TV- sarja tekeillä

Jasuhampam

Pitääkö paikkansa. Huhu kertoo että Kittilä sekamelskasta tehdään TV sarja

9

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisiko_totta

Sellaista olen kuullut tuleehan siitä todellinen kuntaelämää käsittelevä juttu joita harvoin on.

Ei tietoa tehdäänkö siitä TV sarja vaiko ihan elokuvakin. Jutut ovatkin olleet hyvin Helsinkikeskeisiä jo on aikakin saada lappilaista draamaa.

Mielenkiintoista pääseekö oikeat asianomaiset näyttelemään ,vaiko ihan ammattilaiset.

Toivottavasti tämä ei ole aprillijuttu koska sekin päivä on lähellä.

• Paasilinnan_lukija

Siitähän on tehty elokuva jo ennakkoon. Ettäkö muista, "Onnellinen mies".
      (-:

• Narsismikuriin

Kyllä vaan olisi herkullinen aihe... tehtiinhän Aarniostakin.

• humori

Tästä Kittilä sopasta on todella aineita ja eineitä tehdä hyvä filmi. Mitään ei puutu ja riittää vaikka sarjan tekemiseen. Joku huumoria ja ihmisen heikkouksia sekä vahvuuksia ymmärtävä tuottaja saisi tästä erittäin makean sarjan. Lapissa on muitakin tällaisia juttuja ja henkilöitä jotka todella ovat ainesta filmien tekemiseen. Mitkään pelkät dokumentit eivät ole kiinnostavia.

• IsoA55

Hyvää Kittilässä on se että jo nyt tapahtuneista pöljyyksistä saisi loistavan sutkitarinan. Tarina jatkuisi pitkään koska pöljyyksiä paljastuu lisää vähintäänkin kuukausittain jos ei ihan viikoittain. Joista osin osa pöljyyksistä alkaa olla jo iljettäviäkin mutta naurettaviakin riittää loputtomiin.

On Teillä siellä sakki luottoja ja luottojen kavereita. Huh hei.

• Väänänen_asialle

Empä tiedä kuinka pitkällä TV sarjan tai elokuvan teko on. Jos vielä mahdollista kannattaisi varmaan ottaa yhteyttä Kari Väänäseen joka teki suositun Taivaan-tulet sarjan Kemijärven ympäristöön.
      Väänänen on itse lähtöisin Lapista ja tietää lappilaisten metkut parhaiten. Tulisipa hyvä sarja millä Kittilä saisi näkyvyyttä jopa positiivisesti. Kemijärvellehän oli Taivaan tulet hyvin positiivinen vaikutus.

• humori

Olen samaa mieltä, että Kari Väänäsellä on herkkyys tuntea, tietää ja oivaltaa ihmisten käyttäytyminen ja peli omaan pussiin. Kittilällä nyt sadan tuhannen taalan mahdollisuus tulla tosi kuuluisaksi. Ellei kaikki jo Suomessa tiedä Kittilää niin sitten tietäisi.

• Näillä tämän palstan häiriköillä olisi tärkeä rooli. Kukaan ei ole muistanut ottaa lääkettä ajallaan.

• miepä-tiiän

Eipä sitten muu auta "tampukka" , kuin menet lääkekaapillesi ja pillerit suuhun. Kyllä se sitten taas päivä paistaa sullekkin...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8546
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3672
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1184
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      816
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      39
      745
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe