Onko tämä aivan humpuukia ?
Muilla kuntosaleilla kk hinnat ovat alk 30€ --> Hypoxilla 790€ Ja vielä rajattu käyntimäärä !
Tuloksia kun katsoo ketkä sinne erehtyneet mennä, laihtumista 1,5kg. WHAT !
Lisäksi tila on varastotila kellarissa, kävin ovella muutaman kerran (aika usein oli suljettu), kurkkasin ja käännyin takaisin.
Mikä tämä on todellisuudessa ?
Hypoxi Rovaniemi
7
1122
Vastaukset
- Anonyymi
olen käynyt heidän tutustumiskerran. tila oli kellarissa !!!! kolkko, pari laitetta ja yli imelä työntekijä. ummehtunut haju ja tunkkainen ilma tilassa, olisiko jopa viemäri haju ?
kallis oli, sanoin että mietin, ja tiesin etten mene enkä varaa kuukautta eteenpäin.
ei jäänyt hyvä maku- Anonyymi
Ainakin Hypoxi Rovaniemi on tosi ankea paikka. Anteeksi vaan, mutta kellari tilan ilma erittäin huono. Siellä haisee usein itse P***a
- Anonyymi
Kilohinnalla on hintaa :)
Onneksi on vaihtoehtoja, PALJON edullisempia ! - Anonyymi
Kävin kerran, eikä se kuntosalilta näyttänyt vaan niitä laitteita, joihin ahdat itsesi ja laite tekee suurimman työn. Olisin ehkä ostanutkin paketin mutta tämä rouva oli niin ylimielinen ja kopea, että katsoin parhaaksi jättää. Kai mulla oli liikaa poiskulutettavaa ja tiesi, ettei niitä istumalla poisteta.
- Anonyymi
Siis niin todella höpö höpö- juttu! Kait nyt ihmisillä järki päässä, hintojenkin suhteen! Tyhmyyttähän tuo jo.
- Anonyymi
790€/kk ? ja paino putoaa 3,5kg ?
Jo on Eukoilla kalliit kilot :) ;)
Sallikaa mun nauraa ... Ei se tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa !!!!
Ei jatkoon - Anonyymi
On humpuukia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315296- 363681
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833253- 112485
- 292092
- 121977
- 1631856
- 1051342
- 141288
- 1371144