö savua silmiin?
Savua? Ei kyllä mä naureskelen vaan sulle veet silmissä. Luuletko oikeasti pääseväs noin alakoululaismaisilla sössöttelyillä mun ihon alle? Taijat olla huumormiehiä? 😁👌
Dissi kirjoitti:
No en haluiskaan olla mikään pulukannaru jonka tuuli vie. 😂
Kyllä mä itse tiedän mitä oon js mihin pystyn. Ei mua haittaa muitten mielipiteet.
Kiukkusen, kateellisen uivelon ininää vaan kuulen jossain.... vai pierasinko mää? 😁Ihmettelen tuota hänen mielikuvaa sun ylipainosta.
Mullahan se on perä leveämpi ja pehmeä halata :'D
Sä oot vaan niin äijä, niin toisia kipristyttääpi.misspönttöuuni kirjoitti:
Ajatteles, miten mun valtava hanuri ei mahtunut autoon ja sinä jouduit työntämään siitä.
Oli meillä kova homma.
Ja sitten vedit mut autosta ulos, PLOP!
Tissit peittivät koko kojelaudan, etkä nähnyt mitä nopeusmittari näytti. Saatiin sitten tolpasta yhteiskuva.Joo. Ensin saavuin paikalle ja yritin saada itseäni autosta... innoissani ovi irtosi mukana... no runttaan sen konttiin, survon sut ja mut kyytiin ja vedet silmissä ajetaan tolpat räpsyen ravintolaan. Katsotaan listaa ja yhdessä sanotaan: kaikki, mutta tuplana.
Tarjoilijat ja kokit häöräävät kilvan. Vuorot vaihtuu, mutta edelliset jää töihin huilaamaan ja me vaan syödään.
Loppuillasta yritetään sutoon, mutta ei mitään jakoja. Mutta neuvokkuus palkitaan. Ajetaan kotiin lavetilla. 😬👌Dissi kirjoitti:
Joo. Ensin saavuin paikalle ja yritin saada itseäni autosta... innoissani ovi irtosi mukana... no runttaan sen konttiin, survon sut ja mut kyytiin ja vedet silmissä ajetaan tolpat räpsyen ravintolaan. Katsotaan listaa ja yhdessä sanotaan: kaikki, mutta tuplana.
Tarjoilijat ja kokit häöräävät kilvan. Vuorot vaihtuu, mutta edelliset jää töihin huilaamaan ja me vaan syödään.
Loppuillasta yritetään sutoon, mutta ei mitään jakoja. Mutta neuvokkuus palkitaan. Ajetaan kotiin lavetilla. 😬👌Burb ja röyh. Joo, ja sitten painitaan sumoa, lopulta molemmat on seljällään eikä pääse tatamilta pystyyn, jäämme siihen haaveilemaan megaburgereista :D
Ihmettelen tuota hänen mielikuvaa sun ylipainosta.
Mullahan se on perä leveämpi ja pehmeä halata :'D
Sä oot vaan niin äijä, niin toisia kipristyttääpi.No se on sitä, mitä pientä voi palstalta löytää. Joskus vuosi pari sitten otin kuvan itsestäni kun mulla oli hiustatuointi. Siinä näkyin posket takaapäin. Siitä ja varmaan siitä kun Mylmyr-nikkinen nainrn tapas mut ja joutui selittämään mustasukkaiselle aika kahelillekin miehelleen, että mä oon kauhea läski ja ties mitä... siis se mies oli mustis vissiin minusta ja mylmyr ehkä joutui vähän puun ja kuoren väliin. Eihän meillä mitään ollut, mutta miten hän sen sille mustisukolle selittäs... ei mitenkään. Niillä oli ruma taistelu palstalla ja jouduin vähän siihenkin mukaan... ei se ollut mylmyrin vika.... kaheli ukko jolla itsetunto miinuksella. Noista varmaan joku repi jotain..... ja oonhsn mä vihattu ukko palstalla ollut vähän aina. Mun mielipiteet on kovia toksista maskuliinisuutta kohtaan ja väännän tunnevastuun puolesta ja mikä ihan ärsyttävintä, mä tuun juttuun naisten kanssa.... sekös vituttaa. Varsinkin kun mulla on jo nainen! Mitä saatanaa se vielä haluu?
No dä oot kaunis nainen. Upea, eikä siitä ole epäillystäkään. Kaukaisuuteen katsova tumma katse ja majakka taustalla. 😊
Muut ei tajuu mitään, muuta kuin ihmisen tavanneet. 😊misspönttöuuni kirjoitti:
Burb ja röyh. Joo, ja sitten painitaan sumoa, lopulta molemmat on seljällään eikä pääse tatamilta pystyyn, jäämme siihen haaveilemaan megaburgereista :D
No häirikkö tais hiljentyä. Ei jaksanut enää. 😊
Dissi kirjoitti:
No se on sitä, mitä pientä voi palstalta löytää. Joskus vuosi pari sitten otin kuvan itsestäni kun mulla oli hiustatuointi. Siinä näkyin posket takaapäin. Siitä ja varmaan siitä kun Mylmyr-nikkinen nainrn tapas mut ja joutui selittämään mustasukkaiselle aika kahelillekin miehelleen, että mä oon kauhea läski ja ties mitä... siis se mies oli mustis vissiin minusta ja mylmyr ehkä joutui vähän puun ja kuoren väliin. Eihän meillä mitään ollut, mutta miten hän sen sille mustisukolle selittäs... ei mitenkään. Niillä oli ruma taistelu palstalla ja jouduin vähän siihenkin mukaan... ei se ollut mylmyrin vika.... kaheli ukko jolla itsetunto miinuksella. Noista varmaan joku repi jotain..... ja oonhsn mä vihattu ukko palstalla ollut vähän aina. Mun mielipiteet on kovia toksista maskuliinisuutta kohtaan ja väännän tunnevastuun puolesta ja mikä ihan ärsyttävintä, mä tuun juttuun naisten kanssa.... sekös vituttaa. Varsinkin kun mulla on jo nainen! Mitä saatanaa se vielä haluu?
No dä oot kaunis nainen. Upea, eikä siitä ole epäillystäkään. Kaukaisuuteen katsova tumma katse ja majakka taustalla. 😊
Muut ei tajuu mitään, muuta kuin ihmisen tavanneet. 😊Joo, mä tiedän tuon stoorin (vanhoja linkkejä luin silloin, itse en täällä ollut), ja heidän juttunsahan oli vissiin aika pahakin. Siinä on varmaan nainen joutunut käyttämään kaikki keinonsa ja ylikin (myös tuommosen harmaanalueen). Toisaalta rumaa tehdä sulle vääryyttä, mutta ritarillista, että naista ymmärrät. Noh, se heidän temppuilunsa on taakse jäänyttä elämää. Mutta kaikkeen se sitä sinäkin olet joutunut...:(
Jos oikeasti tietäsivät, niin ei tulis ekana mieleen, että sulla olis heikkoutta naisrintamalla livessä(kään). Ja kai se palstalla poikia kirpasee kun sointuu jutut naisten kanssa. Se nähdään, niin että sulla on hommat liian hyvin. Ku ei sais olla, sun kuuluis marmattaa vissiin mukana.
Oho, kiitos kauniista sanoista. Olen hyvin otettu, kiitos.
Niin se on, että kasvotusten nähneet tietävät. Vastapuoli on päässyt muuttumaan satuhahmosta ihan lihaksi ja vereksi : )Dissi kirjoitti:
No häirikkö tais hiljentyä. Ei jaksanut enää. 😊
Hyvä niin...yritti villitä ja uuvahti.
Mutta joo, kai se pitäs tästä itsekin.
Päivä käynnistyi näet 06.15. Nyt vois jo kokeilla kylkiasentoa.
Kiitos rupattelusta ja hupsuttelusta, se nyt meni tämmöseks... :)
Ja hyvät unet...misspönttöuuni kirjoitti:
Joo, mä tiedän tuon stoorin (vanhoja linkkejä luin silloin, itse en täällä ollut), ja heidän juttunsahan oli vissiin aika pahakin. Siinä on varmaan nainen joutunut käyttämään kaikki keinonsa ja ylikin (myös tuommosen harmaanalueen). Toisaalta rumaa tehdä sulle vääryyttä, mutta ritarillista, että naista ymmärrät. Noh, se heidän temppuilunsa on taakse jäänyttä elämää. Mutta kaikkeen se sitä sinäkin olet joutunut...:(
Jos oikeasti tietäsivät, niin ei tulis ekana mieleen, että sulla olis heikkoutta naisrintamalla livessä(kään). Ja kai se palstalla poikia kirpasee kun sointuu jutut naisten kanssa. Se nähdään, niin että sulla on hommat liian hyvin. Ku ei sais olla, sun kuuluis marmattaa vissiin mukana.
Oho, kiitos kauniista sanoista. Olen hyvin otettu, kiitos.
Niin se on, että kasvotusten nähneet tietävät. Vastapuoli on päässyt muuttumaan satuhahmosta ihan lihaksi ja vereksi : )No tietty mun tekis monien muitten kuin näitten oikeitten perseilijöiden puolesta näyttää ja julkistaa ihan kaikki ja sanoa ääneen, että ihan tavallinen tallaajakin voi olla joku. Mylmyrkin sitä yritti. Hän tahtoi kertoa, että nainenkin välittää, on ohminen, kuten mies, mutta hänet lytättiin munkin nähden. En voinut mitään täältäkäsin. 😢
Ei maailmaa voi muuttaa kerralla, pönttis hyvä. Step by step. Se muuttuu kun asioista puhutaan. Tämä on osa sitäkin. Kyllä näitä joku lukee ja ymmärtää. 😊
Ota vastaan oikeasti. Minun ei tarvitsisi sanoanoin, jos en kokisi noin. Se on vilpitöntä. Mutta sinun pitää itse ymmärtää se. Kokea se. 😊
Niin, meillä on täällä etuoikeus. Se on tuo oikea kokemus toisesta. Mutta mieti mikä voima täällä vielä on... miten monta hyvää tyyppiä. Nekin, ketkä lukee, mutta eivät sano mitään. 😳
Hitsi... nyt pitää lähtee nukkumaan. Huomenns muksut kouluihin ja itse fyssariin.... ja pitäis muistaa yks lähete ottaa mukaan! 😳misspönttöuuni kirjoitti:
Hyvä niin...yritti villitä ja uuvahti.
Mutta joo, kai se pitäs tästä itsekin.
Päivä käynnistyi näet 06.15. Nyt vois jo kokeilla kylkiasentoa.
Kiitos rupattelusta ja hupsuttelusta, se nyt meni tämmöseks... :)
Ja hyvät unet...Sama... hyvät yöt! 😊
- hehehhh
Dissi kirjoitti:
No se on sitä, mitä pientä voi palstalta löytää. Joskus vuosi pari sitten otin kuvan itsestäni kun mulla oli hiustatuointi. Siinä näkyin posket takaapäin. Siitä ja varmaan siitä kun Mylmyr-nikkinen nainrn tapas mut ja joutui selittämään mustasukkaiselle aika kahelillekin miehelleen, että mä oon kauhea läski ja ties mitä... siis se mies oli mustis vissiin minusta ja mylmyr ehkä joutui vähän puun ja kuoren väliin. Eihän meillä mitään ollut, mutta miten hän sen sille mustisukolle selittäs... ei mitenkään. Niillä oli ruma taistelu palstalla ja jouduin vähän siihenkin mukaan... ei se ollut mylmyrin vika.... kaheli ukko jolla itsetunto miinuksella. Noista varmaan joku repi jotain..... ja oonhsn mä vihattu ukko palstalla ollut vähän aina. Mun mielipiteet on kovia toksista maskuliinisuutta kohtaan ja väännän tunnevastuun puolesta ja mikä ihan ärsyttävintä, mä tuun juttuun naisten kanssa.... sekös vituttaa. Varsinkin kun mulla on jo nainen! Mitä saatanaa se vielä haluu?
Muut ei tajuu mitään, muuta kuin ihmisen tavanneet. 😊"Siinä näkyin posket takaapäin."
Voiko olla mahdollista?
Katson leijonan luolaa juuri nyt tv,stä eikä edes Kevinin posket näkyisi takaapäin. :)
- Tämä-selvä
Älä tule sekoittamaan palstaa.
- AsianVierestä
Palsta on saatu täysin tuhottua.
Tuollaista epäasiallista kirjoittelua palstan aiheen ohi jota jatkuvasti tapaa ei innosta oikein ketään.
Taitaa olla tavoitteena vain tehdä toisille paha mieli? Palstalla on liikaa henkilöitä jotka eivät kunnioita toisia ihmisiä. Heitä kutsutaan narsisteiksi ja siksi he ovat sinkkuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3441272- 54753
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55738- 38725
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152633Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59616- 45614
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26591- 56586
- 43540