Kokeilin illan ratoksi, että mitä puoluetta minun tulisi äänestää.
Voitte kuvitella järkytykseni, kun sopivin puolue oli liberaalit.
Minä olen oikein periliberaali. Sillai klassisen liberaali. Oikein liberaalin liberaali. Liberaali. Nih.
Kas kun ehdotuksena ei ollut F!.
Oletteko kokeilleet jo jotain vaalikonetta ja vastasiko tulos omaa näkemystänne?
Oletko kokeillut vaalikoneita?
JossainMuualla
2
54
Vastaukset
Eipä oikein vastannut.
Nelikentän mukaan tulos näytti että olisin jonkin verran vasemmistoon päin kallellaan oleva arvo konservatiivi, kun taas oma mielikuvani on ollut jonkinverran oikeistoon päin kallellaan oleva himun verran konservatiivi.Miten kovaa sillä pitää polkea?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942553- 195954
- 53733
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119662- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?14496Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 49483
- 55455
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11450