Mitä mieltä miehet olette 3-kymppisestä naisesta joka ei ole koskaan seurustellut?
Nainen ei koskaan ole seurustellut
13
<50
Vastaukset
Joku vika siinä on oltava.
- Hiki-Turso
Ei kait sentään pymppypertti-luokan jättivikoja?
- hhssdfsg
menee huoriin
- SeOnSelvää
Hän on harrastanut paljon yhden yön juttuja.
- lplpl
Ei, ei ole.
- Ätmelsson
lplpl kirjoitti:
Ei, ei ole.
Sitten on vailla komeaa, rikasta/koulutettua miestä. Ylimielinen ehkä. Voi jotain estoja myös olla tai vamma jota häpeää
- Kaisanoasaa
Nirso ruma nainen joka vaatii komeaa top 10 miestä.
- vau.vaimo.ainesta
jos nätti ja mukava ja kunnon nainen niin unelma vaimo ja nainen on niin löytäisinkin tuollaisen vaimokseni
Mitä mieltä sinä olet nelikymppisestä miehestä joka ei ole koskaan vakavissaan seurustellut?
Siis mulle toi on se ja sama...Ihan mielenkiinnolla tutustuisin, et voisko olla jonninmoinen ihme olemassa, että löytyis joku nainen, joka olis tasoltaan edes lähellä omaani, eikä siitäkään huolimatta ole koskaan ehtinyt seurustelemaan.
Jos näppärä hoikka nainen olis, niin veisin leffaan joku vkloppu ja pidemmille illan ja yön yli treffeille..
ja siis vaikkei tulis mitään vakavempaa, niin voisihan sitä sellaisen vaikka kaverikseen ottaa.. Riippuen olisiko yhteisiä mielenkiinnon kohteita.- ea5de6
Kyllä minä olettaisin, että on joko helvetinmoinen uraputki, aseksuaali tai molemmat.
Aseksuaali itse ja ei seurustelu kyllä oikeen nappaa. Hirvee vaiva ja pieni palkkio näin omasta näkökulmasta. - Tämä-selvä
Aloittajalle ei kelpaa ätmi joka ei ole koskaan seurustellut.
- korkkaajaomistaja
Vaikuttaa oikein hyvältä jos on a) hyvännäköinen b) neitsyt.
Eipä siinä mitään vikaa. Voi olla monta syytäkin, miksi ei ole seurustellut. Ei kaikilla se seurustelu ole välttämättä sellainen luonnollinen tarve. Arkuus tai ujous saattaa olla tekijänä. Ei ole oikeanlaista ihmistä tullut vastaan. Tottunut olemaan ilman kumppania. Tykkää olla itsekseen. Onhan niitä syitä vaikka kuinka paljon. Immeinen voi olla muuten ihan hyvä tyyppi vaikka ei olisi seurustellutkaan. Meitä on niin moneen junaan loppujen lopuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934