Auttakaa ymmärtämään mitä mies haluaa!

hämmentynyt_

Me pidetään päivittäin yhteyttä, minä usein ekan viestin lähettäjä, mies joskus. 5-30 viestiä päivässä. Puhumme seksistä ja yleisistä asioista, kaikenlaisesta. Olemme tunteneet joitakin kuukausia. Tapaamme 1-3 viikon välein. Mies on komea ja hyvä rakastaja. Seksiä on ollut alusta asti ja se on tosi hienoa. Saan joka kerta useita orgasmeja.Mies haluaa minua ja tykkää minusta paljon, minkä sanoo ja näyttää. Olen ainoa, joka on vaikuttanut häneen näin moneen vuoteen. Mutta! Ei halua virallisesti seurustella eikä käydä yhdessä missään. Mikä minä olen hänelle? Mikä on tulevaisuus?

73

1540

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvä.kuin.bläkki

No vastaus tähän on erittäin yksinkertainen! Mies on YTM. Jos se tapaa jonkun, ketä tahtoo panna, niin se sitten menee panemaan sitä. Se tahtoo olla vapaa eikä sitoutua vain yhteen naiseen.

• tuollaisia.nähty

No ainakin tiedät mitä se ei halua- seurustella kanssasi. Mikä kokemukseni mukaan tarkoittaa, että mies kokee voivansa paneskella muitakin naisia sinulle siitä ilmoittamatta. Ei myöskään pidä sinua "elämänsä naisena" vaan joko ei edes etsi sellaista, tai sitten on kanssasi niin kauan kunnes se löytyy.

• 3455444

Sä aloitat viestittelyn? Älä aloita. Hirvee määrä viestejä. Älä tee aloitetta enää, katso miten käy. Älä ole helppo, anna miehen nähdä vähän vaivaa. Ei mies arvosta tyrkkyä ja liian helppoa.

Jos on sanonut ettei halua seurustella, se tarkoittaa ettei halua seurustella. Odottelee siis parempaa ja jättää sut kun löytää. Niin se menee.

• Tuota sun viestiä kun luki, huomasin pari kohtaa... seksiä on, mies haluaa, sä saat orgasmeja...

Mitäs sä annat? Haluatko häntä ja miten sen näytät? Saako hän orgasmeja sun toimesta, vai vaan suhun tyydyttymällä?

Parisuhde pitäisi olla kahden juttu.... toispuoleiseen suhteeseen ei kovin moni halua.

• Hyvä huomio. Kaikki pitää tuota mies tyydyttää naisen kuviota niin itsestäänselvänä, ettei sitä edes kyseenalaisteta.

• Yogamies kirjoitti:

Hyvä huomio. Kaikki pitää tuota mies tyydyttää naisen kuviota niin itsestäänselvänä, ettei sitä edes kyseenalaisteta.

Niin. Onhan silläkin merkitystä, oletko suutelija vai suudeltavana, vaikka onhan se itse tilanne suutelua.

Miehen tunteet yleensä jätetään vähemmälle huomiolle ja se on yleinen harhakäsitys vaan, kun miehen pitäisi olla se vankka kallio.

Mutta toinen juttu tähän on myös se, että osaa ilmaista niitä naiselle. Ei voi tietää, jos ei kerro ja puhu. Ei voi vaan laittaa omia tunteitaan vasuun ja ojentaa sanoen: ”tässä on minun tunteet, pidä niistä hyvä huoli”. Kyllä ne on jokaisen omalla vastuulla, kun ei niitä muut tunne.

• Hämmensikyllä

Missä päin tällainen mies on? Itsellä samankaltainen kokemus trelaisesta herrasta, 50nen. Vei yhteydenpidon seksiin ja kun lähdin mukaan, otti reilusti takapakkia. Jäi hyvin hämmentynyt olo.

• Hämmensikyllä kirjoitti:

Missä päin tällainen mies on? Itsellä samankaltainen kokemus trelaisesta herrasta, 50nen. Vei yhteydenpidon seksiin ja kun lähdin mukaan, otti reilusti takapakkia. Jäi hyvin hämmentynyt olo.

Mistä minä tiedän? Kommentoin vaan aloittajan kysymystä...

• Hämmensikyllä

Sorry, olisi pitänyt vastata ap:lle

Sorry, olisi pitänyt vastata ap:lle

Eipä mitään, sattuuhan näitä ja kun usein sattuu, tottuu. 😝

Mutta monia varmaan hämmentää tuon tyyppiset miehet. On vastaavia naisiakin tietty.

Mutta jos on jonkinlaisessa suhteenalussa tuollaisen kanssa, kannattais vaatiakin vähän vastauksia, jos ne kaivelee mieltä. Jotkut harrastaa vaan seksiä ja sillä siisti, mutta sellaista pitäis harrastaa sit sellaisen kanssa joka tyytyy vaan siihen myös.

• Hämmensikyllä

Kysyin kyllä, mutta ohitti kysymykset. Kesti aikansa että tajusin kuvion eli valikoivat vastaukset. Moni asia voi toimia ja olla ok silloin, kun ollaan samalla kartalla. Vajavaisin tiedoin ei pysty ottamaan kantaa ja helposti täydentää itselle sopivaan suuntaan. Ei kiva.

Kysyin kyllä, mutta ohitti kysymykset. Kesti aikansa että tajusin kuvion eli valikoivat vastaukset. Moni asia voi toimia ja olla ok silloin, kun ollaan samalla kartalla. Vajavaisin tiedoin ei pysty ottamaan kantaa ja helposti täydentää itselle sopivaan suuntaan. Ei kiva.

No noista ei kannata ottaa itseensä. Jotkut osaa olla tahtomattaankin epäileviä kaikkia ihmisiä kohtaan. Jotkut voisivat olla vaikka vuosia kuin haaleassa vedessä ja kun ei saa sanottua mitään, eikä suhde etene, niin poikkilaittaessa saavat vielä kilaritkin.

Kyllä mulla oli yks nainen sellainen. Ei lämmennyt mihinkään ja mä sit tokaisin kerran, että en mä saa mitään fiilistä tästä. Mukava ihminen, mutta ei mulle riitä pelkkä kivuus. Enkä mä kuukausia jahkailis.... mutta suuttu hirveesti. Mutta minkäs teet... huijsis siinä vaan itseäänkin, jos jäis odottamaan.... jotain?

• Hämmensikyllä

Mutta minkälaista panosta olisit tältä naiselta toivonut? Kiinnostaa noin yleisellä tasolla. Millainen kiinnostus tai aktiivisuus tuntuisi hyvältä?

Mutta minkälaista panosta olisit tältä naiselta toivonut? Kiinnostaa noin yleisellä tasolla. Millainen kiinnostus tai aktiivisuus tuntuisi hyvältä?

Huomasin just, että olin sekoittanut ketjut, mutta sama vastaus onneks suurinpiirtein kävi.

Sekoitin sellaiseen, missä juttu laimeni selänhierontaan. 😝

Mutta siis puhe tässäkin. Aktiivinen kysyminen miten pitää hyväilystä. Aloitteenteko seksiin naiselta on haluamisen merkki miehelle. Spontaaniutta, jopa kesken seksin voi vaihtaa paikkaa. Silmiinkatsominen seksin aikaan, ehkä pieniä sanoja väliin.

Komeutta kannattaa kehua, siinä missä naisen kauneuttakin huomioidaan. Suudella, halailla ja ihan samoin tavoin miten itsekin haluat tulla huomioiduksi.... siis kaikki käy, kunhan mikään ei ole hänestä epämiellyttävää.

En yleistä varsinaisesti, mutta mulle on itselle jäänyt käsitys monesta naisesta, että kaikki tälläinen huomioiminen vaivaannuttaa ja pelätään, että mies hermostuu tai torjuu tälläisen. Eihän kaikki kaikesta tykkää, mutta sitä voi puhella asiasta ja toisaalta kokeilla jotain, jos toinen ei halua, niin varmaan ilmaisee sen. Eikä se ole minusta torjuntaa, vaan siinä oppii toisesta.

Avoimin mielin ja tunnetta peliin vaan. Kerrankos täällä ollaan. 😄

• Hämmensikyllä

Kiva, kun vastasit!
        Onko niin, että moni aikuinen nainen vain myötäilee seksissä, ei ole aloitteellinen? Olisipa joskus hauska olla kärpäsenä katossa näkemässä millaista seksi on. Yksitysikohtainen "ohjeistaminen" vaatii itseltäkin opettelua, mutta tuo muu tuntuu luontevalta. Uuden ihmisen kanssa tietysti on aina vähän ihmettelyä ja haparointia.

• Juurikintuota

Uuden kanssa se on juuri sitä. Luontevuus tulee ja seksi muuttuu luotettavalsi vapaaksi intohimoksi, un uskaltaa puhua mitä toivoo ja mistä kiihottuu.

Kiva, kun vastasit!
        Onko niin, että moni aikuinen nainen vain myötäilee seksissä, ei ole aloitteellinen? Olisipa joskus hauska olla kärpäsenä katossa näkemässä millaista seksi on. Yksitysikohtainen "ohjeistaminen" vaatii itseltäkin opettelua, mutta tuo muu tuntuu luontevalta. Uuden ihmisen kanssa tietysti on aina vähän ihmettelyä ja haparointia.

No aiks pitkälle se on ollut sitä. Aloitteellisuus ja oma kokeilu jää vähän haaleeks. Ja voihan se myös johtua partnerin omastakin tietämättömyydestä omaa kroppaa kohtaan. Häveliäisyys ja kaikki ennakkoasenteet myös pitäisi osata karistaa.

Sellainen perinteinen yhdyntä nähdään monesti ainoana vaihtoehtona seksiin, mutta eihän kaikki siitä saa sitä kaikkea irti. Monet naisetkin kiihottuvat eriasennoissa ja eritavalla muutenkin, miksi ei myös miehet? Se perinteinen siemensyöksy ei vielä kaikkea kerro...

Mutta tämä kaikki vaan seksin osalta... kyllä me kaksilahkeiset muutakin parisuhteelta halutaan. 😊👍 Vaikka vaan miestä varten tehty pullapellillinen tai vaikka erikoisolut pikkuhepenissä pyllisteltynä ois aika makee... 😬😝

Kiva, kun vastasit!

Sanottakoot tässä vielä yks mun oma mielipide miehistä. Meillä joillain on niin huono itsetunto, että toisaalta sellainen seksuaalisesti varsinkin reipas nainen, aiheuttaa taas alemmuuskompleksin. Rupeaa kiukuttamaan ja epäilyttämään, että ei ole riittävä. Mutta tapauskohtaisesti senkin voi hoitaa avoimuudella.

Se on vaan jännä juttu, kun sitten kuitenkin naristaan, että nainen on lahna. 😝

Nää korvienvälihommat on aina mysteerejä, mutta ei niille voi kun kyseinen tyyppi aina itse jotain. 😊👍

• Hämmensikyllä

No, jo on, jos seksuaalisesti reipas nainen aiheuttaa alemmuuskompleksin. Mutta vuorovaikutus ja tilannetaju, ne kait on kaiken a ja o. Ja mielikuvitus ja vaikka yhdessä kuvittelu, päästää seksuaalinen mielikuvitus valloilleen vaikka sanallisesti ja katsoa mitä siitä siirtyy käytäntöön tunnelmaan, kun pääsee toisen iholle.

• Hämmensikyllä

Tilannetajuton reippaus voi toki aiheuttaa hämmennystä ja jähmetystä peuhukumppanissa, oli nainen tai mies. Jotenkin sekin olis sitten saatava sanotuksi.

No, jo on, jos seksuaalisesti reipas nainen aiheuttaa alemmuuskompleksin. Mutta vuorovaikutus ja tilannetaju, ne kait on kaiken a ja o. Ja mielikuvitus ja vaikka yhdessä kuvittelu, päästää seksuaalinen mielikuvitus valloilleen vaikka sanallisesti ja katsoa mitä siitä siirtyy käytäntöön tunnelmaan, kun pääsee toisen iholle.

No vuorovaikutus tai vastavuoroisuus onkin yksittäin ajateltuna aika karukin asia noin vaan. Miten sä voit tietää mitä toinen haluaa, jos siitä ei ole puhetta?

Sitä hyvää hyvyyttään vaikka tunkee toiselle asiaa x, kun itse siitä pitää, mutta toinen saattaakin tarvita asiaa y, eikä saa sitä, vaan saa asiaa x, niin paljon, että kuvottaa se jo.

Todellisuushan on, että me peilataan tietämättämme sitä mitä itse toivotaan. Kun oikeasti pitäisi antaa sitä mitä tarvitaan ja nauttia siitä, että saadaan olla tarvittuja antamaan sitä.

Mutta vähänkö on vaikea oikeasti sanoa mitä juuri mä tarvitsen? Toisenhan pitäisi ymmärtää se, kun itse sitä juuri työnnetään sinne toiselle. 😂

Avoimuus on oikeesti aika raju asia. Se on yksityiskohtaista rautalankamallin vääntöä välillä. Kumpikin pitää kiinni tarpeestaan ja on valmis antamaan, mutta sitä samaa mitä itse haluaa. 😝

Aika kusinen yhtälö, jos ei sitä joku osaa avata oikeesti auki. 😬

• Hämmensikyllä

Ajattelen, että vuorovaikutukseen kuuluu myös toisen huomioiminen... jos joku asia tai tekeminen näyttää tökkivän, ottaa sen huomioon, yrittää selvittää mistä on kyse. Jolloin toisen pitäisi selittää mistä on kyse, eikä vain olla että ei tässä mitään. Toki jos toiveet on pääsääntöisesti eri linjoilla, voi olla aika karua ja kenties koko homma päättyy tapaamiseen tai pariin. Kyllähän suhteessa pitäisi olla myös helppoutta ja sitä asiat vaan sujuu. Olenko kirkasotsainen? Ja näähän koskee kaikkea olemista ja ihmissuhteita ylipäätään. Joskus voi tietty olla kova vetovoima kahden ihmisen välillä, mutta sitten käytännössä käy ilmi yhteensovittamisen vaikeudet.

Ajattelen, että vuorovaikutukseen kuuluu myös toisen huomioiminen... jos joku asia tai tekeminen näyttää tökkivän, ottaa sen huomioon, yrittää selvittää mistä on kyse. Jolloin toisen pitäisi selittää mistä on kyse, eikä vain olla että ei tässä mitään. Toki jos toiveet on pääsääntöisesti eri linjoilla, voi olla aika karua ja kenties koko homma päättyy tapaamiseen tai pariin. Kyllähän suhteessa pitäisi olla myös helppoutta ja sitä asiat vaan sujuu. Olenko kirkasotsainen? Ja näähän koskee kaikkea olemista ja ihmissuhteita ylipäätään. Joskus voi tietty olla kova vetovoima kahden ihmisen välillä, mutta sitten käytännössä käy ilmi yhteensovittamisen vaikeudet.

Mä mietin asian vähän niin, että me oikeastaan enimmäkseen myönnytään ja koitetaan repiä se tarvittu tunteesta, että toinen yrittää.

Hyvyydes on se paska puoli, että lapsenomainen suoruus on muuttunut aikuiseen siekailuun.... hyvyyden ja mukamas ymmärtämisen varjolla. Tai ties minkä...

Mutta tarpeet on ja pysyy.

Voi viskoo ihmisiä sivuun toimimattomuuden nimeen ja voi kärsiä huonoissa suhteissa. Kolmas vaihtoehto on puhua suoraan ja pysyä siinä.

Noh. Ei se niin helppoa ole kuitenkaan. Helppo se on todeta. 😃

• JossainMuualla

Jos kysyit tosissasi, olet yksinkertainen.

Jos trollaat, olet keskinkertainen.

• Tässä osa vastauksestani toisessa keskustelussa:
      "Siinähän on tietysti se huono naisten kannalta, että nuo rakastajiksi kelpuutetut miehet ovat ainaisessa karkkikaupassa, eivätkä tunne mitään tarvetta sitoutua.

Näin taas naiset joutuvat elämään häilyvissä parisuhteessa vasten tahtoaan. Tästä taisi Hesarikin kirjoittaa."

" Nämä miehet olisivat usein haluttuja parisuhteisiinkin, mutta heidän ei kannata sitoutua, elleivät sitten halua lapsia."

Eli jos raa-asti sanon, olet miehelle panopuu muiden joukossa

• pitkätukka-68

Näin. Ja aivan varmasti tosiaan vain yksi hänen naisistaan.

• Vaadiselitys

Olet yksi monista.
      Tai
      Mies on varattu, joten olet salarakas.
      Tai
      Paremman puutteessa-rakas.

Mies takuulla etsii koko ajan uusia naisia.

• "Olen ainoa, joka on vaikuttanut häneen näin moneen vuoteen" Hän on siis sanonut näin? Ymmärrän, että tämä lause tuntuu vaikuttavalta ja lämmittää sydäntä. Silti se on vain lause muiden joukossa. Teot ovat ne, jotka ratkaisevat. Hän ei siis halua seurustella, vaikka "vaikutat" häneen. Silloin et varmaankaan vaikuta häneen tarpeeksi. Se on karu totuus. Ja toinen on se, että on täysin mahdollista, että tuo lause on fraasi, jota hän käyttää muidenkin naisten kanssa, koska on huomannut sillä olevan myönteisiä vaikutuksia. Ehkä jopa samalla viikolla on voinut sanoa jollekin toiselle. Näin minä epäluuloisena ihmisenä heti pähkäilisin, jos olisin kanssasi samassa tilanteessa .. :)
      Orgasmit ja muut ovat toki positiivisia ja tärkeitä juttuja, mutta jotkut vain ovat taitavia sänkypuuhissa, ilman että tunteita olisi vielä kauheasti pelissä. Toki voi ollakin, mutta se ei ole mikään tae asiasta.

• voijeeesussentään

Tuohan riippuu ihan siitä mitä hakee. Jos hakee hyvää seksiä, kosketusta ja orgasmeja niin sillon vaan taitava rakastaja, joka osaa noita kohteluaisuuksia (ne on tärkeitä tollasessa), etelän miehet on siinä hyviä. Jos taas hakee parisuhdetta niin on eri juttu, kumpaakinhan ei samassa paketissa voi saada, eikös se niin oo?
        Varatulta tuo vaikuttaa tai sitten häpee sua, jos ei muille halua näyttää sua. Kyllähän monet ihmiset seksikumppaneitaankin muille näyttää.

• voijeeesussentään kirjoitti:

Tuohan riippuu ihan siitä mitä hakee. Jos hakee hyvää seksiä, kosketusta ja orgasmeja niin sillon vaan taitava rakastaja, joka osaa noita kohteluaisuuksia (ne on tärkeitä tollasessa), etelän miehet on siinä hyviä. Jos taas hakee parisuhdetta niin on eri juttu, kumpaakinhan ei samassa paketissa voi saada, eikös se niin oo?
        Varatulta tuo vaikuttaa tai sitten häpee sua, jos ei muille halua näyttää sua. Kyllähän monet ihmiset seksikumppaneitaankin muille näyttää.

Tulkitsin aloituksesta, että aloittaja kaipasi parisuhdetta kyseisen miehen kanssa, sen seksin lisäksi. Tuskin hän olisi koko aloitusta tehnyt, jos olisi täysin tyytyväinen tilanteeseen.

• voijeeeesussentään

Mä lähinnä sanoinkin, että jos etsii vaan kepeetä seikkailu-ja seksiseuraa niin kyllä etelän miehet on yleensä niitä kohteliaita ja huomaavaisia ja sehän on kaiken a ja o tuollaisissa suhteissa. Hyvä seksi ja hurmaavuus, sitähän täällä mainostettiin. Alottajan kuvaama jörrikkähän nimenomaan on parisuhdeseuraa, jos siis alotuksen perusteella sitäkään.

• ihmejankuttaja
        voijeeeesussentään kirjoitti:

Mä lähinnä sanoinkin, että jos etsii vaan kepeetä seikkailu-ja seksiseuraa niin kyllä etelän miehet on yleensä niitä kohteliaita ja huomaavaisia ja sehän on kaiken a ja o tuollaisissa suhteissa. Hyvä seksi ja hurmaavuus, sitähän täällä mainostettiin. Alottajan kuvaama jörrikkähän nimenomaan on parisuhdeseuraa, jos siis alotuksen perusteella sitäkään.

Kenelle sä nyt yrität niitä etelän miehiä tyrkyttää? Varatulle y.b:lle vai aloittajalle? Kun kumpikaan ei sellaisen tarvetta ole esittänyt.

• delta00

Vinkkaapa vähän ken hän on, vaikka nimen alkukirjaimet.

• delta00

Mistä päin, minkä ikäinen, ammatti, jotain vihjettä?

• Veikkaan, että haluaa juuri sitä mitä saakin. Seksiä, ei sen enempää. Mairistelee sulle juuri siksi, että pitää sut koukussaan.

Tuommoset pidetään akka piilossa miehet on syytä kiertää kaukaa. Ihan oikeesti.

• Mulla oli 19-vuotiaana yksi juuri tuommonen nuori mies himpan aikaa. Pidin sitä poikaverina, mutta se piti minua vaan helppona aasina. Kun sitten aikas pian ilmoitin, että tää on nyt tässä en ala sulle miksikään hetken huvitteluksi. Joko ollaan oikeesti yhdessä, avoimesti ja ajan kanssa, niin vielä se ilmoitti että on juonut ittensä känniin suruissaan. Kun sen noin lemppasin...ei siis puhettakaan, että oltas kunnolla yhdessä. Joten se loppu sitten.

Jos et halua olla pelkkä helpotus, niin heivaa semmoset ukot mahdollisimman nopeesti hevon kuuseen. Mielummin kattelet sitten semmosen jonka kanssa voit oikeesti olla yhdessä ja seurustella ilman, että oot piilossa ja sut otetaan esille, kun satutaan tarvimaan. Itsekunnioitusta!!! Eri asia, jos kaipaatkin vaan hetken huvittelua...siihinhän tuo käy.

• Kaisanoasaa

Olet miehen patja ja viemäri. Mies on jännämies ja kuvittelet että se välittää sinusta mutta olet vain pano.

• Kaisanoasaa

Palstan naisilla on paljon kokemusta sellaisista miehistä joten voivat varmaan kertoa kokemuksesta että olet vain reikä.

• TotuusKirpaisee

Aloittaja kysyy, mikä hän on miehelle.
      No aloittaja on pelkkä panopuu komealle miehelle, jota hän miehestä kehuikin.
      Olisit valinut vähemmän komean, niin sellainen mies arvostaa naisessa muutakin, kuin pelkkää seksiä.
      Tavanomaisempi mies haluaa seurustella, mennä naimisiin kanssasi ja perustaa perheen kanssasi.
      Lisäksi tavanomainen mies veisi sinua elokuviin, teatteriin, ravintolaan, matkoille, marjametsään ja viettäisitte mukavaa iltaa keskenään.
      Valitsemasi top-10 mies haluaa vain seksiä kanssasi joka tapaamisella ja kun on tarpeet tyydytetty, poistuu top-10 mies paikalta ja sinä olet ilmeisen tyytyväinen, kun seksin laatu oli tärkeää.
      Kun riiput tuossa komeassa miehessä kiinni, niin huomaat muutaman vuoden kuluttua, että top-10 mies on jättänyt sinut ja perustanut perheen toisen naisen kanssa.
      Hän on käynyt luonasi vain, koska levittelet haarojasi tälle komealle miehelle.
      Mies ei ole kiinnostunut sinusta pätkän vertaa, jos totuuden haluat tietää.

• Oletkopatjakysy

Viestitellen ja tapaamiset sun tykönä tietysti? Miten ihmeessä voi olla naisia jotka menevät retkuun. Vai ei halua seurustella. Eikä esitellä kylillä sinua? Eiköhän kerro mikä olet. Yleensä kun sänkyyn mennään johtaa se seurusteluun. Ja jos haluaa vain seksiä sulta etköhän tiedä mikä olet. En hemmetti kyllä alkaisi moiseen. Sinun maine siinä menee. Vaadi vähän enemmän suhteeltasi ettet raukka ole "patja" mitä sinunkin kaverit sanoo kun äkkiä nämä tulee toisten tietoon.

• oletliianruma

Ulkonäkösi ei riitä siihen että olisit miehen ainoa nainen ketä kehtaisi näyttää kylillä.

Se on kyllä kumma miten naiset aina tuppaavat lankeamaan tuollaiseen, pesää kyllä jaetaan panomiehille ja ihmetellään että kun ei suhdetta tule.

• etkö.ole.huomannut

Naiset on vähän yksinkertaisia

• sitäpä.se

Pillua

• Vastaaitsellesiensin

Tyypillinen komeuden sokaisema nainen olet.
      Kun mies on komea sitä mietitään ja puidaan. Jos hän olisi ruma et roikkuisi löysässä hirressä hetkeäkään.
      Mieti nyt vähän ja katso itseäsi peiliin. Onko pelkkä miehen komeus se mitä haluat ja itsetuntosi on olematon?
      Näette viikon-kolmen välein. Miksi?
      Asutteko kaukana?
      Onko sinulla tai hänellä lapsia?
      Joku noista tai muut syyt voivat hyvinkin olla normaaleja mutta jos mikään noistakaan ei ole este niin et vain ole se jota mies hakee.
      Hänelle riittää että levität haarasi. Saat ja mies saa ja hän poistuu. Tulee taas kun haluttaa.
      Olet vain helppo!

• Totuus-

1-3 viikon välein tapailua eli olet vain reikä miehelle. Kannattaako sitä olla lutka?

• No eihän tuossa ole mitään järkeä, että roikkuu tyypissä, joka ei aiokaan koskaan mihinkään sitoutua. Kiertelee reiältä reiälle sovittelemassa, ottaa nautintonsa ja jatkaa seuraavalle.
        Kysypä ihan suoraan kuinka on luotettavuuden laita ja katso kiertääkö vastausta jollain sujuvalla fraasilla tai sutkauksella.
        Jos ei rehelliseen aitoon keskusteluun ole varaa, ei ole muun kuin pikanautinnon tarpeessa puhumattaaan, että tapailu tahtuu aina "suljetussa" ympäristössä, kyllä silloin on paljon salailtavaa.
        Tietysti jos itsekin olet vain pikap... n tarpeessa, niin silloinha "sopimus" on molemminpuolinen.

• MitenSenNytOttaa

Jos itse haluaa seurustella, ei varmaan kannata roikkua suhteessa, joka ei johda seurusteluun. Mutta sitten taas, jos ei ihan heti kuitenkaan löytäisi sitä seurustelukumppania, niin eikö just tuollaisia miehiä (joiden kanssa on kiva jutella, on vähän romantiikkaa ja seksi toimii) voi käyttää juuri siihen, että nauttii seksistä ja seurasta. Ei tule tehtyä hätäisiä ja huonoja parivalintoja, kun ei ole esim. seksuaalisessa puutteessa, vaan voi rauhassa katsella ja etsiä oikeasti sopivaa. Voi nauttia sinkkuelämästäkin, kun kuitenkin tietää, että on tuttu ihminen jonka kanssa harrastaa seksiä. Seksuaalisesti tyydytetty ihminen ei ole epätoivoinen ja esim. ota ensimmäistä kohdalle osuvaa, vaan saattaa malttaa odottaa, että löytää sen oikeasti itselle sopivan.

• ajelettekotetäysillä

Hienon idealistinen ajatus kyllä, mutta moni terveen tunne-elämän omaava nainen ei tuommoiseen pysty kuin mitensennytottaa, eikä muuten moni mieskään. Ymmärrän varsin hyvin, että joku voi varsin hyvin huumaantua jostakin ihmisestä tavatessaan jossain ja nauttia yhden yön. Se ajatuksena, että joku sitä parempaa odottaessa sekstailee jonkun kanssa vaikuttaa tunteettomalta ja saako tunteettomasta seksistä mitään. Jos puolestaan jommallakummalla tai molemmilla on tunteita toista kohtaan eli hellyyttä, rakkautta, lämpöä, intohimoa ym.niin sanonpa vaan, että miten joku semmoisessa tilanteessa itselleen uutta kumppania etsii ja toisaalta jos jompikumpi sellasen löytää niin voi olla, että molemmat eivät välttämättä kovin onnellisia tuollasesta ole. Mua oikeesti ihmetyttää tällaset leikkimiset.

• MitenSenNytOttaa
        ajelettekotetäysillä kirjoitti:

Hienon idealistinen ajatus kyllä, mutta moni terveen tunne-elämän omaava nainen ei tuommoiseen pysty kuin mitensennytottaa, eikä muuten moni mieskään. Ymmärrän varsin hyvin, että joku voi varsin hyvin huumaantua jostakin ihmisestä tavatessaan jossain ja nauttia yhden yön. Se ajatuksena, että joku sitä parempaa odottaessa sekstailee jonkun kanssa vaikuttaa tunteettomalta ja saako tunteettomasta seksistä mitään. Jos puolestaan jommallakummalla tai molemmilla on tunteita toista kohtaan eli hellyyttä, rakkautta, lämpöä, intohimoa ym.niin sanonpa vaan, että miten joku semmoisessa tilanteessa itselleen uutta kumppania etsii ja toisaalta jos jompikumpi sellasen löytää niin voi olla, että molemmat eivät välttämättä kovin onnellisia tuollasesta ole. Mua oikeesti ihmetyttää tällaset leikkimiset.

Eihän se välttämättä tunteetonta ole. Voihan siitä ihmisestä kyllä tykätä - ihmisenä, miehenä/naisena - ja vaikka suhde perustuisi seksiin, siinä voi olla myös ystävyyttä, kaveruutta, saanhenkisyyttä, hyviä keskusteluja, voidaan katsoa leffaa yhdessä ja tehdä muutakin.

Kyllä minä mieluummin tällaisen ottaisin, jos vaihtoehtona olisi yhden illan jutut - niistä kun en itse saa ikinä mitään eikä seksikään yleensä ole hyvää - tai sinkkuus ja epätoivoinen kumppanin etsiminen samaan aikaan kun olisi vielä seksinpuute, läheisyydenkaipuu yms. Tietenkin kaikkein mieluiten ottaisin suhteen, jossa molemmat ollaan rakastuneita ja jossa on intohimoa. Mutta rakkautta ja ihastumista ei voi pakottaa, ja ei voi siis pakottaa itseään ihastumaan johonkin - jos ei vaan ole ketään, kehen oikeasti ihastuisi, niin kyllä sellainen kiva ja läheinen seksiin perustuva kaverisuhde parempi vaihtoehto on kuin yksinäisyys tai teeskennelty suhde. Ongelmahan tästä tulee vain, jos toinen oikeasti toivoo jotain enemmän, mutta jos sitä ei kuitenkaan tule.

Enkä sano, että tällainen mikään kaikille sopiva ratkaisu on tai aina fiksuakaan, mutta joskus se voi olla ihan hyvä. Ja vähemmän tunteetonhan se on kuin joku yhden illan juttu, jossa ei edes välitä, kuka se toinen osapuoli on.

• ajelettekotetäysillä

Olen eri mieltä. Kyselepä erityisesti naisten mielipiteitä näistä suhteista, missä vaan sekstaillaan. Aika monella on tunteet tulleet mukaan, jos useamman kerran tuollaista on, kyllähän sen täällä palstallakin näkee. Mun mielestä kaverin ero kumppanista on se, että ei ole seksiä kaverusten välillä. Kun nyt otit vielä esiin tuon, että sekstaillaan toisen kanssa kunnes parempi löytyy, niin kyllä se musta aika kylmältä seksiin vaikuttaa. Seksissä, hyvässä sellaisessa on intohimoa ja lämpöä ym. ja kyllä semmoista aina väliin tulee vastaan tuki tuntemattomienkin ihmisten kanssa. Toki seksi ei välttämättä oo hyvää ja jos oikein hyvää seksiä haluaa niin maksullinenkin mies voi olla hyvä vaihtoehto, hän ainakin huomioi sinut. Mutta jos puhutaan turvallisuudesta, lämmöstä ja intohimosta niin kyllä sellasen parhaiten saa hyvässä, toimivassa suhteessa.

• ajelettekotetäysillä

Piti vielä sanoman, että normaalissa alkutreffailussahan ei mun mielestä koskaan voi tietää mihin suhde kehittyy. Kuinka usein on aikaa nähdä, miten ollaan ym. suhteet on erilaisia, mutta ite siis erotan nää tästä tapauksesta, jossa jo tiedät, että mitään muuta ei tuu koskaan olemaan kuin seksiä ja alotuksen huomioon ottaen se, että toinen täytyy pitää piilossa muilta ihmisiltä niin se ei oo kyllä edes kaveruutta.

• ajattelettekotäysillä

Tuli mieleen tuosta kaveruudesta, ystävyydestä vielä sekin (ei koske alottajan viestiä, hehän eivät näytä kavereita olevan kun toinen ei muille mitään puhu), että ystävyyssuhteet on siitä kivoja kun yleensä on pysyvänlaisia eli pystyyhän teistä kumpikin oleen kavereita vielä senkin jälkeen, kun ootte sänkyyn menneet ja/tai toinen uuden löytää. Kaveruushan ei ole riippuvainen toisen uudesta suhteesta. Lisäksi musta olis ainakin itsestä kiva tietää, että jos seurustelua jonkun kanssa harkitsisin, että toisella on tuommoisia kavereita, jonka kanssa ovat sängyssäkin olleet. Siinä vois sitten itse kukin miettiä, että miten mikäkin juttu menee. Selvä on kuitenkin, että kaveruus on tärkeä juttu eli...

• Mittatilaustikari
        ajattelettekotäysillä kirjoitti:

Tuli mieleen tuosta kaveruudesta, ystävyydestä vielä sekin (ei koske alottajan viestiä, hehän eivät näytä kavereita olevan kun toinen ei muille mitään puhu), että ystävyyssuhteet on siitä kivoja kun yleensä on pysyvänlaisia eli pystyyhän teistä kumpikin oleen kavereita vielä senkin jälkeen, kun ootte sänkyyn menneet ja/tai toinen uuden löytää. Kaveruushan ei ole riippuvainen toisen uudesta suhteesta. Lisäksi musta olis ainakin itsestä kiva tietää, että jos seurustelua jonkun kanssa harkitsisin, että toisella on tuommoisia kavereita, jonka kanssa ovat sängyssäkin olleet. Siinä vois sitten itse kukin miettiä, että miten mikäkin juttu menee. Selvä on kuitenkin, että kaveruus on tärkeä juttu eli...

”Kaveruushan ei ole riippuvainen toisen uudesta suhteesta”

Kyllä se usein on siitä riippuvainen, jos kaveri on eri sukupuolta. Useimmat miehet eivät pidä siitä, että naisella on miespuolisia kavereita. Sellaisissa tilanteissa täytyy miettiä, kumpi on itselle tärkeämpi: kumppani vai kaveri. Ainakaan vastakkaista sukupuolta olevaa kaveria ei halua tavata enää ilman, että kumppani on mukana.

• tietenkin.monta.samanaik

Löytyy siis edelleen naisia jotka eivät ole päässeet kartalle näissä asioissa. Naiset valitsevat miehen mutta koska naiset valitsevat pääasiassa aina väärin, käy näin.
      Avioliittojen kariutuminenkin on näinollen naisten syytä, huonojen valintojen vuoksi.
      Tietenkin miehellä on muitakin naisia eikä kenenkään kanssa voi näyttäytyä ettei jää kiinni. Miten ihmeessä voi edes kuvitella niin että olisi ainut nainen vapaalle miehelle, mitä ap ajattelisit, saisiko mies muitakin naisia vai onko niin että joutui tyytymään suhun?

• eivättiedäitsekään

Jos naisille kerrot millaisia monet miehet ovat niin yleensä suuttuvat ja käyvät syyttämään viestintuojaa ymmärtämättömyydestä. Olen joskus kysynyt että selittäisivät sitten miksi he toistavat samoja virheitään samojen tai samanlaisten miesten kanssa, mutta en ole saanut vastausta.

• happyendforyou

Vink, vink, tuohon voi auttaa vain sen verran, että et ole ainoa tuon miehen elämässä.
      Tapailut harvoin antavat auttamatta hyvän vihjeen siitä, että kierroksessa on useampia samaan aikaan ja miksi tyytyä yhteen, kun vaihtelua riittää vaikka joka päivälle.
      Jos tuon saisit "omaksesi", ei hänestä koskaan sitä tulisi siltikään, vanha koira ei opi uusia temppuja, aina on uusia tilaisuukisia, joihin iskukykyään voi testata.

• Pikkupökkis

Kuvauksesta päätellen, olet hiukka kokematon ja et ehkä ilmaise naisellisuuttasi kuin kedon kauneimmat kukkaset.

Olet todennäköisesti miehen hierarkiassa jokin kakkos..kolmos tyttö. Eli et ole ainoa etkä edes ykköstyttö. Valitettavasti.

• EiKannataJatkaa

"Me pidetään päivittäin yhteyttä, minä usein ekan viestin lähettäjä, mies joskus. 5-30 viestiä päivässä. Puhumme seksistä ja yleisistä asioista, kaikenlaisesta. Olemme tunteneet joitakin kuukausia. Tapaamme 1-3 viikon välein. Mies on komea ja hyvä rakastaja. Seksiä on ollut alusta asti ja se on tosi hienoa. Saan joka kerta useita orgasmeja.Mies haluaa minua ja tykkää minusta paljon, minkä sanoo ja näyttää. Olen ainoa, joka on vaikuttanut häneen näin moneen vuoteen. Mutta! Ei halua virallisesti seurustella eikä käydä yhdessä missään. Mikä minä olen hänelle? Mikä on tulevaisuus?"

Siitä, millainen suhde on, selviää kyllä, mitä toinen osapuoli haluaa. Ilmeisesti hän haluaa tavata pari kertaa kuukaudessa, hän haluaa seksiä, viestittelyä ja hyviä keskusteluja. Mutta hän ei halua tiiviimpää suhdetta eikä seurustelua.

Ei tuosta voi päätellä, onko kuviossa muita naisia, mutta vaikka ei olisikaan, niin riittääkö sinulle tuollainen? Eikä tuollainen kuvio aina mikään hyväksikäyttökuvio ole. Joskus on tilanne, että syystä tai toisesta haluaa vain seksiä ja seuraa - silloin tällöin. Joskus se johtuu siitä, ettei ole aikaa tai kiinnostusta deittailla ja etsiä kumppania. Tai sitten etsii, mutta siinä etsiessä ei halua olla yksin. Kaikki eivät halua yhden illan juttuja, jollekin voi sopia se, että on mukava ja kiva, ehkä jopa ihan mukavan näköinen ihminen, jonka kanssa on kiva tapailla - välillä. Mutta se, että kuitenkaan ei halua varsinaista suhdetta, kertoo kyllä, että sitä ei halua - että sellaisia tunteita ja kiinnostusta ei ole.

Joten jos haluaisit suhteen, se ei tule tuossa todennäköisesti toteutumaan. Jos sinulle riittää tapailu seksin merkeissä ja viestittely, niin se on juuri se, mitä tuosta voi saada. Jos itselläsi on tunteet pelissä, mutta toisella ei, on tuo kuvio haitallinen: jäät kiinni kuvioon, joka ei ikinä tyule olemaan sellainen kuin haluaisit, ja saatat sen vuoksi kulkea ohi sellaisista mahdollisuuksista, joista voisi oikeasti kehittyä toivomasi suhde.

Voi olla, että kannattaa itsensä kanssa sopia jokin aika - esimerkiksi kuukausi tai puolitoista, mihin mennessä täytyy irrottautua tuosta. Ellet halua jatkaa tuota siihen asti, kunnes mies lopettaa sen - mikäli jossain vaiheessa löytää jonkun, jonka kanssa haluaa suhteen. Koska hän viestittelee kanssasi noin paljon ja haluaa nähdä toistuvasti, hän kyllä varmasti tykkää susta jollain tavalla ja olet hänen mielestään kiva nainen - mutta se tykkääminen on toisenlaista, vähän kuin olisi mukava kaveri, jonka kanssa seksikin on kivaa. Ei tuo varmaankaan ole sitä, mitä sinä haluaisit.

• NainenRuudunTakaa

^Erittäin fiksu ja analyyttinen vastaus tässä. Tällaista keskustelua lukee palstalla mielellään.

• kokemus.opettaa

"Ei tuosta voi päätellä, onko kuviossa muita naisia"
        Muuten vaan ei halua näyttäytyä naisen seurassa yleisillä paikoilla..johtuu siitä että mies on niin ilkeä. Eiku hetkinen mieshän oli mukava joten..

" Koska hän viestittelee kanssasi noin paljon ja haluaa nähdä toistuvasti, hän kyllä varmasti tykkää susta jollain tavalla ja olet hänen mielestään kiva nainen"
        Nainen viestittelee, mies vastailee. Tottakai vastailee että saisi seksiä jatkossakin. Siinä ei ole kysymys tykkäämisestä.

• EiKannataJatkaa
        kokemus.opettaa kirjoitti:

"Ei tuosta voi päätellä, onko kuviossa muita naisia"
        Muuten vaan ei halua näyttäytyä naisen seurassa yleisillä paikoilla..johtuu siitä että mies on niin ilkeä. Eiku hetkinen mieshän oli mukava joten..

" Koska hän viestittelee kanssasi noin paljon ja haluaa nähdä toistuvasti, hän kyllä varmasti tykkää susta jollain tavalla ja olet hänen mielestään kiva nainen"
        Nainen viestittelee, mies vastailee. Tottakai vastailee että saisi seksiä jatkossakin. Siinä ei ole kysymys tykkäämisestä.

Niin - voi olla muita naisia tai sitten ei. Ehkä luin sitten aloitusviestin huolimattomasti, kun jäi mielikuva, että viestittelyjä ja keskusteluja on. Ja siis tykkäämisellä en tarkoittanut ihastumista, rakkautta tms, vaan sitä että pitää toisesta jollain lailla - kaverina tai kuinka vaan. Pointtini oli, ettei kannata jatkaa, jos itse haluaa jotain muuta kuin pari kertaa kuussa tapaamisen seksin merkeissä.

Olen itse nainen, ja minulla on ollut sellainen suhde, jossa nähtiin 2-4 kertaa kuussa, viestiteltiin ja tehtiin siis kyllä muutakin kuin harrastettiin seksiä. Minä en silloin halunnut siitä suhdetta enkä ollut ihastunut. Tykkäsin toisesta kyllä - ihmisenä - ja viihdyin hänen seurassaan tuolleen harvakseltaan. Olin vähän aikaa sitten pettynyt toisessa ihmissuhdekuviossa ja tuollainen auttoi pääsemään yli. En myöskään kaivannut varsinaista suhdetta, koska ketään kiinnostavaa ei ollut näköpiirissä.

Tuollainen pari kertaa kuussa seksiä -tyyppinen suhde voi olla yhdenkin kanssa kerrallaan. Jos elämä on just silloin kiireistä ja kaipaa kuitenkin seksiä ja jonkun "ihan kivan" naisen seuraa. Mutta toki voi olla, että kuviossa on muitakin naisia. Minusta se on tuossa silti kaikkein epäolennaisin kysymys, onko miehellä muita naisia vai ei - olennaisin juttu on se, että mies haluaa just tuollaista pari kertaa kuussa seksiä, mutta ei suhdetta. Ei tuo kuvio yhtään kivempi ap:n kannalta olisi, vaikka miehellä ei muita olisikaan - ihan yhtä lailla hän tuhlaisi aikaa mieheen, joka ei halua mitään enempää.

• EiKannataJatkaa
        EiKannataJatkaa kirjoitti:

Niin - voi olla muita naisia tai sitten ei. Ehkä luin sitten aloitusviestin huolimattomasti, kun jäi mielikuva, että viestittelyjä ja keskusteluja on. Ja siis tykkäämisellä en tarkoittanut ihastumista, rakkautta tms, vaan sitä että pitää toisesta jollain lailla - kaverina tai kuinka vaan. Pointtini oli, ettei kannata jatkaa, jos itse haluaa jotain muuta kuin pari kertaa kuussa tapaamisen seksin merkeissä.

Olen itse nainen, ja minulla on ollut sellainen suhde, jossa nähtiin 2-4 kertaa kuussa, viestiteltiin ja tehtiin siis kyllä muutakin kuin harrastettiin seksiä. Minä en silloin halunnut siitä suhdetta enkä ollut ihastunut. Tykkäsin toisesta kyllä - ihmisenä - ja viihdyin hänen seurassaan tuolleen harvakseltaan. Olin vähän aikaa sitten pettynyt toisessa ihmissuhdekuviossa ja tuollainen auttoi pääsemään yli. En myöskään kaivannut varsinaista suhdetta, koska ketään kiinnostavaa ei ollut näköpiirissä.

Tuollainen pari kertaa kuussa seksiä -tyyppinen suhde voi olla yhdenkin kanssa kerrallaan. Jos elämä on just silloin kiireistä ja kaipaa kuitenkin seksiä ja jonkun "ihan kivan" naisen seuraa. Mutta toki voi olla, että kuviossa on muitakin naisia. Minusta se on tuossa silti kaikkein epäolennaisin kysymys, onko miehellä muita naisia vai ei - olennaisin juttu on se, että mies haluaa just tuollaista pari kertaa kuussa seksiä, mutta ei suhdetta. Ei tuo kuvio yhtään kivempi ap:n kannalta olisi, vaikka miehellä ei muita olisikaan - ihan yhtä lailla hän tuhlaisi aikaa mieheen, joka ei halua mitään enempää.

Lisään vielä, että ketjun aloittajan on helpompi yrittää irrottautua kuviosta keskittymällä oikeasti konkreettisiin ja todistettaviin asioihin. Jos alkaa spekuloida jotain MAHDOLLISIA muita naisia, on aina sekin vaihtoehto, että heitä ei olekaan. Ja sitten sitä taas jää tuohon roikkumaan. Paras keskittyä niihin asioihin, jotka tietää varmuudella. Eli varmuudella tiedetään se, että suhteen sisältö on pari kertaa kuussa seksiä ja viestittelyä. Sitten voi miettiä, riittääkö se vai toivoisiko enemmän. Koska ap toivoisi enemmän, on tuossa selkeä ja konkreettinen vastaus, miksi suhde ei ole sitä, mitä hän haluaa ja miksi siihen ei kannata jäädä. Se muiden naisten pohdiskelu ei johda mihinkään.

• kokemus.opettaa
        EiKannataJatkaa kirjoitti:

Lisään vielä, että ketjun aloittajan on helpompi yrittää irrottautua kuviosta keskittymällä oikeasti konkreettisiin ja todistettaviin asioihin. Jos alkaa spekuloida jotain MAHDOLLISIA muita naisia, on aina sekin vaihtoehto, että heitä ei olekaan. Ja sitten sitä taas jää tuohon roikkumaan. Paras keskittyä niihin asioihin, jotka tietää varmuudella. Eli varmuudella tiedetään se, että suhteen sisältö on pari kertaa kuussa seksiä ja viestittelyä. Sitten voi miettiä, riittääkö se vai toivoisiko enemmän. Koska ap toivoisi enemmän, on tuossa selkeä ja konkreettinen vastaus, miksi suhde ei ole sitä, mitä hän haluaa ja miksi siihen ei kannata jäädä. Se muiden naisten pohdiskelu ei johda mihinkään.

Itsestäänselviä asioita. Ajattelitko niin että ap itse ei ole tajunnut tuollaista? En ymmärrä miksi jotkut antavat sellaisia neuvoja ja vinkkejä jotka jokainen tajuaa itsekin.

Ap on saanut jo vastauksen kysymykseen, hän on vain pano ja yhteistä tulevaisuutta ei ole. Ei ole uusi asia maailmassa, samanlaista tapahtuu joka päivä.

Ehkäpä ap ymmärtää nyt paremmin että komea mies on vaikeampi saada kokonaan itselleen kuin vähemmän komea.

• Mittatilaustikari

1) Mieti aina ensin, mitä itse haluat. Miehen haluamiset tulevat vasta sen jälkeen, ainakin jos et seurustele kyseisen henkilön kanssa. Parisuhteessa järjestys voi olla ja on joskus erilainen.

2) Älä kysy ulkopuolisilta, mitä joku aivan muu haluaa.

3) Älä kysy sinkkupalstalaisilta, miten miesten kanssa kannattaa toimia. Se johtaa vain kontakteihin sellaisten henkilöiden kanssa, jotka käyttäytyvät kuin sinkkupalstan miehet. Maailmassa on paljon aivan erilaisia, ihanampia miehiä.

4) Et tule koskaan saamaan haluamaasi (mitä ikinä se onkaan), jos aina kysyt muilta neuvoa. Tiedät itse parhaiten, mitä haluat ja miten saavutat sen.

Noudatin omia neuvojani ja olen tyytyväinen lopputulokseen.

• siinäpäse

Miksi ostaa koko lehmä jos vain haluaa maitoa välillä.

• markettaryynänen

Jaa että maitoa.

• Ruususenruusu

Kuulostaa tutulta. Jos kyseessä itäsuomalsknen noin 50 v tumma nuorekas mies. Tosi mukava ja huomaavainen ja hyvä sängyssä. Kierrossa puolenkymmentä naista. Ei todellakaan halua sitoutua. Häilyvät vastaukset ja kysymysten ohittaminen on hämäämistä mihin tarvitaan psykopaatin mieltä. Loppupeleissä mies on kovin itsekäs ja narsistinen sekä manipuloida, totuus on hänelle toisenlainen.

• latvasta.lahoja

"Kuulostaa tutulta. Jos kyseessä itäsuomalsknen noin 50 v tumma nuorekas mies."

Ikävä palstalta olet tullut tännekin sitten kommentoimaan. Siellä riittää tuollaisia hörhöjä jotka ovat satavarmoja että juuri siitäjasiitä on kyse jos yhteinen nimittäjä on esim: sana: Mies.

• Kun ei halua lähteä kanssasi minnekään onhan itsestään selvää, että hän pelkää törmäävänsä muihin pokiinsa. Tuon nyt luulisi pistävän hälytyskellot soimaan, haavissa on monta ehdokasta.

• taisitnäin

Niin tai häpeää tuota toista, varsinkin nuoremmilla miehillä voi olla suuri merkitys myös kavereiden mielipiteillä.

• flowersreally

Onkohan näistä vastauksista ollut aloittajalle apua.

• Jumalansiunausta

Meneekö oikeaan tai väärään paikkaan.

Visiothan sujuivat täydellisesti näin jälkeenpäin ajateltuja suunnitelmia hiottiin huippuunsa.

Jokainen pelin pala nyt paikoillaan.

• Kuinlottovoitto

Rakkaus elämään ihmeellisiä kokemuksia hyviä tuntemuksia.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1390
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1345
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      289
      1235
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1095
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1041
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      65
      1028
    7. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1009
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      868
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      17
      833
    Aihe