Olen tuomittu elämään

jalkasienionvaarallinen

elämän yksin, olen niin paska ja huono...☹
Olen turha ja hyödytyn....
En saa koskaan naista tai perhettä, joten mitä hyötyä minusta edes on täällä...?

55

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P00PS

Hyvä juttu että ruma ätmi ei pääse lisääntymään.

• Fakt

se on kyllä totta

• jalkasienionvaarallinen

En saa koskaan kainolooni söpöä tyttöstä...
      Alkaa masentamaan kun ei saa naisen kosketusta...☹

• ÄtmeilleKosketusta

Saiskohan thai hieronta paikassa thainaisen kosketusta???
        Ainakin tuolla Vietnamissa hierontapaikassa saa kauniin Vietnamilas naisen kosketusta.
        Varmaan samanlaista kosketusta saa suomessakin, jos täällä on aasialainen hierontapaikka.
        https://www.youtube.com/watch?v=_EMVhos0i3M

Ei kai ne ätmiä ja rumaa miestä pois aja, jos menee kosketeltavaksi.

ÄtmeilleKosketusta kirjoitti:

Saiskohan thai hieronta paikassa thainaisen kosketusta???
        Ainakin tuolla Vietnamissa hierontapaikassa saa kauniin Vietnamilas naisen kosketusta.
        Varmaan samanlaista kosketusta saa suomessakin, jos täällä on aasialainen hierontapaikka.
        https://www.youtube.com/watch?v=_EMVhos0i3M

Ei kai ne ätmiä ja rumaa miestä pois aja, jos menee kosketeltavaksi.

Sellaista olen miettinytkin, siinä on kyllä riski että eivät suostu hieromaan , olen niin ruma...

• enusko

Miksi eivät suostuisi? Ovat itse vielä rumempia

• ÄlTl
        enusko kirjoitti:

Miksi eivät suostuisi? Ovat itse vielä rumempia

Sano äitisi kun sinut synnytti

• Pillujen--asiantuntija

Niin se on ettei rumat miehet saa rakkautta. Naiset rakastaa jännämiehiä ja haluavat lisääntyä jännämiesten kanssa.

• Paskat saa paljon naisia, eikös se niin ollut..

• Elä tuomitse tiettämättäsi elämääni, nyt hengitä syvään muutaman.

• Siis elämääsi ei elämääni.

• valtakunta kirjoitti:

Siis elämääsi ei elämääni.

Tuosta sinun kuvasta tulee mieleen ninja. Ihan kuin siinä olisi ninjan pää, josta pilkistää vain silmät :D

Siis tyyliin:
        https://i.imgur.com/4T5dfSG.png

• Vihertäjä kirjoitti:

Tuosta sinun kuvasta tulee mieleen ninja. Ihan kuin siinä olisi ninjan pää, josta pilkistää vain silmät :D

Siis tyyliin:
        https://i.imgur.com/4T5dfSG.png

Niin minullekin.😁 lapsena halusin olla ninja.🤔

• valtakunta kirjoitti:

Niin minullekin.😁 lapsena halusin olla ninja.🤔

Minä halusin olla Prätkähiiri tai astronautti 😂

• Vihertäjä kirjoitti:

Minä halusin olla Prätkähiiri tai astronautti 😂

Jos halusit olla valkoinen präkähiiri olin kyllä ihastunut siihen. En kyllä ajatellut olevani se.😁

• valtakunta kirjoitti:

Jos halusit olla valkoinen präkähiiri olin kyllä ihastunut siihen. En kyllä ajatellut olevani se.😁

Kaikki tytöt olivat ihastuneet Vinskiin. Mutta minä halusin olla Moto, kun sillä on robottikäsi.

• Vihertäjä kirjoitti:

Kaikki tytöt olivat ihastuneet Vinskiin. Mutta minä halusin olla Moto, kun sillä on robottikäsi.

Oih en muistanut niiden nimiä ja hassua miten kaikki samankaltaiseen oli lääpällään.😁
        Oli pakko katsoa mikä viehätti.
        https://m.youtube.com/watch?v=7U90D_FAE3Y
        Letkeät letkaukset todenäköisesti kuin myös rauhanomaisisuus vaikka oli pienin hiiristä.

• Vihertäjä kirjoitti:

Tässä jaksossa on ainakin tuttu vihollinen
        https://m.youtube.com/watch?v=pNQdN_Xcd9M

• Voi kamala. Kato kohta 6:40. En muistanut että lastenohjelmissa oli ennen tuollaisia juttuja.

• ruikutiruikuti

Miten sitten olisi hyödyksi naisen kanssa jollei muuten osaa olla. Mene nyt sitten vaikka paikalliseen eläinyhdistykseen auttelemaan niin saat enemmän hyvää aikaiseksi kuin ruikuttamalla,

• eiköniin

Ei jaksa lohduttaa. Sun pitää hankkia elämän sisältöä muualta kuin kerjätä säälipisteitä täältä. ☀️👍

• Sinun vointisi tuntuu aaltoilevan paljon. Käytkö missään terapiassa? Olisiko sieltä mahdollista varata ylimääräistä kriisiaikaa tms. Onko pohdittu kaksisuuntaisen mielialahäiriön mahdollisuutta? Suosittelen mittuuttamaan hormooniarvot, jos niitä ei ole katsottu. Esim. kilpirauhashormoonit ja mieshormoonit voivat vaikuttaa mielenterveyteen.

Minulla diagnosoitiin aikoinaan aaltoileva aahdistuneisuus- ja masentuneisuushäiriö, joten tiedän miten perseestä on olla siellä aallonpohjassa. Koita jaksaa. Aina sieltä pohjalta tullaan ylös.

Olet tärkeä, vaikka siltä ei aina tuntuisikaan. Mieti äitiäsi. Mitä hän tekisi ilman sinua? Minä tulin takaisin tälle palstalle, kun halusin tietää mitä sinulle kuuluu. Voit olla siis tärkeä aivan yllättäville ihmisille, vaikka sitä et itse tietäisikään.

Ei kukaan minua kaipaa.
        Niin kauan olen masentunut, kun yksinäinen olen, siihen ei mitkään terapiat auta...

• Oletko miettinyt paljonkin itsemurhaasi?

• Setätietää

Sanotaanko nyt sitten suoraan, että ratkaisu ongelmaasi löytyy kyllä. Ensin kannattaa lopettaa valittaminen ja sitten ostat matkalipun esim. Pattayalle 2 viikoksi. Menet iltasella rantakadulle kävelemään ainakin suhtkoht selvinpäin. Seuraa löytyy 100% varmasti. Ei tarvi edes osata englantia. Vakavampaa suhdetta jos kaipaat, niin sitten voi vaikka chattailla seuranhakupalveluiden kautta ulkomaalaisten naisten kanssa. Jos suomineidot ei ole kiinnostuneita, niin ulkomaalaiset on.

Tuskin ovat, pelästyvät vain minua eivätkä halua, olen niin ruma...

• mietimitäpitäisi

Sinussa asuu pessimisti ja pessimismi.
        Asennemuutos on paikallaan. Se ei muutu märisemällä palstalla.

• Kikunex

Niin minäkin. Olen vanha nainen, joka ei kelpaa kenellekään. Pilattu. Lankesi kiertokullin pauloihin. Inhoan itseäni kun vaivuin niin alas, olin niin tyhmä ja uskoin valheet ihanasta tulevaisuudesta. Jo miehen ajatteleminen oksettaa. En pysty parisuhteeseen kun olen saastuttanut itseni sellaisen kanssa. Kun on yksin kukaan ei voi satuttaa eikä verrata eikä arvostella.

• Kaisanoasaa

Rumat miehet ei saa naisia. Miksi siitä ei saa puhua vaan viestit poistetaan.
      Naiset haluaa väkivaltaisia jännämiehiä.

• ÄtmiToteaa

Koska se on hys, hys ja ihmisiltä halutaan salata asia, ettei rumat miehet saa naisia, koska se pahoittaisi parituhteessa olevien mieltä.

• aitoriitta

Et ole mitenkään tuomittu. Kaikki rajat ovat omassa päässäsi.Saat kenet haluat. Olet niin mahtava tyyppi.
      Yritä päästä eroon omista rajoistasi ja jonkinlaisesta negatiivisuudesta.
      Jos päästät jonkun luoksesi, niin maailmasi avautuu😃

En saa ketään , olen niin ruma.

• hienoahienoa

Alle 180 cm ja ruma mies ei voi saada naista.
      Yli 180 cm ja ruma mies voi hyvällä tuurilla saada naisen.
      Yli 180 cm ja komea mies joutuu tönimään pois innokkaimpia naisia.
      Yli 180 cm, komea ja rikas mies saa valita 80% naisista kenet valitsee.

• aitoriitta

Se ei mitenkään pituudesta kiinni.

• Tämä-selvä

Rumat miehet on paskoja ja huonoja naisten mielestä-

• Täällähän on paljon vertais”tukea”.

• Mietin.vaan

Jalkasieni ei osaa palstalla muuta tehdä kun ulista kurjuuttaan ja sitä kuinka se kaikki johtuu siitä että hänellä ei ole naista. Ei tipu säälipisteitä tuolla toiminnalla.

• Mietin.vaan kirjoitti:

Jalkasieni ei osaa palstalla muuta tehdä kun ulista kurjuuttaan ja sitä kuinka se kaikki johtuu siitä että hänellä ei ole naista. Ei tipu säälipisteitä tuolla toiminnalla.

No lähinnä mietin tätä muuta sakkia kuorossa. Et ole tarpeeks pitkä, oot ruma, köyhä jne.

Tää sivu on kyllä kun AA-kerho, minne saa tulla kännissä... ei oikein vastaa oikeaan vertaistuen toimintaperiaatteeseen. Mutta eipä täällä sääntöjä ole. Saa surkutellakin täydellä buustilla.... se mitä siitä kukakin saa, on sitten eri juttu jo...

• Hajumerkki

Nythän on sellainen okkulttinen nettiyhteisö, jossa jälkeenjääneet, katkerat peikot ja noita-akat kokoontuu ja purkaa pahaa oloaan ihmisten stalkkaukseen. Luulenpa, että siellä on moni pariskuntakin saanut alkunsa. Pitää suunnistaa luonteenlaadun perässä eikä koklata kaikkia vuorotellen.

• Ystävä24

Mitä apjalkasieni teet, ettet olisi enää yksinäinen? Treffi24:ssä on takuulla yhtä yksinäisiä naisia, etsi heidät.

• HukkaanMeni

Minäkin haluaisin olla rikas, kaunis ja naisten suosima mies. Mutta näin kävi: https://www.youtube.com/watch?v=gdTfjTK_cv0

• Viinamies

Juokaa viinaa ja käykää yökerhoissa. Ruminkin mies on saanut naisia kun on juonut viinaa ja käynyt yökerhoissa. Tunnen monta rumaa miestä jotka seurustelee Yks tyyppi on 130 kg painava sillä on vaimo ja 3 lasta. Viinaa ei tarvii juoda sen jälkeen kun on sen naisen saanut mutta viinaa tarvii juoda että voi tutustua naisiin.
      Yks lapsuuden ystäväni on myös ruma ja lihava mutta lapsi silläkin. Uskokaa huviksenne ettei naisen saaminen ole ulkonäöstä kiinni vaan sosiaalisuudesta. Suomalaiset tutustuu vain kännissä eli viinaa juomalla.

• Miksi kuppilaan ei voi mennä selvinpäin ja tutustua silleenkin? Onhan monet ihan mehu linjalla kuppiloissa. Jos se nyt siitä on kiinni, että kokoontuu vaan paikkaan missä on ihmisiä, niin onhan niitä muitakin kokoontumispaikkoja kun baarit ja ravintolat.

Ja miksi pitäisi kännissä olla, että voi tutustua? Joku arkuus ja ujous, kieli tarttuu kurkkuun homma vai? Änkyti änkyti, päissään juttu mies ja selvinpäin suu on muurattu kiinni ja vapisee nurkassa vai?

Ei tuu onnistumaan silleenkään...

• Päläpälä kirjoitti:

Miksi kuppilaan ei voi mennä selvinpäin ja tutustua silleenkin? Onhan monet ihan mehu linjalla kuppiloissa. Jos se nyt siitä on kiinni, että kokoontuu vaan paikkaan missä on ihmisiä, niin onhan niitä muitakin kokoontumispaikkoja kun baarit ja ravintolat.

Ja miksi pitäisi kännissä olla, että voi tutustua? Joku arkuus ja ujous, kieli tarttuu kurkkuun homma vai? Änkyti änkyti, päissään juttu mies ja selvinpäin suu on muurattu kiinni ja vapisee nurkassa vai?

Ei tuu onnistumaan silleenkään...

Yleensä monilla on humalassa vielä niin vastenmieliset jutut ja järki kohmeessa, ettei juttelu edes suju kuten selvinpäin. Jotenkin järkevästi. Vaan se on päissään semmosta sönkkäämistä ja möhläämistä, ettei semmonen nyt luulis kauheen hyvää vaikutusta tekevän.

Ihmiset on humalassa mun mielestä yleensä aika vastenmielisiä kaiken kaikkiaan.

• Päläpälä kirjoitti:

Yleensä monilla on humalassa vielä niin vastenmieliset jutut ja järki kohmeessa, ettei juttelu edes suju kuten selvinpäin. Jotenkin järkevästi. Vaan se on päissään semmosta sönkkäämistä ja möhläämistä, ettei semmonen nyt luulis kauheen hyvää vaikutusta tekevän.

Ihmiset on humalassa mun mielestä yleensä aika vastenmielisiä kaiken kaikkiaan.

Viina saa jutun lentämään.

• possu kirjoitti:

Viina saa jutun lentämään.

Mut usein vähän liiankin lennokkaasti. 😳

• Oikeaaelämää

Minäkin masentunut. Ei jaksa mitään tyhjänpäiväisiä juttuja.

• Elät ystävien ja tuttavien iloksi ja vihamiesten kiusaksi. :)

• gfdhfd5t54gf

Kuka nyt jaksaisi noin rasittavan ihmisen kanssa olla tuttava, ystävästä puhumattakaan. Tuskin kukaan jaksaa olla vihamieskään miehelle joka on kuin (omista kyyneleistä) märkä rätti.

• SoliterniuM1977

Mulla oli taas vähän aikaa Tinder, kun sinne voi ilmsn facebookkia mennä puhelinnumerolla nykyään. Muutama feikki profiilimatch tuli eikä muuta. Varmistui taas minullakin se, että Suomessa ei ole sopivia minua kiinnostavia sinkkunaisia. Ja ulkomaille en lähde.

Yksin hautaan asti prokekti jatkuu vahvsna.

Löysin taas kipinän videopelien keräämiseen. Ajattelin kolmelle systeemille (Xbox, Xbox 360 ja Xbox One S) alkaa keräämään ihan fyysisiä pelejä. Tällä hetkellä omistan vain digitaalisia pelejä eli suoraan konsoliin ladattuja.

Meinasin yhden kirjahyllyn täyttää vain videopeleillä. Siitä se lähtee.

Sisältöä elämään.

• eimuutaei

Tosiasia on ettei naisen saaminen ketään muuta jollei muutenkaan siihen pysty, siinä vain tulee lisää skeidaa kun sitten joutuu jätetyksi.

• JokaisellaRooli

Alemman tason miehen tehtävä on maksaa veroja ja tehdä helvetisti paskaduunia saamatta naista koskaan.

• Totuus-

Onko se hauskaa kun ette saa koskaan naista ettekä parisuhdetta. Täällä palstalla olette vielä 65 vuotiaana kertomassa juttuja ettei edes rumat naiset halunneet teidän kanssa seurustella.

• Toivo-t-on

Miten parisuhde olisi sen parempi ? Olla vuodesta toiseen kynnysmattona, terapeuttina, kiukuttelun kohteena tai kuuntelijana. Toinen aina pahalla päällä ja miettii vain omia asioitaan. Hyviä hetkiä äärimmäisen harvoin. Vuosien mittaan toisen käytökseen alistuu ja lopettaa tuntemasta enää mitään.

• hyvänmukana

Kukaan ei ole aina pahalla päällä ellei ole masentunut. Mutta negatiiviset asiat kuuluu elämään ja myös parisuhteseen niiitä ei kukaan voi paeta. Ne vaan pitä hyväksyä osana elämää ja pakettiin kuuluvaksi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4170
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2343
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2258
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      96
      2074
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1877
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1850
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1557
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1521
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1340
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      74
      1158
    Aihe