Moikka! Oon 15-vuotias tyttö pääkaupunkiseudulta ja haluaisin perustaa bändin. En ite soita mitään, mutta voisin toimia laulajana. Genre ois poppia, mutta muutakin voidaan kokeilla. Jos kiinnostuit niin kerro ihmeessä. Kaikkien instrumenttien soittajat käy, myös laulajat. Sukupuolella ei väliä! 👍🏻
Bändiä perustamassa!
3
119
Vastaukset
- JyrkiHärkönen
Moi ! Hieno juttu että nuoret innostuvat bändisoitosta. Olen ohjannut vuosien kuluessa monenlaisia soittajia ja bändejä koulun puitteissa ja yksityisesti. Nykyisin minulla on omat opetustilat ja tarvittavat välineet. Olen kehittänyt menetelmän jolla saadaan musiikki/soittoharrastus kivuttomasti eteenpäin. Alkuvaiheessa tulee eteen monenlaisia kysymyksiä joihin ei tahdo oikein saada selkeää vastausta. Jos/kun haluat (tte) saada homman alulle ottakaa yhteyttä. puh: 0400-490708 tai email [email protected] t. Jyrki Härkönen
- Anonyymi
Oon 15v poika kitaristi ja yritän saada laulajaa ja genre ois rock mutta jos halua edes yrittää ni olis tosi tosi hyvä!
- Anonyymi
Hei oon 15v poika kitara/basso genre ois blues.rock tai metal. Jos teit kiinostaa [email protected]. ja asuun helsingis
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888