Sä oot vanhentunut niin

jotaintuttuakuitenkin

et en tunne sinua enää (no niin minäkin varmaan ;)) et täytyy varmaan tutustua uudelleen ;P

Ps: en tarkoittanut viestilläni mitään pahaa vaan tämä oli ihan sillai pilke silmäkulmassa heitetty ja hänellä on kyllä huumorintajua, uskon että ymmärtää.

33

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuiskutukalta

Kuuleppa äijäseni... Vejän sua kohta parrasta jollei sun jutut parane😂🐅

Toivottelen hyvät yöt kuhan ehin... kuuraparralle

• niinhän täällä meille kaikille käy, käy, käy eli vanhetaan vuosi vuodelta, ihan jokainen

• Vanhaon

Niin ollaan vanhentunut. Muutama kilo tullut lisää.

• vittusäkiootpelle

Yks dorkimmista kirjoittelijoista täällä.

• Onneasinullekin

Joko säkin sen ymmärrät. Heureka!

• Blääääääääh

🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢.

• Etvaanosaa

Harjoittele vielä, piilovittuilu ei selkeästi ole vahvinta osaamistasi. Se kärki jää puuttumaan, eli sanasi eivät tee vaikutusta jota ajoit viestilläsi takaa.

• kuolemalähestyyjoo

Näin on. Mulla on myös ikäkriisi, mä oon ruvennut halajamaan suakin nuorempia miehiä. Sitä se ikä teettää ja oman kuolevaisuuden tajuaminen. Onhan niitä äijiäkin, jotka kuolee rakkaan harrastuksen parissa. Aina joku kuolee pirkan hiihdossa, osa kuolee naidessa. Miettikää kuinka paljon kivempaa kuolla herkillä hetkillä kuin pitkään sairaalan sängyssä maanneena. Siinä hiihdossakin tietty kivointa olis kuolla, kun on saapunut jo maaliin. Siinä sais sitten perilliset tapella viimesestä mitallista ja ite vois vilkutella niille taivaalta.

• Rypytpois

Samaa en voi sanoa sinusta kun en ole nähnytkään. Ei kyllä ryppyvoiteetkaan tehoa. Mitäs nyt keksisin. Botoksia en halua.🙄

• Tässäsefakta

Meissä on se ero että sinä pelkäät vanheta. Minä en koska en ole pinnallinen.

• Eivoimitään

Ei se ole pelkoa. Se on aivan normaalia. Ja vanhetessa myös viisastuu. Ulkonäöllisesti kukaan ei tietenkään halua rypistyä😄

• HuijariHeijaa

Pysy kanssani Huhtikuu! :)

• Nolomikänolo

Eikä muuksi muutu. Vaikka toinen olisi kuinka huumorintajuinen hyvänsä, koskaan ei ole pakko olla
      tahallaan sillä rajalla että haluaa tuottaa pahaa mieltä. Tää on ihmeellinen mies näitten ainaisten herjaustensa kanssa.

• tarkistapääsi

Mistä helvetistä päättelit mieheksi? Itse sain ihan päinvastaisen fiiliksen.
        Ihan sekaisin olet jos vielä tosiaan ihan määrättyyn ihmiseen liität...

• Älänyviitti
        tarkistapääsi kirjoitti:

Mistä helvetistä päättelit mieheksi? Itse sain ihan päinvastaisen fiiliksen.
        Ihan sekaisin olet jos vielä tosiaan ihan määrättyyn ihmiseen liität...

Mieshän se on ilman muuta, nainen tollain kirjota.

• yksi.muuttunut

Mitä nyt muutamasta rypystä jos saa olla elossa. Kylmä tosiasia on että muumioihin ja pakastettuihin ei ajan hammas vaikuta. Tutustumisesta en osaa sanoa mitään kun aloittajan henkilöllisyys on vain toiveiden varassa!

• raffiishittii

Noniin, tuttia suuhun ja velliä naamaan, ihanata kun voi kutitella itseään leuan alta ja kirjoitella mieluisan pirtsakoita vastauksia itselleen. Ja vitsailla itsensä kanssa, en kyllä tuota päivätyötä eli valtakunnanhylkiön pestiä vielä jättäisi standupin vuoksi.

• Ei.ap
        raffiishittii kirjoitti:

Noniin, tuttia suuhun ja velliä naamaan, ihanata kun voi kutitella itseään leuan alta ja kirjoitella mieluisan pirtsakoita vastauksia itselleen. Ja vitsailla itsensä kanssa, en kyllä tuota päivätyötä eli valtakunnanhylkiön pestiä vielä jättäisi standupin vuoksi.

Onpas sulla mukava aamu, että oikein velliä lusikoit ja siinä lomassa itsellesi vastailet!

• Voinhyvinkinolla

Se ei kuitenkaan haittaa itseäni. Ja sullekin se varmasti on yksi ja lysti. Enemmän mieltä piristää kevään aurinko ja lämpimät ilmat ja liikuntakyvyn palautuminen.

• Kivanmerkeissä

Ystävinä meillä on mahdollisuus jatkaa tästäkin eteenpäin hyvillä mielin.

• TurhaKiusataItseään

Äh. Osaan välttää sellaisen katsoa saa muttei koskea-helvetin.

• KuhanKysyn
        TurhaKiusataItseään kirjoitti:

Äh. Osaan välttää sellaisen katsoa saa muttei koskea-helvetin.

Haluuko Ähky-Puhki ÄrriMurri haluu siis vaan Katsoa? ;)

• otatuijotuslelu

Karvaturri-parrat ajamatta pelle? Osta tojota korolla pankista rahaa, Korolla, Tuijota Korolla.

Toy-Ota = Lelu-Ota.

• Niinolen

Kyllä, olen vanhentunut, se tarkoittaa et olen viisastunut 😃
      Siksi ei kohdatakaan!
      Kauneudesta, se on huomattavasti suurempaa, kuin ennen, se itsevarmuus, sisäinen kauneus, tyyneys, hyvä ja positiivinen mieli tekee ihmeitä jopa ulkoisesti, vaikka vanha olenkin, muutama pikku ryppykin sinne tai tänne, mitä niistä...

• lelumiehetajelee

Lelumiehet ajelevat Toy-Ota, eli leluautoillaan :)

• elämäonvalintoja

Niillä "leluilla" ajetaan ainakin se ensimmäiset 300t pelkillä huolloilla ja tankkaamalla bensaa.
        Siinä kun saksanseisojat (VAG- paskat etunenässä) ovat verstaalla sen verta taajaan et korjaamon kaverit on jo perhetuttuja ;DD

• Miksikenenkään

Vanhentumista pitää toitottaa ikäväpalstalla?

• anteeksipyyntöpaikallaan

Tuo on hyvin ikävää tekstiä aloittaja, jota kukaan ei halua tällä ikäväpalstalla lukea. Voisitko mennä hieman itseesi? Nyt olis

• jaaloittajaonnainen

Kuten sanottu se oli vitsi. Mutta tosikoille anteeksi kamalasti. Ja sanoinhan myös että olen itsekin vanhentunut ja nii´nhän meistä jokainen tekee, se väistämätön tosiasia.

• jaloittajaonnainen

Ja vielä se että mei ei oltu nähty varmaan kolmeen vuoteen joten siksikin sanoin näin, kyllä siinä ajassa vanhenee itse kukin.

• face

Hyi jos ihminen ei vanhenisi ollenkaan.

• Julmatotuus

Tiedoksi teille: 55 vuotias ei voi mitenkään näyttää kakskymppiseltä, vaikka miten yrittäisi. Ei mies eikä nainen.

• sateenkaarentakaa

Ei mua vanheneminen haittaa. Vuodet jotka ovat jääneet välilleme jotenkin surettavat.
      On niillä kuitenkin ollut oma merkityksensä.
      Vaikken tiedäkään mikä.
      Se tutustuminen, parempi sellainen, jäi tekemättä. Aattelen, että vieläköhän me tutustutaan joskus....Toivon sitä. Vaikka nykyään oon ollut toivoton senkin suhteen.
      Suren kun ei ole kunnon yhteyttä sinuun.
      En vain jaksa enempää ettiä.
      ✨🌈
      Yritän nukkua nyt.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      666
      2512
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      30
      1246
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1158
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      11
      1083
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      93
      955
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      104
      915
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      101
      873
    8. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      36
      815
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      769
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      741
    Aihe