...ei mennyt ihan putkeen:
https://www.is.fi/taloussanomat/oma-raha/art-2000006052214.html
Tjoo, vaikuttaa siltä että ostajapariskunnan emäntä on koulutettu, hyvässi virassa oleva itsetietoinen nainen joka sitten eiheutti koko jupakan. Voihan se olla mieskin jos se on sellainen periaatteen mies että jonkun pään kun ottaa niin sitä ei sitten käännetä mutta veikkaan kuitenkin naista. Yhden kaverinin sisko esim. teetti kylppäri & saunaremontin kun siitä tuntui että voisi olla kosteusongelma. Mitään merkittävää ei tosin mittauksessa ollut löytynyt eikä homekoirakaan ollut löytänyt. Suihkun luona oli vähän ollut kosteutta, kun se oli jatkuvasti ollut käytössä niin ihmekös tuo, mutta remonttti oli silti tehtävä koska fiilikset.
Varmaan tässä käräjätapauksessa niin että talo ei vastannutkaan sitten sitä unelmaa joka ostajaemännällä oli ollut ja sitten piti alkaa tekemään 195 000e salaojaremontti (käsittämättöntä kuten myös se että vakuutusyhtö on niille kustannukset korvannut) ja sitten kohta piti muuttaa pois koska varmaan "ihan homeessa" vaikkei ollutkaan.
Hoopojen talokauppa...
4
<50
Vastaukset 4
Mä jos myyn talon, teetätän siihen kunnon kuntoraportin missä näkyy kaikki viat ja mitä ei näy, eikä tarkastaja huomaa, menee sit mun ottaman piilovikavskuutuksen piikkiin. Se on noin euron per yöuni 5 vuoden vastuuajalta. 😊👍
Sitten ostajat saa viettää itse miten haluuvat unettomat yönsä. 😬👍Jos sattuu mielenvikainen ostaja (koulutettu, akateeminen, itsetietoinen nainen) ei taida nuo mainitsemasikaan säästää käräjiltä, viisainta kun tuikkaat tuleen jos siitä lähdet.
Harmaaritari kirjoitti:
Jos sattuu mielenvikainen ostaja (koulutettu, akateeminen, itsetietoinen nainen) ei taida nuo mainitsemasikaan säästää käräjiltä, viisainta kun tuikkaat tuleen jos siitä lähdet.
Kyllä se säästää. Vakuutusyhtiön juristit hoitaa homman mun puolesta, jos ei sitten jo vikaa näy kattavasta raportista.
- Puhujärkeä
Hulluja puhut taas. Talossa on työtä koko vuorokaudelle. Kaikkea muutakin työtä riittää. Täysiä työpäiviä voi tehdä kun on mielikuvitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1432068Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja185924Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91907Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37848- 60830
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47762Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat51726- 73711
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö284709Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol35660