Multinikit paljastuu

Tänään on varmistunut seuraavat multinikit:

Pönttuuni = Wanhaämmä
Harmaaritari = Dissi

141

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanhaämmä

      Aika väsynyttä...

      • Defenssit iskee päälle. Juttu on niin selkeä.


      • wanhaämmä
        Vihertäjä kirjoitti:

        Defenssit iskee päälle. Juttu on niin selkeä.

        Eiku lisäät siihen listaan vaan, ei kai siinä mitään ongelmaa ole :D


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Eiku lisäät siihen listaan vaan, ei kai siinä mitään ongelmaa ole :D

        Ei, mutta hienoa että tulit viimein kaapista ja olet sinut asian kanssa.


    • Minä ajattelin että vihertäjä on Pönttis.

      • Et vittu ole tosissasi. Huutonaurua. Nyt tämä homma menee jo yli. Olkaa kukin ketä olettekaan. Pertti oikeasti?


      • Iku-Turso
        Vihertäjä kirjoitti:

        Et vittu ole tosissasi. Huutonaurua. Nyt tämä homma menee jo yli. Olkaa kukin ketä olettekaan. Pertti oikeasti?

        Saatoin erehtyäkin, olenhan ollut Pönttikselle aina "Ananias".


      • Esiinnyin nimimerkillä Saatana. Sillä ei ollut mitään tekemistä sinun Anan kanssa. Minä Pönttis :D


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Saatoin erehtyäkin, olenhan ollut Pönttikselle aina "Ananias".

        Ja olet vielä pokkana kirjoitellut minun kanssani. Jätkä on kierompi kuin olisin arvannut.


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Saatoin erehtyäkin, olenhan ollut Pönttikselle aina "Ananias".

        Onko vihertäjä ja iku-turso sama kirjoittaja?


      • Eikun minä ja Pönttis.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Esiinnyin nimimerkillä Saatana. Sillä ei ollut mitään tekemistä sinun Anan kanssa. Minä Pönttis :D

        En ole "Ana", luulisin että "Ana" on reenforssin Ana. Ei liity minuun.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Eikun minä ja Pönttis.

        En usko. Taitaa olla sama vihainen ja katkeroitunut sekä yksinäinen mies vihertävä ja tuo toinen :)


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Ja olet vielä pokkana kirjoitellut minun kanssani. Jätkä on kierompi kuin olisin arvannut.

        Ajattelin etten tuo julki epäilyjäni.

        Onneksi en maininnut asiasta, tajuan nyt erehtyneeni (koska olen Pönttikselle Ananias).


      • Singleone kirjoitti:

        En usko. Taitaa olla sama vihainen ja katkeroitunut sekä yksinäinen mies vihertävä ja tuo toinen :)

        Oho nyt jo on heviä tekstiä.


      • haukotus
        Vihertäjä kirjoitti:

        Eikun minä ja Pönttis.

        Tasan yhtä hyvin sinä pönttikseksi sovit, kuin harmaaritari dissiksi.


      • haukotus kirjoitti:

        Tasan yhtä hyvin sinä pönttikseksi sovit, kuin harmaaritari dissiksi.

        Minähän olen Pönttis ;)


      • fakta.juttu
        Vihertäjä kirjoitti:

        Minähän olen Pönttis ;)

        Tottakai olet.


    • Nuijuu

      Trolleja täällä on kaikki.

    • suljetulle

      Vihertäjän olisi syytä mennä takaisin hoitoon, huomaa ettei ole terve.

      • Kuka se siellä pienessä puskassa minun kannoillani roikkuu?


    • Kukas minä sitten olen?😃

      Nimetkää nyt edes joku fiksu minuksi, kiitos.

      • Hyvä on hyvä on, päläpälä on LadyZ, onko riittävän fiksu?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Hyvä on hyvä on, päläpälä on LadyZ, onko riittävän fiksu?

        Hähäh, tuo saa nyt kelvata jos et yhtään fiksumpaa keksi ehdottaa.😜


      • Mä voisin olla sun ilkeä puoles..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä voisin olla sun ilkeä puoles..

        Etkös sinä ole aina kiltisti.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä voisin olla sun ilkeä puoles..

        Mitä?

        En todellakaan. Mä en silittele kakkiaisten päätä ja ymmärtele niitä.. 🖕


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mitä?

        En todellakaan. Mä en silittele kakkiaisten päätä ja ymmärtele niitä.. 🖕

        En ole koskaan nähnyt sinun sanovan kellekkään rumasti 🤔


      • Vihertäjä kirjoitti:

        En ole koskaan nähnyt sinun sanovan kellekkään rumasti 🤔

        Tarvittaessa ja fiiliksen mukaan sanon.

        Ota huomioon, että sun näkökykys on rajallinen.


      • flowersreally
        Wwuwuw kirjoitti:

        Tarvittaessa ja fiiliksen mukaan sanon.

        Ota huomioon, että sun näkökykys on rajallinen.

        Onko vihertäjä punavihersokea?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tarvittaessa ja fiiliksen mukaan sanon.

        Ota huomioon, että sun näkökykys on rajallinen.

        Wuppista pitää vähän ravistaa oikeesta kohti, niin siitä tulee ihan nössö. 😂


      • Dissi kirjoitti:

        Wuppista pitää vähän ravistaa oikeesta kohti, niin siitä tulee ihan nössö. 😂

        Onko siinä joku taikanappi?


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Onko siinä joku taikanappi?

        Kaikilla naisilla on.. Ai mutta mähän just paljastuinkin mieheks.. no taikatappi sitten 😄


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kaikilla naisilla on.. Ai mutta mähän just paljastuinkin mieheks.. no taikatappi sitten 😄

        Korjaan....

        Kaikilla ihmisillä on. Wuppiksen saa hyvälle tuulelle joko kissakuvalla tai sitten Hulk-elokuvalla. 😬👌


      • Dissi kirjoitti:

        Korjaan....

        Kaikilla ihmisillä on. Wuppiksen saa hyvälle tuulelle joko kissakuvalla tai sitten Hulk-elokuvalla. 😬👌

        Tai murjaisemalla jotakin nasevaa, mikä uppoo wuhwelin hjuumoriin.😃


      • Dissi kirjoitti:

        Korjaan....

        Kaikilla ihmisillä on. Wuppiksen saa hyvälle tuulelle joko kissakuvalla tai sitten Hulk-elokuvalla. 😬👌

        Kävin eilen muuten kattomassa Glassin.. Se on jatkoa Unbreakable ja Split - leffoille..
        Jos tietät?
        Juu ja sitten tuli vähän otettua naista väkevämpää ja ihmekös on nyt vähän lössö olo..taidan ottaa tirsat..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kävin eilen muuten kattomassa Glassin.. Se on jatkoa Unbreakable ja Split - leffoille..
        Jos tietät?
        Juu ja sitten tuli vähän otettua naista väkevämpää ja ihmekös on nyt vähän lössö olo..taidan ottaa tirsat..

        Heh... Wupiksella rapala! 😂

        Niin se oli Bruce Willis ja joku neek... tummempiihoinen tyyppi.? No oliko hyvä, vai muistatko siitä mitään? 😝


      • Päläpälä kirjoitti:

        Tai murjaisemalla jotakin nasevaa, mikä uppoo wuhwelin hjuumoriin.😃

        No sitähän mä teen monen kohdalla. Mun huumori osuu ja uppoo yleensä sellaisiin, jotka ei ole tosikkoja.

        Kyllähän Wuppiskin osaa olla niin jämy vaikka humanistisissa aiheissa, että sinne on turha vetää legendaa sekaan.... sit lyö näpeille. 😝


      • Dissi kirjoitti:

        Heh... Wupiksella rapala! 😂

        Niin se oli Bruce Willis ja joku neek... tummempiihoinen tyyppi.? No oliko hyvä, vai muistatko siitä mitään? 😝

        Enhän mä ny leffaan menny hönössä..Samuel L. Jackson on nimi. Kaikkihan sen tietää. Ja sitten se Splitin näyttelijä James McAvoy, on kyllä hyvä.

        Olihan se hyvin tehty, jotain loppuhuipennusta siinä odotti, mutta lässähti vähän kasaan..Split oli parempi, katoin sen cmorelta.

        Captain Marvel pitäis mennä myös katsomaan..


      • Dissiout
        Wwuwuw kirjoitti:

        Enhän mä ny leffaan menny hönössä..Samuel L. Jackson on nimi. Kaikkihan sen tietää. Ja sitten se Splitin näyttelijä James McAvoy, on kyllä hyvä.

        Olihan se hyvin tehty, jotain loppuhuipennusta siinä odotti, mutta lässähti vähän kasaan..Split oli parempi, katoin sen cmorelta.

        Captain Marvel pitäis mennä myös katsomaan..

        No kuhan kiusin.

        Pitää ootella, että kajahtavat netflixiin. Kattelen sit ilmatteeks. 😆👍


      • Dissiout kirjoitti:

        No kuhan kiusin.

        Pitää ootella, että kajahtavat netflixiin. Kattelen sit ilmatteeks. 😆👍

        Tulipahan nukuttua! Nyt on sellanen fiilis, että vois hyppiä kattoon...

        Se Split muuten kertoo multinikeistä, tavallaan. Sen leffan takia otin kuukauden ilmasen cmore-jakson ja kun kk oli loppu, peruin sen, mutta silti nappasivat multa..oliko se nyt kympin? Ehkä ne oli niin tarkkoja kellonajan kanssa? Oli miten oli..ja ukkohan otti nyt sen isomman paketin, koska v*tun formulakausi. 🖕🤣

        Kato, tulee putous..

        Mut onhan se vaan ihan eri juttu käydä leffassa..muistatko ajan kun edessäolijoiden päät peitti valkokankaan alaosan ja jalat piti olla suunnilleen rullalla..


    • onnittelutsaavutuksesta

      Pertsan multinikkitrollaus on säälittävintä pitä palstalla on vuosiin nähty ja se on sentään aika saavutus tällä palstalla.

      • peppis.zombina

        lol


      • peppis.zombina kirjoitti:

        lol

        Ikävä Peppistä. Tule takaisin. Kyllä me zombinakin hyväksytään sut.


      • peppis.zombina
        Vihertäjä kirjoitti:

        Ikävä Peppistä. Tule takaisin. Kyllä me zombinakin hyväksytään sut.

        no heips:) joo,peppis on vähän ollut dead ja profiilikin lähti,zombi kuvaa aika hyvin haha. tilanne tässä luukussa on ollut todella paha ja oon miettinyt wanhanämmän ehdotuksia,tästä on päästävä eroon keinolla millä hyvänsä tämän vuoden aikana.
        mut joo,kaipa mä tsekkailen tän mestan taas,zombipupuna,mukavaa että kaivattiin ^^,


      • peppis.zombina kirjoitti:

        no heips:) joo,peppis on vähän ollut dead ja profiilikin lähti,zombi kuvaa aika hyvin haha. tilanne tässä luukussa on ollut todella paha ja oon miettinyt wanhanämmän ehdotuksia,tästä on päästävä eroon keinolla millä hyvänsä tämän vuoden aikana.
        mut joo,kaipa mä tsekkailen tän mestan taas,zombipupuna,mukavaa että kaivattiin ^^,

        Oltiin jo vähän huolissaan, että jos ne itiöt ovat syöneet sut. Joo ei muuta kuin kämppä vaihtoon. Homehan on myrkkyä. Ei kannata leikkiä terveydellä. Itse olen homealtistunut ja saan nykyisin oireita heti jos hengitän homeilmaa.


    • Ei ne ole.

      • Jokainen noista on eri ihminen.


      • wanhaämmä

        hyi yök olet oksettava


      • Ovat olleet ne joista olen tykännyt on ikävää että teillä meni ristii.
        Dissi en tiedä, kuka se on .


      • wanhaämmä kirjoitti:

        hyi yök olet oksettava

        Et ole hän, luvannut suojella minua.
        Minulla on hänestä hyvä kuva jäänyt, ei hän noin käyttäydy minulle. Ei ole tarvetta.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ovat olleet ne joista olen tykännyt on ikävää että teillä meni ristii.
        Dissi en tiedä, kuka se on .

        En tiedä miksi Pönttis inhoaa minua. Tai miksi kiusaa. Sain hänestä aluksi aivan erilaisen kuvan.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        En tiedä miksi Pönttis inhoaa minua. Tai miksi kiusaa. Sain hänestä aluksi aivan erilaisen kuvan.

        En tiedä näistä riidoista mitään sen vuoksi toivon.

        Minun ystävääni ja minuakin tehtiin noin aloitus ja se ärsytti kun toinen puolusti minua toisella palstalla vuosia sit , joka ei ole tekemisessä enää koska hänen puolisonsa kiesi nettiystävyyden . Ainoa henkilö joka tuki minua niin pahoihin aikoihin , että häpeän sitä aika, että hän joutui kärsimään


      • En kerkeä näkemään viestejäsi kun joku poistelee niitä.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        En kerkeä näkemään viestejäsi kun joku poistelee niitä.

        Sitä tehdään minulle jos jonkun kanssa kirjoittelen ja aina tullaan poistamaan varsinkin.
        Kirjoitin lastensuojelu ilmoituksista ne saa mut loukkaantumaan kun juurikin lasten takia riitelin että lapsilla on hyvä olla kun niillä on niin hyvät oltavat kuin siitä ettei ole turvaverkkoa ollut kun tapahtumien sarjan takia ja otin itsekin yhteyttä lastesuojelusta apua kuin myös tämän

        ”minusta siihen aikaa oli isäni helmoissa sanoinkin kun jätti minut 3 päiväksi yksin kun ”ero”

        Mutta isäni olikin paljon auttanut häntä kuin maksanut hänen velat ulosotosta kuin myös ajokortin maksanut työn takia sekä myös työllistänyt sekä meidän ekan auton avittanut vaikka se saman verran kuin meidän lapsen ekan vaunut ja minulle ajokortin oli tarkoitus minutkin pistää töihin.

        Minulle oli lapsien hyvin vointi tärkeämpi koska isäni oli töissä koko ajan kun olin pieni ja sit ja äitini eronnut isästäni ja jäin isälleni 4vuotiaana ja otti 2 vuotta vanhemman sisareni mukaansa sanomatta mitää, minulle tai isälleni.
        isäni masentu ja menetti kaiken omaisuuden myös meiltä asunnon joten asuimme esikoissiskoni luona hetken.

        Minä en halu että lapseni on yksin kuin minäkin olin kuin lapsillenikin sanoin
        ” minä oli ilman kavereita 5lk kun aloin itkeä kun jokainen luokkakuvan isäni laittoi aina kaverikuvan ja opettajaan pyysin joka kerta kaverikuvaan kun sitten aloin itkeä kun se oli vuotista” muistan aina piti juhlissa esiintyä muiden vanhemmat kuvasi esitystä minun isääni ei ollut.


        Ihmisten on vain ymmärrettävän vaikutamme toistemme hyvin vointiin, lapset on hoidettavan paremmin.




        Minua kiusataan näinkin.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        En kerkeä näkemään viestejäsi kun joku poistelee niitä.

        Siis itsekin oot ottanut yhteyttä kun turvaverkkoa ollut lastensuojeluun.
        Olen hakenut apua kun tarvinnut apua lapsien hoidossa kun synnytystä ei osaa ajoittaa mutta välejä on parantunut.


      • valtakunta kirjoitti:

        Siis itsekin oot ottanut yhteyttä kun turvaverkkoa ollut lastensuojeluun.
        Olen hakenut apua kun tarvinnut apua lapsien hoidossa kun synnytystä ei osaa ajoittaa mutta välejä on parantunut.

        Siis ei ollut.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        En kerkeä näkemään viestejäsi kun joku poistelee niitä.

        Yhden kanssa jutut lensi todella hyvin ja sit kaikki poistettiin. Jouduin valittaan ottaa kuvia yms. En tiedä miksi joku vihaa minua niin paljon.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        En kerkeä näkemään viestejäsi kun joku poistelee niitä.

        Ei ole syytä kertonut mutta se harmittaa kovin kun en tiedä tekeekö se suojelemiseksi vain ettei kehity liian syviä tunteita.


      • valtakunta kirjoitti:

        Sitä tehdään minulle jos jonkun kanssa kirjoittelen ja aina tullaan poistamaan varsinkin.
        Kirjoitin lastensuojelu ilmoituksista ne saa mut loukkaantumaan kun juurikin lasten takia riitelin että lapsilla on hyvä olla kun niillä on niin hyvät oltavat kuin siitä ettei ole turvaverkkoa ollut kun tapahtumien sarjan takia ja otin itsekin yhteyttä lastesuojelusta apua kuin myös tämän

        ”minusta siihen aikaa oli isäni helmoissa sanoinkin kun jätti minut 3 päiväksi yksin kun ”ero”

        Mutta isäni olikin paljon auttanut häntä kuin maksanut hänen velat ulosotosta kuin myös ajokortin maksanut työn takia sekä myös työllistänyt sekä meidän ekan auton avittanut vaikka se saman verran kuin meidän lapsen ekan vaunut ja minulle ajokortin oli tarkoitus minutkin pistää töihin.

        Minulle oli lapsien hyvin vointi tärkeämpi koska isäni oli töissä koko ajan kun olin pieni ja sit ja äitini eronnut isästäni ja jäin isälleni 4vuotiaana ja otti 2 vuotta vanhemman sisareni mukaansa sanomatta mitää, minulle tai isälleni.
        isäni masentu ja menetti kaiken omaisuuden myös meiltä asunnon joten asuimme esikoissiskoni luona hetken.

        Minä en halu että lapseni on yksin kuin minäkin olin kuin lapsillenikin sanoin
        ” minä oli ilman kavereita 5lk kun aloin itkeä kun jokainen luokkakuvan isäni laittoi aina kaverikuvan ja opettajaan pyysin joka kerta kaverikuvaan kun sitten aloin itkeä kun se oli vuotista” muistan aina piti juhlissa esiintyä muiden vanhemmat kuvasi esitystä minun isääni ei ollut.


        Ihmisten on vain ymmärrettävän vaikutamme toistemme hyvin vointiin, lapset on hoidettavan paremmin.




        Minua kiusataan näinkin.

        Lapset ovat maailman arvokkain asia. Tiedän että sinä teet kaikkesi lastesi eteen. Siksi tuo lastensuojeluilmoitus tuntuu pahalle.

        Tukiverkon puuttuminen on äärimmäisen raskasta. Kamalaa että äitisi jätti sinut. Minusta kuulostaa siltä että isäsi on yrittänyt parhaansa, mutta työpainotteisena ihmisenä varmaan ollut aika pihalla vanhemmuudessa. Harmi ettei hän ollut enemmän tukena kun olisit tarvinnut häntä lapsena. Hän ilmeisesti välittää teistä kuitenkin paljon kun on ollut rahallisesti teidän tukena.

        Mutta kuten olen sanonut aikaisemminkin, arvostan sinua valtavasti. Olet onnistunut kääntämään vaikeudet vahvuudeksi ja pystyt sitä kautta tarjoamaan lapsillesi paremman elämän.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Lapset ovat maailman arvokkain asia. Tiedän että sinä teet kaikkesi lastesi eteen. Siksi tuo lastensuojeluilmoitus tuntuu pahalle.

        Tukiverkon puuttuminen on äärimmäisen raskasta. Kamalaa että äitisi jätti sinut. Minusta kuulostaa siltä että isäsi on yrittänyt parhaansa, mutta työpainotteisena ihmisenä varmaan ollut aika pihalla vanhemmuudessa. Harmi ettei hän ollut enemmän tukena kun olisit tarvinnut häntä lapsena. Hän ilmeisesti välittää teistä kuitenkin paljon kun on ollut rahallisesti teidän tukena.

        Mutta kuten olen sanonut aikaisemminkin, arvostan sinua valtavasti. Olet onnistunut kääntämään vaikeudet vahvuudeksi ja pystyt sitä kautta tarjoamaan lapsillesi paremman elämän.

        Isäni on aina huolehtinut vaikka arvostamme eri asioita painotteisesti, enkä syytä kumpaakaan vanhempaa ovat tehneet parhaansa mutta sen vuoksi teen toisin kun tiedän elämän lapsen kannalta.
        Myös tiedän miehen tehnee kuin on nähnyt omaltaa kannaltaan oikeaksi.

        En koe vihaa ketään kohtaa enkä syytä elämäni pilaamisesta mutta koulun pitäisi ottaa vastuuta enemmän ettei lapsi tipahda yhteiskunnan ulkopuolelle tuen puutteen vuoksi kotona koulutehtävissä.

        Kyllä koulutus on tärkein ehkäisy keino köyhyyteen ja tuki asioissa koulussa keskitettävä myös heikompi eikä säästää.

        Ettei lapsi jää ulkopuolelle


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Lapset ovat maailman arvokkain asia. Tiedän että sinä teet kaikkesi lastesi eteen. Siksi tuo lastensuojeluilmoitus tuntuu pahalle.

        Tukiverkon puuttuminen on äärimmäisen raskasta. Kamalaa että äitisi jätti sinut. Minusta kuulostaa siltä että isäsi on yrittänyt parhaansa, mutta työpainotteisena ihmisenä varmaan ollut aika pihalla vanhemmuudessa. Harmi ettei hän ollut enemmän tukena kun olisit tarvinnut häntä lapsena. Hän ilmeisesti välittää teistä kuitenkin paljon kun on ollut rahallisesti teidän tukena.

        Mutta kuten olen sanonut aikaisemminkin, arvostan sinua valtavasti. Olet onnistunut kääntämään vaikeudet vahvuudeksi ja pystyt sitä kautta tarjoamaan lapsillesi paremman elämän.

        Minusta on kumminkin hienoa että pidät lapsia arvokkaina🥰 niitä ne.


      • valtakunta kirjoitti:

        Isäni on aina huolehtinut vaikka arvostamme eri asioita painotteisesti, enkä syytä kumpaakaan vanhempaa ovat tehneet parhaansa mutta sen vuoksi teen toisin kun tiedän elämän lapsen kannalta.
        Myös tiedän miehen tehnee kuin on nähnyt omaltaa kannaltaan oikeaksi.

        En koe vihaa ketään kohtaa enkä syytä elämäni pilaamisesta mutta koulun pitäisi ottaa vastuuta enemmän ettei lapsi tipahda yhteiskunnan ulkopuolelle tuen puutteen vuoksi kotona koulutehtävissä.

        Kyllä koulutus on tärkein ehkäisy keino köyhyyteen ja tuki asioissa koulussa keskitettävä myös heikompi eikä säästää.

        Ettei lapsi jää ulkopuolelle

        Minulla ei ole omia lapsia, mutta kaverin lasta kasvatin osan matkaa, kun kaverilla oli omia ongelmia. Arvostan lapsia koska he ovat viattomia. Mielestäni aikuisten tehtävä on suojella lapsia ja antaa heille mahdolisimman hyvät eväät elämään.

        Siksi tuntuu nurinkuriselta, ettei yhteiskunta panosta tarpeeksi varoja lapsiin, eikä kaikki saa tarvitsemaansa apua. Lapsissa on yhteiskuntamme tulevaisuus.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Minulla ei ole omia lapsia, mutta kaverin lasta kasvatin osan matkaa, kun kaverilla oli omia ongelmia. Arvostan lapsia koska he ovat viattomia. Mielestäni aikuisten tehtävä on suojella lapsia ja antaa heille mahdolisimman hyvät eväät elämään.

        Siksi tuntuu nurinkuriselta, ettei yhteiskunta panosta tarpeeksi varoja lapsiin, eikä kaikki saa tarvitsemaansa apua. Lapsissa on yhteiskuntamme tulevaisuus.

        Juuri niin.


    • En usko.

      Vaikuttaa joltain vitun salaliittoteorialta tämäkin.

      • Toudellakin.. 👍


    • Mulla on toinen rekattu nimimerkki

      • Mä oon sut joskus paljastanut, kun kirjoitit mustalla.. Muistatko?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä oon sut joskus paljastanut, kun kirjoitit mustalla.. Muistatko?

        Joo....mut olen itsekin täällä paljastellut


      • pujotteIija kirjoitti:

        Joo....mut olen itsekin täällä paljastellut

        Aika härskiä :p


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Aika härskiä :p

        Niin näyttäs olevan :D


    • sekasin.porukka

      Voi vittu mikä ketju ja osallistujat.

    • Jaahas puolet ketjusta lensi juuri taivaan tuuliin. Kiitti Pertti.

      • Eikun se oli varmaankin se tursas. Häntä alkoi visiin vatuttamaan se, etten mennyt lankaan kun yritti väittää itseään Akiksi ja Pertiksi.


      • elisakettu kirjoitti:

        Eikun se oli varmaankin se tursas. Häntä alkoi visiin vatuttamaan se, etten mennyt lankaan kun yritti väittää itseään Akiksi ja Pertiksi.

        Olimme Pertin kanssa vähän aikaa palstaveljiä, mutta se perustui kusetukselle. Se paskiainen yritti iskeä minua kun luuli Pönttikseksi.


      • elisakettu kirjoitti:

        Eikun se oli varmaankin se tursas. Häntä alkoi visiin vatuttamaan se, etten mennyt lankaan kun yritti väittää itseään Akiksi ja Pertiksi.

        Minähän olen Aki ja Pertti.

        Vatuttaa nämä poistot.


      • standing.on.a.pourch
        Vihertäjä kirjoitti:

        Olimme Pertin kanssa vähän aikaa palstaveljiä, mutta se perustui kusetukselle. Se paskiainen yritti iskeä minua kun luuli Pönttikseksi.

        Taidatte nyt molemmat kiistellä Pönttiksestä.

        Pertti vie kukkia ensin.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Olimme Pertin kanssa vähän aikaa palstaveljiä, mutta se perustui kusetukselle. Se paskiainen yritti iskeä minua kun luuli Pönttikseksi.

        Siis silloin kun kirjoitit nahkatossuna? Eihän tuo viherpiipertäjärekki kai ole pitkään ollut palstalla, tuskinpa siinä ajassa mistään palstaveljeydestä voi puhua. Menee aikaa ennenkuin ehtii tutustua palstalaisten ajatusmaailmaan.

        Siis yritti iskeä sua? Jospa on yrittänyt iskeä ihan itsenäsi? Nainenhan sinä olet?


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Minähän olen Aki ja Pertti.

        Vatuttaa nämä poistot.

        Anteeksi vain, mutta en voi oikein uskoa sinua. Aki on useasti maininnut palstalla että monet yrittävät esiintyä hänenä.

        Luulen että olet vain yksi näiden joukossa.

        Oikean Akin kanssa oli kiva kirjoitella. Ei ollut mikään marisija.


      • elisakettu kirjoitti:

        Anteeksi vain, mutta en voi oikein uskoa sinua. Aki on useasti maininnut palstalla että monet yrittävät esiintyä hänenä.

        Luulen että olet vain yksi näiden joukossa.

        Oikean Akin kanssa oli kiva kirjoitella. Ei ollut mikään marisija.

        Minä olen Aki.


      • joku.muu.jossain
        Iku-Turso kirjoitti:

        Minä olen Aki.

        Et sä kyllä ole Palstamäki.


      • joku.muu.jossain kirjoitti:

        Et sä kyllä ole Palstamäki.

        Tähän saakka kaikki ovat pitäneet itsestäänselvyytenä että olen Palstamäki.

        En jaksa pänkätä idioottien kanssa, lähden mieluummin kantakuppilaani. Ehkä jatkan siitä vielä persemetsälle.

        Se on illanjatkoja palstalle.


      • elisakettu kirjoitti:

        Siis silloin kun kirjoitit nahkatossuna? Eihän tuo viherpiipertäjärekki kai ole pitkään ollut palstalla, tuskinpa siinä ajassa mistään palstaveljeydestä voi puhua. Menee aikaa ennenkuin ehtii tutustua palstalaisten ajatusmaailmaan.

        Siis yritti iskeä sua? Jospa on yrittänyt iskeä ihan itsenäsi? Nainenhan sinä olet?

        Olen mies. Iso ruma karvainen ukko, mutta pehmeä sisältä.

        Siis ei Pertti sen kummemmin yrittänyt iskeä. Me vaan juteltiin tässä välillä syvällisiäkin. Mutta kaikki perustuikin siihen, kun hän uskoi minun olevan Pönttis.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Olen mies. Iso ruma karvainen ukko, mutta pehmeä sisältä.

        Siis ei Pertti sen kummemmin yrittänyt iskeä. Me vaan juteltiin tässä välillä syvällisiäkin. Mutta kaikki perustuikin siihen, kun hän uskoi minun olevan Pönttis.

        Muistelen että Pönttis ja muutama muukin on joskus maininnut että naiset yleensä iskevät heihin mieluusti. Puukottavat selkään siis. Siksi arvelin että olisit nainen, onhan aloituskin naisvastainen. Vai lukeudutko sitten vain näihin naisvihaajaätmikuoroon?

        Pertti varmaan on aina tunnistanutkin naisnikit. Paitsi ainakin yhdessä tapauksessa on erehtynyt hyvin pahasti.


      • elisakettu kirjoitti:

        Muistelen että Pönttis ja muutama muukin on joskus maininnut että naiset yleensä iskevät heihin mieluusti. Puukottavat selkään siis. Siksi arvelin että olisit nainen, onhan aloituskin naisvastainen. Vai lukeudutko sitten vain näihin naisvihaajaätmikuoroon?

        Pertti varmaan on aina tunnistanutkin naisnikit. Paitsi ainakin yhdessä tapauksessa on erehtynyt hyvin pahasti.

        Mistä sinä tuollaisen vaikutelman saanut? Mikä selkäänpuukotus? Eikös Harmis ja Dissi ole miehiä?

        Sitä olen kyllä palstalla ihmetellyt, että miksi monet naiset tekevät lapset jännämiehille ja sitten kelpuuttavat ätmin elättäjäksi. Mutta ei se mielestäni tee minusta naistenvihaajaa.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Mistä sinä tuollaisen vaikutelman saanut? Mikä selkäänpuukotus? Eikös Harmis ja Dissi ole miehiä?

        Sitä olen kyllä palstalla ihmetellyt, että miksi monet naiset tekevät lapset jännämiehille ja sitten kelpuuttavat ätmin elättäjäksi. Mutta ei se mielestäni tee minusta naistenvihaajaa.

        Unohdin että aloituksessa oli mainittu Ritsku ja Diksukin. Tuossa aiemmin oli sen verta enempi puhetta kun Pönttis sitä ja tätä. Jotenkin henkilöityi koko ketju.

        Niin, enhän minä sinua tunne, juuri olen "tavannut". En tiedä sinusta mitään, joka auttaisi minua suuntaan tai toiseen. Kaipa vain kuvittelin/oletin että olet nainen. Nahkatossuksi en sinua arvannut.

        Naiset varmaan saavat lapsia miesten kanssa, jotka ajan mittaan paljastuvat mulkeroikis. Käsittääkseni kukaan ei hakemalla hae lasten isäksi munapäitä. Ja elatusvastuu on kyllä edelleen biologisella isällä. Yleensä nainen ensisijaisesti haluaa parisuhteen, syystä tai toisesta. Harvemmin isän vastinetta lapsilleen tai itselleen. Ehkä heitäkin on.


    • uus.trollikka

      Voihan nenä, avokki on tekemässä urakkasopimusta uudesta kohteesta ja pojat nukkuvat jo.
      Päätin kurkata palstalle, kun pizzakin on paistamista vailla valmis, työnnän sen kohta uuniin.

      Mitä täällä oikeesti on menossa; sillisalaattia sekahedelmäsoppaa... palsta laidasta - laitaan täynnä, kun selasin ainakin neljä sivua Sinkut palstaa, tähän mennessä. Oletteko te kaikki noudattaneet viinamiehen neuvoa? Auringon pistoksesta tuskin on kyse, koko päivän satanut vettä tai loskaa taivaan täydeltä... Turussa ainakin. Hyvät yöt kaikille "pörriäisille"!

      • Joo, ei mennyt ihan putkeen. Pidetään huomenna parempi palstapäivä.


      • uus.trollikka
        Vihertäjä kirjoitti:

        Joo, ei mennyt ihan putkeen. Pidetään huomenna parempi palstapäivä.

        Eipä sujunut ilta täälläkään ... avokki tuli ja kun pizzakin oli jo valmis. Niin oli avokkikin, teki varmaan sopimuksen jonkun viinamiehen kaverin kanssa, oli suorastaan päissään. Olivat ottaneet muutaman; sopimuksen kunniaksi, kun se oli allekirjoitettu ensin valmiiksi.

        Vähätteli kyllä, siinä asiassa; muutaman sijasta otettu monikossa muutamia! Mä nukun kyllä olohuoneen sohvalla, pelkistä hengityshöyryistä mä humaltuisin, jos samaan petiin kömpisin.
        Lähtisin muuten kotiini, mutt lapsia en humalaisen/sammahtaneen kanssa jätä nukkumaan.

        Huomenna muuten keskustellaan... mua sapettaa; lupasin illalla panna muksut nukkumaan ja valvoa heidän untaan, tehdä miehelle pizzaa klo 23.00 valmiiksi, kuten teinkin.
        Söin itse yksin pienen palasen, ja autoin äijän yksinään sänkyynsä nukkumaan. Pr kele!
        Sohvalla on onnekseni aivan hyvä nukkua, olen nukahtanut siihen filmiä katsellessani! Öitä!


      • uus.trollikka kirjoitti:

        Eipä sujunut ilta täälläkään ... avokki tuli ja kun pizzakin oli jo valmis. Niin oli avokkikin, teki varmaan sopimuksen jonkun viinamiehen kaverin kanssa, oli suorastaan päissään. Olivat ottaneet muutaman; sopimuksen kunniaksi, kun se oli allekirjoitettu ensin valmiiksi.

        Vähätteli kyllä, siinä asiassa; muutaman sijasta otettu monikossa muutamia! Mä nukun kyllä olohuoneen sohvalla, pelkistä hengityshöyryistä mä humaltuisin, jos samaan petiin kömpisin.
        Lähtisin muuten kotiini, mutt lapsia en humalaisen/sammahtaneen kanssa jätä nukkumaan.

        Huomenna muuten keskustellaan... mua sapettaa; lupasin illalla panna muksut nukkumaan ja valvoa heidän untaan, tehdä miehelle pizzaa klo 23.00 valmiiksi, kuten teinkin.
        Söin itse yksin pienen palasen, ja autoin äijän yksinään sänkyynsä nukkumaan. Pr kele!
        Sohvalla on onnekseni aivan hyvä nukkua, olen nukahtanut siihen filmiä katsellessani! Öitä!

        Ensinmmäinen ajatus oli kun tämän sun kommentin luin että nyt kyllä äijä vedättää sua, mikä urakkasopimus on muka semmoinen että lauantai-iltana baarissa sovitaan? kyllä ne työhommat ehtii viikollakin työaikana varmasti sopimaan ja selvemmin päin, molemmin puolin poarempi jos ei ole tarkoitus huijata kummankaan. tuli mieleen että ehkä jopa vois olla ollut halu päästä liikenteeseen ja sille selitykseksi tuo "urakkasopimus". No voihan se toki olla että jos se toinen osapuoli on halunnut dokaamaan ja sitten se ollut siinä se promoottori niin se voisi sitten tuon sun ukon toimintaa lieventää kovastikin, tulihan hän sentään sovitusti kotiin ja jos toinen tilaa paukkua pöytään eihän sitä välttämättä viitsi kieltäytyäkään.

        Mutta joo, pidähän varas, jos noita tuollaisia sopimuksen tekotilaisuuksia alkaa alvariinsa olemaan ei se varmaan sulle ole mukavaa ja kyllä siitä väkisin sitten alkaa vedätyksen makua tulemaan ja sitä kautta sitten kaikenlaista sanomista mikä ei sittren kelleenkään hyvä. Sano vsille ukolles että kytkin on nyt pohjassa ja se saattaa siitä hyvin äkkiä nousta jos alkaa tulla noita pettymyksia jatkuvaan.


      • paitsiharmis
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ensinmmäinen ajatus oli kun tämän sun kommentin luin että nyt kyllä äijä vedättää sua, mikä urakkasopimus on muka semmoinen että lauantai-iltana baarissa sovitaan? kyllä ne työhommat ehtii viikollakin työaikana varmasti sopimaan ja selvemmin päin, molemmin puolin poarempi jos ei ole tarkoitus huijata kummankaan. tuli mieleen että ehkä jopa vois olla ollut halu päästä liikenteeseen ja sille selitykseksi tuo "urakkasopimus". No voihan se toki olla että jos se toinen osapuoli on halunnut dokaamaan ja sitten se ollut siinä se promoottori niin se voisi sitten tuon sun ukon toimintaa lieventää kovastikin, tulihan hän sentään sovitusti kotiin ja jos toinen tilaa paukkua pöytään eihän sitä välttämättä viitsi kieltäytyäkään.

        Mutta joo, pidähän varas, jos noita tuollaisia sopimuksen tekotilaisuuksia alkaa alvariinsa olemaan ei se varmaan sulle ole mukavaa ja kyllä siitä väkisin sitten alkaa vedätyksen makua tulemaan ja sitä kautta sitten kaikenlaista sanomista mikä ei sittren kelleenkään hyvä. Sano vsille ukolles että kytkin on nyt pohjassa ja se saattaa siitä hyvin äkkiä nousta jos alkaa tulla noita pettymyksia jatkuvaan.

        Harmiksen naisettomuus ei todellakaan ole yllätys. Joka käänteessä epäilee aina pahinta mahdollista, kukaan nainen ei kestä sellaista.

        Urakkasopimuksia voi tehdä missä ja koska vaan, kukas sen kieltäisi..


      • uus.trollikka
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ensinmmäinen ajatus oli kun tämän sun kommentin luin että nyt kyllä äijä vedättää sua, mikä urakkasopimus on muka semmoinen että lauantai-iltana baarissa sovitaan? kyllä ne työhommat ehtii viikollakin työaikana varmasti sopimaan ja selvemmin päin, molemmin puolin poarempi jos ei ole tarkoitus huijata kummankaan. tuli mieleen että ehkä jopa vois olla ollut halu päästä liikenteeseen ja sille selitykseksi tuo "urakkasopimus". No voihan se toki olla että jos se toinen osapuoli on halunnut dokaamaan ja sitten se ollut siinä se promoottori niin se voisi sitten tuon sun ukon toimintaa lieventää kovastikin, tulihan hän sentään sovitusti kotiin ja jos toinen tilaa paukkua pöytään eihän sitä välttämättä viitsi kieltäytyäkään.

        Mutta joo, pidähän varas, jos noita tuollaisia sopimuksen tekotilaisuuksia alkaa alvariinsa olemaan ei se varmaan sulle ole mukavaa ja kyllä siitä väkisin sitten alkaa vedätyksen makua tulemaan ja sitä kautta sitten kaikenlaista sanomista mikä ei sittren kelleenkään hyvä. Sano vsille ukolles että kytkin on nyt pohjassa ja se saattaa siitä hyvin äkkiä nousta jos alkaa tulla noita pettymyksia jatkuvaan.

        Riitahan siitä tuli ja sain sen sopimuksen käteeni luettavaksi. Olivat olleet ensin rakennuttajan toimistossa ja rakennuttaja oli halunut juhlia sopimusta ja tarjota pari konjakkia yhteistyön kunniaksi. Niitä naukkuja tuli sitt otettua enemmän kuin tarpeeksi, avokille on ehkä tiedossa lisää työtä samalta rakennuttajalta. Nyt ainakin tuli iso urakka, siis aika rahakas työ, kaiken kaikkiaan.

        Mä kyllä kerroin mielipiteeni, suunnilleen samoin ajattelin kuin sinäkin, enkä sanoja säästellyt!
        Avokki kun maksaa elatusmaksua pojistaan ja omaa vain tapaamisoikeuden, silti pojat ovat aina isänsä luona viikonloput, ett exä saa levätä! Hitto vie, mä en ole se lapsenpiika silloin, kun heille ei sovi pojistaan huolehtia, me emme asu edes yhdessä! Asia on aivan eri, jos hän on läsnä niin ettei mulla ala pinna kiristyä, kun epäillys hyväksikäytöstä tulee tuosta mulle mieleen.

        Siks usein mua on ennenkin kusetettu ja todella pahasti -> ei onnistu enää. Mä kyllä pidän puoliani jo nykyään, ehkä liikaakin... mutt nyt ainakin asia on käsitelty. Miehen pienen tissuttelun mä kyllä kestän, mutt jos mun pitää ovikin avata rapistelijalle, raahata suunnilleen makkariin ja riisua mies sängyllä, nostaa vielä jalatkin sänkyyn. Käydä toiselta puolen sänkyä vielä kiskomassa keskemmälle sänkyä, ettei kääntyessään putoa vaan lattialle aamuyöstä.
        Mä en ole heistä kenenkään huoltaja, ainakaan vielä, ja huolettavia mulla on ihan tarpeeksi jo.

        Olen nyt töissä vuorovalvojana, Kakkonen pääsi klo 13.45 töistä ja ma, ti, ke, hän, on pitkällä vapaalla-> joten mä saan pärjätä nyt omalla osaamisellani.


      • Ymmärsinkö oikein että sinä vahdit entisen muijan lapsia viikonloppuna, jotta entinen muija saa nukkua? En vittu alkaisi tuohon kuvioon.


      • uus.trollikka
        Vihertäjä kirjoitti:

        Ymmärsinkö oikein että sinä vahdit entisen muijan lapsia viikonloppuna, jotta entinen muija saa nukkua? En vittu alkaisi tuohon kuvioon.

        Nykyisen avokkini ja hänen ex- vaimonsa poikia, kyllä vahdin. Kun avokki meni tekemään urakkasopimusta illalla, ja hän oli hakenut jo poikansa taas viikonlopuksi luokseen. Ei mulla ole sitä vastaan mitään ett isänä hän haluaa huolehtia lapsistaan ja lupasi tulla takaisin viimeistään klo 23. Arveli lähtiessään ett voi joutua vielä käymään rakennustyömaallakin ehkä, ennen kuin allekirjoittaa sopimusta... ettei tule virhearviointia urakkasummasta. (ettei lupaa liian alhaisella hinnalla tehdä isoa työmaata)

        Tuli kotiinsa lähes minutilleen silloin kuin lupasikin, mutt änkyräkännissä. Kun 7 v. ja 4v. olivat nukkumassa, en yksinkertaisesti voinut lähteä, jos joku olisi tarvinnut apua. Siellä ei olisi ollut ketään joka oisi pystynyt toimimaan, äijä sammuneena, vois vaikka tukehtua yön aikana oksenukseensa esim. Eikä pojat ois tienneet mitään, järkyttävä kokemus ainakin noin pienille; herätä kuolleen isänsä luona. Tai jompikumpi pojista ois mennyt rappukäytävään tai parvekkeelle... ihan mitä tahansa olis voinut tapahtua.

        Mulla oli se vastuu, kun illalla lupauduin huolehtimaan pojista; ihan oikeesti se olisi ollut heitteille jättö, jos alaikäset olisin hylännyt tuossa tilanteessa!
        Minä kyllä pihisin kiukusta ja se kuului aamulla, avokin exä käyttää ex-äijäänsä törkeästi hyväkseen, niin rahallisesti kuin lapsenpiikana, jotta saa melkein kaikki viikonloput vapaaksi.
        Siitä mä suorastaan rähjäsin kiukkuisena... toivottavasti viesti meni perille, nyt!


      • Vihertäjä
        uus.trollikka kirjoitti:

        Nykyisen avokkini ja hänen ex- vaimonsa poikia, kyllä vahdin. Kun avokki meni tekemään urakkasopimusta illalla, ja hän oli hakenut jo poikansa taas viikonlopuksi luokseen. Ei mulla ole sitä vastaan mitään ett isänä hän haluaa huolehtia lapsistaan ja lupasi tulla takaisin viimeistään klo 23. Arveli lähtiessään ett voi joutua vielä käymään rakennustyömaallakin ehkä, ennen kuin allekirjoittaa sopimusta... ettei tule virhearviointia urakkasummasta. (ettei lupaa liian alhaisella hinnalla tehdä isoa työmaata)

        Tuli kotiinsa lähes minutilleen silloin kuin lupasikin, mutt änkyräkännissä. Kun 7 v. ja 4v. olivat nukkumassa, en yksinkertaisesti voinut lähteä, jos joku olisi tarvinnut apua. Siellä ei olisi ollut ketään joka oisi pystynyt toimimaan, äijä sammuneena, vois vaikka tukehtua yön aikana oksenukseensa esim. Eikä pojat ois tienneet mitään, järkyttävä kokemus ainakin noin pienille; herätä kuolleen isänsä luona. Tai jompikumpi pojista ois mennyt rappukäytävään tai parvekkeelle... ihan mitä tahansa olis voinut tapahtua.

        Mulla oli se vastuu, kun illalla lupauduin huolehtimaan pojista; ihan oikeesti se olisi ollut heitteille jättö, jos alaikäset olisin hylännyt tuossa tilanteessa!
        Minä kyllä pihisin kiukusta ja se kuului aamulla, avokin exä käyttää ex-äijäänsä törkeästi hyväkseen, niin rahallisesti kuin lapsenpiikana, jotta saa melkein kaikki viikonloput vapaaksi.
        Siitä mä suorastaan rähjäsin kiukkuisena... toivottavasti viesti meni perille, nyt!

        Hyvä että teit sävelet selviksi. Miksei mies vaadi yhteishuoltajuutta?


      • uus.trollikka
        Vihertäjä kirjoitti:

        Hyvä että teit sävelet selviksi. Miksei mies vaadi yhteishuoltajuutta?

        Tekee keikkahommia kotimaassa ja pohjoismaissa yleensä, itsenäinen yrittäjä. Ei halunnut riidellä exän kanssa silloin kun erosivat. Exä otti avioeron ja vei pojat mukanaan, vaatien kunnon elatusavun pojille. Mies sai viimein tapaamisoikeuden kaksi kertaa kuussa.
        Ex-vaimo asui avokkinsa kanssa, mutt avokkimies lähti omille teilleen, kun perheen lisäystä oli heille tulossa.
        (Enkä ihmettele edes, kaikki taloustyötkin kaatuneet avokkimiehelle, nainen kun oli kerta raskaana ja heittäytyi taas laakereilleen.Tosin on vain mun käsitykseni asiasta kuulun perusteella, kun mun systerini tuntee naisen, jo vuosien takaa)


      • uus.trollikka kirjoitti:

        Tekee keikkahommia kotimaassa ja pohjoismaissa yleensä, itsenäinen yrittäjä. Ei halunnut riidellä exän kanssa silloin kun erosivat. Exä otti avioeron ja vei pojat mukanaan, vaatien kunnon elatusavun pojille. Mies sai viimein tapaamisoikeuden kaksi kertaa kuussa.
        Ex-vaimo asui avokkinsa kanssa, mutt avokkimies lähti omille teilleen, kun perheen lisäystä oli heille tulossa.
        (Enkä ihmettele edes, kaikki taloustyötkin kaatuneet avokkimiehelle, nainen kun oli kerta raskaana ja heittäytyi taas laakereilleen.Tosin on vain mun käsitykseni asiasta kuulun perusteella, kun mun systerini tuntee naisen, jo vuosien takaa)

        Oletpa pistänyt lusikkasi aikamoiseen soppaan. Miehesi kuulostaa todelliselta tossulta. Kannattaa miettiä jaksatko katsella moista vätystä pidemmän aikaa. Varsinkin jos saatte joskus lapsia, niin kaikki rahat jotka ex-nainen ryyppää viikonlopun aikana, hänen lastensa ollessa teillä hoidossa, olisi pois teidän perheeltänne. Vanha koira ei opi uusia temppuja. Miehesi ei tule kasvattamaan selkärankaa joku päivä.

        Maalaan tahallani piruja seinille. Sinun pitää miettiä perinpohjaisesti mitä haluat ja mitä olet valmis sietämään. Tässä on vielä kuitenkin 14-vuotta ex-eukon elättämistä edessä.


      • uus.trollikka
        Vihertäjä kirjoitti:

        Oletpa pistänyt lusikkasi aikamoiseen soppaan. Miehesi kuulostaa todelliselta tossulta. Kannattaa miettiä jaksatko katsella moista vätystä pidemmän aikaa. Varsinkin jos saatte joskus lapsia, niin kaikki rahat jotka ex-nainen ryyppää viikonlopun aikana, hänen lastensa ollessa teillä hoidossa, olisi pois teidän perheeltänne. Vanha koira ei opi uusia temppuja. Miehesi ei tule kasvattamaan selkärankaa joku päivä.

        Maalaan tahallani piruja seinille. Sinun pitää miettiä perinpohjaisesti mitä haluat ja mitä olet valmis sietämään. Tässä on vielä kuitenkin 14-vuotta ex-eukon elättämistä edessä.

        Joo, kuulostaa tässä vähän tossukalta, mutt pohjalla hänellä on huoli pojistaan, ja poikien elämän järjestämisestä edes jotenkin tasaisen neutraaliksi. Yksinään hän ei pysty poikiaan kasvattamaan ja käymään samaan aikaan töissä. Nyt on taloudellinen puoli huollettu, mutt juuri siihen hänen exänsä iskeekin kyntensä.

        En usko tuon ex-naisen erityisesti ryyppäävän, no punaviiniä ehkä joskus, mutt tilaa valmisruokaa kotiovelleen; pizzaa, hampurilaisia ja kaupialtaan eineksiä, makaroonilaatikkoa ja pakasteruokia, pussikeittoja, limsaa ja suklaarasioita munkkeja välipaloiksi.
        Ostaa vaatteita itselleen, mutt ei lapsille, koriste-esineitä, pussilakanoita jne... ja on sairauslomalla; raskaudesta johtuvan masennuksen vuoksi. Kuten aikaisemminkin...

        Mä en pane lusikkaani tähän kohtaa soppaan sekaan, koska mä en ole vielä niinkään varma ett meistä tulee pysyvästi pariskunta. Jos meidän avoliitto kestää pidenpään ja muutetaan virallisesti yhteen; tilanne muuttuu ja hän voi hakea vaikka yksin huoltajuutta pojistaan kokonaan, jos exän temppuilut jatkuu.

        Tässä vaiheessa en ala ottamaan vastuuta... jos erotaan; niin lapset siinä olisivat silloin suurin hävijä osapuoli. Poikia olisi riepotettu paikasta toiseen ihan aikuisten vaihtuvien elämäntilanteiden vuoksi... Eiköhän lapsia pitäisi hiukan säästää näiltä kokemuksilta.
        Katsotaan nyt mihin tämä kihlaus johtaa.


      • uus.trollikka kirjoitti:

        Joo, kuulostaa tässä vähän tossukalta, mutt pohjalla hänellä on huoli pojistaan, ja poikien elämän järjestämisestä edes jotenkin tasaisen neutraaliksi. Yksinään hän ei pysty poikiaan kasvattamaan ja käymään samaan aikaan töissä. Nyt on taloudellinen puoli huollettu, mutt juuri siihen hänen exänsä iskeekin kyntensä.

        En usko tuon ex-naisen erityisesti ryyppäävän, no punaviiniä ehkä joskus, mutt tilaa valmisruokaa kotiovelleen; pizzaa, hampurilaisia ja kaupialtaan eineksiä, makaroonilaatikkoa ja pakasteruokia, pussikeittoja, limsaa ja suklaarasioita munkkeja välipaloiksi.
        Ostaa vaatteita itselleen, mutt ei lapsille, koriste-esineitä, pussilakanoita jne... ja on sairauslomalla; raskaudesta johtuvan masennuksen vuoksi. Kuten aikaisemminkin...

        Mä en pane lusikkaani tähän kohtaa soppaan sekaan, koska mä en ole vielä niinkään varma ett meistä tulee pysyvästi pariskunta. Jos meidän avoliitto kestää pidenpään ja muutetaan virallisesti yhteen; tilanne muuttuu ja hän voi hakea vaikka yksin huoltajuutta pojistaan kokonaan, jos exän temppuilut jatkuu.

        Tässä vaiheessa en ala ottamaan vastuuta... jos erotaan; niin lapset siinä olisivat silloin suurin hävijä osapuoli. Poikia olisi riepotettu paikasta toiseen ihan aikuisten vaihtuvien elämäntilanteiden vuoksi... Eiköhän lapsia pitäisi hiukan säästää näiltä kokemuksilta.
        Katsotaan nyt mihin tämä kihlaus johtaa.

        Pääasia että tiedät mitä olet tekemässä.


    • leikkikääleikkejänne

      Voi kun mielenkiintoista!
      Eikös tuo ole oikeasti lasten touhua ja mielenvikaisuutta aiheuttavaa " minä olen hahmo" leikkiä.
      Minusta on. Eipä kiinnosta juurikaan sellaiset, jotka ovat jotain nimimerkkiä olevinaan.
      Onhan se teille tietenkin helpompi tunnistaa toisenne.
      Näin ulkopuoliselle tulee fiilis " ei voisi vähempää kiinnostaa".

      • KKKKP

        samoilla linjoilla... kiviäkin kiinnostaa kuin KP ...

        mutta joillekin keski-ikäisille kaiketi oikein tärkeitäkin leikkejä kehitysvaiheeseensa nähden.


    • HelppoNyrkkisääntö

      Jokaisen nikin takana tulee olettaa olevan ylläpidon OlliTa kunnes toisin TODISTETAAN.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      15
      2225
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      189
      1831
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      135
      1771
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      129
      1631
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      145
      1602
    6. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      184
      1224
    7. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      317
      1196
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1143
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1054
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      95
      1035
    Aihe