Olen siis 15v ja tyttöystävä 12v
Meillä molemmil sujuu hyvin mut ite miettiny usei tätä et onks meijä ikäero liian paha?
Auttakaas :/
5
341
Vastaukset 5
- Tnk78
Ei oo. Tunnen ihmisii boilla voi olla 15 vuotta ikä eroo.
- Kaunis.nainen
12v on vielä lapsi, kun taas 15v jo teini, joten tuossa asetelmassa ikäero on sopimaton.
Riippuu mitä teette ja kenen kanssa.
- Anonyymi
kasvaako tytön namussa jo karvoja
Ehkä parempi kääntyä vaikkapa FINLEXin pariin...
sieltä saa selville mitä mieltä Suomen laki asiasta on.
Itse en tuonsuuntaisesta muista tarkkaan mitä se sanoikaan, joten kannattaa itse tarkistaa kuin kuunnella täällä höliseviä setiä ja tätejä.
Sen sijaan ehkä joku fiksumpi koulun terkka voisi osata ehkä vähän antaa vihjettä miten asiaan kannattaa suhtautua. Siis jos on fiksu terkka.
Ja niin kauan kuin olette molemmat ala-ikäisiä, eikä kumpikaan pakota ketään mihinkään, on pienen pieni mahdollisuus että olette turvassa,
mutta parempi jutella kuitenkin asiasta varmistamisen vuoksi jonkun paljon viisaamman kanssa...
Voi nimittäin käydä, ettei yksikään tänne vastannut anna teille riittävän hyviä ohjeita.
Minäkään en siinä onnistu vaikka kuinka yrittäisin.
Onnea!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 641056
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42993Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?56944Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan151746- 57684
Festivaaliko?
Ei kunnon valoja tai mitään rakenteita, amatöörien puuhastelua äänentoistoa myöten.Yksi soittotaitonen bändi! Luisia kyl27610- 40595
Ammoniakkivuoto
Oliko tämä Kiantaman tehtaalla? Ei heitä huonot uutiset Kiantamaa kiertämästä. Pitäsikkö jo laittaa lappu luukulle ja mu16557Mies viimeinen viestisi..
Minkä verran panostit? Oliko jotain kokreettista. Pyysitkö treffeille? Ilmoititko halusta tavata? Epämääräisiin ei mon109527- 92495