Palstanaisten parisuhdekriisit

Jutellaanpa niistä tänään. Olen ollut ymmärtävinäni että enemmässä tai vähemmässä määrin palstan naisilla on erilaisia kriisejä parisuhteissa. On välinpitämättömyyttä, huomioimattomuutta, on alkoholin käyttörepsahdusta, äxien aiheuttamia ongelmia jne. Monenlaista pientä kitkaa kumppanuuksissa.

Palstanaiset voisivatkin nyt kaikki yhteisesti tässä ketjussa avautua ongelmistaa, saada myötätuntoa ja tukea toisilta palstanaisilta ja toki tietysti myös neuvoja kuten myös palstan miehiltäkin voivat tähän saada miehistä näkökulmaa asioihin,

62

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä ei voi päätyä hyvin. Kaivaa poppikset esille.

• wanhaämmä

X, Y, X... höpöhöpö. Nyt ei osu ollenkaan, on paljon tärkeämpää...

Joutsenet on täällä! 🤗

• Mitä se nuska siellä tekee? Onko teillä parisuhde?

• wanhaämmä
        Harmaaritari kirjoitti:

Mitä se nuska siellä tekee? Onko teillä parisuhde?

Wääh..!! Et nyt kyllä ala tollasta, pilaa hyvää kevätfiilistä...

• wanhaämmä kirjoitti:

Wääh..!! Et nyt kyllä ala tollasta, pilaa hyvää kevätfiilistä...

Kerkesit jo lipsauttaa :p

• Annan kaiken myötätuntoni onnettomiin parisuhteisiin ajautuneille palstanaisille, mutta en osaa antaa kenellekään neuvoja kuinka elää elämäänsä.

Tsemppiä vain palstanaisille, ja toivotaan että se aurinko paistaisi joskus sinne risukasaankin.

• Voisit sinä taajaa naiskokemusta omaavan miehenä yrittää selvittää palstan naisille miksi niiden miehet toimii niin kuin toimivat, roikkuvat puhelimissa, heittävät tyhmiä läppiä. juopottelevat, eivät ole kulevinaan jne. Sinäkin varmaan olet naisten kanssa noita em. harjoittanut niin voisit avata naisille miksi sitä tapahtuu.

• Harmaaritari kirjoitti:

Voisit sinä taajaa naiskokemusta omaavan miehenä yrittää selvittää palstan naisille miksi niiden miehet toimii niin kuin toimivat, roikkuvat puhelimissa, heittävät tyhmiä läppiä. juopottelevat, eivät ole kulevinaan jne. Sinäkin varmaan olet naisten kanssa noita em. harjoittanut niin voisit avata naisille miksi sitä tapahtuu.

En tiedä haluavatko palstanaiset kuulla totuutta? Jos kiinnostaa, niin voinhan tietenkin kertoa siitä miten minä itse koen asian...

Rakastuneena mies panostaa naiseen ja on valmis miellyttämään tätä, se on ihan itsestäänselvää. Ajan oloon suhde alkaa maistumaan suolattomalta kauravelliltä, ja silloin suhteeseen panostamisen määrän ratkaisee se, kuinka paljon mies kokee saavansa suhteelta.

Jossain vaiheessa useissa suhteissa käy niin, että mies laskee ettei hänen antamansa panos suhteeseen tuota riittävästi ja hän alentaa suhteeseen antamaansa panosta vastaamaan siitä saatavaa hyötyä.

Tässä kohtaa nainen, joka ei ymmärrä miehen logiikalle ominaista panos/tuotto-ajattelua, voi pettyä.

• wanhaämmä
        Harmaaritari kirjoitti:

Voisit sinä taajaa naiskokemusta omaavan miehenä yrittää selvittää palstan naisille miksi niiden miehet toimii niin kuin toimivat, roikkuvat puhelimissa, heittävät tyhmiä läppiä. juopottelevat, eivät ole kulevinaan jne. Sinäkin varmaan olet naisten kanssa noita em. harjoittanut niin voisit avata naisille miksi sitä tapahtuu.

"roikkuvat puhelimissa, heittävät tyhmiä läppiä. juopottelevat, eivät ole kulevinaan jne. "

Toihan olen minä.

• tack.och.adjö
        Iku-Turso kirjoitti:

En tiedä haluavatko palstanaiset kuulla totuutta? Jos kiinnostaa, niin voinhan tietenkin kertoa siitä miten minä itse koen asian...

Rakastuneena mies panostaa naiseen ja on valmis miellyttämään tätä, se on ihan itsestäänselvää. Ajan oloon suhde alkaa maistumaan suolattomalta kauravelliltä, ja silloin suhteeseen panostamisen määrän ratkaisee se, kuinka paljon mies kokee saavansa suhteelta.

Jossain vaiheessa useissa suhteissa käy niin, että mies laskee ettei hänen antamansa panos suhteeseen tuota riittävästi ja hän alentaa suhteeseen antamaansa panosta vastaamaan siitä saatavaa hyötyä.

Tässä kohtaa nainen, joka ei ymmärrä miehen logiikalle ominaista panos/tuotto-ajattelua, voi pettyä.

Se menee juuri näin. Vielä pahemmaksi muuttuu jos mies hoksaa että hänen selkänsä takana on porukalla pohdittu syitä mistä johtuu moinen käytös.
        Naiset ajatelkaa omalle kohdallenne, mitä mieltä olisitte jos huomaisitte että teidän parisuhdeasioista on juoruttu selkänne takana. Ainakin pönttiksen tuore mies voisi sanoa että se on nyt kiitos ja näkemiin.

• wanhaämmä
        wanhaämmä kirjoitti:

"roikkuvat puhelimissa, heittävät tyhmiä läppiä. juopottelevat, eivät ole kulevinaan jne. "

Toihan olen minä.

Lisätään vielä että käyttäytyy huonosti, piereskelee autossa, röyhtäilee ja kaivaa nenää ruokapöydässä. Jättää vaatteet pitkin lattioita, sotkee, räkättää tyhmille jutuille eikä kiinnostu auton hinkaamisista.. Minä.

• wanhaämmä
        wanhaämmä kirjoitti:

Lisätään vielä että käyttäytyy huonosti, piereskelee autossa, röyhtäilee ja kaivaa nenää ruokapöydässä. Jättää vaatteet pitkin lattioita, sotkee, räkättää tyhmille jutuille eikä kiinnostu auton hinkaamisista.. Minä.

Katos löytyi sieltä jotain naisellistakin, toi auton laittamisen väheksyminen. Mä en myöskään kuuntele nalkuttamista. Yhtään. Heippa.

• wanhapullo
        wanhaämmä kirjoitti:

Toihan olen minä.

Ootko kovakin juopottelemaan? Pullo päivässä joskus kaks.

• wanhaämmä
        wanhapullo kirjoitti:

Ootko kovakin juopottelemaan? Pullo päivässä joskus kaks.

En. Mutta tiedäthän, se yksi ja ainoa vkl millä olisi muka jotain väliä ja mulla on just silloin ryyppäjäiset harrastusporukan kanssa 😁

• Iku-Turso kirjoitti:

Hyvin vastattu. Suunnilleen noin se varmaan useimmissa parisuhteissa on. kun nainenkaan ei enää hirveästi panosta alkaa into loppumaan mieheltäkin. Ja juurikin tuo alkuvaiheessa panostus, sitähän mieheltä luonnostaan odotetaan ja on oikeastaan pakollistakin jos aikoo naisen saada.

Entäs nainen sitten? naisen tarvitsee vain olla möllöttää kun mies kantaa kukkia ja suklaata. Sitten kun ollaan parisuhteessa nainen saattaa jopa hieman parantaa juoksuaan, alkaa ehkä huomioimaan valittuaan. Miehen juoksu taas hyytyy, se joutui siinä alussa käymään niin kovilla kierroksilla ettei sitä kukaan jaksa loputtomiin, pakko höllätä välillä.

Siinä tulee varmaan se ero. Nainen odottaa miehen jatkuvasti olevan vähintäänkin sama mies kuin suhteen alussa ja parempikin, onhan nainenkin alkanut nyt omistautumaan vain tälle yhdelle miehelle. se menee vaan niin että mies ei yksinkertaisesti jaksa loputtomiin kiihdyttää, pakko köllähtää sohvalle välillä ja se närästää naista, ei ymmärrä että mies on väsynyt ja haluaa vuorostaan vain olla möllöttää.

• wanhaämmä kirjoitti:

Katos löytyi sieltä jotain naisellistakin, toi auton laittamisen väheksyminen. Mä en myöskään kuuntele nalkuttamista. Yhtään. Heippa.

Mikisköhän muuten on niin että kun sinä toimit noin se on vahvan, itsenäisen naisen merkki mutta kun mies toimii noin se on loputtoman paheksunnan aihe.

• tack.och.adjö kirjoitti:

Se menee juuri näin. Vielä pahemmaksi muuttuu jos mies hoksaa että hänen selkänsä takana on porukalla pohdittu syitä mistä johtuu moinen käytös.
        Naiset ajatelkaa omalle kohdallenne, mitä mieltä olisitte jos huomaisitte että teidän parisuhdeasioista on juoruttu selkänne takana. Ainakin pönttiksen tuore mies voisi sanoa että se on nyt kiitos ja näkemiin.

Uskon että Pönttiksen rakkauselämä kukoistaa tällä hetkellä. Pitäisi ainakin, mikäli hän otti tosissaan neuvoni ja antoi miehelleen kunnon kyydit pedissä kuten oli puhetta.

Mies on vähään tyytyväinen, kunnon pihvi ja p.skihoito tyydyttävät miehen kuin miehen. Perinteinen y.dyntäkin piristää toisinaan.

Hyvin vastattu. Suunnilleen noin se varmaan useimmissa parisuhteissa on. kun nainenkaan ei enää hirveästi panosta alkaa into loppumaan mieheltäkin. Ja juurikin tuo alkuvaiheessa panostus, sitähän mieheltä luonnostaan odotetaan ja on oikeastaan pakollistakin jos aikoo naisen saada.

Entäs nainen sitten? naisen tarvitsee vain olla möllöttää kun mies kantaa kukkia ja suklaata. Sitten kun ollaan parisuhteessa nainen saattaa jopa hieman parantaa juoksuaan, alkaa ehkä huomioimaan valittuaan. Miehen juoksu taas hyytyy, se joutui siinä alussa käymään niin kovilla kierroksilla ettei sitä kukaan jaksa loputtomiin, pakko höllätä välillä.

Siinä tulee varmaan se ero. Nainen odottaa miehen jatkuvasti olevan vähintäänkin sama mies kuin suhteen alussa ja parempikin, onhan nainenkin alkanut nyt omistautumaan vain tälle yhdelle miehelle. se menee vaan niin että mies ei yksinkertaisesti jaksa loputtomiin kiihdyttää, pakko köllähtää sohvalle välillä ja se närästää naista, ei ymmärrä että mies on väsynyt ja haluaa vuorostaan vain olla möllöttää.

Sanoisin että ongelma on erot miehen ja naisen ajatus- ja toimintalogiikassa.

Nainen haluaa testata miehen rakkauden määrää, ja silloin nainen alkaa toimimaan tietoisesti "ikävästi". Nainen ajattelee että miehen rakkaus olisi kuin ehtymätön lähde, josta pulppuaa raikasta juomavettä loputtamasti, mutta oikeastihan mies laskee vain panos/tuotto-suhdetta. On päivänselvää että yhteentörmäys on väistämätön ellei nainen opi pitämään miestä hyvänä.

• Iku-Turso kirjoitti:

Uskon että Pönttiksen rakkauselämä kukoistaa tällä hetkellä. Pitäisi ainakin, mikäli hän otti tosissaan neuvoni ja antoi miehelleen kunnon kyydit pedissä kuten oli puhetta.

Mies on vähään tyytyväinen, kunnon pihvi ja p.skihoito tyydyttävät miehen kuin miehen. Perinteinen y.dyntäkin piristää toisinaan.

Misspönnttiksen mies tuntuu olevan kiireinen businessmies jolta ei riitä riittävästi aikaa ja huomiota naiselle, veikkaisin että se on juurikin misspönttiksen kaltaisen naisen kanssa pieni ongelma. Vähempään tyytyväinen nainen saattaisi hyväksyäkin tilanteen mutta en usko misspönttiksen siihen tyytyvän pitkässä juoksussa.

• Iku-Turso kirjoitti:

Sanoisin että ongelma on erot miehen ja naisen ajatus- ja toimintalogiikassa.

Nainen haluaa testata miehen rakkauden määrää, ja silloin nainen alkaa toimimaan tietoisesti "ikävästi". Nainen ajattelee että miehen rakkaus olisi kuin ehtymätön lähde, josta pulppuaa raikasta juomavettä loputtamasti, mutta oikeastihan mies laskee vain panos/tuotto-suhdetta. On päivänselvää että yhteentörmäys on väistämätön ellei nainen opi pitämään miestä hyvänä.

Edelleenkin täytyy sanoa että noin se varmaan menee.

• wanhaämmä
        Harmaaritari kirjoitti:

Mikisköhän muuten on niin että kun sinä toimit noin se on vahvan, itsenäisen naisen merkki mutta kun mies toimii noin se on loputtoman paheksunnan aihe.

Ennemminkin toisin päin. Sinäkin täällä ihailet vain jotain keikistelevää pakkelinaama Mailista ja 50-luvun filmitähtiä, joiden et usko käyvän edes kakalla.

🐔💨

Misspönnttiksen mies tuntuu olevan kiireinen businessmies jolta ei riitä riittävästi aikaa ja huomiota naiselle, veikkaisin että se on juurikin misspönttiksen kaltaisen naisen kanssa pieni ongelma. Vähempään tyytyväinen nainen saattaisi hyväksyäkin tilanteen mutta en usko misspönttiksen siihen tyytyvän pitkässä juoksussa.

Niin. Pönttiksen tulisi ymmärtää, että miehellä on omakin elämä elettävänään, ei hän voi taipua jokaiseen asentoon mikä Pönttiksellä tulee kulloinkin mieleen.

Mies kyllä antaa tiedostomattaankin parisuhteeseen sen panoksen joka vastaa suhteelta saatavaa hyötyä.

• wanhaämmä kirjoitti:

Ennemminkin toisin päin. Sinäkin täällä ihailet vain jotain keikistelevää pakkelinaama Mailista ja 50-luvun filmitähtiä, joiden et usko käyvän edes kakalla.

🐔💨

Niin, jos kuet nuo pertin vastaukset ymmärrät miksi naisen tulisi olla esim. mailisin kaltainen eikä sortua miesmäisyyksiin.

• wanhaämmä
        Harmaaritari kirjoitti:

Niin, jos kuet nuo pertin vastaukset ymmärrät miksi naisen tulisi olla esim. mailisin kaltainen eikä sortua miesmäisyyksiin.

🎅💪

Neitejä te ootte...

• heikoilla.jäillä
        Iku-Turso kirjoitti:

Niin. Pönttiksen tulisi ymmärtää, että miehellä on omakin elämä elettävänään, ei hän voi taipua jokaiseen asentoon mikä Pönttiksellä tulee kulloinkin mieleen.

Mies kyllä antaa tiedostomattaankin parisuhteeseen sen panoksen joka vastaa suhteelta saatavaa hyötyä.

"Mies kyllä antaa tiedostomattaankin parisuhteeseen sen panoksen joka vastaa suhteelta saatavaa hyötyä. "

Juuri näin. Muistelisin pönttiksen kirjoittaneen että kun oli jotain juttua miehelle sanomassa, oli miehen puhelin soinut, vastannut siihen ja puhelun loputtua ei ollut enää mitään mielenkiintoa kuunnella loppuun pönttiksen juttua, se unohtui ja mies oli vaihtanut puheenaihetta. Siinä se miehen panos.

Tälläiseen perustuen en usko että mies kärsii nähdä yhtäkään juorujuttua itsestään netin keskustelupalstoilla..

Itse en voisi koskaan olla noin välinpitämätön jos toinen jotain asiaa haluaa sanoa ja se keskeytyy vaikka puhelun takia. Heti puhelun jälkeen ensimmäinen juttu olisi se että jatka vain..

• heikoilla.jäillä kirjoitti:

"Mies kyllä antaa tiedostomattaankin parisuhteeseen sen panoksen joka vastaa suhteelta saatavaa hyötyä. "

Juuri näin. Muistelisin pönttiksen kirjoittaneen että kun oli jotain juttua miehelle sanomassa, oli miehen puhelin soinut, vastannut siihen ja puhelun loputtua ei ollut enää mitään mielenkiintoa kuunnella loppuun pönttiksen juttua, se unohtui ja mies oli vaihtanut puheenaihetta. Siinä se miehen panos.

Tälläiseen perustuen en usko että mies kärsii nähdä yhtäkään juorujuttua itsestään netin keskustelupalstoilla..

Itse en voisi koskaan olla noin välinpitämätön jos toinen jotain asiaa haluaa sanoa ja se keskeytyy vaikka puhelun takia. Heti puhelun jälkeen ensimmäinen juttu olisi se että jatka vain..

Kyllähän me kaikki olemme nähneet Pönttiksen maanisen "keskusteluvaihteen", sen ollessa kiivaimmillaan tekstiä tulee 800 merkin minuuttivauhtia.

Ei kenenkään kasetti kestä kuunnella tuota livessä.

• piikitön.siili
        Iku-Turso kirjoitti:

Kyllähän me kaikki olemme nähneet Pönttiksen maanisen "keskusteluvaihteen", sen ollessa kiivaimmillaan tekstiä tulee 800 merkin minuuttivauhtia.

Ei kenenkään kasetti kestä kuunnella tuota livessä.

Pönttis on moneen kertaan maininnut ettei ole samanlainen livenä kuin täällä.

• piikitön.siili kirjoitti:

Pönttis on moneen kertaan maininnut ettei ole samanlainen livenä kuin täällä.

Voi oikeasti olla paljon pahempikin.

• käyhkökauko

Hyvät naiset saa huonot miehet:(

• Kaisanoasaa

Ongelmia tulee kun seurustelee jännämiesten kanssa. Palstan naisilla on kokemusta jännämiehistä varmaan aika paljon ja sen takia se itsetuntokin on palstan naisilla todella alhaalla koska jännämies lytännyt naiset täysin maan rakoon. Eivät enää luota miehiin eivätkä varmaan koskaan enää ota mitään miestä ei edes kiltti kunnollinen mies saa mahdollisuutta tutustua palstan naiseen.

• vvyy

Väärä oletus. Lähes kaikki palstanaiset ovat parisuhteessa parhaillaan. Ei tule mieleen muita sinkkunaisia, kuin ”palstalutka”.

Palstamiesten elämä sitä ankeaa näyttäis olevan, ei palstanaisten.

• Ei ole parisuhdekriisejä ne oli jo montavuotta sitten. Kriiseilijät saakoon selvittää ongelmansa tai sit elelee yksinää peräti yh kun ei selvitä. Sit ovat omassaan ongelmassaan.
      Kertoo kovin minulle marttyyri luonteesta kun ongelma tehdään kuvitteellisesta mielikuvasta, mitä odotti mutta ei saanut kun ei avannut suutaan.

• katkerakurppa

vali vali vali vali

• katkerakurppa kirjoitti:

vali vali vali vali

”Katkerakurppa ”
        Toivon että otat sen kissan pöydälle kun lukee täällä kriisejä ne oli enemmänkin vain itsensä aiheuttamia vielä.

• wanhaämmä
        valtakunta kirjoitti:

Suosin tutustumaan vaihdevuosiin
        https://www.terveyskirjasto.fi/kotisivut/tk.koti?p_artikkeli=dlk01156
        Voisi mieskin pelastua kidutukselta kun muistat että syy voi löytyä ihan luonnollisesta asiasta ja säälit sitä.

Oon aika varma, että toi on ennemminkin katkera palstaätmi. Sille vois suositella testosteroni-hoitoa...

• katkerakurppa kirjoitti:

vali vali vali vali

Minulla on vielä aikaa tuohon mutta on hyvä tietää että osaa säästellä mies parkaa kun aika tulee.

• ketä.vihaat
        valtakunta kirjoitti:

”Katkerakurppa ”
        Toivon että otat sen kissan pöydälle kun lukee täällä kriisejä ne oli enemmänkin vain itsensä aiheuttamia vielä.

keneksi oletat?

• taustalla.kauan
        ketä.vihaat kirjoitti:

keneksi oletat?

ketä.vihaat = päläpälää
        keneksi oletat = päläpäläksi

• wanhaämmä kirjoitti:

Oon aika varma, että toi on ennemminkin katkera palstaätmi. Sille vois suositella testosteroni-hoitoa...

Epäilen kyllä. minusta on hyvä varoittaa tuota katkeraa. Äitini kertoi just minulle vaihdevuosista joillakin naisilla kun joku mies jutteli emännästään sille kun tahtoo viereen kun hetken päästä vihaisena että häipyy siitä.
        Hengitys äänikin on liikaa yms.

• harmaa.ruletti

Ketkä eroavat?
      Ketkä löytävät uuden täältä?
      Ketkä kuolevat miehensä toimesta?

• ihhlbffffff

Pönttis
        Pönttis
        ?

• Tämä-selvä

Veikkaan että palstan nainen suhteessa ollut se joka tekee kotityöt ja lähes kaiken muunkin miellyttääkseen miestään ja odottaneet että mies joskus antaa kehuja kauneudesta ja kiitosta hyvästä palvelusta. Mies on sitten vaan pelaillut pleikkaria, juonut kaljaa ja tullut valmiiseen pöytään joulunakin.

• Omana arvionani sanoisin, että eniten parisuhteisiinsa tuntuvat olevat pettyneitä palstailuun addiktoituneimmat palstanaiset.

Olisiko peiliinkatsomisen paikka?

• suoli24g
        Iku-Turso kirjoitti:

Omana arvionani sanoisin, että eniten parisuhteisiinsa tuntuvat olevat pettyneitä palstailuun addiktoituneimmat palstanaiset.

Olisiko peiliinkatsomisen paikka?

Macy?

• suoli24g kirjoitti:

Macy?

Tässä iltana muutamana sekä Mazy että Pönttis avautuivat parisuhdeongelmistaan, ja Trollikalllakin on kriisiä kriisin perään.

Käsi sydämellä; kuka meistä jaksaisi katsoa pitkään nettiin jämähtänyttä "elämän sulostuttajaa"?

• anna.arvaus
        Iku-Turso kirjoitti:

Tässä iltana muutamana sekä Mazy että Pönttis avautuivat parisuhdeongelmistaan, ja Trollikalllakin on kriisiä kriisin perään.

Käsi sydämellä; kuka meistä jaksaisi katsoa pitkään nettiin jämähtänyttä "elämän sulostuttajaa"?

Työnarkomaanit
        Alkoholistit
        Peliaddiktit

Sulostuttajat unohtaneet

• uus.trollikka
        Iku-Turso kirjoitti:

Jeps, mutt mä tässä katselenkin vakituista, sitä aviomiesehdokasta. Enkä ihan huonoon avioliittoon ajaudu; mieluummin lähden omille teilleni tai panen ns. miehen maantielle!
        En kyllä menis sanomaan ett mulla on ollut noita suhteita erityisen paljon; täytän pian 31vuotta ja vasta viides mies "koeajossa"; erimielisyyksitäni mä kyllä miehelle kerron ja muistakin tunteistani.

Eli ei ihan puskista tule; kiitos ja nyt riitti!
        Ihan pienestä en käsittääkseni ole kitissyt... jos minusta tuntuu pahalle jokin asia, kerron sen suoraan enkä haudoskele sitä ainoastaan omassa päässäni. Miehen oma-asia reakoida siihen, jos tuntee tarvetta.

Jokaiselle miehistäni olen kertonut ett hyväksyn ainoastaan parisuhteen ja parisuhteeseen kuuluu vain kaksi ihmistä, ei mahdu kolmatta pyörää suhteeseen, jossa mä olen mukana!
        The end;se on silloin ilman selityksiä tai katumuksia, anteeksi pyyntöjä tai lahjonnan yrityksiä!

Asiasta toiseen, mä en ole aviomiestä palstalta edes hakenut... ihan irl:stä mun miehet. Täällä kun sullakin on noita nikkejä useampia ja erilaisia tarinoita; iskuyrityksiä jne. revi siitä!

• m.wurst

Jos mulla olis parisuhdekriisi, niin miks mää sitä täälä levittelisin ventovieraiden räävittäväks?

• ätmikkä

Naisellisuuttasi

• m.wurst
        ätmikkä kirjoitti:

Naisellisuuttasi

jaa, no sit mulla on jääny sekin "naisena olemisen taidon" kurssi käymättä,

• Kaisanoasaa

Palstan naiset ei ole saaneet koskaan aitoa rakkautta. Tuskin miehet ovat panostaneet suhteeseen kovin paljon eikä ne miehet ole pitäneet naisestaan huolta puhumattakaan että olisivat saaneet tukea vaikeina aikoina.

• uus.trollikka

Ehkä, mutt on muunlaistakin aitoa rakkautta olemassa! Ihan käytännön esimerkkinä aidosta rakkaudesta on; joidenkin vanhempien rakaus lapseensa/lapsiinsa, se jos mikä on venyvääää ja antaa paljon anteeksi, tyhmyyksiä ja tulee ehkä joskus hyvin kalliiksikin. Valitettavasti.

Vanhemmilla voi olla täysin epäreallistisiakin unelmia lapsensa suhteen joskus; "Kaikki muuttuu vielä ajan kanssa, kun lapsi aikuistuu"... siis "lapsen" ollessa 30-60 vuotias, asiat kuten ennenkin. Lapsi syntyi pienenä ja vuosien saatossa kasvoi täysi-ikäiseksi, mutt vanhemmilleen hän on aina ikuinen lapsi ja "murheenkryyni"!

• mälsä.ketju

Pahanilman lintuja, korppikotkia, haaskalintuja, yksi kurppa.

• Onpas täällä asiaa mietitty

(naurua)

• Ja justiinsa ehdin vasta eilen ennen poistumistani kehasta, että ilmapiiri on pääosin kiva nyt täällä. NIIN...johan alkaa paska lentää selän ko kääntää..monessa kettingissä ihan sitä itteensä.

Joku näkee mörkyleitä pitkin pöheikköjä, joku ilkkuu toisen nimissä, yhet miettii kauheita parisuhde onhelmia ihan kun olis maalimanlopusta kyse, yks räkättää omien muka npäärien jagoniensa osumista, bläääh...

Piru mimmosta porukkaa.😣

Mä lähen töihin, jos siellä olis vähemmän kiusanhenkisiä riiviöitä.

• Vattu näppärien ja jargonien..mitä välii ei muutkaan kirjottaa osaa.😇

• Njääh! Huomaathan harmiksen pikkunäpäytyksen. 😂
        Se on meijän Harmis mikä on Harmis vaikka voissa paistais. 😊

Ilmeisesti keskustelutuokio tuotti jotain positiivista? 😊

Mä tässä kitkuttelen aamukahvin kanssa. Ulkovaatteet naulakossa tuntuvat raskailta jo nyt.... nyt on tahtojen sotaa. Mutta kohta hyppään niihin väkisin ja hurautan kelkan kimppuun. Sit se on taas menoa ja lapiohommia. 😆

• iwiki

Jargon (ransk. jargon; mongerrus, siansaksa) on jonkin ryhmän tai yhteisön ammatti- tai erikoiskieli. Jargonia tavataan esimerkiksi monien harrastusten tai ammattien harjoittajien, kuten lääkäreiden, puheessa. Jargon voi tarkoittaa myös sekavaa tai jokeltavaa puhetta, josta on vaikeaa saada selvää.

• iwiki kirjoitti:

Jargon (ransk. jargon; mongerrus, siansaksa) on jonkin ryhmän tai yhteisön ammatti- tai erikoiskieli. Jargonia tavataan esimerkiksi monien harrastusten tai ammattien harjoittajien, kuten lääkäreiden, puheessa. Jargon voi tarkoittaa myös sekavaa tai jokeltavaa puhetta, josta on vaikeaa saada selvää.

Juu, kaikkien mongerruksesta aka jargonista ei saa selvää..menee lauserakenteet, pisteet, pilkut ja vielä kirjaimetkin päin pehvaa...

🤘🤣

• Mitä olen lueskellut, niin ei hirmuisista jutuista ole kyse. Normi settiä suhteissa.

Sinäänsä ois kyllä kiva, että siipoillakin ois yhtälailla kiinnostusta setviä suhteeseen liittyviä asioita itsekin. 🤔
      No näillä naisilla on tämä väylä ja tehokkaasti osaavat käyttää sitä. 😊👍

Mä painun kelkkailemaan. Raato on niiiiin kipeä, mutta sillä lähtee millä on tullutkin! 😬💪

• Mulla ei ole parisuhdekriisiä, kun ei ole koko parisuhdettakaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4406
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2499
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1637
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      26
      1344
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1197
    6. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      113
      938
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      932
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      75
      904
    10. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      18
      861
    Aihe