Siinä kuvaillaan teidän elämää.
Katsotteko bridget jones leffaa
7
60
Vastaukset
- Kaisanoasaa
Jones on ruma sätkää polttava kurppa
Menepä sinäkin jaloittelemaan raittiiseen ilmaan.
Siis ihan kaikkien palstalaistenko elämää? Ja millä perusteella muka?
Edustaako Birdget kaikkia palstanaisia?
Entä edustaako Darcy kaikkia atm:iä, jotka "tyytyvät ytm:n jämiin"? Siinä tapauksessa palstan atm:ien täytyy olla kuumaa kamaa, koska Colin Firth on tuossa leffassa minusta vielä todella hyvännäköinen (ei vielä ollenkaan kalkkiutunut/ "kulahtanut" kuten on kasvonpiirteille valitettavasti myöhemmin käynyt).
Ja jos Daniel Cleaver on olevinaan sitten se "kympin mies", niin voin sanoa ettei kyseisen lainen "kympin mies" ainakaan minua hetkauta. Darcy on paljon suloisempi ja totta tosiaankin paremman näköinen, eikä ammatti/status tähän vaikuta, vaan hän olisi sitä vaikkei olisikaan lakimies.- Kyllänäinonjuu
Juu darcyn mäkin valitsisin.
Eikä kuvailla. Mun elämä on paljon mielenkiintoisempi.
Kuljettelen noita kirjoja joskus matkoilla mukana. Fielding (ja suomalainen kääntäjä) on elävä kirjoittaja.- Eihaittaisyhtään
Entä sitten? Se on hauska leffa.
Katsoin! Oon aina katsonut ne... :)
Sympaattista, Bridget-raasu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että322644- 51641
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 75556
- 56554