Ohikulku matkalla poikkesin Pellon Apteekkiin, yllätys yllätys olipa siellä todella myrtsin näkösiä asiakaspalvelijoita ja huono palvelu. Sain kuiten asiani hoidettua ja eipähän tarvi toiste käydä. Asiakaspalvelu koulutukseen koko sakki!!!
Apteekin palvelu
37
2137
Vastaukset
- Päinvastoin
Mukavaa, asiallista ja joustavaa palvelua!
- Tiedotan
http://tilastot.migri.fi/#decisions
79 555 myönteistä päätöstä mamuille viime vuonna!!! - Hymyilevä63
Minkäs näköinen se muumimamma 60 naama oli kun menit apteekkiin. Et muistanu kattoa peiliin ennen ku menit sisälle. Nehän voi pelätä sinua?
- Joskusmuistamaton
Asiallista ja hyvää ja ammattimaista opastusta apteekissa.Olikohan aloittaja väärässä apteekissa marketin puolella pikku kännissä jos ei muista missä käyny varmaan sai porttikiellon.Sellaistahan se on välistä kun ei muista.
- useinkäyvä
ihan samaa mieltä muumimamman kans, asiakaspalvelua kehiin pellon apteekissa
- tunturituristi
Jos jossain saa hyvää palvelua Pellossa niin se on JOPPARI ja myös ruoka on erinomaista
- Hynyseonhuonoki
Ei se jopparikaan ole jossa saa aina hyvää palvelua kun työntekijät rasittuu kun ei työturvallisuutta mietitä vaan vanhemmat sairastuu,kuulema kaks lekurillakin tänään,sama vika,yhtä hynyä on oltava töissä.Näin roissa paria tyyppiä.
- Lapinouetu
Hyvää palvelua on ollut ja on.
- verrattuon
Ei vastaa kaupunkipaikkojen palvelua.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. On se kumma, että pellolaiset ei kestä kritiikkiä. Sekoitetaan asiaan polisit ja joppari. Ei ollut ollenkaan niiden palvelusta kysymys. Ja jos toden sanon olen kuullut niidenkin huonosta ruuasta. Pitäis ymmärtää niin monta mieltä kuin miestäkin. Sehän olis hyvä jos kaikilla olis palaute laatikko niin ei ne täällä kirjottelis. Ja tosi on joka saa huonoa palvelua siitä kannattee mainita jos vaikka ottaisivat neuvosta vaarin.
- Lääkkeitä
Aivan hyvää palvelu on ollut apteekissa. Kiitos siitä.
- Öööööööö
Tämä muumi oli paikallinen kirjoittaja taatusti mutta muka naamioituu ohikulkijaksi ei ne turistit kirjoittele tänne.. Paikallisia ikuisia valittajia ovat jokainen
- Nälkäjononnainen
Oliskaan se facepooki kauppias,vanha ja kärttyisä tästä kylältä jos ei saanut pöksyjä myytyä niin johonkinhan se on purettava paineensa.En tiä vaikka ei oliskaan,mutta kiukkuinen oli kaupan eineksien jako hommassa päivällä,oliko hirvee nälkä kai.
- Pettynytapteekkiim
Nykyään jopa poliisit ovat hyvin ystävällisiä ja auttavaisia, hymyilevätkin. Toisin ovat asiat Pellon apteekissa. Usein tulee sellainen olo, että pitääkö tässä pyytää anteeksi apteekissa asiointia. Harmi kun lääkkeitä ei saa muualta.
- Anonyymi
Nekin kannattaa hakea Rovaniemeltä. Oppivathan käyttäytymään.
- Lääke
Pellon apteekissa saa tosiaan hyvää palvelua niin paikalliset kuin vieraatkin. Tyhjää valittamista joillakin joka asiasta... Eikä tuo alkuperäinen ole mikään Ohikulkija vaan oman paikkakuntalainen joka on ammatti valittaja kaikista palveluista
- Anonyymi
Pellon apteekissa on huono palvelu,hieman parani kun yksi karmea ilkeä kääkkä jäi eläkkeelle sieltä.Kannattaisi satsata hieman ystävällisyyteen,haen lääkkeeni Ylitorniolta,siellä ei koskaan huonoa käytöstä asiakkaita kohtaan.
- Anonyymi
Ja olen aluperäinen pellolainen....
- Anonyymi
Olen asioinu monta kymmentä vuotta Pellon apteekissa ja on ollu hyvä palvelu. Oliskaan se valittaja tarvinu vahvempaa lääkitystä.
- Anonyymi
Vielä muutama vuosi takaperin Pellon apteekissa asiakaspalvelu oli huonompaa kuin entisessä Neuvostoliitossa, mutta nykyisin siellä kyllä ollaan asiallisen ystävällisiä.
- Anonyymi
kävitkö usein siellä asti lääkeostoksilla
- Anonyymi
Ystävällistä asiakaspalvelua. Ei sitä voi moittia.
- Anonyymi
Tämä on tuttua Pellossa. Mistään ei saa sanoa ei valittaa, kaikki on aina hyvin. Koskee ihan kaikkia asioita. Järkyttävä kylä jossa ei edes turistin kannata pysähtyä. Ohi vaan niin lujaa kun kaki antaa myöten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on tuttua Pellossa. Mistään ei saa sanoa ei valittaa, kaikki on aina hyvin. Koskee ihan kaikkia asioita. Järkyttävä kylä jossa ei edes turistin kannata pysähtyä. Ohi vaan niin lujaa kun kaki antaa myöten.
Lähe sieki sinne missä on mielestäsi asiat paremmin, niin ei tartte kitistä tyhjää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vali vali vali....onneksi täällä on vain muutama joilla ei ole koskaan asiat hyvin. Sitäkin enemän äänessä. Apteekissa on tosi hyvä ja miellyttävä palvelu, kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vali vali vali....onneksi täällä on vain muutama joilla ei ole koskaan asiat hyvin. Sitäkin enemän äänessä. Apteekissa on tosi hyvä ja miellyttävä palvelu, kiitos.
Saman huomion olen miekin tehnyt. Tämä palsta on pahan olon purkupaikka (joillekin). Ei täällä synny järkevää keskustelua kun kaikenmaailman pässinpäät kirjoittelevat mitä sattuu, ja sattuu olemaan aina negatiivista ja kuntaa ja kuntalaisia moittivaa tekstiä.
Eikö teillä luusereilla ole mikhään asia hyvin? Toimiiko edes suoli? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saman huomion olen miekin tehnyt. Tämä palsta on pahan olon purkupaikka (joillekin). Ei täällä synny järkevää keskustelua kun kaikenmaailman pässinpäät kirjoittelevat mitä sattuu, ja sattuu olemaan aina negatiivista ja kuntaa ja kuntalaisia moittivaa tekstiä.
Eikö teillä luusereilla ole mikhään asia hyvin? Toimiiko edes suoli?Voi ystävä rakas. Nauti elämästä täällä niin hyvässä Pellossa missä ei ole missään moitteen sijaa. Tämä on maanpäällinen paratiisi. On työpaikkoja, mahtavia ihmisiä, hyvä kunta, ei kateutta eikä pahaa puhuvia ihmisiä. Kaikki on täydellistä. Hyvää jatkoa ja nauti kaikesta mikä on aivan käden ulottuvilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ystävä rakas. Nauti elämästä täällä niin hyvässä Pellossa missä ei ole missään moitteen sijaa. Tämä on maanpäällinen paratiisi. On työpaikkoja, mahtavia ihmisiä, hyvä kunta, ei kateutta eikä pahaa puhuvia ihmisiä. Kaikki on täydellistä. Hyvää jatkoa ja nauti kaikesta mikä on aivan käden ulottuvilla.
Oen täsmälleen samaa mieltä. Aamen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö teillä luusereilla ole mikhään asia hyvin? Toimiiko edes suoli?Kyllä minulla suoli toimii kuten pitääkin, kiitos kysymästä. Sinulla taitaa olla suoli epäkunnossa ja kaikki tavara sieltä on noussut yläkertaan. Onko näin?
- Anonyymi
Aptekin täti
ei huvit tänä mikkä
hän murise sotainvalireil
hän katto pahasti kukkahuivissi muarejakki
hän piirttä resepteihi kirkkovenei
vilattais eres hiukka
akkunan taka
see ketunkasvone miäs! - Anonyymi
ok karen
- Anonyymi
On apteekin työntekijät ymmärtäneet että ystävällinen hymy on parasta palvelua. Mukava on olla asiakkaana kylän apteekissa.
- Anonyymi
Voi täydellisyys ja pyhä Sylvi kaikki on niin hyvää että kateeksi ihan käy. Tämä Pello on oikea palveluiden paratiisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi täydellisyys ja pyhä Sylvi kaikki on niin hyvää että kateeksi ihan käy. Tämä Pello on oikea palveluiden paratiisi
Just niin. Täällä on ystävällistä ja hyvää palvelua... Oletko itse minkälaisella asenteella kaupoissa asiakkaana. Hymy ja ilo tarttuu kun sitä kylvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just niin. Täällä on ystävällistä ja hyvää palvelua... Oletko itse minkälaisella asenteella kaupoissa asiakkaana. Hymy ja ilo tarttuu kun sitä kylvää.
Toivottavasti tyhmyys ja junttimaisuus ei tartu pellolaisista.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, on hyviäkin palvelioita. Yks aivan TÖRTTÖ
- Anonyymi
Eipä ole kyllä moittimista oletkohan nyt varma että olit yleensä pellossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446