Nainen ei koskaan ole seurustellut

lplpl

Mitä mieltä miehet olette 3-kymppisestä naisesta joka ei ole koskaan seurustellut?

13

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku vika siinä on oltava.

• Hiki-Turso

Ei kait sentään pymppypertti-luokan jättivikoja?

• hhssdfsg

menee huoriin

• SeOnSelvää

Hän on harrastanut paljon yhden yön juttuja.

• lplpl

Ei, ei ole.

• Ätmelsson
        lplpl kirjoitti:

Ei, ei ole.

Sitten on vailla komeaa, rikasta/koulutettua miestä. Ylimielinen ehkä. Voi jotain estoja myös olla tai vamma jota häpeää

• Kaisanoasaa

Nirso ruma nainen joka vaatii komeaa top 10 miestä.

• vau.vaimo.ainesta

jos nätti ja mukava ja kunnon nainen niin unelma vaimo ja nainen on niin löytäisinkin tuollaisen vaimokseni

• Mitä mieltä sinä olet nelikymppisestä miehestä joka ei ole koskaan vakavissaan seurustellut?
      Siis mulle toi on se ja sama...Ihan mielenkiinnolla tutustuisin, et voisko olla jonninmoinen ihme olemassa, että löytyis joku nainen, joka olis tasoltaan edes lähellä omaani, eikä siitäkään huolimatta ole koskaan ehtinyt seurustelemaan.
      Jos näppärä hoikka nainen olis, niin veisin leffaan joku vkloppu ja pidemmille illan ja yön yli treffeille..
      ja siis vaikkei tulis mitään vakavempaa, niin voisihan sitä sellaisen vaikka kaverikseen ottaa.. Riippuen olisiko yhteisiä mielenkiinnon kohteita.

• ea5de6

Kyllä minä olettaisin, että on joko helvetinmoinen uraputki, aseksuaali tai molemmat.

Aseksuaali itse ja ei seurustelu kyllä oikeen nappaa. Hirvee vaiva ja pieni palkkio näin omasta näkökulmasta.

• Tämä-selvä

Aloittajalle ei kelpaa ätmi joka ei ole koskaan seurustellut.

• korkkaajaomistaja

Vaikuttaa oikein hyvältä jos on a) hyvännäköinen b) neitsyt.

• Eipä siinä mitään vikaa. Voi olla monta syytäkin, miksi ei ole seurustellut. Ei kaikilla se seurustelu ole välttämättä sellainen luonnollinen tarve. Arkuus tai ujous saattaa olla tekijänä. Ei ole oikeanlaista ihmistä tullut vastaan. Tottunut olemaan ilman kumppania. Tykkää olla itsekseen. Onhan niitä syitä vaikka kuinka paljon. Immeinen voi olla muuten ihan hyvä tyyppi vaikka ei olisi seurustellutkaan. Meitä on niin moneen junaan loppujen lopuksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      242
      2631
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      80
      2014
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1898
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      83
      1357
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      67
      1315
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1238
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1108
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1090
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      943
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      934
    Aihe