Leggingsit kuohuttavat jenkeissä

Notre

73

102

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onneksi täällä suomessa ei kuohuta. Minä ainakin käppäilen leggareissa kesät ja talvet...kotona ja kaupungilla.

    • ach, mitä jos kyseinen äitykkä vaan opettais poikansa näkemään naiset muinakin kui pelkkinä seksiobjekteina, ja opettelis myös itte näkemään niin.

      niinku esims. ihmisinä.

      kaikilla on perse ja useimmilla naisoletetuilla on pillu, deal with it.

    • Populinen

      Pienet on oikeat ongelmat ja juurikin kun itse alistuu ajattelemaan pelkkänä seksiobjektina, kun sen ottaa puheeksi , ei kai kenelläkään ole mitään sitä vastaan että jos näyttää myös hyvältä ja varsinkin legginseissä ei pääse peittelemään mitään.

      • Hhhhhhjj

        Hmmm kamelin varvasta vahtaan


    • yksinkertaistasen

      Siis kyllä oppilaitoksissa yms. pitäisi olla pukeutumis- ja käytössäännöt, koska nykyään ei etikettiä voi ilmeisestikään ihmisiltä vain olettaa. Jollei niistä säännöistä tykkää niin ei sinne ole pakko mennä, niin yksinkertaista se on.

    • Minua ei yhtään haittaa naisten pukeutuminen kyseisiin vaatteisiin. En jää tuijottamaan. Olen kyllä sitä mieltä, että miehiä pitäisi hyvissä ajoin kasvattaa niin, että naisten pukeutumisesta ei sais provosoitua. Tottakai viehättyä saa ja se on itseasiassa sellainen asia, jota ei voi oikein edes valita, mutta käytöksen sen sijaan voi valita. Olen erittäin vahvasti sen kannalla, että naisen turvallisuutta ei saa missään tapauksessa alkaa vähimmässäkään määrin vaarantamaan, joten tämä on vaan sellainen asia, joissa miesten ja kateellisten naisten on vaan muututtava, jos omaa taipumuksen käyttäytyä jotenkin sopimattomasti legginsejä käyttäviin naisiin.

      • mikseinaisiaopeteta

        Miksi pitäisi opettaa miehille ettei saa "provosoitua", seksuaalisuus etenkin nuorena nyt tuppaa olemaan aika biologinen itsestäänselvyys, eikä saisi opettaa naisille ettei saa provosoida?

        Miten on parempi yrittää opettaa ihmisiä toimimaan biologiaansa vastaan eikä yrittää ymmärtää sitä.


      • mikseinaisiaopeteta kirjoitti:

        Miksi pitäisi opettaa miehille ettei saa "provosoitua", seksuaalisuus etenkin nuorena nyt tuppaa olemaan aika biologinen itsestäänselvyys, eikä saisi opettaa naisille ettei saa provosoida?

        Miten on parempi yrittää opettaa ihmisiä toimimaan biologiaansa vastaan eikä yrittää ymmärtää sitä.

        Mä vastaan tähän myöhemmin pitemmin. Tämä on erittäin hyvä kysymys.


    • onseihmeellistä

      Sitä vaan ihmettelen miten lastentarha-ikäisiä ihmisiä, nykyään hyväksytään yliopistoihin?

      Yliopisto nimen voisi muuttaa muotoon "Yli-ikäisten lastentarha".

    • Naiskauneusexpertti

      Kaikki hyvävartaloiset naiset tulisi velvoittaa käyttämään legginssejä ja huonovartaloisilta ne tulisi kieltää.

      • Ei tarvi velvoittaa/kieltää, legginssit on niin mukavat päällä että niitä ei voi vastustaa.


      • odotann
        Päläpälä kirjoitti:

        Ei tarvi velvoittaa/kieltää, legginssit on niin mukavat päällä että niitä ei voi vastustaa.

        Laita kuva legginspepustasi.


      • odotann kirjoitti:

        Laita kuva legginspepustasi.

        Leggins farkuissa vai perinteisissä? Niitäkin on monenmoisia materiaaliltaan. :)


      • odotann kirjoitti:

        Laita kuva legginspepustasi.

        Sama :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Sama :D

        Tuossa profiilikuvassa on juhlapökät yllä. 😃


      • Päläpälä kirjoitti:

        Tuossa profiilikuvassa on juhlapökät yllä. 😃

        Huomaa kyllä että on juhlapökät, upean väriset


      • pujotteIija kirjoitti:

        Huomaa kyllä että on juhlapökät, upean väriset

        Eikö oon upeet! Eikä ollu kalliit. 😊


      • Päläpälä kirjoitti:

        Eikö oon upeet! Eikä ollu kalliit. 😊

        Niin....kun on niin ohuet, ei mene paljon materiaalia


    • Kakkossmiess

      Naiset taas pukeutuvat ihan vaan itseään varten.

      Kyllähän minulle sopii, että naiset pukeutuvat nykyään kuin lutkat vielä pari vuosikymmentä sitten. Silmäniloahan se vaan minulle on. Toisaalta tässäkin asiassa pätee nämä kaksoisstandardit. Mielelläni katselen naisia tuollaisissa, mutta haluaisinko oman kumppanin liikkuvan noissa makkarankuorissa kaupungilla, no en todellakaan.

      Vähän kuten, mielelläni panen helppoja naisia, mutta parisuhteeseen en sellaista halua

      Jos naiset kuitenkin haluavat päästä pois objektin asemasta , niin jättäkää ne trikoot sinne kauppaan.

      On siinä muuten maahanmuuttajamiehet ihmeissään, kun tulevat kaapumaasta tänne ja juuri ne naiset jotka ovat sakkolihaa käyttävät kaikkein paljastavimpia vaatteita ja vetävät kadulla viinaa. Kun tähän vielä yhdistetään, että naiset haluavat miehen dominoivan ja "ottavan" heidät, on soppa valmis.

      • Määräiletkö tai määräilisitkö mielessäsi naisesi vaatteista, mitä hän saa ylleen laittaa? Miksi sun kumppani ei saisi kulkea legginseissä kaupungilla?


      • LutkatJaSimpanssit

        "Helppoja naisia" 🙄 Eikö "helpon" naisen kanssa sekstaillut mies ole tasan yhtä "helppo", kun on seksiä harrastanut pian ensitapaamisen jälkeen. Mies tekee täsmälleen saman asian: ei välitä siitä, ettei tunne ihmistä juuri ollenkaan eikä voi erityisemmin välittää hänestä ja suostuu silti intiimiin kanssakäymiseen kanssaan, eli ei välitä tällaisista moraalisiksi mielletyistä asioista itsekään yhtään. Silti mies YHTEISEN seksiaktin jälkeen kävelee aamulla ulos tilanteesta omasta mielestään edelleen yhtä moraalisena ja hyveellisenä, mutta nainen onkin helppo lutka. 🙄

        Turha vastata tähän mitään väsynyttä skeidaa "biologiasta", ei kai mieskään millään simpanssin tasolla ole. Ja jos omasta mielestään on, niin voi miettiä, mikä sitten on simpanssien moraalikoodi seksiasioissa.


    • Öhöm. Noh..

      Sanotaanko näin, että kotona nuo, muualla housut.

      Olen aina (anteeksi vaan) lukenut legginssit jotenkin välihousuiksi ja itselläni on alaston olo niiden kanssa. Siksipä farkut/mekko ihmisten ilmoille, mutta pihapiirissä voi noilla toisilla hiippailla ja sehän on hemmetin mukavaa; ei kiristä, tiristä tai purista : )

      • peppis.zombina

        sammaa mieltä: p tai sitten pidetään tunikan/pitkän paidan kanssa miten ne alunperin olikin tarkoitus pitää:) uh..aika moni eukkoli vetää ne sukkahousun ohuet leggarit niin kireälle että tuhero pullistuu läpi..ja mä en ainakaan halua nähdä noita irvokkaita näkyjä ulkona. eiköhän ne valitukset juurikin koske näitä pil*u leggari tyyppejä: p


      • peppis.zombina kirjoitti:

        sammaa mieltä: p tai sitten pidetään tunikan/pitkän paidan kanssa miten ne alunperin olikin tarkoitus pitää:) uh..aika moni eukkoli vetää ne sukkahousun ohuet leggarit niin kireälle että tuhero pullistuu läpi..ja mä en ainakaan halua nähdä noita irvokkaita näkyjä ulkona. eiköhän ne valitukset juurikin koske näitä pil*u leggari tyyppejä: p

        Juuh, luulen tämän samanmoisen asenteen kumpuavan 80-luvulta ja ns."kalsareista".

        Tunikaanhan ne on tarkoitettu...tai jonkun lyhyen farkkuhameen kanssa kesäiltaan.

        Mutta tuosta näöstä olen sun kanssa samaa mieltä, olen nähnyt itsekin ja ei sitä edes naisena viitsi katsoa...:(

        Muutenkin aikuisen naisen on hyvä vähän miettiä, että mikä oma kropan muodoille käy. Pikkulikat voi kirjavissa sellasissa hyppiä ja ollakin, mutta 4-kymppiä lähestyvä ja siitä ylöspäin..

        Olipa ne nyt leggarit tai tuo nykyinen salitrikoomuoti. Kyllä minuakin kassajonossa häiritsee jos lajitoveri on siinä p.rse ojossa läpikuultavissa ns. pöksyissä.

        Näistä yleensä jokainen selviää ihan tilannetajulla. Hope so.


      • Neidit armaat, leggareita kuluu käyttää tyylillä. Tunikat ja pitkät paidat on varsin hyviä leggareiden kanssa ja samoin pitkävartiset kengät alias saapikkaat. :)

        Tyttö muodissa leggarit on sports ja tennarit niiden kanssa. :)

        Mä käytän pääasiassa aina leggareita, materiaalit vaan on sen verran tömökkäämpää ettei pillut pullistele eikä iho kuulla läpi. farkkuleggarit on mukavat, vaikkei heti uskoisi ensi vilkaisulla. Mutta voittaa 100-0 perus farkut. :)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Neidit armaat, leggareita kuluu käyttää tyylillä. Tunikat ja pitkät paidat on varsin hyviä leggareiden kanssa ja samoin pitkävartiset kengät alias saapikkaat. :)

        Tyttö muodissa leggarit on sports ja tennarit niiden kanssa. :)

        Mä käytän pääasiassa aina leggareita, materiaalit vaan on sen verran tömökkäämpää ettei pillut pullistele eikä iho kuulla läpi. farkkuleggarit on mukavat, vaikkei heti uskoisi ensi vilkaisulla. Mutta voittaa 100-0 perus farkut. :)

        Juu, kyllä minä ymmärrän sinunkin näkemyksen ja rakastan samalla tavalla sitä ihanaa, joustavaa tunnetta, mutta pelkään aina, että pylly vilahtaa :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Juu, kyllä minä ymmärrän sinunkin näkemyksen ja rakastan samalla tavalla sitä ihanaa, joustavaa tunnetta, mutta pelkään aina, että pylly vilahtaa :)

        Enkä anna sitä iloa miehille :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Juu, kyllä minä ymmärrän sinunkin näkemyksen ja rakastan samalla tavalla sitä ihanaa, joustavaa tunnetta, mutta pelkään aina, että pylly vilahtaa :)

        Mun suosikki vaatteet on nuo tunikat ja kaikki pitkähelmaiset paidat/mekot...neuleet..

        https://www.cellbes.fi/naiset-valikoima-alaosat-leggingsit-6271/leggingsit-607413?variantId=607413-0001&imageId=536420#magnifier

        Leggarit on nykyään niin muutakin, kuin ne pitkäpunttiset kalsarit tyyliä. Eri materiaalit tekee paljon asiassa.

        https://www.cellbes.fi/naiset-valikoima-alaosat-housut-6268/farkkuleggingsit-eva-565946?variantId=565946-0004&imageId=530239

        Ensi kesäksi on tämmöset ja tietysti sävyyn sopivat kengät. :D

        Näyttää perushousuille, mutta leggarit nekin on...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Enkä anna sitä iloa miehille :)

        Höpsis, jos on nätti peppu ja reidet, ei niitä tarvitse hävetä vaikka vähän vilahtaisikin. :)

        Vähemmissäkin vaatteissa ihmiset esiintyy julki.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Mun suosikki vaatteet on nuo tunikat ja kaikki pitkähelmaiset paidat/mekot...neuleet..

        https://www.cellbes.fi/naiset-valikoima-alaosat-leggingsit-6271/leggingsit-607413?variantId=607413-0001&imageId=536420#magnifier

        Leggarit on nykyään niin muutakin, kuin ne pitkäpunttiset kalsarit tyyliä. Eri materiaalit tekee paljon asiassa.

        https://www.cellbes.fi/naiset-valikoima-alaosat-housut-6268/farkkuleggingsit-eva-565946?variantId=565946-0004&imageId=530239

        Ensi kesäksi on tämmöset ja tietysti sävyyn sopivat kengät. :D

        Näyttää perushousuille, mutta leggarit nekin on...

        Joo, tiedän tuon tyylin, se on mukava ja riippuu jos materiaali on tuota mitä kuvissa, se on fine kun housulta näyttää. Kesällä helppo. Jos elastaanihousut lasketaan leggareiksi, on minullakin sitten niitä. Mustana ja farkkuna, muttei valkeana eikä pinkkinä :)

        Elastaanipökät ja caprit näyttää housuilta, mutta puuvillassa menee melkolailla se raja.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Höpsis, jos on nätti peppu ja reidet, ei niitä tarvitse hävetä vaikka vähän vilahtaisikin. :)

        Vähemmissäkin vaatteissa ihmiset esiintyy julki.

        Olen konservatiivi wanhapiika :'D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joo, tiedän tuon tyylin, se on mukava ja riippuu jos materiaali on tuota mitä kuvissa, se on fine kun housulta näyttää. Kesällä helppo. Jos elastaanihousut lasketaan leggareiksi, on minullakin sitten niitä. Mustana ja farkkuna, muttei valkeana eikä pinkkinä :)

        Elastaanipökät ja caprit näyttää housuilta, mutta puuvillassa menee melkolailla se raja.

        En minäkään käytä noita urheiluhousuiksi tehtyjä leggareita, kun lenkkeillessä tai kotona tanssiessa. Hikihousuina. :)

        Se on se malli varmaan minkä mukaan housuja nykyään myydään, leggari mallit on tommosia tyköistuvia. Ja joustavia.

        Mä rakastan värejä ja värikkäitä vaatteita. Näin tylsän kuuloisena ei ehkä uskoisi, mutta olen aika riikinkukko ja tarkka mitä ylleni puen. :D


      • Päläpälä kirjoitti:

        En minäkään käytä noita urheiluhousuiksi tehtyjä leggareita, kun lenkkeillessä tai kotona tanssiessa. Hikihousuina. :)

        Se on se malli varmaan minkä mukaan housuja nykyään myydään, leggari mallit on tommosia tyköistuvia. Ja joustavia.

        Mä rakastan värejä ja värikkäitä vaatteita. Näin tylsän kuuloisena ei ehkä uskoisi, mutta olen aika riikinkukko ja tarkka mitä ylleni puen. :D

        Ja ne lyhyet polve alle hiukan leggarit, ne on kesällä must. Niitä on kaappi turvoksissa. :D

        Lahkeessa on eri laista kuviota ja leikkausta..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Olen konservatiivi wanhapiika :'D

        Konservatiivi minäkin olen!!! Monessa asiassa. :D

        Mulla taas on sitten inhokki housut kaikki suorat housut tyyliä puvunhousut Ja kaikki lateksi ryysyt. Jäykät farkut yms.

        Kollarit ja pieruverkkaritkin kelpaa. :)


      • Päläpälä kirjoitti:

        En minäkään käytä noita urheiluhousuiksi tehtyjä leggareita, kun lenkkeillessä tai kotona tanssiessa. Hikihousuina. :)

        Se on se malli varmaan minkä mukaan housuja nykyään myydään, leggari mallit on tommosia tyköistuvia. Ja joustavia.

        Mä rakastan värejä ja värikkäitä vaatteita. Näin tylsän kuuloisena ei ehkä uskoisi, mutta olen aika riikinkukko ja tarkka mitä ylleni puen. :D

        Määrittääkö legginssit nyt sitten nykyaikana enemmän malli vai materiaali vai mistä se lopulta luetaan?

        Minusta leggarit on ne puuvillaiset (pitkät) https://www2.hm.com/en_gb/productpage.0688432001.html

        niinku nämä tässä. Näitä en kaupungille pistäisi. Toisekseen tämmösetkin
        https://www.tradesy.com/i/alexander-wang-black-and-gray-h-and-m-reflector-activewear-bottoms-size-6-s/22011143/ kuuluu vaan salille...

        Mutta paksumpi elastaani on sitten jo tyyliin joku kiva capri tai helleasu, mikä on ok pidemmän päällysvaatteen kanssa.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Konservatiivi minäkin olen!!! Monessa asiassa. :D

        Mulla taas on sitten inhokki housut kaikki suorat housut tyyliä puvunhousut Ja kaikki lateksi ryysyt. Jäykät farkut yms.

        Kollarit ja pieruverkkaritkin kelpaa. :)

        Entäs ns. haaremihousut? :D

        Mä pidän tästä tän liikkeen Allways Black-mallistosta

        https://www.kappahl.com/fi-FI/naiset/housut/grace-slim-fit/118810/

        "Grace" noilla sivutaskuilla on mulle sopiva ja hiton hyvin yhdistettävissä vaiks mihin; värit pysyy, housut istuu eikä purista :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Määrittääkö legginssit nyt sitten nykyaikana enemmän malli vai materiaali vai mistä se lopulta luetaan?

        Minusta leggarit on ne puuvillaiset (pitkät) https://www2.hm.com/en_gb/productpage.0688432001.html

        niinku nämä tässä. Näitä en kaupungille pistäisi. Toisekseen tämmösetkin
        https://www.tradesy.com/i/alexander-wang-black-and-gray-h-and-m-reflector-activewear-bottoms-size-6-s/22011143/ kuuluu vaan salille...

        Mutta paksumpi elastaani on sitten jo tyyliin joku kiva capri tai helleasu, mikä on ok pidemmän päällysvaatteen kanssa.

        Mä luulen, en tiedä mutta luulen, että ei se materiaali enää nykyään niinkään, kun se malli?

        Aluskalsareistahan tuo muoti on alkunsa saanut. :D

        Siksi se istuukin varmaan monella takaraivossa, alushoususillaan kulkee, vaikka leggareita on nahkaakin...ja jäljitelmiä.

        Harvemmin alkkarit kai nahkaa on. Mutta en tiedä joku fiksumpi ehkä tietää mistä määritellään mikä on leggari ja mikä ei.

        Salille mäkin nuo alemmat miellän ja jhonkin liikuntaan...


        Bikinitkin on periaatteessa vaan rintaliivit ja alushousut ja silti ihmiset keikkuu niillä rannoilla ja uimahalleissa. :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Entäs ns. haaremihousut? :D

        Mä pidän tästä tän liikkeen Allways Black-mallistosta

        https://www.kappahl.com/fi-FI/naiset/housut/grace-slim-fit/118810/

        "Grace" noilla sivutaskuilla on mulle sopiva ja hiton hyvin yhdistettävissä vaiks mihin; värit pysyy, housut istuu eikä purista :)

        Noihan on slimit, aika lähellä leggareita. :)

        Mutta enemmän housutyyppiä. Mulla on yhdet saman tyyppiset mustat käytössä. :)

        Haaremihousut on ihan jees...joskin mun päällä ne näyttää pahalle. :D


      • peppis.zombina
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Entäs ns. haaremihousut? :D

        Mä pidän tästä tän liikkeen Allways Black-mallistosta

        https://www.kappahl.com/fi-FI/naiset/housut/grace-slim-fit/118810/

        "Grace" noilla sivutaskuilla on mulle sopiva ja hiton hyvin yhdistettävissä vaiks mihin; värit pysyy, housut istuu eikä purista :)

        ooh mä rakastan haaremipöksyjä :D mulla on aika monet,jämäkkää ja sitä ihme kiiltävämpää kangasta,ebaystä löytää hyviä halvalla:) ai niin,en siis sellaisia "vaippa haaremihousuja" vaan normaalilla haaruksella:)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Noihan on slimit, aika lähellä leggareita. :)

        Mutta enemmän housutyyppiä. Mulla on yhdet saman tyyppiset mustat käytössä. :)

        Haaremihousut on ihan jees...joskin mun päällä ne näyttää pahalle. :D

        Musta tuosta mallistosta löytyy tosi sopivia, hyvin eri malleja ja materiaali just silleen farkun ja legginsien välimaastossa (koska just mukavuudenhalu). Pitkävartisissa saappaissakin mahtuu hyvin hujahtamaan varren sisään. Kurkkaahan keväällä mallistoa. :)

        Heh...jos totta puhutaan, vitsillä kysyin, koska haaremihousut on hirveän näköiset, suorastaan kauheimmat lörpäkkeet :D

        En uskaltaisi pitää peitonkaan alla (vaikka varmaan kaikista rennoimmat)

        *kikattaa*


      • peppis.zombina kirjoitti:

        ooh mä rakastan haaremipöksyjä :D mulla on aika monet,jämäkkää ja sitä ihme kiiltävämpää kangasta,ebaystä löytää hyviä halvalla:) ai niin,en siis sellaisia "vaippa haaremihousuja" vaan normaalilla haaruksella:)

        Ne vaippa haaremit on kamalia. Jalat näyttää töpölle, jos ei oo kauheen pitkät kintut ja perse näyttää seittämän leivän uunille. Ei kyllä sovi kaikille nekään pökät. :)


      • peppis.zombina kirjoitti:

        ooh mä rakastan haaremipöksyjä :D mulla on aika monet,jämäkkää ja sitä ihme kiiltävämpää kangasta,ebaystä löytää hyviä halvalla:) ai niin,en siis sellaisia "vaippa haaremihousuja" vaan normaalilla haaruksella:)

        No hyvä kun korjasit tuon "vaippahaaremin"

        Just kritisoin ne alimpaan piiloon

        *naurua*


      • Päläpälä kirjoitti:

        Ne vaippa haaremit on kamalia. Jalat näyttää töpölle, jos ei oo kauheen pitkät kintut ja perse näyttää seittämän leivän uunille. Ei kyllä sovi kaikille nekään pökät. :)

        Näyttää, että p.rse on pudonnut nilkkoihin!


      • Päläpälä kirjoitti:

        Mä luulen, en tiedä mutta luulen, että ei se materiaali enää nykyään niinkään, kun se malli?

        Aluskalsareistahan tuo muoti on alkunsa saanut. :D

        Siksi se istuukin varmaan monella takaraivossa, alushoususillaan kulkee, vaikka leggareita on nahkaakin...ja jäljitelmiä.

        Harvemmin alkkarit kai nahkaa on. Mutta en tiedä joku fiksumpi ehkä tietää mistä määritellään mikä on leggari ja mikä ei.

        Salille mäkin nuo alemmat miellän ja jhonkin liikuntaan...


        Bikinitkin on periaatteessa vaan rintaliivit ja alushousut ja silti ihmiset keikkuu niillä rannoilla ja uimahalleissa. :)

        Legginssit ovatkin luultua vaikeampi aihe :D


      • peppis.zombina kirjoitti:

        ooh mä rakastan haaremipöksyjä :D mulla on aika monet,jämäkkää ja sitä ihme kiiltävämpää kangasta,ebaystä löytää hyviä halvalla:) ai niin,en siis sellaisia "vaippa haaremihousuja" vaan normaalilla haaruksella:)

        Laitatko esimerkkikuvan, mikä niissä on ns. normaalihaarus?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Musta tuosta mallistosta löytyy tosi sopivia, hyvin eri malleja ja materiaali just silleen farkun ja legginsien välimaastossa (koska just mukavuudenhalu). Pitkävartisissa saappaissakin mahtuu hyvin hujahtamaan varren sisään. Kurkkaahan keväällä mallistoa. :)

        Heh...jos totta puhutaan, vitsillä kysyin, koska haaremihousut on hirveän näköiset, suorastaan kauheimmat lörpäkkeet :D

        En uskaltaisi pitää peitonkaan alla (vaikka varmaan kaikista rennoimmat)

        *kikattaa*

        Nojuu, ehkä rennot jalassa ehkä ei..nämä ei ainakaan näytäkään kun epämukavalle päällä.

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/haaremihousut-jakavat-mielipiteet-kenelle-ihmeessa-ne-sopivat/5281128

        Mut levee lahkeiset housut normi haaralla on ihan jees. Mukavatkin. Nyt mä meen syömään, aina intoutuu näpyttää. Näin nää vaatteetkin osaa jakaa mielipiteitä. :)


      • Päläpälä kirjoitti:

        Nojuu, ehkä rennot jalassa ehkä ei..nämä ei ainakaan näytäkään kun epämukavalle päällä.

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/haaremihousut-jakavat-mielipiteet-kenelle-ihmeessa-ne-sopivat/5281128

        Mut levee lahkeiset housut normi haaralla on ihan jees. Mukavatkin. Nyt mä meen syömään, aina intoutuu näpyttää. Näin nää vaatteetkin osaa jakaa mielipiteitä. :)

        Oh, sh*t, aivan hel.etin hirveät nuo Gwenin.

        Hah, joo mee, näin sitä intoutuu analyseeraamaan, mutta hauskaahan se on.

        Mitäs panivat otsikkoon :D


      • peppis.zombina
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Laitatko esimerkkikuvan, mikä niissä on ns. normaalihaarus?

        joo,oota mä etin kohta ebaystä,just nyt oon tekee rieskan tapasta juttua,ompa löysä taikina haha
        joo,mäkin inhoan niitä vaippahousuja,ihan HIRVEET :D niitä kai kutsutaan "ali baba" housuiksi.


      • peppis.zombina kirjoitti:

        joo,oota mä etin kohta ebaystä,just nyt oon tekee rieskan tapasta juttua,ompa löysä taikina haha
        joo,mäkin inhoan niitä vaippahousuja,ihan HIRVEET :D niitä kai kutsutaan "ali baba" housuiksi.

        Joo, tulee mieleen tuhannen ja yhden yön tarinat ja lentävä matto... :)

        Teehän ruoat, munkin pitäs tehdä tässä välillä jotain oikeeta kun tätä, mutta tartuin kiinni.

        Katsellaan vähän myöhemmin!

        *naurua*


    • Suomessa olisin kyllä huolissani ns. minishortseista meillä naiseläjillä. Varsinkin yhä nuoremmilla.

      Niillä kun ei ole tarkoitus peittää enää mitään. Sama kuin liimaisi pelkän vetoketjun navasta haaruksiin.

    • mklbgflrt

      Leggingsit on mun mielestäni rumat kaikilla naisilla. Pitkät kalsarit ei ole kiihottavia miehelläkään. Aivan sama kuinka trimmi kroppa, kyllä se kestää kunnon housutkin, tai sitten hameen (joka saa olla lyhytkin).

    • flowersreally

      Eikö katolinen äiti osaa antaa pojilleen kristillistä kasvatusta?

    • nuorille-ja-hoikille
      • Hahahahah miten minä sinut niin tunnistan vaikket omaa nimimerkkiäsi nyt käytäkään.

        Sulla on oma autenttinen kuvahuumori aina kohdillaan.

        Sappeen koski kun nauroin :D


      • nuorille-ja-hoikille
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Hahahahah miten minä sinut niin tunnistan vaikket omaa nimimerkkiäsi nyt käytäkään.

        Sulla on oma autenttinen kuvahuumori aina kohdillaan.

        Sappeen koski kun nauroin :D

        Tunnistitko? Epäilen nyt jotenkin, että luulet minua joksikuksi mieskirjoittajaksi :)


      • nuorille-ja-hoikille kirjoitti:

        Tunnistitko? Epäilen nyt jotenkin, että luulet minua joksikuksi mieskirjoittajaksi :)

        No sitten plagioit häntä suvereenisti, hänellä on taipumus tehdä noita älyttömiä verrokkeja, jotka monesti pitävät ihme kyllä paikkansa :D


      • nuorille-ja-hoikille
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No sitten plagioit häntä suvereenisti, hänellä on taipumus tehdä noita älyttömiä verrokkeja, jotka monesti pitävät ihme kyllä paikkansa :D

        Vielä kun tietäisin ketä plagioin? Mies 183 vai mikä se on?


      • nuorille-ja-hoikille kirjoitti:

        Vielä kun tietäisin ketä plagioin? Mies 183 vai mikä se on?

        Älä kysele, laita vaan lisää verrokkeja ;D


      • Kiitos-tästäkin

        Alimmassa kuvassa on kauan kaivattu Päläpälän legginssi-belfie :-)


      • Kiitos-tästäkin kirjoitti:

        Alimmassa kuvassa on kauan kaivattu Päläpälän legginssi-belfie :-)

        Voi saakeli, kuka antoi luvan julkaista mun pyrstöstä kuvan?!?!? Kysyn vaan?!😡

        😱😝


      • Huh helvetti, mä olen noiden välimalli. Luulin jo et joku on päässyt mun kuvatiedostoihin käsiksi...

        Heh helpotti. 😌


      • Kiitos-tästäkin kirjoitti:

        Alimmassa kuvassa on kauan kaivattu Päläpälän legginssi-belfie :-)

        Älä höpötä, laitan sulle muuten haitarista kuvan.


    • Jazzhousut, kuten alla
      https://www2.hm.com/fi_fi/productpage.0295306001.html
      löysän paidan kanssa kotiasuna menettelee, mutta legginssejä en ole päällysvaatteena käyttänyt sitten 90-luvun. 90-luvun puolivälissä ne oli mustana jonkun pitkän yläosan kanssa jollain lailla jees. Tosin silloinkin käytin mielummin hameita ja farkkuja.

      • näkökenttä

        Legginssit eivät sovikaan luiseville tai runsaasti ylipainoisille naisille. Valitettavasti sitä eivät kaikki tajua.


      • näkökenttä kirjoitti:

        Legginssit eivät sovikaan luiseville tai runsaasti ylipainoisille naisille. Valitettavasti sitä eivät kaikki tajua.

        Eivät myöskään tällaisille perseville normaalipainoisille:) Mutta itselle ne ennen kaikkea tuovat liikaa 90-luvun mieleen, vähän kuin olkatoppaukset 80-luvun. Alusvaatteeksi talvipakkasilla kyllä ovat ihan sopivat:)


      • Naiskauneusexpertti
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Eivät myöskään tällaisille perseville normaalipainoisille:) Mutta itselle ne ennen kaikkea tuovat liikaa 90-luvun mieleen, vähän kuin olkatoppaukset 80-luvun. Alusvaatteeksi talvipakkasilla kyllä ovat ihan sopivat:)

        Jos persevällä tarkoitetaan Jennifer Lopez-tyyppistä naista, niin heillehän legginssit ovat se juuri sopivin asuste, ainakin miehen silmin katsottuna.


      • Naiskauneusexpertti kirjoitti:

        Jos persevällä tarkoitetaan Jennifer Lopez-tyyppistä naista, niin heillehän legginssit ovat se juuri sopivin asuste, ainakin miehen silmin katsottuna.

        Ei kai se J.LO: kaan legginsseissä julkisella paikoilla pyöri, ellei ole kuntoilemasta tulossa. Urheilukäyttöön ok, mutta en muuten tajua, miksi pitäis niissä muuten kaupungilla pyllyillä:)
        Muutenkaan en tajua tätä tän hetken pepunesittely intoa. Oli se omassa 80-luvun nuoruudessakin muotia, tiukat korkeavyötäröiset farkut jne. mutta silloin ei silti sitä kokoa yritetty ehdoin tahdoin korostaa, kasvattaa ja esitellä.
        Voin pitää kyllä tiukkoja farkkuja, nahkahousuja ja vartaloa myötäilevää hametta tai mekkoa, mutta legginssit menee jo liian iholle. Kyllä se perse muutenkin huomataan, ilman huutomerkkiä.
        Tietysti eri asia jos on pitkä paita ja legginssit, mutta se taas korostaa sitä persejalkaisuutta vielä enemmän itsellä. Ja tosiaan tuo itselle mieleen nuoruuden vaatemokat:)

        Mut en mä nuorten, omienkaan, pukeutumiseen puutu. Hyvä vaan kokeilla kaikkea; jos tuntuu kivalta liikkua legginssessä kaupungilla niin siitä vaan. Eihän muuten voi koskaan löytää omaa tyyliä, jos ei kokeile eri juttuja.


    • pitkätukka-68

      Ihan yksinkertasesti: katsoa saa muttei koskea (ilman lupaa).
      Ja vastaavasti saat olla miten haluat, mut kelläkään ei ole oikeutta ilman lupaa koskea

      Mikä ihme tässä on niin vaikea ymmärtää?

      • Fleda

        Mihinkä asiaan tai ketjuun tuo sepustus liittyy.


      • miksi-kysyt
        Fleda kirjoitti:

        Mihinkä asiaan tai ketjuun tuo sepustus liittyy.

        Eiköhän se liity tähän legginssi-asiaan ja aloituksen linkkiin, missä äiti paheksui, kun hänen poikansa näkee liikaa legginssi-pyllyjä yliopistossa.


    • Joskushyväton

      No itsellä on niin karmea perä, et vältän sen esiin tuomista yhtään missään vaatteissa

      Legginsit on oikein mukavat ja jokainen pukeutuu niin kuin itselleen parhaaksi katsoo!!!!
      Ja onhan ne kauniit monillakin ihmisillä päällä todellakin, vaikka ei olisi mitään peittävää päällä

      Mun ehkä kauhein kokemus on ollut se, et naisella oli päällä ennemminkin sukkahousut (ja jopa ohuet sellaiset) kuin ne legginsit lyhyen paidan kanssa, eli ne oli todella läpikuultavat, tilanteen olisi ehkä vielä jotenkin pelastanut toisenväriset ja malliset alushousut, mut mä luulen,, et tässä tapauksessa on kyllä voinut olla tarkoituksella aiheutettu tilanne, eikä se ettei olisi kurkannut peiliin kotoa lähtiessä

    • Joskushyväton

      Mut siitäkin pointsit kyllä kyseiselle naiselle, mun rohkeudella ja sillä hänen vaatetuksella en olisi päässyt edes omasta kotiovesta ulos

    • jotainrajaa

      Naisilta pitäisi kieltää legginssit, on yhtä ruma vaate kuin salihousut ja vyölaukku miehellä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1944
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      252
      1640
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1557
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1494
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1378
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1209
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1177
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1162
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      33
      921
    Aihe