https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/be828379-3750-42fe-aff2-8ae17167fc6e
Jännämies myös suunnitteli exänsä tappamista ja raiskaamista
Mies runkkasi junassa
16
93
Vastaukset
- Kaikysyäsaa--
miksei junassa muka saa runkata
- ÄtmiToteaa
Onhan linja-autossakin harrastettu julkisesti housuun kakkaamista, kun kaksi naista kakkasi housuun.
Ihme kuski kun hermostui, kun linja-autossa vähän kakka tuoksui ja penkkiin jäi vähän kakanhajua, oli varmaan fiini nenä kuskilla,
- Pehmeäpää
Muistan kun joskus uutisoitiin että joku oli alkanut runkkaamaan poliisikuulustelussa. Ei kuitenkaan se poliisi.
- Prööööööööttttt
Jos poliisikuulusteluissa pieraisee, niin saakohan lisätuomiota kaasuiskusta poliiseja kohtaan.
Lievin noista kolmesta on runkkaus. Vaikka olisi vain sunnitellutkaan noita muita ja puuttunut keinot niitä toteuttaakkaan, niin lievin niistä on runkkaus.
- runkkupete
mikä oli lievin?
- laardilasse
minkkilaukku kirjoitti:
Runkkaus on lievin (kolmesta).
voisitko hieman täsmentää. mikä oli lievin ja miksi?
laardilasse kirjoitti:
voisitko hieman täsmentää. mikä oli lievin ja miksi?
Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta sinulta puuttuu ymmärrystä, et sitä tajua. Hänen rikoksensa ovat nämä kolme: nippusiteiden varaaminen, rullatuolipotilaan piekseminen ja junassa runkkaus. Mutta lievin niistä on runkkaus.
minkkilaukku kirjoitti:
Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta sinulta puuttuu ymmärrystä, et sitä tajua. Hänen rikoksensa ovat nämä kolme: nippusiteiden varaaminen, rullatuolipotilaan piekseminen ja junassa runkkaus. Mutta lievin niistä on runkkaus.
Lisätietoa: https://en.wikipedia.org/wiki/Liévin
Olikos hän Interrail-matkalla?- laardilasse
minkkilaukku kirjoitti:
Lisätietoa: https://en.wikipedia.org/wiki/Liévin
Olikos hän Interrail-matkalla?unohdin mikä oli lievin. mikä on Liévin?
- Vänrikki
Muistan kun armeijassa pojat aina runkkasivat toisiaan suihkussa.
- darkinisä
DarkFearin päiväuni vaikkei armeijaa käynytkään.
- 58vuotiasnuori
Mielestäni teinien edessä saa runkata ja heittää lastit teinityttöjen naamalle.
" Kristian-Allan"
Mitähän kansanryhmää tämä "krisu" mahtaa edustaa :-)- rikaspomo
Just siistii vetää muijaa paskarööriin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014