iloiseksi, mitä hän on silloin tehnyt?
Kun kaivattunne saa teidät
19
<50
Vastaukset
- MieleeniTuleeKunHänOn
Hymyillyt
- YhessäMeOllaan
Hän vaan on. Ja osaahan Hän toki tehdäkin kaikkee kivaa. :)
- Inlove
Hymyillyt mulle
- kaikkeanäitä
Hymyillyt tai katsonut lempeästi ja pitkään tai tervehtinyt omalaatuisella tavallaan ;) <3 tai muistanut viestillä tai ihan vaan ilmestymällä näköpiiriini.
- Vaalea_nainen
Ihanasti sanottu <3
- Hyvällätuulella
On selvinpäin
- ensokeaenkuuro
Tämä.
- tuoiloistaaminua
Ainakin minut tekee iloiseksi tyttöjen kanssa höpöttelyt, koska tulee aika hauskoja juttujakin sitten.
- kaunismieli
Jo kuuleminen hänestä,kaikki ne energiat..hän on aurinko, se lämpo ja rauha kun on hänen seurassaan,, Mä taidan olla rakastunut ja johan se on jumalavita aikakin :D
- Utelias_
Kerro hänestä lisää....
- Myhveröinen
Olemalla turvassa. Varmaan jos olisi kanssani niin olisin vaan iloinen ja kiitollinen hänestä koko ajan. No ehkä joskus suuttuisin, en tiedä.
- vastuunjakaminen
Itselle tuli myös mieleen turvallisuudentunne ja siksi ettei tarvitsisi yksin hoitaa kaikkea.
- Myhveröinen
vastuunjakaminen kirjoitti:
Itselle tuli myös mieleen turvallisuudentunne ja siksi ettei tarvitsisi yksin hoitaa kaikkea.
Joo.. Jos vaimo on ihan väsynyt niin ei hän silloin jaksa. Sitten häntä tulee auttaa ja tehdä asioita hänen puolestaan. Toisaalta sekin jo auttaa kun on se puoliso kuka kuuntelee ja tukee. Siitäkin saa voimaa.
Ei välttämättä mitään erityistä, katse, hymy =)
- Tärkeä_minulle
Ollut oma ihastuttava ja hauska persoonansa..
Näin että ilahtui minun näkemisestä.. - PiristysruiskeeniHän
No vaikka silloin jos lähettää viestin :) tai kun näen hänet, hän piristää minua aina! Näen häntä nykyään todella harvoin, liian harvoin, ja ikävä on koko ajan.
- Tärkeä_minulle
Tutulta kuullostaa..
Liian harvoin näen häntä ja ikävä on koko ajan..
- SeJokuKaipaa
Hänen silmänsä, hän katseensa, hänen hymynsä, hänen tapansa olla läsnä kun juttelemme. Hän saa minut onnelliseksi vain olemalla oma itsensä.
Ei hänen tarvitse tehdä mitään sen erikoisempaa siihen, että saan iloa. On hän toki auttanutkim minua ja silläkin tavoin saanut minut tosi iloiseksi. - 9u7er3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6662512Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,301246- 1091158
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki111083- 93955
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k104915Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?101873Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e236815Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50769- 64741