Hyvät naiset,
Mitäs te luulette jos antaisin alla olevan kirjoittamani pikkurunon (ehkä ruusujen kanssa?) ihastumalleni naiselle? En oo ihan varma siitä, et se tajuaa olevani häneen ihastumassa. Tykkäisiks se siitä? Pitäkää ystävällisesti mielessä, et ei suomea oo mun äidinkieli 😊.
Kauneus kuin sun, ylivoimainen
on kyl saanut kiinni mun sydämen
mä varmasti kyllä valehtelen
jos sanoisin, että voi vastustaa sen
miksi, milloin eikä miten
yhtään mä kyllä ymmärrä en
Suuret kiitokset avustanne
Kysymys naisille
4
163
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on hyvin sekava, pilkutus ja lauseet puuttuvat. Antaa kyllä mielestäni aika bimbon kuvan miehestä.
- Anonyymi
Kuin umpihumalassa olisi kirjoitettu, naiset suuttuu tuommosista.
- Anonyymi
No eikä ole. Selvästi tuon ymmärtää. Runollisuuden. Hyvä on!
En ainakaan suuttuisi. Ilahtuisin! Mulle voi tuoda runoja ja ruusuja, kiitos!
Vaikea on tietää miten joku suhtautuu. Minä suhtautuisin iloitsemalla kukista ja runosta :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221133
- 1171006
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97842- 101784
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa223622- 49559
- 40559
- 25525