Pitääkö paikkansa. Huhu kertoo että Kittilä sekamelskasta tehdään TV sarja
TV- sarja tekeillä
9
103
Vastaukset
- olisiko_totta
Sellaista olen kuullut tuleehan siitä todellinen kuntaelämää käsittelevä juttu joita harvoin on.
Ei tietoa tehdäänkö siitä TV sarja vaiko ihan elokuvakin. Jutut ovatkin olleet hyvin Helsinkikeskeisiä jo on aikakin saada lappilaista draamaa.
Mielenkiintoista pääseekö oikeat asianomaiset näyttelemään ,vaiko ihan ammattilaiset.
Toivottavasti tämä ei ole aprillijuttu koska sekin päivä on lähellä. - Paasilinnan_lukija
Siitähän on tehty elokuva jo ennakkoon. Ettäkö muista, "Onnellinen mies".
(-: - Narsismikuriin
Kyllä vaan olisi herkullinen aihe... tehtiinhän Aarniostakin.
- humori
Tästä Kittilä sopasta on todella aineita ja eineitä tehdä hyvä filmi. Mitään ei puutu ja riittää vaikka sarjan tekemiseen. Joku huumoria ja ihmisen heikkouksia sekä vahvuuksia ymmärtävä tuottaja saisi tästä erittäin makean sarjan. Lapissa on muitakin tällaisia juttuja ja henkilöitä jotka todella ovat ainesta filmien tekemiseen. Mitkään pelkät dokumentit eivät ole kiinnostavia.
- IsoA55
Hyvää Kittilässä on se että jo nyt tapahtuneista pöljyyksistä saisi loistavan sutkitarinan. Tarina jatkuisi pitkään koska pöljyyksiä paljastuu lisää vähintäänkin kuukausittain jos ei ihan viikoittain. Joista osin osa pöljyyksistä alkaa olla jo iljettäviäkin mutta naurettaviakin riittää loputtomiin.
On Teillä siellä sakki luottoja ja luottojen kavereita. Huh hei. - Väänänen_asialle
Empä tiedä kuinka pitkällä TV sarjan tai elokuvan teko on. Jos vielä mahdollista kannattaisi varmaan ottaa yhteyttä Kari Väänäseen joka teki suositun Taivaan-tulet sarjan Kemijärven ympäristöön.
Väänänen on itse lähtöisin Lapista ja tietää lappilaisten metkut parhaiten. Tulisipa hyvä sarja millä Kittilä saisi näkyvyyttä jopa positiivisesti. Kemijärvellehän oli Taivaan tulet hyvin positiivinen vaikutus.- humori
Olen samaa mieltä, että Kari Väänäsellä on herkkyys tuntea, tietää ja oivaltaa ihmisten käyttäytyminen ja peli omaan pussiin. Kittilällä nyt sadan tuhannen taalan mahdollisuus tulla tosi kuuluisaksi. Ellei kaikki jo Suomessa tiedä Kittilää niin sitten tietäisi.
Näillä tämän palstan häiriköillä olisi tärkeä rooli. Kukaan ei ole muistanut ottaa lääkettä ajallaan.
- miepä-tiiän
Eipä sitten muu auta "tampukka" , kuin menet lääkekaapillesi ja pillerit suuhun. Kyllä se sitten taas päivä paistaa sullekkin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288328- 2342798
- 262641
Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo42378- 1782090
- 1211941
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61765Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 811275
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621218