Moniko mies esim: on saanut yli 200 sadalta ?

suolipalsta

Naiselta pesää ?Suoli 24.sen treffeillä,minä tiedän ainakin yhden miehen ja tuo 200 ei riitä.
Normaali mies harrastaa elämänsä aikana seksiä yhteensä noin 7 naisen kanssa. Mitä ajatuksia tämä herättää teissä ??Jotku saa ja joku ei !

23

68

Vastaukset

• kyllä niistä hiivaperseistä on pakko poistaa 90 prosenttia ei niitä uskalla ajaa
    lopuista pitää hieman selvittää ettei ole antanut minkään matun panna itseään
    tarkkana nykyään oltava kuin oulun uskonnon opettajan ja sehän lähtikin ihan alkuvaiheista kuten itse mjuhamettikin, mikäs sen tiukempaa kuin 10 v tyttö

• 200 sataa on aika paljon. Pitäisi jyystää yli 50 vuoden ajan, vuoden jokaisena päivänä.

• On. Ihmetten myös miksi ap kehuskeli tuon luvun rinnalla 200 panon miestä. Ei mitään verrattuna 20 000 panon mieheen.

• Olitko alle 18 v

• Joo, kaikilta niiltä yli kahdeltasadalta. Ainakin melkein, mut kyl neki sai...

• Niitä taisi olla lähemmäs tuhat,tällä yhdellä erikoismiehellä. Josta oli se lehti juttukin,eli PP.llä

• enpä usko että ehtii. tuli heiluttua nuorempana mutta välillä tuli pyörittyä saman kanssa jonkin aikaa että muutamaan kymmeneen jää..

• Mitä et USKO

• en usko että ehtii jos joka kerta tekee hyvän työn.

• Koko maa yhtä herpestä.

• ei tippa tapa ja herpekseen ei huku...puhumalla saa ja noin... ;D

• Kaveri pani 1000 naista ja teki itsemurhan 42 vuotiaana. Naiset ei ole onnen jatke

• En suomi24 treffeissä ole tavannut kuin yhden naisen mutta muuten olen ollut yli 200 naisen kanssa. Naisia tapaa yökerhoissa ja kävin niissä 18-35 vuotiaana.

• Hyi mikä tautikikkeli, jos on totta. onneksi ei ole, hölmöt kehuskelee.

• Kaikki naiset suoli24 treffeilä,pelkkää kierrätys kamaa!!Miksi ne muuten täällä vuosia lorvii..Ei edes viitsitä kuvia vaihtaa

• Noh, ikää sellainen 55v ja kokonaissaldo sellainen 30 kpl. Lopetin siinä vaiheessa touhuilun kun ymmärsin että n. 95% panoista on paskoja koska toinen osapuoli on täysin kykenemätön ja passiivinen.

• En ole harrastanut nettideittejä ja olen ollut uskollisena parsuhteissa suurimman osan aikusiästäni. Niinä muutamina sinkkuvuosina olen torjunut tuon parisataa, noin neljänkymmenen kanssa olen ollut, kiinnostavien. Mutta tutustumismielessä olen ollut tai ihan kaverina kun molemmilla on tarpeita, en minkään yhdenillan jutun tai saalistusvietin vuoksi. Jos joku kehuskelee määrillä, tuskin he laadusta piittaavat, mikä tahansa käy.

• Mä sain tuhannelta vuosina 2006-2016,Suomi24 Terffeiltä,E-kontaktilta.Match.comista,Eliittikumppanista,Facebookin Deittiryhmistä, tuhottomasti hillua..

No elämä jatkuu tinderissä

• Entäs 2017-2019?

• Anonyymi kirjoitti:

Entäs 2017-2019?

Sillon oli pakollinen tauko..ja olin parisuhteessa

• Anonyymi kirjoitti:

Sillon oli pakollinen tauko..ja olin parisuhteessa

Olit parisuhteessa ilman seksiä.

• parisuhteessa kärvistellään ilman seksiä. sitähän se tarkoittaa.

• Niitä on paljon.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.