Millaista kilpajoukkueissa on juoniorivalmennuksen kommunikaatio? Keskusteleeko päävalmentaja apuvalmentajien kanssa? Valmentajat pelaajien kanssa … Espoossa hyvinkin hintavassa salibandyseurassa vaikuttaa olevan mahdollista, että päävalmentajan (maksullisen) ei tarvitse keskustella muun valmennuksen (maksullisen) kanssa … saati pelaajien.
Jos päävalmentaja ei pidä taitavistakaan pelaajista, penkitetään heitä harjoituksissa ja peleissä. Pelaajien kysyessä rakentavasti ja varovasti mitä voisivat parantaa, vastaavat valmentajat, että he eivät tiedä penkityksen syytä tai kehityskohteita … päävalmentaja elehtii kaikin tavoin, että ei halua vuorovaikuttaa tai on poissa.
Onko salibandyssa kuinka laajalti tällaista toimintamallia?
Juniorivalmentajan kommunikaatio ja pelaaja-arviot
Eimerkki
1
106
Vastaukset
- Puupääsekin
Onks tää vake Pirkoissa. Tuttua touhua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161