Minulla on ongelm(i)a.
Baarissa, jossa käyn, viikonloppuna eräs nainen tuli ilmoittamaan että olen todella nami nami. Asiassahan ei olisi mitään ongelmaa, jos kyseinen nainen olisi minusta viehättävä, mutta kun ei ole.
Mikä olisi korrekti tapa vastata naiselle? Itse olen kiittänyt kauniista sanoista, mutta nainen monesti ilmestyy höpöttämään, kun yritän jutella minua miellyttävälle naiselle. Hän itse asiassa ei ole edes ainoa nainen kyseisessä baarissa joka pörrää ympärillä ja jota en halua.
Mikä olisi korrekti vastaus naiselle
15
136
Vastaukset
- isän_kädestä
tyännä sormi sen naisen perseenreikään niin loppuu ynpärillä pörrääminen! toimii kokeiltu juttu
- kissapartio
Hmmmm..luulen että sinun on parasta pysyä pojissa kutenn tähänkin asti.
- Isäntämies
Sano hänelle savolaisten tapaan...Oot säkin haaskan näköken naanen, täytynnee kuiteski männä koht puoleen kottiin kattomaan ommoo akkoo ja mukuloi. Kiitoksii ny kuiteskii tarjouksesta ja hyvee illan jatkoo.
- Uskolinen
Sanoisin seuraavasti. Jos olisin vapaa mies niin olisi kiva tutustua teihin paremmin, mutta nyt yritän välttää houkutuksia ja olla uskollinen vaimolleni ja onnekseni olen siinä vielä toistaiseksi onnistunut.
Hmm...mutta voisit kuitenkin opastaa meitä muita missä voisimme tuon naikkosen kohdata.:)) - Ikivanha
Alat vaan nyyhkyttämään hänelle julmaa kohtaloasi, kuinka oma eukko ei anna ja kuinka surkeaa on elämäsi. Ei semmoista kukaan jaksa kuunnella ja hänelle tulee suorastaan pakonomainen tarve poistua seurastasi. Voit pyytää häntä vielä tarjoamaan sinulle muutaman trinkin, sillä "sinullahan on tietysti rahat loppu".
- LauLai49
Oletko sittenkin itserakas fantasioia?
- enolerobottiii
Ja sit ku heräät niin sänky on märkä,pissasta
- Noproblems
Ystävällisesti ilmaiset, ettet ole kiinnostunut. T: nainen
- tonttutoimelias
Aprillia Aprillia!
- Popotti
Kerro rehellisesti homoudestasi.
- Kulia
Naiset on vosuja,muna niillä on vaan mielessä ja lapsia tekevät joka oksalle.
- anomies
Sano että seurustelet, se siitä
- korrektivastaus
Vasta sinne, löylykauha tuonne...
- Jorkkuli
Sanot, että lähdetäänkö nussimaan, niin akka kaikkoo?
- peliäkehiin
Pelimiehelle kelpaa kaikki kaksijalkaiset kanasta tikapuihin. Jos naisia alkaa valkata, ei kunnon naista koskaan saakaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 662975
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671678Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241530- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161277Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001