Siinä kuvaillaan teidän elämää.
Katsotteko bridget jones leffaa
7
<50
Vastaukset
- Kaisanoasaa
Jones on ruma sätkää polttava kurppa
Menepä sinäkin jaloittelemaan raittiiseen ilmaan.
Siis ihan kaikkien palstalaistenko elämää? Ja millä perusteella muka?
Edustaako Birdget kaikkia palstanaisia?
Entä edustaako Darcy kaikkia atm:iä, jotka "tyytyvät ytm:n jämiin"? Siinä tapauksessa palstan atm:ien täytyy olla kuumaa kamaa, koska Colin Firth on tuossa leffassa minusta vielä todella hyvännäköinen (ei vielä ollenkaan kalkkiutunut/ "kulahtanut" kuten on kasvonpiirteille valitettavasti myöhemmin käynyt).
Ja jos Daniel Cleaver on olevinaan sitten se "kympin mies", niin voin sanoa ettei kyseisen lainen "kympin mies" ainakaan minua hetkauta. Darcy on paljon suloisempi ja totta tosiaankin paremman näköinen, eikä ammatti/status tähän vaikuta, vaan hän olisi sitä vaikkei olisikaan lakimies.- Kyllänäinonjuu
Juu darcyn mäkin valitsisin.
Eikä kuvailla. Mun elämä on paljon mielenkiintoisempi.
Kuljettelen noita kirjoja joskus matkoilla mukana. Fielding (ja suomalainen kääntäjä) on elävä kirjoittaja.- Eihaittaisyhtään
Entä sitten? Se on hauska leffa.
Katsoin! Oon aina katsonut ne... :)
Sympaattista, Bridget-raasu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174796
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2012581Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291635- 241477
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291405Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1481104
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme8984Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962