No siis ite käytän ja haluisin tehä siitä videoita. Mutta en mä tiiä miten sellaisen voisi tehä helposti. Ongelmana on se et kun sen voi ladata tietokoneelle (se on tarkotettu kännykälle). Niin en oikeen pidä siitä tietokone versiosta, koska siinä ei oo kaikkii niitä asentoja sun muita mitä siin kännykkä versiossa on. Siksi latasin sen koneelle koska ajattelin et se olis helpompi tehä koneella, koska sen vois editoida helposti youtuben avulla ja sais musiikkia ladattuu. Mut katoin ohjevideon et miten sitä sit vois tehä videon. Ni huomasin et niit jokasta kuvaa piti muokata ja ettei se toiminu yhtä helposti ku kännykällä. No kännyllä on se ongelma et miten editoin sen ku en tiiä mitää oikeesti hyvää editoitni appia. enkä löydä sitä youtuben omaa editointi kohtaa. Kiitos kaikille jotka vastaavat!
Käyttääkö kukaa Gacha life nimistä appia?
Gacha
1
945
Vastaukset
- Anonyymi
Eiks siitä puhelimesta pysty lähettää koneelle?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353375Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1272417Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v241917Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen71520Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.711502Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma541310Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen661142- 601135
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e491076- 611001