Löytyykö tytölle sähköpyörää

Mike123

Löytyykö 10 vuotiaalle tytölle sähköavusteista tyttöjen pyörää?
En ole onnistunut googlaamalla löytämään mistään.
Soppeli rengaskoko varmaan olisi 26" kun nykyinen 24" alkaa olla pieni mutta ei vielä ylety aikuisten malliin, pituutta tytöllä 146cm.
Kevytautoikää joutuu vielä vähän odottelemaan mutta täällä maaseudulla olisi kohta jo kiva päästä kouluun ja kavereille vähän kauemmaskin kuin polkemalla kerkiää/jaksaa.
(Sähköavusteinen polkupyörä, Nuorten pyörä.)

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sähkösykkelsson

      No itse olen yli 170 cm. äijä ja ajelen 20” gzr pedelec taittopyörällä välillä, penkin jos laskee niin sillä varmaan pystyy ajamaan lyhyemmätkin, kannattaa kokeilla toki jos mahdollista ennen ostoa.
      e-jopo näyttää olevan kanssa ainakin 24” rengaskoolla.

      • Mike123

        Kiitos vinkistä. Tuo Jopohan on nykyään suosikkipyörä ja varmaan tässäkin asiansa ajaisi.
        Tosin tyttö ei ole vielä Jopoa halunnut vaan haluaisi sellaisen 'tyttöjen pyörän'.
        Taitaa olla aika vaikea rasti. Joku poikien rungolla oleva maastopyörähän voisi löytyä ja olisi hyvä, mutta kun taas ei kelpaa tytölle kun siinä on se vaakatanko.
        Mutta tarvii käydä katsomassa tuollaista Jopoa ja jos vaikuttaa pätevältä niin alkaa pehmittelemään.


      • Sähkösykkelsson
        Mike123 kirjoitti:

        Kiitos vinkistä. Tuo Jopohan on nykyään suosikkipyörä ja varmaan tässäkin asiansa ajaisi.
        Tosin tyttö ei ole vielä Jopoa halunnut vaan haluaisi sellaisen 'tyttöjen pyörän'.
        Taitaa olla aika vaikea rasti. Joku poikien rungolla oleva maastopyörähän voisi löytyä ja olisi hyvä, mutta kun taas ei kelpaa tytölle kun siinä on se vaakatanko.
        Mutta tarvii käydä katsomassa tuollaista Jopoa ja jos vaikuttaa pätevältä niin alkaa pehmittelemään.

        Tahtoo vaan jopot olla suosikkipyöriä rosvojen keskuudessa tavallisenakin mallina niin sähkömalli voi houkutella vielä enemmän.

        Itse rakentamalla saa minkälaisen haluaa, ei taida kauheana mitään ”tyttöjen” kukka pyöriä olla sähköisenä valmiina.
        Hommaa käytettynä vaikka Pedelec ja maalaa se pinkiksi kukkasilla varustettuna.

        Muuten kannattaa opettaa käyttämään aina kunnon kaarilukkoa pyörässä niin ei rosmot niin helposti pölli.


      • Sähkösykkelson
        Mike123 kirjoitti:

        Kiitos vinkistä. Tuo Jopohan on nykyään suosikkipyörä ja varmaan tässäkin asiansa ajaisi.
        Tosin tyttö ei ole vielä Jopoa halunnut vaan haluaisi sellaisen 'tyttöjen pyörän'.
        Taitaa olla aika vaikea rasti. Joku poikien rungolla oleva maastopyörähän voisi löytyä ja olisi hyvä, mutta kun taas ei kelpaa tytölle kun siinä on se vaakatanko.
        Mutta tarvii käydä katsomassa tuollaista Jopoa ja jos vaikuttaa pätevältä niin alkaa pehmittelemään.

        Ja löytyy niitä ilman sitä tankoa olevia pyöriä vaikka millä mitalla esim. verkkokaupasta, katso sieltä sähköpyörä osastoa.


      • MakeenNäköinenTaittopyör

        Joo, keskustelin täällä Stadis noin 175cm tukavan miehen kanssa, ja oli ostanu edullisesti "jopotyylisen" ja paksurenkaisen sähköpyörän. Ei kuitenkaan Jopo, ja Biltemaskin on sähköllä toimivia taittopyöriä.


      • Sähkösykkelson

        On niitä kapearenkaisiakin ja niillä pystyy ajamaan lyhyt ja pitkä.
        Esim juurikin Gzr Pedelec plus.


    • RengasRikko
    • pippur

      Hollandbikeshop:comista löytyy monenmoista pyörää. Pyörän sopivuus ei perustu niinkään rengaskokoon, vaan rungonkorkeuteen ja muihin rungon mittoihin.

    • näin_näkisin

      Ei pitäisi pienestä pitäen kannustaa laiskuuteen.

      • ei_sähköllä

        Olen ihan samaa mieltä tässä. Etenkin lapselle on liikunta tärkeää. On vanhallekin, mutta sitten mahdollisesti parantumattomana nivelvaivaisena sähkö voi olla hyvä, kun pääsee liikkumaan. Sopiva liikunta kuitenkin ehkäisisi vaivoja.


      • Älyhoiiii
        ei_sähköllä kirjoitti:

        Olen ihan samaa mieltä tässä. Etenkin lapselle on liikunta tärkeää. On vanhallekin, mutta sitten mahdollisesti parantumattomana nivelvaivaisena sähkö voi olla hyvä, kun pääsee liikkumaan. Sopiva liikunta kuitenkin ehkäisisi vaivoja.

        Mitä se sähkö mitenkään liittyy kuntoiluun?
        Enemmän kasvaa kunto kuin normi pyörällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe