On valtaisa. Olen ollut yhdessä mieheni kanssa jo yli 5 vuotta. Olen tehnyt kaikki hänen eteensä. Pärjäisimme hyvin jollei miehen äiti olisi sotkemassa koko ajan asioita.
Äitinsä on erittäin draamanhakuinen ja nauttii siitä kun saa liioittelemalla ja valehtelemalla meidät kinastelemaan mieheni kanssa. On oikein kaksinaamaisuuden perikuva.
Meinaan läväyttää kaikki miehen äidin viestit mieheni silmille nähtäväksi. Olen ehkä ilkeä, mutta ei ole myöskään oikein että laittaa omia sanomisiaan minun sanomisikseni.
Suuttumuksenmäärä
11
82
Vastaukset
- oppeliini1
Jos vain suinkin kykenet, ota käyttoosi teflon muisti ja -kuulo. Mitään ei jää muistiin, näytät kuulevan mutta yhdestä korvasta sisään, toisesta ulos.
Varsinkin kun tiedät anoppisi halun sotkea asioita miehesi ja sinun välillä.
Toimisikohan jos oikein herttaisesti pyydät hänet kotiinne ja miehesi kuullen kerrot vain hyviä asioita hänestä: miten kauniisti hän on kalustanut oman asuntonsa, kuinka reipas hän on ikäisekseen, miten hyvä kokki hän on, ja parasta kaikesta: miten fantastisen pojan hän on osannutkaan kasvattaa! jne.
Toista tuo viikosta viikkoon, silloinkin kun muita ihmisiä on läsnä.
Joskus ilkeydet voi voittaa ylenmääräisellä hyvyydellä. Ja tietoisesti huomioimatta pahat sanonnat. - Niin77
Ootko muistanu pillua antaa?
Eiköhän vielä jonain päivänä sinunkin eteesi ilmaannu niitä oikeitakin ongelmia ja vastoinkäymisiä...Ihmisten typeryys jaksaa hämmästyttää yhä uudelleen.
-Mietin tässä, et kuin pieni joku ihminen voi oikeasti olla......Henkisesti ja älyltään.- Olenjoyli40
Sinä et tiedä paljonko olen elämässäni nähnyt ja kokenut, joten älä tee typeriä johtopäätöksiäsi sen varassa mitä luulet tietäväsi!
Olenjoyli40 kirjoitti:
Sinä et tiedä paljonko olen elämässäni nähnyt ja kokenut, joten älä tee typeriä johtopäätöksiäsi sen varassa mitä luulet tietäväsi!
Ihmisellä on oikeus valita seuransa ja sen kenen kanssa on tekemisissä..
Mä laitan kaikki kusipäät liuskaan elämästäni...Jospa tekisit samoin, niin voisit henkisesti paljon paremmin.
- kaikkeasaakestää
Kyllä toi on arkea myös toisinpäin, aina kun meillä muijan kanssa ollut hankalaa niin muija valittanut äidilleen ja sitten yhdessä tuumin käyvät mua vastaan ja onhan tuo muija jopa kavereilleen joskus valehdellut musta se on jo törkeetä.
- 7570
Oletko käynyt miehesi kanssa vakavahenkisen keskustelun kyseisestä aiheesta?
Miehesi on avainasemassa!
Minun äitini ei koskaan hyväksyt puolison valintaani ja teki sen erittäin selväksi kaikin tavoin.
Minä vihelsin pelin poikki mutta vaimoni teki vielä muutaman yrityksen siedettävän suhteen luomiseksi. Täysin turhaan.
Asuimme minun vanhempieni kanssa samalla paikkakunnalla kohtuullisen lähellä mutta, alkukähinöiden jälkeen asiat sujuivat häiriöittä.
Anoppini oli hieno ihminen! - alina.x
Tee enemmän itsellesi, vain itsellesi. Mieti missä menee sietokyvyn raja. Anopille myös kohteliaasti kertoa, ettet siedä tietynlaista käytöstä. Puhu miehesi kanssa asiasta. Selvittäkää ihmeessä asiat ettei niistä tule kuormaa suhteelle.
Oletko siis tähän asti keräillyt ja säilytellyt anoppisi viestejä itselläsi. Niksi salaisle t asioita mieheltäsi? Onko omassa historiassasi jotain, mitä anoppi käyttää peukaloruuvina sinua vastaan?
Mitä jos puhuisit miehesi kanssa päivittäin ja kertoisit, mitä olette viestitelleet anoppisi kanssa?- liivitaavitiivi
Mulla ei ole ollut anopille koskaan mitään tekstailtavaa ja olen hänen poikansa kanssa ollut aviossa jo kohta 30 vuotta. Jos jotain asiaa on, niin sanon miehelle, että kysytkö äidiltäsi/soitatko äidillesi.... On toiminut ja toimii erittäin hyvin.
Suosittelen sinuakin siirtymään samaan käytäntöön.
Lopeta tekstittely ja soittelu. Jos jotain asiaa on, anna miehesi hoitaa. - 5646
Mitä peliä tuollainen on? Miksi ylipäänsä tekstailet anopin kanssa? Tekstailu on ymmärrettävää vain jos on asiaa ja ne saadaan hienosti hoidettua.
Sinun pitää keskustella enemmän miehesi kanssa. Anopista ja muutenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6703524Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002738Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211731Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771622Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔511575- 801540
Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101510Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3691508- 281369
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901263