kaalisoppa dieetti?

kaalipää

Hei!

Olen täysin masentunut painostani ja olen kuullut hyvää palautetta kaalisoppa dieetistä.
Miten se niinkuin toimii? Paljonko yleensä laihtuu viikossa/kuukaudessa? Kaunko olet jaksanut syödä pelkkää kaalisoppaa?
Kiitos kaikille vastaajille!

13

5763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

      älä aloita sairaaladiettiä siis sitä kaalisoppa diettiä itse tein sitä viikon ja kyllästyin alkoi pursuaan kaalit jo korvistakin ulos.sen sijaan ym ei tuolla kaalisopalla laihdu ja jos laihdutkin niin ne kilot tulee tuplana takaisin voin kokemuksesta sanoa et lihoin takasin tuplana mitkä tuolla kaalisopalla lähti.laihduin 3 kiloa mut lihoin tuon tuplanasen jälkeen kun lopetin kaalisoppadietin jotenka ei kannata
      tämä on minun kokemukseni.

      • kb1

        Eipä tuota kannata mitään ihmedieettejä aloitella koskapa "normaaliin elämään" palauduttua kilot tupsahtavat taas takaisin.
        Perusohje:
        Normaalia ruokaa, ylimääräinen rasva pois, annoskoko pienemmäksi ja siitä se lähtee.
        Kiiruhda hitaasti ja tulokset säilyvät!


    • riku

      Kaalisoppadieetti toimii todella hyvin! Lisäksi itse olen syönyt näkkäriä, tummaa leipää, joita saa syödä kanssa tosi paljon. Leipien päälle olen laittanut juustoa, salaattia, tomaattia. Lisäksi olen herkutellut lähes kalorittomilla kaupan marjakeitoilla.

      Kaalisoppaan olen laittanut mauiksi vihannesliemikuution annosteluohjeiden mukaan, lisäksi soijarouhetta n. 1dl/kattila protskua antamaan. Kysehän ei kuitenkaan ole lihasten poistosta..

      Painoa on lähtenyt lähes kalorittomalla dietillä ja runsaalla(2h päivässä reipasta kävelyä) 1.5kg/vko!!

      Tehokas ja siten motivoiva dietti,varo liikaa laihtumista,aseta tavoitepaino!

      • sen jälkeen

        jatketaanko sitä pitkään ja miten syödään sen jälkeen että ei liho takaisin.
        kiitos tiedoista.


      • riku
        sen jälkeen kirjoitti:

        jatketaanko sitä pitkään ja miten syödään sen jälkeen että ei liho takaisin.
        kiitos tiedoista.

        Laihduttaminen on vielä helppoa, mutta hoikkana pysyminen onkin sitten se vaikea juttu. Vaatii elämänmuutosta. Eli jatkossakaan ei kandeis syödä mitään kaloripommeja. Homma kun on silleen et se herkku minkä syöt ni se menee suoraan varastoksi..Eli EI ENÄÄ MITÄÄN KALORIPOMMEJA KOSKAAN.
        Ei kermakakunpalasta, ei mäkkiä yms. ollenkaan!
        Syöminenkin addiktiona voi olla samankaltaista kuin esim. alkoholismi. Ylensyönti on vaan yleisempää ja siksi hyväksytympää.
        Selvitä itsellesi mitä haet ylensyönnistä,eli mitä tarvetta se tyydyttää. Tyydytä se tarve.Esim.Jos kärsit huonosta työpaikasta, niin lopeta se!
        Makunautintoja/nautintoja kandee etsiä sieltä mistä ne ei tunge suoraan vyötärölle, eli silmät auki ja muuta kivaa etsimään.

        Liikunnasta pitää tulla osa elämää, sen ei kuitenkaan tartte olla mitää ihmeellistä. Pääasia että kaloreita kuluu, viedäänhän koiriakin lenkille..


      • Kannattaa Herkutella
        riku kirjoitti:

        Laihduttaminen on vielä helppoa, mutta hoikkana pysyminen onkin sitten se vaikea juttu. Vaatii elämänmuutosta. Eli jatkossakaan ei kandeis syödä mitään kaloripommeja. Homma kun on silleen et se herkku minkä syöt ni se menee suoraan varastoksi..Eli EI ENÄÄ MITÄÄN KALORIPOMMEJA KOSKAAN.
        Ei kermakakunpalasta, ei mäkkiä yms. ollenkaan!
        Syöminenkin addiktiona voi olla samankaltaista kuin esim. alkoholismi. Ylensyönti on vaan yleisempää ja siksi hyväksytympää.
        Selvitä itsellesi mitä haet ylensyönnistä,eli mitä tarvetta se tyydyttää. Tyydytä se tarve.Esim.Jos kärsit huonosta työpaikasta, niin lopeta se!
        Makunautintoja/nautintoja kandee etsiä sieltä mistä ne ei tunge suoraan vyötärölle, eli silmät auki ja muuta kivaa etsimään.

        Liikunnasta pitää tulla osa elämää, sen ei kuitenkaan tartte olla mitää ihmeellistä. Pääasia että kaloreita kuluu, viedäänhän koiriakin lenkille..

        Niin se vaan on....pizzan himo lähtee pizzalla...Yx viikossa ei haittaa mitään.


    • kokeiltu on

      Tietenkin kannattaa kokeilla! Itse olen laihtunut muutaman kilon. Ja kyllä, jos palaat takaisin samoihin elintapoihisi niin kilot tulevat pikku hiljaa takaisin. Mutta hyvänä spurttina laihdutukseen toimii!

    • meikä

      aloitin maanantaina, eilen kävin vaa'alla ja painoa oli tippunut jo 4.5kg (eli vajaassa 3ssa vuorokaudessa)

    • Toimii kyllä

      Toimii kun jaksaa olla sinnnikäs. Ei saa lipsua yhtään. Kaikki alkoholi ehdottomasti kielletty. Miehet yleensä saa viikossa pudotetua painoa n. 5 kg. Naisten aineevaihdunta on hieman hidas. Dieettiä saa käyttää vain 2 viikkoa ja sitten kevyesti rasvattomanpaan ja vihannesvoittooseen ruokaan.

      Jos tällä laihduttaa, niin pitää olla valmis myös muuttamaan aikaisempaa ruokakäyttäytymistään, muuten kilot tulevat parissa viikossa takaisin. Venyneet rasvasolut ottavat ilolla vastaan vanhan totutun ruuan ja olet taas vanhoissa mitoissa.

    • liisa ihmemaassa

      hyvin toimii kaalisoppadieetti.soseuta keitto tehosekoittimella ja kuumenna mukissa,ei maistu pahalta kun juo sen kerralla,hyvä konsti ja kiloja lähtee,kun vaan noudattaa kevyttä linjaa sen jälkeen ei paino tule takaisin.

    • Lisa-Annelie

      Kyllä kilot lähtee jos jaksaa syödä kaalisoppaa. Itse söin varmaan puolivuotta (eikä kaali kyllästyttänyt!). Ja kyllä laihtui, en muista kuinka paljon läjhti mutta niin paljon että ihmiset ei enää tunteneet kadulla. Mulle vaikeeta oli pitää kilot kurissa ja pikkuhiljaa tuli kilot takaisin. Liikounnan puute suurin syy koska en koskaan ole ollut mahdoton syöppö vaan syönyt pääasiassa hedelmiä ja vihanneksia, vähän kanaa ja kalaa. Ajattelin ottaa uuden kuurin tässä piakkoin.

    • ekapäivää

      Ei pidä muuten soseuttaa!

      Olen ekapäivää ja illassa on jo, meni aika helposti. No vähän tylsää mutta oli tullut noita kiloja liikaa.

    • lentoemäntää

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe