naiset laittakaa kuva mikä sinusta tai luulisit olevan kaunis nainen ja miesten mieleen tai kuva naisesta joka haluaisit olla niin katsotaan onko miehillä sama naismaku eli naiset laittakaa sinun mielestäsi seksikkään naisen kuva
naisten nais ihanne
85
92
Vastaukset
Maailma on pullollaan kauniita naisia, en millään jaksa kahlata kaikkia kuvina tähän. :D
Olen kuitenkin joskus kuvitellut millaisesta naisesta tykkäisin, JOS olisin mies. Sitähän ei tiedä oisko niin vai näin sitten...Ainakin nyt tämä nainen on minusta kaunis...seksikäskin. :)
Joo eikä mitään lesbojuttuja kiitos...
https://youtu.be/d8OI9FllKfg
Ja sitten myös Alida...
https://www.google.com/search?biw=1536&bih=754&tbm=isch&sa=1&ei=7C-aXK-OE4WprgShsr-gAg&q=Alida Asilgareeva jeans&oq=Alida Asilgareeva jeans&gs_l=img.3...10665.11700..11990...0.0..0.142.624.3j3......0....1..gws-wiz-img.......0i30.fZSfuHSgj7I#imgrc=0Lvl3M2lcY6ITM:- katsotaan.nyt
laita sen naisen kuva josta tykkäisit mutta epäilen onko naisista naiskauneuden tuomareiksi ja missi tuomareiksi mutta veikkaan että nyt voi tulla kummallisia naiskuvia tänne
katsotaan.nyt kirjoitti:
laita sen naisen kuva josta tykkäisit mutta epäilen onko naisista naiskauneuden tuomareiksi ja missi tuomareiksi mutta veikkaan että nyt voi tulla kummallisia naiskuvia tänne
Laitoin jo muutaman, joilla on minusta vallan kaunis kroppa päästä varpaisiin. :)
- sinusta.ei.tuomaria
Päläpälä kirjoitti:
Ainakin nyt tämä nainen on minusta kaunis...seksikäskin. :)
Joo eikä mitään lesbojuttuja kiitos...
https://youtu.be/d8OI9FllKfg
Ja sitten myös Alida...
https://www.google.com/search?biw=1536&bih=754&tbm=isch&sa=1&ei=7C-aXK-OE4WprgShsr-gAg&q=Alida Asilgareeva jeans&oq=Alida Asilgareeva jeans&gs_l=img.3...10665.11700..11990...0.0..0.142.624.3j3......0....1..gws-wiz-img.......0i30.fZSfuHSgj7I#imgrc=0Lvl3M2lcY6ITM:niin onhan ensimmäisellä ihan nätti peppu ja reidet mutta vähän liian nuori makuuni eli ehkä 15-30v miesten mieleen ja toka no nätti nuori nainen mutta täytyy sanoa ei sinusta olisi tuomariksi kun valitaan seksikkäitä ja kauniita naisia niin nättejä on mutta se jokin uupuu eli ei saa kikkeliin eloa
sinusta.ei.tuomaria kirjoitti:
niin onhan ensimmäisellä ihan nätti peppu ja reidet mutta vähän liian nuori makuuni eli ehkä 15-30v miesten mieleen ja toka no nätti nuori nainen mutta täytyy sanoa ei sinusta olisi tuomariksi kun valitaan seksikkäitä ja kauniita naisia niin nättejä on mutta se jokin uupuu eli ei saa kikkeliin eloa
Heh, en miettinyt ikää vaan ulkonäköä. Yksi iki suosikkini on Antonia, hänen kasvoissaan on jotain varsin kaunista ja viehättävää.. :)
https://youtu.be/YkvfOvHeAyQ
Viva la romania.. Antonia Iacobescu.Päläpälä kirjoitti:
Heh, en miettinyt ikää vaan ulkonäköä. Yksi iki suosikkini on Antonia, hänen kasvoissaan on jotain varsin kaunista ja viehättävää.. :)
Viva la romania.. Antonia Iacobescu.Eiku tää on parempi. :D
https://youtu.be/MxXuUNtgA7I
Aina kun hullutellaan, se on HYVÄ.- et.pääse.tuomariksi
Päläpälä kirjoitti:
Viva la romania.. Antonia Iacobescu.veikkaan että kun katsot peiliin niin näet kauniin ja seksikkään naisen ja muista naisista et ymmärrä mitään eli et ole hyvä naismaku tuomari paitsi ellet omaa kuvaasi laita mutta se on kielletty nyt
et.pääse.tuomariksi kirjoitti:
veikkaan että kun katsot peiliin niin näet kauniin ja seksikkään naisen ja muista naisista et ymmärrä mitään eli et ole hyvä naismaku tuomari paitsi ellet omaa kuvaasi laita mutta se on kielletty nyt
No mä en taas ole ihastunut omaan peilikuvaani, katselen mielummin muita...en itseäni. Mitä vähemmän tartten katsella itseäni, sen parempi. :)
- et.ymmärrä.naisista.mitä
Päläpälä kirjoitti:
Eiku tää on parempi. :D
https://youtu.be/MxXuUNtgA7I
Aina kun hullutellaan, se on HYVÄ.tämä oli paras tähän astisista eli nätti on mutta nuori teini eli on kaunis mutta ei saa kikkeliin eloa ehkä on parempi kun luovutat nyt
Päläpälä kirjoitti:
No mä en taas ole ihastunut omaan peilikuvaani, katselen mielummin muita...en itseäni. Mitä vähemmän tartten katsella itseäni, sen parempi. :)
Nyt mä hokasin, haluut enemmän lihaa luitten päälle...olisit heti sanonut. :)
https://youtu.be/eqzUI5t9qJ4
Ei vaan ole mun makuun, vaikka rohkeasti esiintyykin ja ittensä kantaa.- et.tiedä.mitään
Päläpälä kirjoitti:
eli et ymmärrä naisista mitään kuvasi saa kikkelin villiksi mutta lähettämäsi kuvien naiset eivät
et.ymmärrä.naisista.mitä kirjoitti:
tämä oli paras tähän astisista eli nätti on mutta nuori teini eli on kaunis mutta ei saa kikkeliin eloa ehkä on parempi kun luovutat nyt
Antonia on syntynyt 12. huhtikuuta 1989 (ikä 29), Bukarest, Romania. Ei mikään teini!
et.tiedä.mitään kirjoitti:
eli et ymmärrä naisista mitään kuvasi saa kikkelin villiksi mutta lähettämäsi kuvien naiset eivät
Kaikista suttusista kuvista sääkin sitten osaat villiintyä! xD
- unna.on.nätti
Päläpälä kirjoitti:
Nyt mä hokasin, haluut enemmän lihaa luitten päälle...olisit heti sanonut. :)
https://youtu.be/eqzUI5t9qJ4
Ei vaan ole mun makuun, vaikka rohkeasti esiintyykin ja ittensä kantaa.no ei hän maailman rumin ole ja jopa nätimpi kuin naistuomarit videolla ja nätimpi kuin sinun tangotanssijasi niin mitä mieltä olet unna lehtipuusta
unna.on.nätti kirjoitti:
no ei hän maailman rumin ole ja jopa nätimpi kuin naistuomarit videolla ja nätimpi kuin sinun tangotanssijasi niin mitä mieltä olet unna lehtipuusta
Nojaa...kivan näköinen nainen, mutta ei sytytä. :D
Jos nuo mun linkittämät naiset oli siusta vastenmielisiä, niin sitten minäkin olisin..aina ollut kaikissa elopaisnoissa. :Dunna.on.nätti kirjoitti:
no ei hän maailman rumin ole ja jopa nätimpi kuin naistuomarit videolla ja nätimpi kuin sinun tangotanssijasi niin mitä mieltä olet unna lehtipuusta
Jos nuo mun linkittämät naiset oli siusta vastenmielisiä, niin sitten minäkin olisin..aina ollut kaikissa elopaisnoissa. :D- unna.on.seksikäs
Päläpälä kirjoitti:
Jos nuo mun linkittämät naiset oli siusta vastenmielisiä, niin sitten minäkin olisin..aina ollut kaikissa elopaisnoissa. :Dno nytpä tiedät että unna on nätti ja seksikäs ja antonia on nätti mutta ei muuta eli nyt tiedät millainen on seksikäs ja kaunis ja mikä on nätti tyttö kuten antonia
unna.on.seksikäs kirjoitti:
no nytpä tiedät että unna on nätti ja seksikäs ja antonia on nätti mutta ei muuta eli nyt tiedät millainen on seksikäs ja kaunis ja mikä on nätti tyttö kuten antonia
Nyt tiedän. :)
Millainen on sinusta sitten komea mies? Katokin, että se on sellainen kun me naiset tykätään. :DPäläpälä kirjoitti:
Millainen on sinusta sitten komea mies? Katokin, että se on sellainen kun me naiset tykätään. :DJoo, nyt jäädään odottamaan. Hyvä kysymys : D
misspönttöuuni kirjoitti:
Joo, nyt jäädään odottamaan. Hyvä kysymys : D
Ei se löyvä ketään semmosta...omaa kuvaansa ei kehtaa laittaa ja muut miehet ei oo sen mielestä ees komeita. ;D
- unna.kaunis.näky
Päläpälä kirjoitti:
Millainen on sinusta sitten komea mies? Katokin, että se on sellainen kun me naiset tykätään. :Dmaailman komein on minä itse ja maailman toiseksi komein on isäni ja kolmanneksi komein on isoisäni ja veljeni no muita miehiä en sitten tiedäkkään tai on neljänneksi komeimmat on uros puoliset eläimet vaikka uros muurahainen tai uros virtahepo ja 5 neksi komein on uros ponttilauta niin siinä ne miehet sitten olikin mutta unna on nätti
unna.kaunis.näky kirjoitti:
maailman komein on minä itse ja maailman toiseksi komein on isäni ja kolmanneksi komein on isoisäni ja veljeni no muita miehiä en sitten tiedäkkään tai on neljänneksi komeimmat on uros puoliset eläimet vaikka uros muurahainen tai uros virtahepo ja 5 neksi komein on uros ponttilauta niin siinä ne miehet sitten olikin mutta unna on nätti
Nonii! Just samaan aikaan sanoin, että muut ei oo komeita. Ja isän kuvaa ei voi postaa. :D
Me aletaan kato oppii tuntemaan sut!Päläpälä kirjoitti:
Ei se löyvä ketään semmosta...omaa kuvaansa ei kehtaa laittaa ja muut miehet ei oo sen mielestä ees komeita. ;D
Jaaha :'D
Herra ja Hidalgo..Päläpälä kirjoitti:
Nonii! Just samaan aikaan sanoin, että muut ei oo komeita. Ja isän kuvaa ei voi postaa. :D
Me aletaan kato oppii tuntemaan sut!Hahahaah :'D :'D
Joo nyt tämä on selvä keissi.unna.kaunis.näky kirjoitti:
maailman komein on minä itse ja maailman toiseksi komein on isäni ja kolmanneksi komein on isoisäni ja veljeni no muita miehiä en sitten tiedäkkään tai on neljänneksi komeimmat on uros puoliset eläimet vaikka uros muurahainen tai uros virtahepo ja 5 neksi komein on uros ponttilauta niin siinä ne miehet sitten olikin mutta unna on nätti
Aika muhniainen oot :D
Hahahaah :'D :'D
Joo nyt tämä on selvä keissi.Selvää pässinlihaa, vaikka ankan nahasta söis. :D
- uros.virtahepot
Päläpälä kirjoitti:
Selvää pässinlihaa, vaikka ankan nahasta söis. :D
jos haluatte katsella komeita miehiä niin katsokaa googlen kuvan hausta uros sarvikuonot ja uros virtahepo ja uros gorillaniin siinä vähän ensimakua
uros.virtahepot kirjoitti:
jos haluatte katsella komeita miehiä niin katsokaa googlen kuvan hausta uros sarvikuonot ja uros virtahepo ja uros gorillaniin siinä vähän ensimakua
Juu, löyty googlella oitis...
//yle.fi/uutiset/3-5410291
Gorilla kahella hampaalla ja virtahepo hatulla.. :D
Sanoisin, että Ingrid https://www.google.com/search?q=ingrid chauvin&rlz=1C1GGGE_fiFI598FI659&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjtiNWV_5_hAhWspIsKHSQvAXgQ_AUIDigB&biw=1920&bih=969#imgrc=Txj1NUasBUP4wM:
On kaunis. Eli Ingrid Chauvin.
Samoin Ashley https://www.google.com/search?rlz=1C1GGGE_fiFI598FI659&biw=1920&bih=969&tbm=isch&sa=1&ei=8jOaXM3oMIzMrgSCzbawBw&q=ashley graham&oq=ashely&gs_l=img.1.0.0i10i19l2j0i19j0i10i19j0i19l2j0i10i19l3j0i19.178664.182927..184611...0.0..0.82.1374.19......0....1..gws-wiz-img.....0..0i30j0j0i10i30.y0fLlje9ue4#imgrc=Fclsqo_DRAqzqM:
Graham. Voi sanoa jopa naisena, että he ovat kauniita! : )- tuomari.ainesta
nyt näytti paremmalta kuin päläpälän nyt on ainakin naisia eikä teinejä ja eka ihan kiva ja ashley on seksikäs eli ymmärrät kyllä naisten päälle eli sinut voisi ottaa mukaan tuomariksi
tuomari.ainesta kirjoitti:
nyt näytti paremmalta kuin päläpälän nyt on ainakin naisia eikä teinejä ja eka ihan kiva ja ashley on seksikäs eli ymmärrät kyllä naisten päälle eli sinut voisi ottaa mukaan tuomariksi
Juu, voin valita sulle naisen ;D
Ymmärrän sen verran käsilaukkujen, huivien ja naisten päälle hahahtuomari.ainesta kirjoitti:
Jokaisella on oma makunsa kaiken suhteen.
Ihmisiä viehättävät aina eri asiat, ja se oma tyyli/maku voi säilyä läpi elämän.
Toiset tykkää pätkistä, toiset pitkistä. Ei mikään oo väärää.tuomari.ainesta kirjoitti:
Ihmisestä se on viehättävää jos vastassa on jotain tutunoloista. Kotoisaa.
Väliliha ei jymmärrä, että ihmiset tuppaa viehtyy johonkin mikä edes etäisesti muistuttaa itseään... :D
On se nyt sitten kroppa tai kasvot...jokin.Päläpälä kirjoitti:
Väliliha ei jymmärrä, että ihmiset tuppaa viehtyy johonkin mikä edes etäisesti muistuttaa itseään... :D
On se nyt sitten kroppa tai kasvot...jokin.Ei niin, hän plärää siellä omituisia katalogejaan :D
- minä.tiedän
minulla on täydellinen naismaku ja tiedän jos nainen on seksikäs ja nätti
minä.tiedän kirjoitti:
Jaha. :D No anna palaa Frank.
- pussaisin.unnaa
Päläpälä kirjoitti:
On se nyt sitten kroppa tai kasvot...jokin.unna lehtipuu ei kyllä muistuta minua yhtään mutta unna on seksikäs ja kaunis niin hänessä on sitä jotain
pussaisin.unnaa kirjoitti:
unna lehtipuu ei kyllä muistuta minua yhtään mutta unna on seksikäs ja kaunis niin hänessä on sitä jotain
Mikä se jokin hänessä on?
Kerropa nyt, naistietäjä?
Haluamme kuulla.minä.tiedän kirjoitti:
Jokaisella on omasta mielestään täydellinen maku, koska se joku viehättää ITSEÄ. Eikä silloin voi miettiä, mikä naapuria tai kummin veljen siskon poikaa viehättää. :''D
Päläpälä kirjoitti:
Jokaisella on omasta mielestään täydellinen maku, koska se joku viehättää ITSEÄ. Eikä silloin voi miettiä, mikä naapuria tai kummin veljen siskon poikaa viehättää. :''D
Mua naurattaa tää ketju ja tuo yks "naistietäjä" tuossa välissä :'D
- unna.on.ihanuus
Mikä se jokin hänessä on?
Kerropa nyt, naistietäjä?
Haluamme kuulla.hän on seksikäs ja kaunis ja unna tulis ja pussais niin olisin myyty ja jos kiva ja mukava niin olisin unnan iki oma
Mua naurattaa tää ketju ja tuo yks "naistietäjä" tuossa välissä :'D
Kysyy ensin ja sitten ei kelpaa, hei mikä on sun mielipide ja maku? vastaus tulee... EIIIIII, ei ole . :D
Kummia Hessuja tommoset.unna.on.ihanuus kirjoitti:
hän on seksikäs ja kaunis ja unna tulis ja pussais niin olisin myyty ja jos kiva ja mukava niin olisin unnan iki oma
No eihän tuo nyt ollut mikään perustelu.
Millainen on kaunis ja seksikäs? Fyysisesti. Mitä näet hänessä ekana?Päläpälä kirjoitti:
Kysyy ensin ja sitten ei kelpaa, hei mikä on sun mielipide ja maku? vastaus tulee... EIIIIII, ei ole . :D
Kummia Hessuja tommoset.Äläs muuta :D
Ihme dissaaja tuomari :'D
Panis nyt sen oman miesmakunsa niin katsotaan voiko sanoa, että hothothot.misspönttöuuni kirjoitti:
Äläs muuta :D
Ihme dissaaja tuomari :'D
Panis nyt sen oman miesmakunsa niin katsotaan voiko sanoa, että hothothot.Juuh, halus vaan laiskuuttaan, että etittäs sille naisten kuvia...siten ronkelina nurisee ettei kelpaa. :D
No melkein kelpas noi sun kuvat, muttei ihan kun joku himputin Unnna olis pitänyt olla. :PPäläpälä kirjoitti:
Juuh, halus vaan laiskuuttaan, että etittäs sille naisten kuvia...siten ronkelina nurisee ettei kelpaa. :D
No melkein kelpas noi sun kuvat, muttei ihan kun joku himputin Unnna olis pitänyt olla. :PNäyttää tosiaan siltä, että hän haluaa vartaassa
olevan lihaa...
Mokoma makutuomari. Noh niiskuttakoon nyt sitten Unnansa perään :D
Myö ollaan jo tarjoilut tarjolitu ja parhaamme tehty
(naurua)misspönttöuuni kirjoitti:
Näyttää tosiaan siltä, että hän haluaa vartaassa
olevan lihaa...
Mokoma makutuomari. Noh niiskuttakoon nyt sitten Unnansa perään :D
Myö ollaan jo tarjoilut tarjolitu ja parhaamme tehty
(naurua)Niin on näi, kuhan ei pyydä pureskelemaankin puolestansa... >:(
Ens viikolla tai jo loppuviikosta se Unnakin on unohtunut ja on joku muu kierroksessa. :D- miehet.tietää
Päläpälä kirjoitti:
Kummia Hessuja tommoset.kysymys oli onko naisilla ja miehillä sama naismaku ja nyt se selvisi ettei ole ja turha ilkeillä ja pilkata jos ei ymmärrä naisista mitään eli jätetään kauniit asiat miehille
miehet.tietää kirjoitti:
kysymys oli onko naisilla ja miehillä sama naismaku ja nyt se selvisi ettei ole ja turha ilkeillä ja pilkata jos ei ymmärrä naisista mitään eli jätetään kauniit asiat miehille
Kuinka moni muu mies on sinua tässä käynyt komppaamassa? Ei ole meitäkään käynyt kyllä, mutta vissiin muilla on salaista tietoa, kun panttaavat itsellään. :)
Sulla on muuteskin fiksaatio vanhempiin naisiin, yleensä hiukan ylipainoisiin (poikkeus vahvistaa säännön). Enkä sano etteikö saisi, mutta se ei vielä meinaa että miehet monikossa kokisi samoin, joten jäämme oottelemaan kirkuvaa ätmilaulaa...kuin lintuja Hitchcockin leffasta...
Teinit ja anorektikot pop!miehet.tietää kirjoitti:
kysymys oli onko naisilla ja miehillä sama naismaku ja nyt se selvisi ettei ole ja turha ilkeillä ja pilkata jos ei ymmärrä naisista mitään eli jätetään kauniit asiat miehille
Elä hauku meitä vaan kiitä sen sijaan.
Osallistuivatko muut?
Eivät.
Jeesattiin sinua...
sitte tyyppi rupee nirsoilemaan.Päläpälä kirjoitti:
Kuinka moni muu mies on sinua tässä käynyt komppaamassa? Ei ole meitäkään käynyt kyllä, mutta vissiin muilla on salaista tietoa, kun panttaavat itsellään. :)
Sulla on muuteskin fiksaatio vanhempiin naisiin, yleensä hiukan ylipainoisiin (poikkeus vahvistaa säännön). Enkä sano etteikö saisi, mutta se ei vielä meinaa että miehet monikossa kokisi samoin, joten jäämme oottelemaan kirkuvaa ätmilaulaa...kuin lintuja Hitchcockin leffasta...
Teinit ja anorektikot pop!Toisaalta kai se on hyvä jos naisista ei ymmärrä mitään.
Sen enempi tiedetään miehestä eli lähes kaikki! Tsähähääää:D- olenko.vammainen
Päläpälä kirjoitti:
Teinit ja anorektikot pop!no onko unna ylipainoinen ja onko paljon yli 40vuotta kysyn vaan ja minkä minä sille voin että pidän oman ikäisistäni naisista ja teinit ja lapset ei kiihota enkä näe heissä seksiä niin olenko pipi pää kun tykkään oman ikäisistäni naisista ja ne kiihottavat minua
miehet.tietää kirjoitti:
Miehessä on kyllä enemmän tutkittavaa.
(ottaa suurennuslasin pieneen kätöseen, katsotaanpas)olenko.vammainen kirjoitti:
no onko unna ylipainoinen ja onko paljon yli 40vuotta kysyn vaan ja minkä minä sille voin että pidän oman ikäisistäni naisista ja teinit ja lapset ei kiihota enkä näe heissä seksiä niin olenko pipi pää kun tykkään oman ikäisistäni naisista ja ne kiihottavat minua
Sinua kiihottaa välillä liikaa ihan kaikki. Jopa halkopino.
Ota rauhallisemmin.- heterot.tykkää.unnasta
Elä hauku meitä vaan kiitä sen sijaan.
Osallistuivatko muut?
Eivät.
Jeesattiin sinua...
sitte tyyppi rupee nirsoilemaan.naisten makuahan kysyttiin eli naisilta kysyttiin ja yksikään heteromies ei sano unnaa rumaksi
olenko.vammainen kirjoitti:
no onko unna ylipainoinen ja onko paljon yli 40vuotta kysyn vaan ja minkä minä sille voin että pidän oman ikäisistäni naisista ja teinit ja lapset ei kiihota enkä näe heissä seksiä niin olenko pipi pää kun tykkään oman ikäisistäni naisista ja ne kiihottavat minua
Olet kiihkoillut koko maaliskuun kuin kissa kuutamolla.
- unna.on.unna
Sinua kiihottaa välillä liikaa ihan kaikki. Jopa halkopino.
Ota rauhallisemmin.koskas moista olen sanonut mutta unna kyllä kiihottaa
unna.on.unna kirjoitti:
koskas moista olen sanonut mutta unna kyllä kiihottaa
Hahah joka lauseessa. Tunnistan jo ekasta virkkeestä kuka siellä kirjoittaa. :D
Olet kuin villiintynyt valkoselkätikka.misspönttöuuni kirjoitti:
Toisaalta kai se on hyvä jos naisista ei ymmärrä mitään.
Sen enempi tiedetään miehestä eli lähes kaikki! Tsähähääää:DNimenomaan, noin se on. Kohdistuu tieto oikeaan osoitteeseen. :P
Mitä me ei tiedetä miehistä, ne ei tiedä ittekkään...olenko.vammainen kirjoitti:
Luitko mitä kirjoitin sulkuihin? Jos et niin kelaa taaksepäin...suuurrrr surrrr...stop! :)
ja lue...
Et pipipää, mutta jänkäjoonas.heterot.tykkää.unnasta kirjoitti:
naisten makuahan kysyttiin eli naisilta kysyttiin ja yksikään heteromies ei sano unnaa rumaksi
Sun kirouksen pelossa eivät uskalla, eivät ole niin rohkeita kun naiset. Siitä se johtuu... että elä uskotteles itelles enempää. :)
- unna.unelmien.nainen
Päläpälä kirjoitti:
Sun kirouksen pelossa eivät uskalla, eivät ole niin rohkeita kun naiset. Siitä se johtuu... että elä uskotteles itelles enempää. :)
oikea syy on että heteromiehet tykkää unnan näköisistä naisista ja tiedät kyllä itsekkin että unna on kaunis ja seksikäs nainen ja unna saa miehen kuin miehen jos vaan pussaa mutta annetaan asian olla ja siirrytään muihin aiheisiin mutta unna lehtipuu on tumma seksikäs nainen ja tosi kaunis ja jokainen normaali mies tietää sen
unna.unelmien.nainen kirjoitti:
oikea syy on että heteromiehet tykkää unnan näköisistä naisista ja tiedät kyllä itsekkin että unna on kaunis ja seksikäs nainen ja unna saa miehen kuin miehen jos vaan pussaa mutta annetaan asian olla ja siirrytään muihin aiheisiin mutta unna lehtipuu on tumma seksikäs nainen ja tosi kaunis ja jokainen normaali mies tietää sen
Annetaan olla. Kunhan muistat että toiset tykkää tummista, toinen punapäistä ja joku aina blondeistakin. :)
Ristiverisistä tykkää kaikki.- unna.on.seksi
Päläpälä kirjoitti:
Annetaan olla. Kunhan muistat että toiset tykkää tummista, toinen punapäistä ja joku aina blondeistakin. :)
Ristiverisistä tykkää kaikki.joo jos on kaunis ja seksikäs nainen niin se voi olla blondi punapää tai tumma tai ruskea ym mutta unna nyt oli tumma ja seksikäs nainen mutta on paljon kauniita naisia
- törkeää
Päläpälä kirjoitti:
Ristiverisistä tykkää kaikki.ja tosi törkeää ja loukkaavaa väittää unnaa rumaksi kun unna ei ole ruma vaan on kaunis nainen
törkeää kirjoitti:
ja tosi törkeää ja loukkaavaa väittää unnaa rumaksi kun unna ei ole ruma vaan on kaunis nainen
Kevennä vähän. Ettei halkea suoni päästä. :)
https://youtu.be/SimnR5pr1ro
Näin esimerkillisesti...Päläpälä kirjoitti:
Kevennä vähän. Ettei halkea suoni päästä. :)
https://youtu.be/SimnR5pr1ro
Näin esimerkillisesti...Tään takia mä haluan Espanjaan. Siellä saa olla vapaasti hullu... ;D
törkeää kirjoitti:
ja tosi törkeää ja loukkaavaa väittää unnaa rumaksi kun unna ei ole ruma vaan on kaunis nainen
Tanssitaanpa välillä https://www.youtube.com/watch?v=arZZw8NyPq8
siinä on koko värisarja, saa valita ihan itse :D- tehdäänkö.sovinto
siinä on koko värisarja, saa valita ihan itse :Djoo piti olla leikkimielinen aloitus mutta ikävää jos kaunista naista pilkataan kuten unnaa mutta ei riitaa pitänyt haastaa no sopiiko että unohdetaan tämä juttu ja anteeksi että haastoin riitaa ja enkä kenenkään verisuonia halua katkaista no ei tainnut mennä minulta putkeen
tehdäänkö.sovinto kirjoitti:
joo piti olla leikkimielinen aloitus mutta ikävää jos kaunista naista pilkataan kuten unnaa mutta ei riitaa pitänyt haastaa no sopiiko että unohdetaan tämä juttu ja anteeksi että haastoin riitaa ja enkä kenenkään verisuonia halua katkaista no ei tainnut mennä minulta putkeen
No ei mennyt putkeen kun sä rupesit haastamaan riitaa kahden kauniin naisen kanssa.
Mutta tanssitaanpa nyt yhdessä tuo Ketsuppi-tanssi niin eiköhän se vielä iloksi muutu. :D- sovinto.suukko
No ei mennyt putkeen kun sä rupesit haastamaan riitaa kahden kauniin naisen kanssa.
Mutta tanssitaanpa nyt yhdessä tuo Ketsuppi-tanssi niin eiköhän se vielä iloksi muutu. :Dniin ei ollut puhe teistä ja unna ei ole yhtä kaunis kuin te ja vertasin unnaa muihin naisiin no oltaiskin samassa huoneessa niin voisinkin tanssia kanssasi ja pussata sinua ja antaa sovinto suukon
sovinto.suukko kirjoitti:
niin ei ollut puhe teistä ja unna ei ole yhtä kaunis kuin te ja vertasin unnaa muihin naisiin no oltaiskin samassa huoneessa niin voisinkin tanssia kanssasi ja pussata sinua ja antaa sovinto suukon
Oli kyllä puhe meistä, sinun mielestäsi me olimme norppia :D
siinä on koko värisarja, saa valita ihan itse :DSinappi jäi puuttuu ja kurkkusalaatti. :)
https://youtu.be/s9M12hlMLnA
Tässä...- ette.ole.norppia
Oli kyllä puhe meistä, sinun mielestäsi me olimme norppia :D
kyllä puhuttiin unnasta ja päläpälän kuvien naisista ja sinun lähettämistäsi naisista eli ei puhuttu tai en puhunut sinusta ja päläpälästä no sanoin että päläpälä on kauniimpi ja seksikkäämpi kuin unna tai hänen lähettämänsä naiset ja puhe jatkui heistä ei teistä ja anteeksi jos annoin väärän kuvan mutta kuvien naisia tarkoitin
Päläpälä kirjoitti:
Sinappi jäi puuttuu ja kurkkusalaatti. :)
https://youtu.be/s9M12hlMLnA
Tässä...Ayayay! Vamos!
Tuommoseen ois hauska osallistua!- olettaisin
Ahlrslin kroppa on samanlainen kuin pönttiksen.
Noh,, teininä ja vähän vanhempana halusin olla vähän kuin nämä kaksi, eli heitä olen ihaillut ja edelleenkin, monien muiden ohella:
https://www.youtube.com/watch?v=t2ZtME00B-Y
https://www.youtube.com/watch?v=EoHXE8KUznA
Mutta tänä päivänä olen mieluiten ihan itteni, enkä vaihtaisi osia edes Catherinen kanssa, hänhän on sitä paitsi mua kuukauden vanhempikin, mikä lie vanha kurppa..;)- nätti.on
catherine on tosi kaunis ja pidän kyllä hänestä
nätti.on kirjoitti:
catherine on tosi kaunis ja pidän kyllä hänestä
Hän esiintyi jo nuorena sellaisessa sarjassa kuin"Oi toukokuu" :) Esitti perheen teinityttöä.
- aina.pitänyt.hänestä
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Hän esiintyi jo nuorena sellaisessa sarjassa kuin"Oi toukokuu" :) Esitti perheen teinityttöä.
en ole katsonut sarjaa mutta pätkiä olen nähnyt muutaman ja siinäkin oli jo nätti nuori nainen niin kaunis nainen on
- hienoahienoa
Naisten naismaku on ihan karsea! :D :D :D
- Kaisanoasaa
Ätmien tasoinen nainen
https://is.mediadelivery.fi/img/1920/a30e62959e5a438a89ec68d58be94da2.jpg No omasta mielestäni Sophia Loren nuorena, ja toisena Penelope Cruz. Heillä mielestäni kauniit kasvonpiirteet, jollaiset mielellään ottaisin itsellenikin, jos saisin valita. Audrey Hepburnilla on myös ainakin joissain kuvissa kauniit kasvot.
Esim. Britney Spearsia taas en naamaltaan pidä kauniina vaan aika tavallisena, mutta miehet ovat varmaan toista mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174406
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261344Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 113938
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75904Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18861