Olen siis 15v ja tyttöystävä 12v
Meillä molemmil sujuu hyvin mut ite miettiny usei tätä et onks meijä ikäero liian paha?
Auttakaas :/
5
341
Vastaukset
- Tnk78
Ei oo. Tunnen ihmisii boilla voi olla 15 vuotta ikä eroo.
- Kaunis.nainen
12v on vielä lapsi, kun taas 15v jo teini, joten tuossa asetelmassa ikäero on sopimaton.
Riippuu mitä teette ja kenen kanssa.
- Anonyymi
kasvaako tytön namussa jo karvoja
Ehkä parempi kääntyä vaikkapa FINLEXin pariin...
sieltä saa selville mitä mieltä Suomen laki asiasta on.
Itse en tuonsuuntaisesta muista tarkkaan mitä se sanoikaan, joten kannattaa itse tarkistaa kuin kuunnella täällä höliseviä setiä ja tätejä.
Sen sijaan ehkä joku fiksumpi koulun terkka voisi osata ehkä vähän antaa vihjettä miten asiaan kannattaa suhtautua. Siis jos on fiksu terkka.
Ja niin kauan kuin olette molemmat ala-ikäisiä, eikä kumpikaan pakota ketään mihinkään, on pienen pieni mahdollisuus että olette turvassa,
mutta parempi jutella kuitenkin asiasta varmistamisen vuoksi jonkun paljon viisaamman kanssa...
Voi nimittäin käydä, ettei yksikään tänne vastannut anna teille riittävän hyviä ohjeita.
Minäkään en siinä onnistu vaikka kuinka yrittäisin.
Onnea!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58859
- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31574Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 32498
- 41481
- 82481
- 37455
- 70436