Miehen käytös hämmentää

iiiiii

Tapasin miehen muutama kuukausi sitten. Hän alkoi "jahdata" mua, jutteli aina kun mahdollista, halusi kävellä samaa matkaa kotiin joka päivä, oli näkyvästi iloinen aina kun saavuin paikalle, tuijotti silmiin ilman syytä eikä katsonut pois vaikka katsoin takaisin ja vain hymyili, jotenkin vain katsoi ihan kuin jotain jumalaa, pikkuhiljaa alkoi koskea "vahingossa" enemmän ja enemmän ihan painautuen vasten istuessaan viereen (AINA tuli istumaan viereeni), kerran alkoi leikkiä hiuksillani, tökkinyt jalkaani omallaan yms selvää flirttailua, nauroi tyyliin kaikelle mitä sanoin ihan kuin muka hyvillekin vitseille, ehdotteli tapaamisia (oli vähän hermostunut joka kerta) ja olin 100% varma että on ihastunut ja yrittää saada mut. En itse juurikaan näyttänyt kiinnostustani vaikka sitä olinkin. Meillä oli heti vaan yhteys, en ole ennen tavannut ketään jonka kanssa tuun juttuun niin hyvin, meillä on uskomattoman paljon yhteistä ja vaan nauretaan koko ajan. Tuntuu ihan sielunkumppanilta. Tätä jatkui pari kuukautta kunnes sitten aloin näyttää kiinnostustani vähän enemmän (mutta en edelleenkään mitenkään selvästi) ja sitten hän mainitsikin tyttöystävänsä, olleet vuosikausia yhdessä ja näyttää menevän ihan hyvin. Oon varma että on aiemmin vältellyt tyttöystävän mainitsemista seurassani ja on kutsunut sitä vain "kaveriksi". Ja nyt oon sitten päätynyt tilanteeseen että olen päättömän ihastunut tähän varattuun uuteen ystävään. Vieläkin sopii tapaamisia ja tekstaa lähes joka päivä. En vaan ymmärrä. Näköjään vaan kaverimielessä jahdannut? Hänellä on paljon naispuolisia ystäviä että ei siinä, mutta kun kaikki vaistot sanoi että ilmassa oli jotain muutakin... Mutta ei enää. Huoh. Iät alle 30 jos kiinnostaa.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastauss

      Toiset vaan sosiaalisempia ilman että tarkoittaa enempää. Kauheeta kyllä miten ystävällisyys, iloisuus voidaan tulkita väärin, jos koskee toista ei se aina tarkoita että haluaa jonkun housuihin.

    • "En vaan ymmärrä. Näköjään vaan kaverimielessä jahdannut? "

      Hän on ihan oikea pelimies. Virittelee yhtä sun toista sinne tänne. Saa omaan egoon pönkitystä näin ja panee sopivan tilaisuuden tullen. Tuo tyttöystävästä kertominen siinä vaiheessa kun olet jo koukussa , on taktiikka, jolla haluaa saada sinut hyväksymään sellaisen olemassaolon vaikka panisitte tällöin hänen ei tarvitse salailla, eikä valehdella sinulle.

      "En itse juurikaan näyttänyt kiinnostustani vaikka sitä olinkin. " Puuh tämä on se naisten vaikeus. Itse ainakin odotan naiseslta selkeää kiinnostuksen merkkiä, jos itse olen tehnyt aloitteen. Muuten homma jää puolitiehen.

      • iiiiii

        Ei se kyllä panon perässä ole kun toi käytös loppui kuin seinään ja nyt kohtelee vaan ystävänä :D


      • Ok, taisi olla sitten vaan catch and release kalastaja.

        Voi kuitenkin olla, että yllätyt jossain firmajuhlassa.


      • Juuustnäi
        iiiiii kirjoitti:

        Ei se kyllä panon perässä ole kun toi käytös loppui kuin seinään ja nyt kohtelee vaan ystävänä :D

        No mikäs helvetin ongelma tossa on? Ootko ylitsearvioinu oman viehätysvoimas? Jotkut meistä lähestyy ihan kaverimielessä, tosi se ei tunnu nykyään olevan mahollista enää satunnaisista syistä. Jos avaa suunsa vastakkaiselle sukupuolelle kysyäkseen esim. reittiohjetta koska omasta luurista haku tökkii, luullaan heti isku tai raiskausyritykseksi, jälkimmäinen riippuu reittiä kyselevän ulkonäöstä


      • iiiiii
        Juuustnäi kirjoitti:

        No mikäs helvetin ongelma tossa on? Ootko ylitsearvioinu oman viehätysvoimas? Jotkut meistä lähestyy ihan kaverimielessä, tosi se ei tunnu nykyään olevan mahollista enää satunnaisista syistä. Jos avaa suunsa vastakkaiselle sukupuolelle kysyäkseen esim. reittiohjetta koska omasta luurista haku tökkii, luullaan heti isku tai raiskausyritykseksi, jälkimmäinen riippuu reittiä kyselevän ulkonäöstä

        Ei siinä ole muuta ongelmaa kuin se että flirtti oli aika kovaa ja antoi ymmärtää jotain enemmän. Vai onko flirttailu sun tapa lähestyä kaverimielessä?


      • juuustnäi

        Mun käsittääkseni myös naispuoleiset KAVERIT tai YSTÄVÄT flirttailee miespuolisille KAVEREILLEEN ja YSTÄVILLEEN KAVERIMIELESSÄ ilman mitään sen suurempaa draamaa tai jälkilässytystä. MUTTA näköjään tää ei sit joidenkin naisten mielestä oo toisinpäin, miehen alottamana, sallittua. Missä tapauksessa sulla on aika jännä logiikka, mutta ei tarvii mennä siihen enempää. Ja vaikka se flirttailu ois leikkiä ollukin niin ethän sä sitä kylläkään ihastuneena hahmota samalla tavalla- mutta ei se sillon sen miehen vika toisaalta ole. Eli kääntää tai vääntää tota miten päin vaan niin mitään epäoikeuden mukasta ei oo tapahtunu. Kannattaa siis parjata tällä palstalla anonyymisti tota miestä


      • juuustnäi

        Jatkoa: Oon sata varma että jos sä oisit puolestas tutustunu johonki mukavaan tyyppiin jonka haluisit kuitenki pitää vaan ystävänä, NIIN ihan sata varmana heittäisit jotain kaverimielistä flirttiä jos sen tyypin kanssa ois muuten vaa kiva jutella ja heittää läppää. Vai onko tää maa joku pyhäkoulu?


    • Iiiiiimies

      Samaa mieltä yogamiehen kanssa. Hiuksilla leikkiminen ja jalkaan tökkiminen ystävätasolla tuntuu oudolta. Voit kysyä, mitä hänen tyttöystävänsä siitä tykkäisi.

    • Anonyymi

      Aloittaja tässä, kävi ilmi että mies on polysuhteessa ja haluaisi että liittyisin siihen kolmanneksi. :D Siinä siis vastaus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe