Kuka Suomessa kohtelee kaltoin naisia?

Totuusennenkaikkea

Kun näitä Suomikaksnelosen sivustoja lukee, niin tuntuupi siltä, että vain muista maista tulleet tekevät väkivaltaa ja raiskauksia. Todellisuus on kuiten toinen. Ehkä kannataisi hieman miettiä, ennen kuin muita syyllistää. Se suurin rikollinen tulee omasta pesästä. Kotiraiskausten määrä Suomessa on vuosittain noin 1000 henkilä, 130 kuolee perheväkivaltaan jne jne.
Luehan lisää: https://yle.fi/uutiset/3-10695267?fbclid=IwAR3yKFkwD806OC99Z07wVTtNki4RkSYsnVQcpgFmj2tRb1yj9ZSgbf0j4Hg

8

226

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkeaennentotuus
    • onn

Oma ukko, ja on nimittäin suomalainen, ei voi muuta sanoa, Huomion kipiä paskapää ukko.

• pankaarautoihin

Suomalaiset ukot kuristaa ja tappaa ja raiskaa. Suomi on perheväkivallan "luvattu maa". Yök.

• pankaarautoihin

Tässä minä ja mielikuvitusolentoni "keskustelemme". Tulkaa toisetkin mukaan leikkiin!

• opetelkaaElämään
        pankaarautoihin kirjoitti:

Tässä minä ja mielikuvitusolentoni "keskustelemme". Tulkaa toisetkin mukaan leikkiin!

Maahanmuuttajien osuus kansasta on häviävän pieni mutta raiskaustilastoissa ulkomaalaiset loistaa, eteläsuomessa jo yli puolet raiskauksista on ulkomaalaisten tekemiä.

Suomalainen mies ottaa joskus viinaa reilustikkin joka muuttaa persoonaa. Tämä tulisi myös naisten tiedostaa ja alkaa vasta miestään haukkumaan kun he ovat selvinneet.
        Olen huomannut monen naisen alkavan vimmalla räksyttämään umpihumalassa olevalle miehelle näin he monesti pieksättävät itsensä, mikä on tietysti väärin.
        Riidat kyllä ehtii selvittämään kun kumpikin on normaali kunnossa.

• 2200j
        opetelkaaElämään kirjoitti:

Maahanmuuttajien osuus kansasta on häviävän pieni mutta raiskaustilastoissa ulkomaalaiset loistaa, eteläsuomessa jo yli puolet raiskauksista on ulkomaalaisten tekemiä.

Suomalainen mies ottaa joskus viinaa reilustikkin joka muuttaa persoonaa. Tämä tulisi myös naisten tiedostaa ja alkaa vasta miestään haukkumaan kun he ovat selvinneet.
        Olen huomannut monen naisen alkavan vimmalla räksyttämään umpihumalassa olevalle miehelle näin he monesti pieksättävät itsensä, mikä on tietysti väärin.
        Riidat kyllä ehtii selvittämään kun kumpikin on normaali kunnossa.

vaimon syy kun äijä on väkivaltainen? Mene terapiaan juoppohullu.

• luetunymmärtäminen
        2200j kirjoitti:

vaimon syy kun äijä on väkivaltainen? Mene terapiaan juoppohullu.

Eihän siinä niin lukenut ja mene terapiaan vaan ihan yksinäsi, sekopää.

• aqwszx

ja paskat jos luulotauti vaivaa ei muuta tarvi ja sitten vielä viinaa päälle ja niin sanotut paskanpuhujat,löytävät kyllä aihetta aina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1328
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      677
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      629
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      50
      578
    5. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      569
    6. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      38
      549
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      70
      531
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      528
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      176
      478
    Aihe