Riittääkö se että sidon itseni kaapeliin ja toisen pään heitän tuon kolme johdinta omaavan sähkölinjan yli? Ei viitsisi rekkaa tai junaa kokeilla.
Kysytään täältä neuvoa.
49
<50
Vastaukset
- wanhaämmä
Ammattitutkintoon vai? En usko.
Elä!
Ei tommoinen ole ratkaisu kun on ollut vaan huonot päättäjät.- hienoahienoa
Ei kannata tuollaisen ihmisen neuvoja antaa, jolla on ollut helppo elämä, lol. :D :D :D
- tarvistietää
Ei ole muuta vaihtoehtoa, elämä on helvettiä ja menossa vielä pahempaan suuntaan.
ap Jos sulla on kaapelia, niin askartelet siitä ensin induktiosilmukan, johon langattomasti siirrät jännitettä linjasta. Kun on valmista, niin tulet sitten kysymään lisää neuvoja.
Minä katsoin tuon otsaryppyn miehen keskijalaksi mutta varmaan johtuu siitä mun näyttö on himmillään.
valtakunta kirjoitti:
Minä katsoin tuon otsaryppyn miehen keskijalaksi mutta varmaan johtuu siitä mun näyttö on himmillään.
Siis himmeimmillään
valtakunta kirjoitti:
Sulla on vaan se keskijalka aina mielessä :D
valtakunta kirjoitti:
Siinä on mulkku :D
- tarvistietää
Eli edelleen kysyn, riittääkö tuosta sähkölinjasta antamaan isku jonka jälkeen ei enää ole olemassa?
- gfdhfd5t54gf
Ihmisiä on selvinnyt salamaniskuistakin, että ei ole mitään taetta.
- Pillujen--asiantuntija
Naisettomuus masentaa aika monia ihmisiä suomessa.
- gfdhfd5t54gf
Pitäisi siis oppia nauttimaan elämästä naisettomanakin. Ei ole mahdoton vaatimus.
- surkeuden.surkeus
gfdhfd5t54gf kirjoitti:
Pitäisi siis oppia nauttimaan elämästä naisettomanakin. Ei ole mahdoton vaatimus.
On mahdoton vaatimus.
- gfdhfd5t54gf
surkeuden.surkeus kirjoitti:
On mahdoton vaatimus.
Ei ole mahdoton vaatimus.
- JokaisellaRooli
gfdhfd5t54gf kirjoitti:
Sinkkumiehen tehtävä on raataa yhteiskunnan hyväksi saamatta koskaan vaimoa tai perhettä.
Hänen kuuluu tyytyä osaansa ja olla kuuliainen veronmaksaja. Tehdä niinkuin pomo käskee.
Hae hyvä ihminen apua joko lääkäristä, kelasta tai sossusta. Kyllä ne auttaa. Ei ole ongelmaa mistä ei selviäisi vaikka se siltä tuntuukin.
- tarvistietää
Ei auta lääkäri, kela, tai sossu tai mielenterveyskeskus, kokeiltu on. Olen työkyvytön, rahaton, lainaa ja muita laskuja eikä varaa maksaa.
tarvistietää kirjoitti:
Ei auta lääkäri, kela, tai sossu tai mielenterveyskeskus, kokeiltu on. Olen työkyvytön, rahaton, lainaa ja muita laskuja eikä varaa maksaa.
Työttömäksi työnhakijaksi TE-toimistoon ilmottautuminen, Perustoimeentulotuen saa kelasta. Kela maksaa välttämättömät asumiskustannukset, puhelinlaskun ja hesarinkin vissiin. Sossusta voi mennä kyselemään lainaohjelmaa, voi saada muutaman vuoden aikaa ettei tarvitse maksaa jos on ulosotossa. Sitten kuntoutushakemusta ja selvitystä kelalta jos ei ole semmoista tehnyt. Jos on nuo tehnyt, niin sitten en tiedä. Leipäjono on yksi vaihtoehto, on tapahtumia kanssa mistä saa päivällisenkin jos ei ole ruokaa. Tsemppiä.
tarvistietää kirjoitti:
Lainaajat ja luotolla myyvät ottavat aina tietoisen riskin, että maksaja ei maksa. Ei se niin vakavaa ole.
- tarvistietää
Oon ollut työttömänä jonkin aikaa ja tein töitä kunnes jouduin puol vuotta sitten lopettaa työn kun ahdisti helevetisti ja olin loppuun palanu. Kelan toimetuki apu ei riitä ja aktiivimalli rupesi minuakin nyt kiusaamaan eikä sostoimisto suostu auttamaan. Ruokaapu ei riitä kun minulla on kokoajan nälkä ja oon laiha. en juo tai polta. Mitään tapahtumia ei täällä ole ja auto niin rikki ettei pidemmälle uskalla ajaa enkä halua näihin hengellisiin tapahtumiin osallistua mitä ne.
En ymmärrä rahan päälle mitään minulla on aivot ihan loppussa. tarvistietää kirjoitti:
Oon ollut työttömänä jonkin aikaa ja tein töitä kunnes jouduin puol vuotta sitten lopettaa työn kun ahdisti helevetisti ja olin loppuun palanu. Kelan toimetuki apu ei riitä ja aktiivimalli rupesi minuakin nyt kiusaamaan eikä sostoimisto suostu auttamaan. Ruokaapu ei riitä kun minulla on kokoajan nälkä ja oon laiha. en juo tai polta. Mitään tapahtumia ei täällä ole ja auto niin rikki ettei pidemmälle uskalla ajaa enkä halua näihin hengellisiin tapahtumiin osallistua mitä ne.
En ymmärrä rahan päälle mitään minulla on aivot ihan loppussa.Lääkäriin sairaspäivärahalle
tarvistietää kirjoitti:
En ymmärrä rahan päälle mitään minulla on aivot ihan loppussa.Toimeentulotuki maksaa sun sairaalalaskun mutta kunnan kautta, ei yksityinen.
tarvistietää kirjoitti:
En ymmärrä rahan päälle mitään minulla on aivot ihan loppussa.Ei noita tuki asioita tiedä jos ei ole elänyt köyhyydessä kun pitää jokainen asia etsiä netistä. Sinä olet sairas joten sairaspäivärahalle.
tarvistietää kirjoitti:
En ymmärrä rahan päälle mitään minulla on aivot ihan loppussa.Hengelliseen ei diakoni tuputa vaan antaa ruoka-apua.
tarvistietää kirjoitti:
En ymmärrä rahan päälle mitään minulla on aivot ihan loppussa.https://evl.fi/apua-ja-tukea/arjen-ongelmat/rahahuolet
https://www.kela.fi/sairastaminen
Itse olin masennuksesta varhaiseläkkeellä 18v.tarvistietää kirjoitti:
En ymmärrä rahan päälle mitään minulla on aivot ihan loppussa.Aina voi sairastua se että ihminen tarvitsee paljon ratkaisuja.
tarvistietää kirjoitti:
En ymmärrä rahan päälle mitään minulla on aivot ihan loppussa.Jos on sairaslomalla, niin tarvitsee olla TE-toimistossa työttömänä työnhakijana silti saadakseen sairauspäivärahaa. Muuten katsovat että voit olla tarpeeksi terve hoitaaksesi kotitaloutta eikä anna siitä päivärahaa. Byrokratia on suoraan sanottuna veemäistä näissä asioissa.
tarvistietää kirjoitti:
En ymmärrä rahan päälle mitään minulla on aivot ihan loppussa.Ei niissä hengellisissä tarvi kuulemma kauaa istua, kun jakavat ruokakassit. Kotiväki kävi joskus jonossa, kun olivat peeaa ja rahahanat kii.
Se sapuska on millon mitäkin, mutta parempi kun nälkä.
Kai sun täytyy vaan kokeilla.
Mites velkajärjestely? Onko sitä jo kokeiltu? Kyllähän nuo epäkohdat osaa vituttaa, en yhtään epäile etteikö...mutta jospa ne kumminkin olis ajan kanssa kondikseen saatavissa. Niin, että voisi jälkeenpäin vaan sanoa, että paska reissu, mutta tulipa sekin koettua..?
Luultavasti saat vaan palovammoja ja oot sitten vihanneksena sairaalassa... en suosittele.
Soitat jonnekin mielenterveyspalveluun ja kysyt mitä tehdä. Ehdotat sinne joko tuota tai sitten jotain muuta, mitä ne keksii.... ihan varmasti keksivät paremman homman.,- Mikäänvaihtoehto
Aina on vaihtoehtoja! Alattosissaan miettimään mitä voit tehdä. Yksi hyvä asia synnyttää uusia❤️
- Pillujen--asiantuntija
Ettekö nyt tajua että suomesta ei saa apua tuollaisiin ongelmiin. Ei kukaan välitä , sossu kela tai muu taho ei välitä susta paskan vertaa jos aiot junailla itsesi junan alle. Poliisi ehkä tulee estämään ja puhuu sulle että kaikki järjestyy sulla on vielä hyvä elämä mutta nehän valehtelee työkseen. Ei ne kerro sulle totuutta että elämäsi tulee olemaan kurjaa naisettomana. Kukaan ei sua rakasta, naiset ei välitä muista kun jännämiehistä.
- eiparanna
Ei se nainen elämää paranna jollei osaa sitä parantaa ilman naista.
- tyikb
eiparanna kirjoitti:
Ei se nainen elämää paranna jollei osaa sitä parantaa ilman naista.
Juuri näin, ei parisuhde ole mikään automaattinen onnen tae. Yksinkin pitää osata olla ja elää.
- TämäTotta
tyikb kirjoitti:
Juuri näin, ei parisuhde ole mikään automaattinen onnen tae. Yksinkin pitää osata olla ja elää.
Juu, jos parisuhde olisi onnen tae, niin miksi parisuhteessa olevat sitten helvata vie haluavat erota, jos ovat parisuhdetta haluneet, niin miksi eivät sitten pysy suhteessa.
Olisko asia niin, että liikaa on kehuttu naisen kusireikää, että siinä onni ja autuus.
Sitten kun on sitä muutaman kerran mies saanut putkellaan kokeilla miltä se tuntuu itsensä siinä tyydyttää, niin kokemuksen jälkeen toteavat, ettei se nyt niin erikoista ollut, mutta nyt on sitten nainen riippakivenä elämässä ja laittaa erilaisia rajoitteita miehen elämään.
Allun onnen hetkien jälkeen ei olekaan enää sellaista onnellisuuden tunnetta, vaan suhteesta tuleekin taakka ja rasite.
Sitten haluataan erota, kun kyllästytään parisuhteeseen ja ollaan jopa kateellisia yksinäisille.
Asiassa on myös toinen seikka, kun on ollut tarpeeksi pitkään yksin, vaikka olisi parisuhdetta halunut, niin tulee hetki, jonka ylitettyä ei enää kaipaa mitään parisuhdetta, kun on tottunut olemaan yksin.
Nainen vain mutkistaisi elämää liikaa, toisi omat hankaluutensa arkeen ja rajoittaisi elämää.
- tarvistietää
Kysyin diakonilta apua ruokaan mutta sanoi että jää lomalle ei muita paikalla ja sanoi että pitäisi osata kattoa menot ja tulot eli ei niitä kiinnosta. Naapurikunnassa ruokaapua tarjoaa joku hengellinen yhdistys ja siellä pitäisi kuulla jumalaa ja jeesusta ennenkuin saa ruokaa.
Vaijereissa riittää pituus ne on valmiina oottamassa.Noissa on toi jumalan sana kytky, jos sä jaksat tovin olla kuuntelevinaan ja käyt hakee sen ruokakassin.
- Eheehe
Ois varmistuttava, jottei sähkönsiirto ole kohdalla, muuten voi tuntua siltä, että taas juna jätti.
- ahdistaa
Jos Portugalin suurinta runoilijaa ja kirjailijaa, Fernando Pessoaa uskotaan, niin ei riitä. Hän ei halunnut tehdä itsemurhaa koska vahinko oli jo tapahtunut kun hän oli syntynyt ja elänyt. Jos saisi pyyhkiä koko olemassaolonsa pois niin se olisi jo ihan eri juttu.
Nyt soitat itsellesi ambulanssin ja sanot että meinaat tappaa itsesi. Ne vie sinut laitokseen lepäämään. Eiköhän sitä kautta järjesty myös apua arjessa pärjäämiseen.
Niin ja tuo idea tappaa itsensä sähköiskulla on ihan vitun huono. Hyvin hyvin kivuliasta ja epävarmaa.- ÄtmiToteaa
Juu, lisäksi se on epävarma. Jos virtajohdin katkeaa kesken kaiken, niin jää kitumaan.
Kovat kivut, palovammat ja vammautuu loppuelämäksi.
Myrkkysienillä tai myrkkykäärmeen puremalla varmempi kuolema, mutta kumpikin ovat varmaan kivuliaita loppuhetkillä ennen kuolemaa.
Kivuttomin lähtötapa on törmäys autoon.
Meikäläiseen törmäsi auto, kun olin pyöräilemässä, vaikken edes yrittänyt jäädä auton alle. Ei mitään kipua törmäys tilanteessa ja taju lähti, mutta pahus kun siitä selvisin, niin jopa oli huono ja kipeä olo.
Jos auto olisi törmännyt suuremmalla nopeudella, niin olisi saattanut henki lähteä ja kivuton olisi ollut se lähtö.
Ei parane jäädä henkiin, jolloin kivut ja vammat ovat kiusana sen jälkeen. ÄtmiToteaa kirjoitti:
Juu, lisäksi se on epävarma. Jos virtajohdin katkeaa kesken kaiken, niin jää kitumaan.
Kovat kivut, palovammat ja vammautuu loppuelämäksi.
Myrkkysienillä tai myrkkykäärmeen puremalla varmempi kuolema, mutta kumpikin ovat varmaan kivuliaita loppuhetkillä ennen kuolemaa.
Kivuttomin lähtötapa on törmäys autoon.
Meikäläiseen törmäsi auto, kun olin pyöräilemässä, vaikken edes yrittänyt jäädä auton alle. Ei mitään kipua törmäys tilanteessa ja taju lähti, mutta pahus kun siitä selvisin, niin jopa oli huono ja kipeä olo.
Jos auto olisi törmännyt suuremmalla nopeudella, niin olisi saattanut henki lähteä ja kivuton olisi ollut se lähtö.
Ei parane jäädä henkiin, jolloin kivut ja vammat ovat kiusana sen jälkeen.Lääkkeillä / myrkyillä itsensä lopettaminen on taitolaji ja vaatii lääketieteellistä ymmärrystä. Yleensä ihmiset eivät tiedä mitä tekevät, minkä seurauksena sisäelimet pettävät yksi toisena jälkeen. Tämä on äärimmäisen hidas ja tuskallinen tapa kuolla.
Myös auton alle heittäytyminen on hyvin epävarma tapa lähteä. Pahimmassa tapauksessa jäät eloon neliraajahalvaantuneena tai vihanneksena.
- hienoahienoa
Mikset vain hyppää junan alle? Hyppäät sinne alle vasta kun se on lähellä, niin ei ehdi enää jarruttamaan. Et takuuvarmasti jää eloon.
- tosirandom
Ota ihan iisisti. Jos haluat voin lähettaa laadukkaan vasta painosta tulleen heavy cotton black t-paidan painatuksella:
Bring It On Worms
Sitä odotellassa sippaile vaikka vihreää teetä.
Mutta laadukasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643