Retkiluistelua Helsingissä ?

Mats

Tervehdys,onko helsingissä retkiluistelu mahdollisuutta....esim.aurattua rataa missään päin ?

12

3605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tonic

      jep.vartiokylän lahdelta löytyy n,4km reitti ja taivalniemestä n1,5 km reitti mitä liikuntavirasto pitää kunnossa niin kauan ku jää tilanne sallii....

      • kohti

        Rysäkaria hyvää luonnonjäätä, irtonainen pakkaslumi ei haittaa.


    • MO

      kts. www.luisteluliitto.fi

    • JormaM

      Kun ja jos harrastat luistelua auratuilla luonnonjääradoilla tai jäädytettyillä radoilla, harrastat matkaluistelua et retkiluistelua. Retkiluistelua harrastetaan vapailla luonnonjäillä kaikilla turvavarusteilla ryhmissä. Matkaluistelu ja retkiluistelu ovat täysin eri lajeja. lisätietoja luistelusta ja luistelulajeista: www.luisteluliitto.fi

      Helsingin auratut matkaluisteluradat sijaitsevat Vartiokylän/Puotilan rannassa ja Laajalahden rata (munkkiniemi) ja Espoon puolen lähdöt.

      • luistin

        Unohdit mainita kaunoluistelun, pikaluistelun, rullaluistelun, luisteluhiihdon ja luistoneston....Jotka ovat täysin relevantteja tuohon vastaukseesi. Kiitos kuitenkin tästä valoittavasta vastauksestasi. Ja Jorma, hanki vähemmän kiristävä PIPO!!!


      • Jääkiituri
        luistin kirjoitti:

        Unohdit mainita kaunoluistelun, pikaluistelun, rullaluistelun, luisteluhiihdon ja luistoneston....Jotka ovat täysin relevantteja tuohon vastaukseesi. Kiitos kuitenkin tästä valoittavasta vastauksestasi. Ja Jorma, hanki vähemmän kiristävä PIPO!!!

        Retkiluisteluretkiä järjestää mm. http://vetra-liikuttaja.weebly.com/retkiluistelu.html


      • L-Uistin

    • l-Uistin

    • retku200
    • luistelua

      Munkkiniemen rata aurattuna, mutta pinta röpelöinen.
      - valitettavasti uimarannan päässä ei ole radalta aurattua pistoa parkkipaikalle päin

      Pirkkolan 400m radan pinta jäädytetty uudestaan suojan jälkeen. Pinta ok.

    • hoitoa kentälle

      ... kuormitusta ollut niin paljon, että ei se ollut ok joka paikasta, mutta pääsi kumminkin makuun.

      Soisi kaupungin hoitavan hieman paremmin Pirkkolan kenttää, kun henkilökuntaakin on paikalla ja huoltovälineet olemassa.

      Muistakaa myös, että Helsingin kentillä luistelu loppuu silloin kun ohjesäännössä paperilla niin lukee huomioimatta keliä pihalla.... Talvea on enää noin 4 viikkoa jäljellä.

      http://www.hel.fi/hki/liv/fi/liikuntapaikat/luonnonj__kent_t/pirkkolan liikuntapuiston luonnonj__kentt_


      Näin tietotekniikan aikana jokaisessa paremmassa A-luokan pisteessä pitäisi olla tietokone nettiyhteydellä henkilökunnalle ja mahdollisuus kirjoittaa huoltotiedote kentästä nettiin. Blogi, jossa näkyisi tilanne, milloin aurattu, jäädytetty, harjattu

    • kati.t.

      Nostellaan.

      Viikonloppuna Lohjanjärven baana välttävässä kunnossa. Viime viikkoisten lumipyryjen johdosta kaventunut yksikaistaiseksi. Pinta röpelöistä ja lunta osittain haitaksi asti. Suosittelen mukaan sauvoja. Baana auki enää Hevossaaren laavulle asti.

      Lohjanjärven rannassa oleva n 500m baana on erinomaisessa kunnossa.

      Skrinnareiden sivuilla oli maininta Siikajärvelle auratusta radasta. On kuulema yksityisen tahon ylläpitämä kuten rannan ladutkin (Hotelli Siikaranta?) Onko kellään haisua missä kunnossa on? Merkintä on n kahden viikon takaa ja siinä ajassa kerkeää Suomen talvessa tapahtua vaikka mitä :D

      Entä Bodom/Oittaa? Tuleeko tänä talvena rataa lainkaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe