Ollaan seurusteltu 6 vuotta, ikä jo lähempänä 30 kuin 25, mutta poikaystävä jotenkin vaivaantuu yhdessä asumisesta puhuttaessa. Taloudellisesti olisi järkevää, mutta kuulemma ei ole vielä ajankohtaista. Suhde muuten erittäin hyvä ja mies rakastaa, ollaan lisäksi toistemme parhaat ystävät. Mitä tästä pitäisi ajatella, onko tällä kuitenkaan tulevaisuutta? Eikä ole mitään toisia naisia.
Ei halua muuttaa yhteen
9
<50
Vastaukset
- Näinkinvoikäydä
Voiko olla mahdollista, että on toisia miehiä ellei naisia? En halua mitenkään loukata tai aukoa päätä, mutta itselleni kävi näin että olin parisuhteessa kuusi vuotta (asuimme myös yhdessä) ja mies vältteli kaikenlaista muuta sitoutumista ja lapsenhankintaa. Lopulta syy selvisi, hän on kaapissa oleva homo.
- eioletodellista
Olitko 6 vuotta ilman seksiä?
- oooooo
En yllättyisi vaikka olisi homo, itseasiassa epäilin sitä kun ensin tutustuttiin, mutta toisaalta semmonen tyyppi etten tiedä miksi olisi kaapissa kun on kuitenkin ihan avoin noille asioille, ei häpeän takia ainakaan ja luulisi että tähän ikään mennessä olisi tajunnut jo itse olevansa jos on :D
- Molemmatkäy
oooooo kirjoitti:
En yllättyisi vaikka olisi homo, itseasiassa epäilin sitä kun ensin tutustuttiin, mutta toisaalta semmonen tyyppi etten tiedä miksi olisi kaapissa kun on kuitenkin ihan avoin noille asioille, ei häpeän takia ainakaan ja luulisi että tähän ikään mennessä olisi tajunnut jo itse olevansa jos on :D
Hän on bi seksuaali.
Ihan yleinen ilmiö https://www.hs.fi/elama/art-2000006018230.html.
Miehet joilla on valinnanvaraa pelkäävät sitoutua. Oma asunto mahdollistaa naisen tuomisen baarista tai se mahdollistaa myös parisuhdetilannetta tiedusteltaessa kertomisen, että olen sinkku. Jos haluaa olla rehellinen, voi tietysti kertoa, että on jotain säätöä, mutta ei mitään vakavaa.
Jos taas asut yhdessä on toinen sinun avovaimo ja olet avoliitossa ja se on baarituttavuuden korvaan paljon vakavampaa.
Summa summaarum. Pahaa pelkään , ettei mies ole sinuun sitoutunut.- sitäsaamitätilaaa
"Ollaan seurusteltu 6 vuotta, ikä jo lähempänä 30 kuin 25"
Mutta alle 30 kuitenkin ja toiseksi puhut poika etkä miesystävästä, joten en yhtään ihmettele jos ei ole haluja muuttaa yhteen kun olet ottanut hoidettavaksi tuollaisen keskenkasvuisen kakaran. Joten suosittelisin vaihtamaan ukon vähintään 10 vuotta vanhempaan niin silloin saattaisi luonnistua yhteen muuttokin. - äläannakusettaa
Jos hän on homo niin nuo kaikenmaailman lässytykset rakkaudesta sun muusta ovat pelkkää valhetta. Vaan todellisuudessa hän käyttää sinua vain kulissihuorana peittääkseen homoudensa. Joten jos se on totta niin vihellä heti pelipoikki ja pysy mahdollisimman kaukana siitä pellestä ja varoita kaikkia muitakin naisia siitä mikä se on oikeasti miehiä. Ei silti että homoseksualismissa olisi sinällään mitään pahaa mutta se että aletaan käyttämään naisia kulissihuorina on todella oksettavaa käytöstä.
- KysynVaan-76
Miten homous ja yhdessä asuminen liittyvät yhteen? Kai sitä seurusteleva pari seksiä on ennättänyt harrastaa 6 vuoden aikana vaikka ei yhdessä asukaan.
- omaskämpäs
Eivät kaikki pariskunnat asu yhdessä. Emme mekään. Yhteisiä vuosia 8. Aina olen ihmetellyt että miksi niin monet menee automaattisesti sitä kaavaa myötäillen että seurustelu, parisuhde ja yhteenmuutto. Ei se ole mikään ainoa luonnollinen normaali. Yhtä luonnollista ja normaalia on että pariskunnan osapuolet asuu omillaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6703524Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002738Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211731Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771622Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔511575- 801540
Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101510Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3691508- 281369
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901263