Olen siis 15v ja tyttöystävä 12v
Meillä molemmil sujuu hyvin mut ite miettiny usei tätä et onks meijä ikäero liian paha?
Auttakaas :/
5
332
Vastaukset
- Tnk78
Ei oo. Tunnen ihmisii boilla voi olla 15 vuotta ikä eroo.
- Kaunis.nainen
12v on vielä lapsi, kun taas 15v jo teini, joten tuossa asetelmassa ikäero on sopimaton.
Riippuu mitä teette ja kenen kanssa.
- Anonyymi
kasvaako tytön namussa jo karvoja
Ehkä parempi kääntyä vaikkapa FINLEXin pariin...
sieltä saa selville mitä mieltä Suomen laki asiasta on.
Itse en tuonsuuntaisesta muista tarkkaan mitä se sanoikaan, joten kannattaa itse tarkistaa kuin kuunnella täällä höliseviä setiä ja tätejä.
Sen sijaan ehkä joku fiksumpi koulun terkka voisi osata ehkä vähän antaa vihjettä miten asiaan kannattaa suhtautua. Siis jos on fiksu terkka.
Ja niin kauan kuin olette molemmat ala-ikäisiä, eikä kumpikaan pakota ketään mihinkään, on pienen pieni mahdollisuus että olette turvassa,
mutta parempi jutella kuitenkin asiasta varmistamisen vuoksi jonkun paljon viisaamman kanssa...
Voi nimittäin käydä, ettei yksikään tänne vastannut anna teille riittävän hyviä ohjeita.
Minäkään en siinä onnistu vaikka kuinka yrittäisin.
Onnea!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle223028Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A112097Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.661968Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001823Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761553Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141282Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥361265- 1111055
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151036