Mikä valtaa mielen silloin kun olet hiljaa.
Voihan hitto tätä tyhjyyttä
47
<50
Vastaukset
- poistakylmätyhjyys
Tervetuloa nettiavaruuden kylmään tyhjyyteen.
Tee elämälle itse sisältöä tunkeutumalla pois asunnosta ja ulos katsomaan mitä toiset ihmiset tekevät, tai vaikka katsomaan jotain muurahaistakin mitä se tekee ja kuvittelet sitten että mitähän tuo muurahainenkin tuossa ajattelee tuossa mönkiessään... tai hämähäkkikin...
Tekemään uusia seikkailuja toisten ihmisten kanssa, jos tulee liian vaarallinen seikkailu niin poliisi vie turvaan putkaan sitten kuitenkin jos kaupungissa yrität vaarantaa itsesi seikkaillen liian hurjasti.- silloiniskeeikäväpahiten
Vetäsitpäs sinä ihmeellisen oletuksen aloituksestani. Kerro ihmeessä lisää... oletan että kuvittelet minun asian olevan niin että tunnistelen palstalla jotain henkilöä ja sitten kun en tunnista niin iskee ikävä. Oletinko oikein sinun kuvitelmat?
- olentämmönen
tuppisuu. En paljon turhia juttele. Puhun, kun on asiaa. Nyt ei ole ollut mitään kirjoitettavaa.
- silloiniskeeikäväpahiten
Oletko mies vai nainen? Itse olen mies ja naista mietin kun tämän aloituksen tein.
- määolen
nainen. Tuppisuinen nainen.
määolen kirjoitti:
nainen. Tuppisuinen nainen.
Mutta tuskinpa lähettelet viestejä suoraan hänelle?
- kokeilentätäsit
Ehkä sitten pitää olla hiljaa, jos vaikka heräisit jotenkin itse toimimaan.
- poliisiveilepäämään
hmm joo niin poliisi vie putkaan turvaan jos seikkailut näyttävät niin hurjilta että on vaarassa loukkaannuttaa itseään, vievät lepäämään vähäksi aikaa ja päästävät kyllä sitten pois, vähäksi aikaa lepäämään, niin tekevät.
Joskus veivät minut juurikin noin lepäämään, mutta hermostuin sitten siellä putkassa kun syyttä lepäämässä, tuhosin niiden valvontakameran ja patjan kun vihastutti, lasku tuli sitten tuhosit juttuja siellä, mutta jälkeenpäin ajatellen oli hyvä asia kun veivät lepäämään muutamaksi tunniksi silloin. - silloiniskeeikäväpahiten
Vastaisitpa jotain :(
Ehkä sulla on tänää semmoinen "tänään ei kommunikoida" päivä. Minullakin oli aamusta sellainen olo :/ sen takia en heti edes katsonut onko tullut viestiä.
- Häntäkaipaan
Kuka ja kenelle?
Yhtä miestä mietin, kun käyn nukkumaan :) - avaruusohjainkinkohta
Minä ajattelen monesti että aika huvittavia juttuja voi tulla palstalla joskus, sillä tavoin että on aika söpöjä tyttöjä höpöttelemässä hauskoja, tuonnekaan ei ehkä uskalla mennä missä ovat nuo jotkut sinkut-palstalla olevat tytöt ja niin no.
Joka tapauksessa tänään olisi kai tullut uusia luottokortteja, pitäisi käydä ostamassa niitä nettiostosten varalle, kun käytän noita prepaid-juttuja tietoturvankin takia, eli siis ostan käteisellä sellaisia ja niillä tuotteita netistä sitten, joku voisi sanoa rahanpesuksi tuollaista toimintaa, mutta ei oikeasti ole sitä minun kohdallani.
- Ääzlxmods
Milloin viimeksi viestittelitte?
Hän oli laittanut aamupäivällä viestin minulle. Vastasin siihen vasta joskus 4-5 aikaan päivällä. Siinä onkin tämän päivän viestittelyt olleet... itse laitoin hänelle vielä muutaman viestin tuon jälkeen. Taisin viimeisimmän laittaa kahdeksan aikaan illalla.
- Mikä_on_tarpeeksi
silloiniskeeikäväpahiten kirjoitti:
Hän oli laittanut aamupäivällä viestin minulle. Vastasin siihen vasta joskus 4-5 aikaan päivällä. Siinä onkin tämän päivän viestittelyt olleet... itse laitoin hänelle vielä muutaman viestin tuon jälkeen. Taisin viimeisimmän laittaa kahdeksan aikaan illalla.
Montako viestiä sitä pitää päivässä laittaa että olisit tyytyväinen?
Eikö pitäisi olla onnellinen edes siitä kun hän ylipäätään laittaa sinulle viestiä?
- vaimihin
Viittaatko whatsappiin vai sähköpostiin .. ,?
Whatsappi on aika lähellä sitä mitä kautta olen hänen kanssaan viestitellyt.
- Lonelywoman
Oletko kysynyt jotain, mihin pitäisi vastata? Miksi et itse tee keskustelun aloitetta? Helpottais sunkin oloa. Toisaalta itsellä vähän sama tilanne, ihminen on iso kysymysmerkki, uskon hänen pitävän useampaakin verkkoa vesillä, en halua särkeä mun sydäntä.
Olen kysynyt. Kysyin mitä on tänään tehnyt.
- WhoMe_
Ketä sinä etsit? Minulla on joitakin kavereita, kenen kanssa olen tiiviisti tekemisissä, joten en kerkeä olemaan täällä koko aikaa. Olis kiva tietää, ketä etsit?
En etsi täältä mitään. Tämä paikka on vain ja ainoastaan ajatusvirtaa varten ja minulla on nyt tosi hyvä fiilis koska hän laittoi vihdoin viestiä minulle.
- mielikuvitustaONpi
On totta että ajatusvirtaa kyllä tulee sitten tämän palstan jutuista paljonkin, aika hauskaakin sitten, kun tulee juttuja toisten mielikuvituksista aika hauskoja juttuja.
Ajattelen sinua luvattoman paljon.
- Shamanius
Transsi, astraali.
- pelottavapeilissäkin
Hauska sanontakin tuollainen, kun veli sanoi että tuo sinun kuva näyttää hirviölle näytät kun vaaleat hiukset ihan pystyssä kuin joku pelottava pelle ja mustat lasit päässä...
- pelottaaitseäkin
Tuollainen; menepä itse aamulla heti peilin eteen katsomaan itseäsi: näytätkö hirviölle vai mille kun sängystä juuri noussut, itseäni joskus oma naamanikin pelottaa kun katson.
- ettäeioikeastikaunis
Joo en muista oliko Heidi Klum tai no joku vastaava, kirjoitin jollekin tuollaiselle että: näytät kauniille, vastasi: en ole oikeasti noin kaunis mitä kuvat näyttävät, minua on maskeerattu paljon, hyvin sanoi rehellisesti.
- Kaikkeen.tottuu
Siihenkin että toinen on aina hiljaa.
Aina puhumaton.
Ja sitten kun puhuu niin puhuu rumia.
Mutta kuten sanottu, siihenkin tottuu.
Vaikka vaatiihan se veronsa.
Mutta varmaan hän on sen ymmärtänyt. - Mitenpaljonvoikaan
Vääränlainen hiljaisuus tuntua pahalta.
- Olen_tuon_kokenut
Sellainen ihminen, joka vastailee viesteihin oman mielensä mukaisesti (pitää sinua välillä pitkään hiljaisuudessa), ei oikeasti valitettavasti välitä sinusta ja hänet kannattaa unohtaa. Vastaamattomuus on yksi henkisen väkivallan muoto. Tsemppiä ja voimia sinulle!
- Olensamaamieltä
Koin kaiken juuri noin.
Vastasin vaikken ap olekaan.
Anteeksi siitä. - silloiniskeeikäväpahiten
Vastaamattomuus voi johtua myös siitä että toisella on jotain tekemistä ja ei ehdi vastaamaan.
- Olen_tuon_kokenut
silloiniskeeikäväpahiten kirjoitti:
Vastaamattomuus voi johtua myös siitä että toisella on jotain tekemistä ja ei ehdi vastaamaan.
Jos kyse on muutamien tuntien vastaamattomuudesta, kyse on varmasti tuosta. Jos taas kyse on useampien päivien vastaamattomuudesta, on kyse ikävä kyllä jostain ihan muusta.
Olen_tuon_kokenut kirjoitti:
Jos kyse on muutamien tuntien vastaamattomuudesta, kyse on varmasti tuosta. Jos taas kyse on useampien päivien vastaamattomuudesta, on kyse ikävä kyllä jostain ihan muusta.
Olet täysin oikeassa tuossa.
Hyvää tekee toisinaan olla hiljaa, näin introverttinä usein olenkin. Mietin ja pohdin, tosin se joskus tuottaa masentavia ajatuksia sekä sen, ettei saa mitään aikaan.
- saapaspäähänmenoX
Saapaspää oli hauska sanonta, ja kenkärokki sitten jos on saapas päässä ja liikennöi.
Aika hauskoja juttuja taaskin. - aitoriitta
Voin lopettaa kirjoittamisen ja itseasiassa mielellään sen tekisinkin. Ei minulla ole enää niin tarvetta kirjoittaa.
Luulenkin, että tämä pikkuhiljaa loppuu. Mietin vain sitä, olisiko sinulla tarvetta saada kannustusta joltakulta muulta. Sinun itseluottamuksesi vaatisi vähän rohkaisua. Olisiko sinulla ystävää siihen tarpeeseen?
Hyvän yön toivotukset kai pitäisi myös lopettaa.
Uskon, että tämä kaikki meiltä onnistuu. - silloiniskeeikäväpahiten
Oletkohan sinä herkkä aistimaan asioita... minulla on vähän sellainen tunne että saatat olla. Toivon vain ettet ole aistinut mitään väärin minusta.
- Varpaatkinristissä
Olet oikeassa. Minusta tuntuu että kaikki ei ole nyt niinkun pitäisi. Pelottaa
- Melkeinmeedio
Olen extraherkkä
- eiturhiastressejä
Ajattelisin niin että ei nyt sellaisesta ainakaan mitään lisästressiä kannattaisi ottaa että kirjoitteleeko vai eikö kirjoittele, kirjoittelut unohtuvat normaalisti sitten jos on muuta tekemistä.
- Varpaatkinristissä
Mitä jos haluais kirjoitella muttei uskalla
- Ikäväon
Sama! Haluttais, muttei uskalla. Jokin tässä nyt pelottaa. Yritän huomenna jos en iltaan mennessä saa kerättyä rohkeutta.
- Melkeinmeedio
Pitäisikö sinun listata asioita mitkä pelottaa?
- Ikäväon
Mitäs sitten pitää tehdä kun on ne listannut?
- tyttöjenhassuja
Hirvittävä peliservut noillakin näyttää olevan Lontoossa, pitäisi joskus itsekin kokeilla pelailla niillä jotain... Demon One, taistelupelejä paljon, toista kautta ilmoittaisin että "duke" is here.... erilaiset nimet sitten että ahah, avaampa sille vapaan pääsyn sitten peleihin servulta.
Hauskin juttu oli kyllä tuo saapaspää joku juttu tytöiltä, aika hassua jos laittaa korkokengänkin päähän ja liikenteeseeen, avokas kuin neuvokas tai Menokas.
Vähän uumoilen ettei meistä taida tulla mitään. Toivon olevani väärässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6172340Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,271166- 1091128
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki91008- 92916
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101875Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?91787Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64731
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e229603