kiusattujen tuki ry?

riivitty

Onko kokemusta yllämainitun ry:n tarjoamasta palvelusta?

http://www.kiusattujentuki.fi/tyopaikka.html

Tuolla näyttäisi olevan viimeisenä ohjeena, että ry:n auttavaan puhelimeen voisi ottaa yhteyttä. Mutta mitä sieltä saa?

26

966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • 12 9 21

        KUKA OIKEIN MIINUSTAA NÄIN AHKERAAN

        mikä siihen on motiivi

        ja sen hyöty


      • 19 4 23

      • Alahan laskemaan
        12 9 21 kirjoitti:

        KUKA OIKEIN MIINUSTAA NÄIN AHKERAAN

        mikä siihen on motiivi

        ja sen hyöty

        No, ainakin sellaista hyötyä, että saat jotain tekemistä ja ihmeteltävää, kun lasket niitä miinuksia.
        Laskehan tämän ketjun HCD:n miinukset. Oliskohan niitä 50 000- 60 000?
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8493071#comment-44120134
        Sitten kun oot laskenut nuo, niin voit käyttää tuota laajaa hakua ja etsit kirjoittajan mukaan esim. näin:
        http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/sort_name:"HCD"?page=33&sort=created&perpage=25&term_keywords=


      • 5 7 13
        Alahan laskemaan kirjoitti:

        No, ainakin sellaista hyötyä, että saat jotain tekemistä ja ihmeteltävää, kun lasket niitä miinuksia.
        Laskehan tämän ketjun HCD:n miinukset. Oliskohan niitä 50 000- 60 000?
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8493071#comment-44120134
        Sitten kun oot laskenut nuo, niin voit käyttää tuota laajaa hakua ja etsit kirjoittajan mukaan esim. näin:
        http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/sort_name:"HCD"?page=33&sort=created&perpage=25&term_keywords=

        et sitten kertonut ja jätit vastaamatta KUKA OIKEIN MIINUSTAA NÄIN AHKERAAN


      • Alahan laskemaan
        5 7 13 kirjoitti:

        et sitten kertonut ja jätit vastaamatta KUKA OIKEIN MIINUSTAA NÄIN AHKERAAN

        En tiedä vastausta tuohon kysymykseen, toiseksi palstan aiheena on työpaikkakiusaaminen, joten tuollaiseen kysymykseen ei edes tarvitse vastata tällä palstalla. Käyhän kysymässä joltain arvoitus-palstalta, jos sieltä löytyisi vastaus.


      • 17 12 29
        Alahan laskemaan kirjoitti:

        En tiedä vastausta tuohon kysymykseen, toiseksi palstan aiheena on työpaikkakiusaaminen, joten tuollaiseen kysymykseen ei edes tarvitse vastata tällä palstalla. Käyhän kysymässä joltain arvoitus-palstalta, jos sieltä löytyisi vastaus.

        KUKA OIKEIN MIINUSTAA NÄIN AHKERAAN , hcd aloittamaa viesti ketjua joka vastustaa sairaan ilmiön syntymistä työpaikoilla

        Yritin tuoda kiusaajalle mahdollisuutta esittää oman versionsa miinustamiselleen!.


      • Joko laskit?
        17 12 29 kirjoitti:

        KUKA OIKEIN MIINUSTAA NÄIN AHKERAAN , hcd aloittamaa viesti ketjua joka vastustaa sairaan ilmiön syntymistä työpaikoilla

        Yritin tuoda kiusaajalle mahdollisuutta esittää oman versionsa miinustamiselleen!.

        Ei se HCD aloittanut tätä ketjua, vaan nimimerkki "riivitty". Eikä se ole kiusaamista, jos joku on eri mieltä asiasta. Silloinhan olisi pelkästään se peukku ylös-vaihtoehto.


      • 3 9 12
        Joko laskit? kirjoitti:

        Ei se HCD aloittanut tätä ketjua, vaan nimimerkki "riivitty". Eikä se ole kiusaamista, jos joku on eri mieltä asiasta. Silloinhan olisi pelkästään se peukku ylös-vaihtoehto.

        KUKA OIKEIN MIINUSTAA NÄIN AHKERAAN ,

        sekö edustaa enemmistön kantaa missä on plus merkkejä


      • ????????????????????
        3 9 12 kirjoitti:

        KUKA OIKEIN MIINUSTAA NÄIN AHKERAAN ,

        sekö edustaa enemmistön kantaa missä on plus merkkejä

        ???????????????????


      • -merkkinen
        ???????????????????? kirjoitti:

        ???????????????????

        kyllä on polhöå miinustaa 200 kpl jo nyt


      • Olet nero!
        -merkkinen kirjoitti:

        kyllä on polhöå miinustaa 200 kpl jo nyt

        Vieläkin pölhömpää on laskea niitä ja kertoa tuloksen. Pidätkö muita niin hölmöinä, että he eivät osaisi itse laskea?


      • muut nerot
        Olet nero! kirjoitti:

        Vieläkin pölhömpää on laskea niitä ja kertoa tuloksen. Pidätkö muita niin hölmöinä, että he eivät osaisi itse laskea?

        määrittele sana


    • kiusattu

      Kiusattujen tuki ei korjaa tilannetta ja poista pahaa oloa millään tavoin. Pahan olon aiheuttajat tai pikemminkin sen aiheuttavat ongelmat on poistettava työpaikalta. Näin se homma toimii.
      Muuta eihän niitä saada poistetuksi, jos on niin vanhoillinen työpaikka ettei mitään uudistuksia uskalleta tehdä.

      • toinen_uhri

        Kysymys on niin suuresta ongelmasta, että se ei poistu ikinä. Kuitenkin haluaisin vaikuttaa siihen, että asiasta keskustellaan.
        Huono työmarkkinatilanne ja siitä tuleva pelko on suuri ongelma. Näyttä siltä, että vaikka tuhansia ihmisä kärsivät ja voivat huonosti se ei kiinnosta muita. Eli meidän pitää auttaa itseämme ja toisiamme(solidaarisuus). Ei työttömät (kuinka moni meistä kiusatuista?) myöskään saa apua mistään. Kiusattujen tuki oli yritys tehdä parannusta, en tiedä kuinka hyvin on onnistuttu.
        Näin keskutellen voimme myös yrittää löytää ratkaisuja ja vaihtaa kokemuksia.


      • Jos ei poistettua saada, niin toivottavasti ainakin vähennettyä, kiusaamista.

        Asiat pitää vain saada julkisuuteen, median käsiteltäväksi.
        Tietoa ihmisille, työnantajille ja työntekijöille, siitä mitä kiusaaminen on ja mitä se aiheuttaa.

        Nykyinen ajatus kiusaamisesta monella työpaikalla on, että se on joku vitsi ja sille voi naureskella, jotta jopas hauskan jutun kertoi.

        Tähän törmäsin ainakin itse työtovereilleni asiasta kerrottuani.


      • kiusattu
        HCD kirjoitti:

        Jos ei poistettua saada, niin toivottavasti ainakin vähennettyä, kiusaamista.

        Asiat pitää vain saada julkisuuteen, median käsiteltäväksi.
        Tietoa ihmisille, työnantajille ja työntekijöille, siitä mitä kiusaaminen on ja mitä se aiheuttaa.

        Nykyinen ajatus kiusaamisesta monella työpaikalla on, että se on joku vitsi ja sille voi naureskella, jotta jopas hauskan jutun kertoi.

        Tähän törmäsin ainakin itse työtovereilleni asiasta kerrottuani.

        Minusta työnantajien on turha väittää, ettei meillä kiusata. Jos sitä ongelmaa ei uskalleta ilmi tuoda, niin sitten vain firman nimiä julkisuuteen.
        Kiusaamisista on tultava loppu, muuten piru perii. Eräskin ex-pääluottamusmies kirjoitti oikein lehtiin siitä, kuinka porukka kiusatulle "naaraa". Niinpähän ne nauraakin.
        Voe tokkiisa, antaapa heidän nauraa niin että napa rutisee. Loppuvat ne työt pian heiltäkin. Tosin ei häneltä itseltään, koska sai liitolta ylennyksen.


      • miks niin tekee
        HCD kirjoitti:

        Jos ei poistettua saada, niin toivottavasti ainakin vähennettyä, kiusaamista.

        Asiat pitää vain saada julkisuuteen, median käsiteltäväksi.
        Tietoa ihmisille, työnantajille ja työntekijöille, siitä mitä kiusaaminen on ja mitä se aiheuttaa.

        Nykyinen ajatus kiusaamisesta monella työpaikalla on, että se on joku vitsi ja sille voi naureskella, jotta jopas hauskan jutun kertoi.

        Tähän törmäsin ainakin itse työtovereilleni asiasta kerrottuani.

        kuka miinustaa HCD pisteitä ahkerasti


      • Mitä pisteitä?
        miks niin tekee kirjoitti:

        kuka miinustaa HCD pisteitä ahkerasti

        Jaa-a, jospa kysyisit opettajalta?
        Kumma kysymys, miten se liittyy työpaikkakiusaamiseen?


      • 2 13 15
        Mitä pisteitä? kirjoitti:

        Jaa-a, jospa kysyisit opettajalta?
        Kumma kysymys, miten se liittyy työpaikkakiusaamiseen?

        onko siinä ettei molemmat linkki esimerkit toimi

        en voi kun niiden nimet on jo marmori taulussa!.


      • No niin
        2 13 15 kirjoitti:

        onko siinä ettei molemmat linkki esimerkit toimi

        en voi kun niiden nimet on jo marmori taulussa!.

        Onko mitään järjeä nostella tänne 2005 vuoden keskusteluja? Koko yhdistystä ei ole enää olemassakaan.


      • -Palstalainen-
        No niin kirjoitti:

        Onko mitään järjeä nostella tänne 2005 vuoden keskusteluja? Koko yhdistystä ei ole enää olemassakaan.

        Niin. Katkera kituva nainen haluaa pyöritellä puukkoa omassa haavassaan ikuisesti..


      • voittaja
        -Palstalainen- kirjoitti:

        Niin. Katkera kituva nainen haluaa pyöritellä puukkoa omassa haavassaan ikuisesti..

        onko hän pistelaskukisan


    • vuosia kiusattu

      Tämä ei ole kevyt asia.Itse jouduin työpaikallani esimiestason ,lähinnä lähiesimieheni kiusaamaksi ja juttu paisui niin,että kulminoitui nettikiusaamiseen ,joka johti lopuksi itseni syyllistämiseen kaikesta ja menetin virkani.Mistään en apua saanut,koska jopa työsuojelupäällikkö osallistui tähän.Olin niin järkyttynyt,että en jaksanut enää edes puolustaa itseäni.Vasta nyt kehitän auttamiskanavaa itselleni,joka on kovan työn takana.Liitoni ei tee mitään,koska siihen osalistui myös luottamusmies huhupuheiden perusteella.Olen sosiaalinen ihminen ja rauhaarakastava,mutta ei mikään auttanut.Jättää ikuiset jäljet.Voimia kaikille vastaavassa tilanteessa oleville:hakekaa ajoissa apua:rikosilmoitus.

    • paskapuheet jne

      Mikä tekee ihmisestä niin sairaan, että lähtee joukolla kiusaamaan yhtä ihmistä? Miltä tuntuisi, jos sama osuu kiusaajan kohdalle, tai kiusaajan lapsen/lähiomaisen kohdalle?
      Kuka vaan voi joutua kiusatuksi. Joskus sitä oikein toivoo, että nämä kiusaajahenkiset ihmiset joutuvat itse sakinhivutuksen kohteeksi.

      • 8 7 15

        Vanhana ja raihnaasena (sairaana) ei ole mitään kerrottavaa lapsen lapselle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe