...ei mennyt ihan putkeen:
https://www.is.fi/taloussanomat/oma-raha/art-2000006052214.html
Tjoo, vaikuttaa siltä että ostajapariskunnan emäntä on koulutettu, hyvässi virassa oleva itsetietoinen nainen joka sitten eiheutti koko jupakan. Voihan se olla mieskin jos se on sellainen periaatteen mies että jonkun pään kun ottaa niin sitä ei sitten käännetä mutta veikkaan kuitenkin naista. Yhden kaverinin sisko esim. teetti kylppäri & saunaremontin kun siitä tuntui että voisi olla kosteusongelma. Mitään merkittävää ei tosin mittauksessa ollut löytynyt eikä homekoirakaan ollut löytänyt. Suihkun luona oli vähän ollut kosteutta, kun se oli jatkuvasti ollut käytössä niin ihmekös tuo, mutta remonttti oli silti tehtävä koska fiilikset.
Varmaan tässä käräjätapauksessa niin että talo ei vastannutkaan sitten sitä unelmaa joka ostajaemännällä oli ollut ja sitten piti alkaa tekemään 195 000e salaojaremontti (käsittämättöntä kuten myös se että vakuutusyhtö on niille kustannukset korvannut) ja sitten kohta piti muuttaa pois koska varmaan "ihan homeessa" vaikkei ollutkaan.
Hoopojen talokauppa...
4
<50
Vastaukset 4
Mä jos myyn talon, teetätän siihen kunnon kuntoraportin missä näkyy kaikki viat ja mitä ei näy, eikä tarkastaja huomaa, menee sit mun ottaman piilovikavskuutuksen piikkiin. Se on noin euron per yöuni 5 vuoden vastuuajalta. 😊👍
Sitten ostajat saa viettää itse miten haluuvat unettomat yönsä. 😬👍Jos sattuu mielenvikainen ostaja (koulutettu, akateeminen, itsetietoinen nainen) ei taida nuo mainitsemasikaan säästää käräjiltä, viisainta kun tuikkaat tuleen jos siitä lähdet.
Harmaaritari kirjoitti:
Jos sattuu mielenvikainen ostaja (koulutettu, akateeminen, itsetietoinen nainen) ei taida nuo mainitsemasikaan säästää käräjiltä, viisainta kun tuikkaat tuleen jos siitä lähdet.
Kyllä se säästää. Vakuutusyhtiön juristit hoitaa homman mun puolesta, jos ei sitten jo vikaa näy kattavasta raportista.
- Puhujärkeä
Hulluja puhut taas. Talossa on työtä koko vuorokaudelle. Kaikkea muutakin työtä riittää. Täysiä työpäiviä voi tehdä kun on mielikuvitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7091673Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss268875- 67847
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö103635- 32581
- 88557
- 32530
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E61519- 42512
- 37510