Olen siis 15v ja tyttöystävä 12v
Meillä molemmil sujuu hyvin mut ite miettiny usei tätä et onks meijä ikäero liian paha?
Auttakaas :/
5
223
Vastaukset
- Tnk78
Ei oo. Tunnen ihmisii boilla voi olla 15 vuotta ikä eroo.
- Kaunis.nainen
12v on vielä lapsi, kun taas 15v jo teini, joten tuossa asetelmassa ikäero on sopimaton.
Riippuu mitä teette ja kenen kanssa.
- Anonyymi
kasvaako tytön namussa jo karvoja
Ehkä parempi kääntyä vaikkapa FINLEXin pariin...
sieltä saa selville mitä mieltä Suomen laki asiasta on.
Itse en tuonsuuntaisesta muista tarkkaan mitä se sanoikaan, joten kannattaa itse tarkistaa kuin kuunnella täällä höliseviä setiä ja tätejä.
Sen sijaan ehkä joku fiksumpi koulun terkka voisi osata ehkä vähän antaa vihjettä miten asiaan kannattaa suhtautua. Siis jos on fiksu terkka.
Ja niin kauan kuin olette molemmat ala-ikäisiä, eikä kumpikaan pakota ketään mihinkään, on pienen pieni mahdollisuus että olette turvassa,
mutta parempi jutella kuitenkin asiasta varmistamisen vuoksi jonkun paljon viisaamman kanssa...
Voi nimittäin käydä, ettei yksikään tänne vastannut anna teille riittävän hyviä ohjeita.
Minäkään en siinä onnistu vaikka kuinka yrittäisin.
Onnea!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2302989
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1232140Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171709Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141665Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2921520Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471267- 481200
- 1061042
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan58974- 91962