Moniko mies esim: on saanut yli 200 sadalta ?

suolipalsta

Naiselta pesää ?Suoli 24.sen treffeillä,minä tiedän ainakin yhden miehen ja tuo 200 ei riitä.
Normaali mies harrastaa elämänsä aikana seksiä yhteensä noin 7 naisen kanssa. Mitä ajatuksia tämä herättää teissä ??Jotku saa ja joku ei !

44

2301

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      200 sataa on aika paljon. Pitäisi jyystää yli 50 vuoden ajan, vuoden jokaisena päivänä.

      • Anonyymi

        On. Ihmetten myös miksi ap kehuskeli tuon luvun rinnalla 200 panon miestä. Ei mitään verrattuna 20 000 panon mieheen.


      • Anonyymi

        50x365 ???? onko se enemmän kuin 200 ?????????????


    • Anonyymi

      Olitko alle 18 v

    • Anonyymi

      Joo, kaikilta niiltä yli kahdeltasadalta. Ainakin melkein, mut kyl neki sai...

    • Anonyymi

      Niitä taisi olla lähemmäs tuhat,tällä yhdellä erikoismiehellä. Josta oli se lehti juttukin,eli PP.llä

    • Anonyymi

      enpä usko että ehtii. tuli heiluttua nuorempana mutta välillä tuli pyörittyä saman kanssa jonkin aikaa että muutamaan kymmeneen jää..

      • Anonyymi

        Mitä et USKO


    • Anonyymi

      en usko että ehtii jos joka kerta tekee hyvän työn.

    • Anonyymi

      Koko maa yhtä herpestä.

    • Anonyymi

      ei tippa tapa ja herpekseen ei huku...puhumalla saa ja noin... ;D

    • Anonyymi

      Kaveri pani 1000 naista ja teki itsemurhan 42 vuotiaana. Naiset ei ole onnen jatke

    • Anonyymi

      En suomi24 treffeissä ole tavannut kuin yhden naisen mutta muuten olen ollut yli 200 naisen kanssa. Naisia tapaa yökerhoissa ja kävin niissä 18-35 vuotiaana.

    • Anonyymi

      Hyi mikä tautikikkeli, jos on totta. onneksi ei ole, hölmöt kehuskelee.

    • Anonyymi

      Kaikki naiset suoli24 treffeilä,pelkkää kierrätys kamaa!!Miksi ne muuten täällä vuosia lorvii..Ei edes viitsitä kuvia vaihtaa

    • Anonyymi

      Noh, ikää sellainen 55v ja kokonaissaldo sellainen 30 kpl. Lopetin siinä vaiheessa touhuilun kun ymmärsin että n. 95% panoista on paskoja koska toinen osapuoli on täysin kykenemätön ja passiivinen.

      • Anonyymi

        En ole harrastanut nettideittejä ja olen ollut uskollisena parsuhteissa suurimman osan aikusiästäni. Niinä muutamina sinkkuvuosina olen torjunut tuon parisataa, noin neljänkymmenen kanssa olen ollut, kiinnostavien. Mutta tutustumismielessä olen ollut tai ihan kaverina kun molemmilla on tarpeita, en minkään yhdenillan jutun tai saalistusvietin vuoksi. Jos joku kehuskelee määrillä, tuskin he laadusta piittaavat, mikä tahansa käy.


      • Anonyymi

        Jaa, suunnilleen saman ikäinen ja samalla ajatuksella. Yhden illan kännipanot ne vasta paskoja ovat ja siihen on syypäänä minä ja se toinen ja liika viina, kiitos ei enää minulle tätä. Iän mukaan alkanut enemmän kiinnostamaan läheisyys ja älykäs seura.


    • Anonyymi

      Mä sain tuhannelta vuosina 2006-2016,Suomi24 Terffeiltä,E-kontaktilta.Match.comista,Eliittikumppanista,Facebookin Deittiryhmistä, tuhottomasti hillua..

      No elämä jatkuu tinderissä

      • Anonyymi

        Entäs 2017-2019?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs 2017-2019?

        Sillon oli pakollinen tauko..ja olin parisuhteessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillon oli pakollinen tauko..ja olin parisuhteessa

        Olit parisuhteessa ilman seksiä.


    • Anonyymi

      parisuhteessa kärvistellään ilman seksiä. sitähän se tarkoittaa.

    • Anonyymi

      Niitä on paljon.

    • Anonyymi

      Sain kyllä seksiä,mutta nainen oli älyttömän mustasukkainen..Ei sellaista jaksa

    • Anonyymi

      Huoramieheen en koskisi pitkällä tikullakaan. Yäk!!!!!!

    • Anonyymi

      Mä sain yli 500naiselta pesää..

      • Anonyymi

        Hyi helvetti..


    • Anonyymi

      Ootteko koskaan kuullu miksi homoilla oli verenluovutuskielto jenkkilässä?

      28%:lla homo miehistä oli yli 1000 partneria.

      Pisti miettiin. Eiköhän se myös ratkaise ovatko miehet vai naiset himokkaampia..

    • Anonyymi

      Uskotkin rehentelijöitä ja provoja. Saanut tai antanut, mitä luulisit.

    • Anonyymi

      Mä tiedänkin naisen, joka on maannut yli 200 miehen kanssa??Jakaa tavaraansa edelleen yhtä auliisti.

      • Anonyymi

        Iloista antajaa jumala rakastaa! Mitä sua liikuttaa kenenkään panot?


      • Anonyymi

        Melkoinen ilolintu, varmasti on ylpeä.


    • Anonyymi

      Jaa

    • Anonyymi

      Mäkin sain ja sitten tuli vaan pakollinen loppu,panojen keräämiseen..Pitäisi kirjoittaa reissusta varmaan kirja..10vuotta sain hillua mielinmäärin deittipalstoilla. nyt 5vuotta taviksen elämää..

    • Anonyymi

      Olipa mies- tai naish*ora, niin jos on useamman kanssa hommaillut niin kiinnostus loppuu välittömästi. En välitä edes puhua tuollaisten kanssa. Viisikin partneria on aivan liikaa.

    • Anonyymi

      Itse olen ja moni ikäiseni myös.
      Kun 50 vuotta jaksaa bailata niin 200 panoa ei ole mitään,,,paljon paljon enemmän niitä kaatoja tulee.
      Nyt 69 v ja hymyilen.

      • Anonyymi

        Olet kollega yhtä reipas kuin minä aikoinaan vaikka täällä ikää vain vähän yli 60v :).
        Sen voin omalta kohdaltani sanoa että useimmat naiset haki vain yhden yön juttua vaikka itse seksi onnistui oikeinkin hyvin.Siitä saan olla onnellinen etten mitään tauteja tullut saaneeksi ja nopeimmat seksitapaamiset onnistui varttitunnin kirjoittelusta mikä ei ole niin huikea kun molemmat tiesi mitä halusi.


    • Anonyymi

      Itse lopetin laskemisen noin 50 naisen jälkeen, sittemmin olen alkanut laskea kuin monta eri kansallisuutta olen kaatanut, nyt mennään luvussa 23, ja homma jatkuu

      • Anonyymi

        Eikö se käy lompakolle, kun pitää painaa ulkomaalaisia h-oria? Harrastukset itse kullakin..


      • Anonyymi

        Joiltakin miehiltä saa niin tosi heleposti


    • Anonyymi

      200 takana. Täytyy sanoa, että hauskaa on ollut! :)

    • Anonyymi

      Huoraaminen miehen tai naisen tekemänä on tyhmää.En ole kenenkään yli 40v kuullut kehuvan
      suhteiden määrällä,kyllä sen verran häpeä sentään.
      Seksitaudit on kuin käsikranaatti ei yhtään tiedä
      mistä se heitetään ja mikä osa tuhoutuu.

      • Anonyymi

        Ei seksin harrastaminen mikään häpeä ole, se on nautinto. Mä tykkään naisista ja naiset tykkää musta. Elämä on mukavaa! Toiset häpee itseään ja toiset nauttii elämästään! 😊


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe