Mikä olisi korrekti vastaus naiselle

Minulla on ongelm(i)a.

Baarissa, jossa käyn, viikonloppuna eräs nainen tuli ilmoittamaan että olen todella nami nami. Asiassahan ei olisi mitään ongelmaa, jos kyseinen nainen olisi minusta viehättävä, mutta kun ei ole.

Mikä olisi korrekti tapa vastata naiselle? Itse olen kiittänyt kauniista sanoista, mutta nainen monesti ilmestyy höpöttämään, kun yritän jutella minua miellyttävälle naiselle. Hän itse asiassa ei ole edes ainoa nainen kyseisessä baarissa joka pörrää ympärillä ja jota en halua.

15

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isän_kädestä

tyännä sormi sen naisen perseenreikään niin loppuu ynpärillä pörrääminen! toimii kokeiltu juttu

• kissapartio

Hmmmm..luulen että sinun on parasta pysyä pojissa kutenn tähänkin asti.

• Isäntämies

Sano hänelle savolaisten tapaan...Oot säkin haaskan näköken naanen, täytynnee kuiteski männä koht puoleen kottiin kattomaan ommoo akkoo ja mukuloi. Kiitoksii ny kuiteskii tarjouksesta ja hyvee illan jatkoo.

• Uskolinen

Sanoisin seuraavasti. Jos olisin vapaa mies niin olisi kiva tutustua teihin paremmin, mutta nyt yritän välttää houkutuksia ja olla uskollinen vaimolleni ja onnekseni olen siinä vielä toistaiseksi onnistunut.

Hmm...mutta voisit kuitenkin opastaa meitä muita missä voisimme tuon naikkosen kohdata.:))

• Ikivanha

Alat vaan nyyhkyttämään hänelle julmaa kohtaloasi, kuinka oma eukko ei anna ja kuinka surkeaa on elämäsi. Ei semmoista kukaan jaksa kuunnella ja hänelle tulee suorastaan pakonomainen tarve poistua seurastasi. Voit pyytää häntä vielä tarjoamaan sinulle muutaman trinkin, sillä "sinullahan on tietysti rahat loppu".

• LauLai49

Oletko sittenkin itserakas fantasioia?

• enolerobottiii

Ja sit ku heräät niin sänky on märkä,pissasta

• Noproblems

Ystävällisesti ilmaiset, ettet ole kiinnostunut. T: nainen

• tonttutoimelias

Aprillia Aprillia!

• Popotti

Kerro rehellisesti homoudestasi.

• Kulia

Naiset on vosuja,muna niillä on vaan mielessä ja lapsia tekevät joka oksalle.

• anomies

Sano että seurustelet, se siitä

• korrektivastaus

Vasta sinne, löylykauha tuonne...

• Jorkkuli

Sanot, että lähdetäänkö nussimaan, niin akka kaikkoo?

• peliäkehiin

Pelimiehelle kelpaa kaikki kaksijalkaiset kanasta tikapuihin. Jos naisia alkaa valkata, ei kunnon naista koskaan saakaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      39
      4805
    2. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      52
      2528
    3. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      156
      2391
    4. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      367
      1998
    5. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      30
      1590
    6. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      72
      1379
    7. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      28
      1360
    8. 103
      1272
    9. Jos saisit tilaisuuden

Kertoa mitä tunnet häntä kohtaan niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      84
      1198
    10. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      109
      1184
    Aihe