Väkisin vähän epäilyttää:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006035103.html
"Mies itse kiisti syytteen oikeudessa. Hän sanoi, ettei työntynyt millään naisen sisään. Hänen mukaansa nainen ei myöskään selkeästi kieltänyt koskettelua."
"Todistajalle mies oli sanonut tehneensä väärin ja ymmärtäneensä jälkikäteen, kuinka vakavasti uhri asian otti."
"Nainen: ”Ainii, kysyit josku tapahtuko sen sormijutun lisäksi muuta. Jossain vaiheessa yritit työntää mun sisään muutakin, mutta se tilanne katkes koska kipu säpsäytti. Nyt tiedät pääkohdat jos et muista. Tää piti viel saada ulos. Ei mul muuta.”
Ehkäpä nainen loi tarinan kun tajusi ettei mies muista likikään kaikkea, suurtenteli asiaa ja mies tottakai alkoi potemaan syyllisyyttä. Vähän liiian hyvin nyt natsaa tuossa tarinassa #metoo, naisen opiskelut jne, niin että varmaan tuli kuin naiselle tilauksesta nuo tapahtumat. Tai sitten ehkäpä nainen on oikeasti uhri, mene ja tiedä mutta taitava näyttelijä kyllä tuollaisen osaisi hoitaa niin että mies olisikin oikeasti se uhri siinä.
Olikohan tuossa kyse hyvästä tarinasta?
3
<50
Vastaukset 3
- Semmostase
Kännissä ei koskaan kannata harrastaa seksiä. Minä en ole pannut kännissä.
- Semmostase
Ei ole sallittu panna vaikka ei erikseen kiellä.
- Kiltti-Ja-Kunnollinen
No voi helvete sentään. Naisia kiinnostaa aina paskat jännämiehet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371313- 1481061
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67835PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.51648- 60641
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33531- 30523
- 39507
- 63503
- 16487