Palstan tuhkamunille tiedoksi

Puskapellet

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vihertäjä

      Tämä koskee siis nykyisin minuakin :D

    • Lihapalvelu

      Jos on pakko saada, pitää olla himo antaa.

    • Nooh ei aina tarvi olla niin kauhean itsevarmakaan, saatikka itseriittoinen ( lähinnä antaa ynseän mielikuvan miehestä itseriittoisuus, yök), mutta ehkäpä olis ihan hyvä taito osata "nauraa vähän itsekin itselleen". Ettei ole maaliman loppu, jos kömmää eikä ole niin verbaalisesti tms. sujuva.

      Se mörkö sana, RENTOUS usein meinaa sitä että ei ole pikkutarkka ja pinkona tähtää vaan voittoon, eikä heti ole naama rulalla ja peli menetetty fiilis, jos ei kaikki suju kuin oli suunnitellut. Tai oitis joku huomaa, miten hurmaava sä olet.

      Ts. jos joku ei lämpene, niin ei se mitään. No hard feelings, leuka pystyyn ja ei tartte olla heti hirttoköyttä ettimässä.

      Ei aina voi eikä tartte voittaa...mutta laniistumalla ei ainakaan voita ikinä.

      • Pitäs vaan oppia kokoamaan itsensä niin, ettei kaikki useatkaan takapakit paina maahan. Tai jos painaa, sieltä pääsee ylös ja nauraa vähän itekin ( mustaa huumoria) itselleen...

        Jollakin tapaa hiukan ei väliä, ettei ota liian vakavasti vaikka vakavasti sitten oliskin, kun se oikee osuu eteen. Ja sehän kyllä huomaa sinut ja sun erinomaisuutesi...muut ei sillon enää paina kelkassa mitään, edes ne saadut pakit. :)


    • No varmaan itsevarma äijä saakin sukat pyörimään naisen jaloissa, jos edellinen suhde on ollut itsestään epävarman ihmisen kanssa.

      Mua vaan mietityttää, että luuleekos tuokin nainen saavansa elämäänsä pysyvää hyvää toisesta, jos ei mieti edes, että itsekin voisi olla itsevarmempi? Miksi sen kaiken varmuuden pitäisi tulla ulkopuolelta?

      Mulle tulee mieleen, että toi on kuin pakasella housuun kusemista, hetken lämmittää, sit palelee kahta kauheemmin.

    • kannattaavaroa

      Itsevarmuus tuo meetoon.

    • Ätmelsson

      Itsevarmuus vie jalat alta niin mietitäänpäs sitten mistä sitä itsevarmuutta saa. Mieshän sitä tarttee niin tässä miehille hankinta lista itsevarmuuden saamiseksi. Hanki:
      -kapea lantio
      -leveät hartiat
      -jykevä leuka
      -matala ääni
      -tuuheat hiukset
      -verisuonia pullisteleva jäntevä vartalo
      -korkeat poskipäät
      -ns warrior mallin kallo
      -lyhyt naama. Pitkä naama on yök.
      -hyvät hampaat
      -isot sukuelimet. Sekä kivekset, että penis
      -raha tuo myös itsevarmuutta.
      -paljon naiskokemuksia. Onnistuu helpoiten hankkimalla kaiken ylläolevan ensin

      • Ätmelsson

        Ilman itsevarmuutta eli yllä luettelemiani asioita ei naisilta viedä jalkoja alta. Itsevarmaksi ei siis pelkästään tule sillä, että ykskaks päättää alkaa itsevarmaksi. Täytyy olla jotain konkreettista pohjalla. Muuten tulee pakkeja. Kipeitä pakkeja.
        Esimerkkinä tässä keksin tarinan miehestä/naisesta joka on unelmoinut vuosikaudet Ferrarista. Hänen päässään sitten yksi aamu naksahtaa niin pahasti, että päättää mennä ostamaan sen. No kaupassa sitten maksaessa laite ilmottaa: ei myynti lupaa. Myyjä naurahtaa vittumaisesti ja läksyttää köyhää ajan tuhlaamisesta: et sä voi tänne tulla kate miinuksella.

        Soveltakaa tota tarinaa itsevarmuuteen


      • Niin, tuollainen verbaalinen kynämies on juuri kuvailemasi itsevarman miehen vastakohta:)))))))))))))) Naisen on helpompaa kunnioittaa miestä, jota ei voi pompotella. Ja miestä jota voi kunnioittaa, on juuri sitä, mitä kaikki naiset etsivät.


      • Ätmelsson kirjoitti:

        Ilman itsevarmuutta eli yllä luettelemiani asioita ei naisilta viedä jalkoja alta. Itsevarmaksi ei siis pelkästään tule sillä, että ykskaks päättää alkaa itsevarmaksi. Täytyy olla jotain konkreettista pohjalla. Muuten tulee pakkeja. Kipeitä pakkeja.
        Esimerkkinä tässä keksin tarinan miehestä/naisesta joka on unelmoinut vuosikaudet Ferrarista. Hänen päässään sitten yksi aamu naksahtaa niin pahasti, että päättää mennä ostamaan sen. No kaupassa sitten maksaessa laite ilmottaa: ei myynti lupaa. Myyjä naurahtaa vittumaisesti ja läksyttää köyhää ajan tuhlaamisesta: et sä voi tänne tulla kate miinuksella.

        Soveltakaa tota tarinaa itsevarmuuteen

        Lohduttaisin itseäni sillä, että itsevarma mies istuisi vankilassa koska oli sekaantunut lapsiin huumepäissään ja myynyt huumeita. Ja sitten vielä tämän itsevarman miehen nainen, kaikki naiset asuisivat hometaloissa.


    • ghjkkt

      Earrior mallin kalo hehehehiihaahohohoho

    • miltäkuulostaa

      Fiksu kommentti edellinem

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      121
      2231
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      102
      1324
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1033
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      94
      994
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      107
      990
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      896
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      677
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. Mikä elokuva kuvaa ikävöityä henkilöä ja sinua?

      Otsikossa aloitus.
      Ikävä
      50
      654
    Aihe