Hernarihiippari

On aikoihin eletty.

Miehet ovat keksineet uusia konsteja.

Lauantaina Rismassa yllätti hernarihiippari.
Hänellä oli päässään valmis lähestymisstrategia.

Nainen (minä) tutkii tyynesti perunasalaattia kylmäosastolla ja hernarihiippari päättää iskeä.
Hän saa naisen houkuteltua kadonneen hernekeittopurkin etsintään; "oon pyöriny täällä jo vaikka kuinka kauan enkä löydä sitä", "voitko auttaa", "lähdetäänkö yhdessä etsimään" jne.

Totta kai nainen luulee, että se etsii sitä hernekeittoa!

No niin palstan miesburbeliinit, joko olette kokeilleet tätä taktiikkaa?

30

<50

Vastaukset 30

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan ensinnä täytyy kysyä että olitko siististi ja asiallisesti pukeutunut, ehkä niin että herra olisi voinut erehtyä luulemaan sinua ko. elintarvikeliikkeen kauniiksi myyjättäreksi? Tosin sekin on ymmärrettävää että niitä myyjättäriä kun ei näy ikinä silloin kun niitä tarvitsisi epätoivoinen herra saattaa kysyä myös ihan siviilinaiselta ilman mitään taka-ajatuksia koska niiden voisi olettaa paremmin löytävän prisman epäloogisessa sokkelossa.

Joo, siis minäkin olen joutunut muutaman kerran prismassa kysymään, tosin ihan henkilökuntanaisilta, kun ne jutut on joskus siellä niin hyvin piilotettu. Esmes. viimeksi kysyin kun piti löytää sitä kuivahiivaa (trolllikan patakakkuohje -kokeilua varten). Ei voi käsittää että hiivat ei ole siellä missä jauhot, ei tietenkään vaan ihan h..ion kaukana niitä ihan toisella puolella myymälää. Olisi liian loogista hiivat jauhojen likeisyyteen. On siellä tullut etsittyä myös kanamunia, jotain vaniljasokeria yms. harvinaisempaa ostettavaa.

• Kyllä. Menin siististi sisään Risman vasemmasta ovesta (ruokapäädyn puoli ei elektroniikka) villakangastakissa. Joko minä olin sitten alipukeutunut tai Risma on ruvennut ylipukemaan myyjiään.

Minä en edes keitä hernekeittoa ja silti tajuan, että se on tinapurkissa säilykkeissä! Miksi mies pyörii salaattipuolella jos etsii hernekeittoa? Jos etsitään yhdessä hernekeittoa siihen ei kai kuulu silmäniskut ja iholle tunkeminen?

Voi veljeskuntaa.

Mansikkahillo jäi ostamatta. Menin ihan hämilleni, koska oli myöhäaika, työt ja väsytti ja mies änkesi treffeille. "Lähtisitkö yhdessä syömään tätä?" Jumlaut, hernekeittoa!

Täytyy sanoa, että tämä jos mikä jäi pitkäksi ajaksi mieleen. :0 Mietin, olikohan hän nauttinut vähän viskiä, mikä pani tekemään jotain älytöntä (olihan lauantai-ilta).

Hämmentää. Tällä miehellä ei ollut mitään muuta kuin taka- tai etuajatuksia, se tuli lopussa hyvin selville.

Saa kai sitä ohjetta kysyä keltä vaan, mutta...

• misspönttöuuni kirjoitti:

Kyllä. Menin siististi sisään Risman vasemmasta ovesta (ruokapäädyn puoli ei elektroniikka) villakangastakissa. Joko minä olin sitten alipukeutunut tai Risma on ruvennut ylipukemaan myyjiään.

Minä en edes keitä hernekeittoa ja silti tajuan, että se on tinapurkissa säilykkeissä! Miksi mies pyörii salaattipuolella jos etsii hernekeittoa? Jos etsitään yhdessä hernekeittoa siihen ei kai kuulu silmäniskut ja iholle tunkeminen?

Voi veljeskuntaa.

Mansikkahillo jäi ostamatta. Menin ihan hämilleni, koska oli myöhäaika, työt ja väsytti ja mies änkesi treffeille. "Lähtisitkö yhdessä syömään tätä?" Jumlaut, hernekeittoa!

Täytyy sanoa, että tämä jos mikä jäi pitkäksi ajaksi mieleen. :0 Mietin, olikohan hän nauttinut vähän viskiä, mikä pani tekemään jotain älytöntä (olihan lauantai-ilta).

Hämmentää. Tällä miehellä ei ollut mitään muuta kuin taka- tai etuajatuksia, se tuli lopussa hyvin selville.

No joo, tuo varmaan joku jännämies joka tottunut vaanimaan kunnollisia neiti-ihmisiä hyllyväleissä. Kiltti & kunnollinen mies ei kyllä noin käyttäytyisi vaan jos joutuisi "siviililtä" kysymään hyvin kohteliaasti vain kiittäisi avusta ilman mitään ylimääräisiä rituaaleja ja ehdotuksia.

• Harmaaritari kirjoitti:

No joo, tuo varmaan joku jännämies joka tottunut vaanimaan kunnollisia neiti-ihmisiä hyllyväleissä. Kiltti & kunnollinen mies ei kyllä noin käyttäytyisi vaan jos joutuisi "siviililtä" kysymään hyvin kohteliaasti vain kiittäisi avusta ilman mitään ylimääräisiä rituaaleja ja ehdotuksia.

Minusta hän vaani siinä. Ties miten kauan olikaan perässä tullut.

Kevät...ja viikonloppu.

• ja.silti.vali.vali
        misspönttöuuni kirjoitti:

Kyllä. Menin siististi sisään Risman vasemmasta ovesta (ruokapäädyn puoli ei elektroniikka) villakangastakissa. Joko minä olin sitten alipukeutunut tai Risma on ruvennut ylipukemaan myyjiään.

Voi veljeskuntaa.

Oli saanut tältä palstalta ohjeet miten iskeä nainen kaupassa.

• Minä söin sen..

Oisit sanonu niin..

Sitä paitsi mä tänään söin hernaria.

• Olen sen verran hyväuskoinen hölmö, että jos apua kysytään, lähden auttamaan.

Pitäs tajuta joskus jotain..

• Jos aikoo lähestyä jossain Rismassakin, niin tehkää se selvinpäin(?) ja mieluummin enemmän päiväaikaan, niin voi ottaa tosissaan. Ja keskustelkaa kohteliaasti eikä niljakkaasti.

• Ja jos toista pyytää auttamaan, voihan siinä hetken jutella vaikka tuotteesta tai siihen kuuluvasta asiasta ihan muuta asiallista asiaa ja jos on hauska hetki ja ehkä molemmat sinkkuja hyvässä lykyssä, voi kaiketi miettiä oisko kiva jatkaa joskus vaikka kesäterassilla hauskanpitoa tms.

Kunhan se on luonnikasta.

• alfauros48v

Kysyn kaupassa nuorilta naisilta antaaks ne pilluu.Yleensä ei anna.
        Vaimo jos alkaa kysymyksistäni vittuilee niin antaa nyrkin laulaa.

• alfauros48v kirjoitti:

Kysyn kaupassa nuorilta naisilta antaaks ne pilluu.Yleensä ei anna.
        Vaimo jos alkaa kysymyksistäni vittuilee niin antaa nyrkin laulaa.

Et sinä tuossa iässä enää muistakaan, mikä se on, että häivy.

• Tuollaista on tapahtunut, siis ihan asiallisessa tarkoituksessa

• Joo, oliko sillon hernekeittoa?

Ehkä mausteet, säilykkeet, hillot ja hiivat on vaikeinta löytää.

Joo, oliko sillon hernekeittoa?

Ehkä mausteet, säilykkeet, hillot ja hiivat on vaikeinta löytää.

Hyvin tiedetty, hiiva oli kyseessä

• pujotteIija kirjoitti:

Hyvin tiedetty, hiiva oli kyseessä

Laitetaan ensiviikolla asiakaspalautetta.

Hiivat ja herneet kassan välittömään läheisyyteen.

Laitetaan ensiviikolla asiakaspalautetta.

Hiivat ja herneet kassan välittömään läheisyyteen.

Hyvin sopis tulitikkujen ja tupakoiden väliin

• pujotteIija kirjoitti:

Hyvin sopis tulitikkujen ja tupakoiden väliin

Eikö vaan :D

Eikö vaan :D

Tuossa ojien yhtymäkohta
        https://aijaa.com/NMH2KI
        missä naapurin äijällä oli katiska

• mitässanot
        pujotteIija kirjoitti:

Tuossa ojien yhtymäkohta
        https://aijaa.com/NMH2KI
        missä naapurin äijällä oli katiska

Laita sä katiska pöntön esiintymisalueelle.

• misspönttöuuni
        mitässanot kirjoitti:

Minä laitan katiskan(i) miesten esiintymisalueelle

(naurua)

Oho, taidan ottaa iltapäiväkahvit hah.

Minä laitan katiskan(i) miesten esiintymisalueelle

(naurua)

Oho, taidan ottaa iltapäiväkahvit hah.

Meillä päin on sanonta, että miehet ottavat katiskan mallin naisen saunanlaude-istumajäljestä.

Kuka tollo sen on keksinyt?!

(eikä kuulu tähän kauppa-asiaan nyt mitenkään).

• mitässanot kirjoitti:

Käsittääkseni Pönttö on rauhoitettu, mutta aivan huippusaalis kieltämättä ois :D

• Dark-Fear

Mä etin kaupasta kauneimman naisen ja sitten menen kysymään missä on hustlerit, anaalitapit ja liukuvoiteet?

• Sitten pääset testaamaan niitä johonkin vartijakoppiin virkavaltaa odotellessasi... joo. Kivat sulle.

• Vartijoiden pitäisi puhalluttaa asiakkaat kaupan ovella.

• nonnitaas

Risma on, pikkuisen enemmän perhemarket ..
      Vai onko se, persemarket ?

• PikkuMuikkumies

Kaikki kaupat muistuttaa lidlejä, jos ei tiedä mitä hakee.

• Normimies-

Menen aina kaupassa kauneimman myyjän luokse pyytämään apua jossain asiassa kuten vaatteiden valinnassa. Juttelen sitten niitä näitä samalla ja silmäilen naista joskus on nainen lähtenyt treffeillekkin kuten kerran alkossa nuori kaunis nais myyjä jolta kysyin viini vinkkejä ja sitten kysyin siltä että haluaakos se tulla maistelemaan mun luokse viinejä.

• näinoikeasti

Noin fantasioit pääsi sisällä ja sitten hätkähdät todellisuuteen, maksat hiljaa ne neljä lonkeroa jotka äkkiä laitat taskusta kaivamaasi siwan kassiin.

• kuulostaahauskalta

Aika hyvä kuulonen mies tuntu olevan ap. Mikset ottanut sitä, selvästi säästäväistä sorttia, kun hernekeittoa osti. Eikös säästäväisyys oo hyvästä, jää sulle enempi tuhlattavaksi. Oliko kuitenkin hyvin pukeutunut? Mulle on tullut kans mitä erikoisempia, mutta aivan ihania lähestymisyrityksiä, en kuitenkaan tähän laita, sillä joku vois tunnistaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      344
      1272
    2. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      753
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      55
      738
    4. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      38
      725
    5. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      633
    6. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      59
      616
    7. 45
      614
    8. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      591
    9. 56
      572
    10. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      43
      530
    Aihe