Aihe

Onhan se kovaa olla juicetukkainen autisti

juicesasi

Ei ole mikään ihme,jos jää neitsytsedäksi, mutta kannattaa muistaa, ettei se mikään synti ole, ainoastaan suuri häpee.

29

132

Vastaukset

• Kannattaisi käydä Nordströmin klinikalla siirrättämässä perskarvoja kaljuun..

• Ko. hemmohan on nk. karvapersetyöläinen, joten perskarvoista ei luulisi olevan pulaa.

• Mut, ei kannata odottaa, että kasvavat pitkikisi, kun hiukset vaan kasvaa jatkuvasti pituutta, mutta muut karvat ei.
        Vai joudutko leikkaamaan muita karvoja, joita en minä ainakaan leikkaa, eivätkä kasva.
        Jos kasvaisivat, kuten hiukset, niin säärikarvatkin olis kymmenessä vuodessa kasvaneet metrin mittaisiksi.

• Kova kohtalo Varissuon invamopoilijalla

• Kukin tyylillään

• Onneksi oon itse fyysisesti terve ja hyväkuntoinen nuori mies, niin eipä ole mitään invamopoa ollut koskaan tarvetta käyttää. Turussakaan en ole asunut enää kohta viiteen vuoteen.

• DarkFear kirjoitti:

Onneksi oon itse fyysisesti terve ja hyväkuntoinen nuori mies, niin eipä ole mitään invamopoa ollut koskaan tarvetta käyttää. Turussakaan en ole asunut enää kohta viiteen vuoteen.

Mutta sasikalju sentään löytyy

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta sasikalju sentään löytyy

Ai sulla itselläsi on kalju vai. Eikö persujunttikaverit antaneet sulle aikoinaan lupaa siihen fina-tablettien syömiseen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vai pelottiko sua liikaa se, ettei sulla enää kyrpä seisokaan niiden fina-tablettien syömisen jälkeen saatana!!!!!!!!!!!!!!!

Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies. Mutta ole sä itse vaan joku talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen persujuntti saatana!!!!!!!!!!!

• DarkFear kirjoitti:

Onneksi oon itse fyysisesti terve ja hyväkuntoinen nuori mies, niin eipä ole mitään invamopoa ollut koskaan tarvetta käyttää. Turussakaan en ole asunut enää kohta viiteen vuoteen.

No sehän on hyvä asia

• Vastaahan vain Uroos kyselyyn jätä huolet muille hähähähää

• "juicetukkainen autisti" eli darkki.

• On niitä varmaan muitakin

• Anonyymi kirjoitti:

On niitä varmaan muitakin

Alkuperäinen "sasi" oli Mies86

• Se on supliikista kiinni saako vai ei. Ulkonäkö ei ole este.

• Ei auta supliikki, jos naama on susiruma. Kropan ei tarvitse ol,a ihmeellinen. Naama ratkaisee.

• Autismi ei varsinaisesti ole sairaus

• Ei auta repliikki, mutta auttaa, vettä sataa, höpisee, ja pellit ropisee.

• Voisi tollaiset vitun autistit eristää pois tästä normaalien ihmisten yhteiskunnasta, kun ei sellaiset vammaiset pärjää tuolla normaalien ihmisten parissa ja työpaikoissa.

• DarkFear kirjoitti:

Voisi tollaiset vitun autistit eristää pois tästä normaalien ihmisten yhteiskunnasta, kun ei sellaiset vammaiset pärjää tuolla normaalien ihmisten parissa ja työpaikoissa.

Aloita eristäminen itsestsi

• Juice ei ollut mikään komistus ja tussuja oli vain kaatanut monia??

• Juice oli juicetukkainen autisti ja sai helposti naisia.

• Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Leenan lapsi peri sitten isältään autismin ja hiusmallin vai miten se oli?

• Se oli silloin ennen. Kultaisella 70- ja 80-luvuilla

• Muistan vieläkin Juicen sanat, kun hän tuli katsomaan minua ja vastasyntynyttä poikaansa Darkkia. Nähtyään Darkin hän tokaisi ylpeänä, että olisi ollut parempi vetää se kerta käteen. Taiteilijoilla on mitä moninaisimpia tapoja ilmaista tunteitansa. Monet taiteelliset lyriikatkin Juice kirjoitti paperin puutteessa käteen.

-LF

• Killä pojan pitäisi aikuisenakin äitiään ja isäänsä kunnioittaa enemmän. Ei tuollainen ole soveliasta puhetta äitiään kohtaan!

• Olen jostain lukenut, että liian suuret määrät Y-vitamiinia sisältävää proteiinia sisäisesti nautittuna saattaa aiheuttaa hallitsemattomia vihanpurkauksia muiden oireiden, kuten hankaumien ja nirhamien lisäksi. Olisiko tässä teoriassa jotain perää?

• DarkFearille sitä y-vitamiinia pulppuaa ihan luonnon omasta sarvesta.

• Kyllä olet oikeassa, Y-vitamiinin yliannostus saa todistetusti alahuulen väpättämään ja muutoin niin rauhallisenkin mielen kiihdyksiin muiden yliannostusoireiden lisäksi. Kiihtyneessä mielentilassa tulee herkästi sanottua pahasti, kuten ketjun aiemmista- ja poistetuista viesteistä käy ilmi. Asiantuntijapiireissä tällaisia kohtauksia kutsutaan jo yleisesti Y-Tourette kohtauksiksi. Sensijaan Y-vitamiinin turvallisen annostelun rajoista ollaan erimielisiä. Tässä Darkin tapauksessa voidaan kyllä varmuudella sanoa, että ämpärillinen Y-vitamiinia viikossa on aivan liikaa.

• Se tekee kuukaudessa jo saavillisen verran.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiesikö Martina miehensä taustat?

Turkkilainen miljonääri onkin irakilainen jolla huikea rikostausta? Askarruttaa tiesikö Martina mistä on kyse vai tuliko yllätyksenä. Joka tapauksessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      26154
    2. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      727
      16454
    3. Greta Thunberg kritisoi Suomen hallitusta

”Tämä on epäonnistuminen”. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006515088.html Thunberg on liittänyt mukaan perustamansa Fridays for Future -liikkeen
      Maailman menoa
      399
      15235
    4. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      13231
    5. Joskus naista ei vaan tajua

Nainen ostaa netistä tavaraa 30 eurolla kengät ja sitten lähtee hakee niitä 30km päästä eli ajaa 60 km edestakas kun kaupassa samat kengät maksaa 40 e
      Parisuhde
      58
      3138