Luin tuolla seksi osassa naisen ilmoituksen seksiseuran saamiseksi.
En oikee jaksa ymmärtää, miksi tiukoilla kriteereillä oleva nainen ei bingaa seuraansa livessä. Mitä saa netissä, kun kerran ihmisiä on kaikkien lährllä ja naisen jalkojenvälissä on värkki, joka kompensoi manta asiaa joilla se naisen euro on paljon arvokkaampi kuin miehen euro.
Etsittekö todella pikajännitystä sillä, että luettelette sata vaatimusta tuntemattomaan tuubiin ja saatte sitten pelätä henkenne edestä.... Pelkästään ruotsinristeilyllä tapaatte miehiä turvallisemmin ja pääsette heistä eroon, jos juttu ei tunnu oikealla ja moni harha näkyy.....
Itse kohtasin naisen aivan arjessa. Emme ole mitään muuta kuin kavereita, eikä meidän välille ole tulossa mitään. Mutta jotenkin olemme ajautuneet puhumaan asioita, vaikka olemme ihmisinä aivan erilailia. Puhumme asioita aika suoraa, ja toivottavasti se toimii!
Naisen logiikka seuraa etsiessä
omituinen_olio
2
150
Vastaukset
- Logiiggaakerrakseen
Sama nainen etsii sekä livenä että netissä. Netissä rajaaminen on helppoa, niin miksipä ei.
- omituinen_olio
ap. vastaa!
Kyllähän livessä rajaaminen on helpompaa, koska ensisilmäyksellä voit torpetoida nähtyä aivan paljon helpommin kuin netissä ellei deittivastauksessa ole jotain suoraa ingoren aihetta.
Mutta se on totta, että ihminen on feikki niin livessä kuin virtuaalisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1518224KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4277279Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693743Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521463412Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092904Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään472438- 1261966
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231823Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv351629Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801488